Sivuja: 1 ... 863 864 [865] 866 867 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618614 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12960 : 14.01.2011 23:13:52 »

Tähän väliin...

oltiin avomiehen kanssa "treffeillä" tänään. Kiireisen päivän sisällä käytiin ensin kahvilla ja toisessa välissä yhteisellä päivällisellä ja samalla katselemassa kihlasormuksia.  crazy2

Kun se on hyvää, se on niin hyvää, että melkein sattuu.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12961 : 14.01.2011 23:33:53 »

Sattuu se.Minun iässä kovastikkin.Meinas käsi katketa.Istuttiin miekkosen kanssa terassin kaiteella rentona,siinä sitten riettaannuttiin pussaamaan ja puottiin selälleen lumihankeen.Tasapaino aisti ei toimi enää.Minun kallo tömähti ukon huuleen.On se nyt näkönen sekin sitten.  crazy2
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12962 : 14.01.2011 23:38:48 »

Sansai! Sulle aina SATTUU ja tapahtuu!   Cheesy Koittakaa suukottaa terveeksi!  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12963 : 14.01.2011 23:44:08 »

Minun tähdissä on vikaa,vikaa,vikaa.  (tuo justiin sanoi,että älä tuu mun turpaani nuolemaan)    Undecided
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #12964 : 14.01.2011 23:45:09 »

Smiley Ainakin teillä on toisenne.

Ja luojan kiitos alla oli lunta, ettei tömahdys ollut kohtalokas!

Millaiseen kihlasorukseen päädyitte, indiima?

/I
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12965 : 14.01.2011 23:49:51 »

Hyvin yksinkertaisiin sileisiin ja pyöreäreunaisiin 2mm kapeisiin valkokultasormuksiin. Molemmat haluttiin jotain tosi yksinkertaista, modernia ja kuitenkin klassista. Ei siis kellertävää kultaa, ei kiviä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12966 : 15.01.2011 01:12:52 »

Kuinka kauris mä olen, kun tutkin numismaatikoiden sivuja kolikoiden arvosta netissä?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12967 : 15.01.2011 14:28:05 »

Indiimalle paljon onnea   smitten

Joo,o, tähdistä se löytyi,eilinen törmäys.Päällänsä   mars  aspect_opp  askendentti

Ukkelilla   mars  aspect_con  mars ,hällä tarkkana eilen.    :Smiley Kierrellään nyt vähän kauempaa toisiamme jonkin aikaa.Kun hän menee ulos,olen minä sisällä ja sitten toisinpäin.
"Parempi virsta väärää,kuin vaaksa vaaraa" ja "Älä nuolaise ennenkuin tipahtaa"
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12968 : 15.01.2011 17:52:03 »

Kiitos onnitteluista, vaikka kihloihin asti ei ollakaan vielä ehditty. Katseltiin sormukset valmiiksi, kun oli sopiva hetki. Ostettiin tänään akvaarioon uusia kaloja ja ne sopeutuivat hetkessä sinne, eikä tullut edes kärhämiä.

Tänään illalla kulttuuripääkaupungin avajaiset, ulos ja pikkuisen ainakin Rai Rai.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12969 : 15.01.2011 19:13:15 »

Voi ankeus palata kylmään Suomeen...
Mutta mulla oli ihana loma, kyllä sen voimalla jaksaa taas jonkin aikaa!
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12970 : 15.01.2011 19:19:33 »

meillä oli kans valkokultaset yksinkertaset sormukset.
kattoo ny tuleeko tästä suhteesta enää semmosta että avioliittoon asti menisin.

oon rempannu kuopuksen huonetta 2½v. tänään sain 99% valmiiks.
suunnitteluun ja sen alotukseen meni siis 2v. kesällä alotin mutta tuskastuin kun oli niin kuuma ja niin se jäi, katto maalattu 2 kertaa (mäntypaneeli) listat(katto ja lattia) valkolakattu 2x, seinät pohja- ja pintamaaliin.

huomen jos jaksais sitten sen ipananki sinne roudata kun toi maalinkatku hälvenee.

tiä ste kuinka maltan, onse kuitenki 2v nukkunu pinnasängyssään mu viäres.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #12971 : 15.01.2011 19:59:06 »

UK, lasketaanko tuohon hormonidraamat joita pyydetään myöhemmin anteeksi? Nimimerkillä Näin yleensä. 27 päivää kuukaudesta olen sitä mieltä että onnellisuuden taso on suorassa suhteessa draaman vähyyteen.

*A*

Ei. Smiley Mulle ei tarvitse selittää, miten nainen toimii. Jos mä tiedän always-päivien olevan käsillä, naisella kipeä alaselkä ja vatsa ja se on vuorotellen hellyydenkipeä ja kärttyisä, niin mä käyn puhelinkopissa vaihtamassa 2 sekunnissa supersankarin asun päälle, joka on sellainen soosipäivien kestävä, teflonpintainen pehmeä nallekarhu-sankari, joka antaa jalkahierontaa ja buranaa ja kantaa suklaata ja tamppooneja kaupasta. Cool
                                                NO..HÖH NYT SENTÄÄN!!
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12972 : 17.01.2011 10:20:47 »

Ei se Aminthir sinun vikasi ollut.Meillä exä ei uskaltanut ottaa viinaa,kun pojat olivat käymässä.Kun lähtivät,niin otti sitten rivakasti kiintiönsä täyteen.Jos olisin hetkenkään ajatellut,että ottaa,kun pojat lähtivät,niin olisin estänyt kaiken kykyni mukaan lasten lähdön kotoa,ja köyttänyt ne peräkammariin köysiin.Estänyt heidän oman elämänsä.

Pienillä ja isoilla lapsilla on taipumus syytellä itseään vanhempiensa touhuista.Se on sellainen
ikuisuuskysymys.Kuitenkaan, EI SE NIIN MENE.

Vanhempi poika tehdessään lähtöä,sanoikin isälleen,että nyt mä meen,että pääset pullon kimppuun.så long ,ukko.Isänsä koitti venyttää ottamista tuntitunnilta,kun sieppasi sen verran,mutta pianhan se oli käkenä jossain.Ei siihen noitu auttanut.Ei rukous.   idiot2
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #12973 : 17.01.2011 10:44:45 »

Täällä kuultiin huonoja uutisia isäukon nykyisestä viinankäytöstä...  Lips Sealed Tosi kiva kuulla tuommosia just kun on lähtenyt kotoota taas, pistää miettimään että oliko se nyt siitä kiinni että en jäänyt vielä siksi yhdeksi viikonlopuksi. Voi hele.

*A*
Viina on viheliäinen värkki.  Se saa kaikki juopon lähipiirin syyllistämään itseään toisen viinankäytöstä.  Itsensä syyttäminen ei auta yhtään mitään, pahentaa vaan asioita.  Kukaan maan päällä ei voi vaikuttaa toisen ihmisen juomiseen, eikä sellaisen asian takia kannata haaskata omaa energiaansa.  Piste.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #12974 : 17.01.2011 22:30:13 »

Oon ihan ihmeissäni. Yhelle saitille ei mene asialliset viestit ollenkaan läpi, mutta menee heti, jos käyttää naista halventavia nimityksiä, kirosanoja ja kirjoittaa alatyyliin. Huh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 863 864 [865] 866 867 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: