Sivuja: 1 ... 846 847 [848] 849 850 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618687 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #12705 : 29.10.2010 22:20:10 »

Niin, tärkeintä ehkä ei olekaan pelkästään ymmärtää vaan hyväksyä myös se niin toisille tärkeä erilaisuus. Sillä useinhan sen ymmärrys siihen loppuu, kun se "toinen" on erilaisempi kuin itse on tai ainakin itse niin kuvittelee, vaikkei edes ole mahdollistakaan olla kukaan muu kuin kaikkeus. Joten siitä repimällä sitten omien sisintensä hyvät sekä pahat ominaisuudet se elämämme muuttuu, kun ymmärtää tätä näytelmää.   smitten

Olipa tohinata tänään Covent Cardenissa eikä Piccadilly circuksellakaan - edes illemmalla - hiljaisempaa ollut. Kohta suihkuun ja alan katsomaan TV:stä kuinka yksi nuoripari selviää siitä, että saamansa miljoona puntaa heillä säilyy. Eli kyse on realitykilpailusta.  Smiley
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #12706 : 29.10.2010 23:37:49 »

Täällä puhutaan Lontoosta? smitten Vaikka mä olen ryypännyt ympäri maailmaa, en kyllä missään muualla maailmassa ole ollut niin yhtäjaksoisessa jurrissa kuin siellä. Näin ollen ei ole hirveästi jäänyt mieleen mitään muistojakaan... Greenwichin pubit, Camden Townin baarit, ja joku kapakka jossain muualla. Undecided
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12707 : 30.10.2010 12:58:54 »

Tänään sitten halloween-bileet.  Smiley Miehestäni tulee piru ja mulla onkin iso työ hänen maskeerauksissa. Mun piti olla langennu enkeli, mut mulle tulee paljon hämähäkkimäisiä juttuja meikkiin ja asusteisiin, joten mä taidankin olla lintuhämähäkki.  Grin Ja tietty vielä yksi Kleopatra olis meikattava ja yhdelle gangsteri-miehelle olis värjättävä tukka, nii ja vielä yhden espanjattaren kampaus laitettava... huh, kun pitää tänää hoppua.

Mukavaa piristystä mulle.  Smiley
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12708 : 30.10.2010 13:23:11 »

Itselläkin tiedossa mahtavat halloween bileet. =) Kyllä piristää tätä synkkää syksyä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #12709 : 30.10.2010 15:19:25 »

                    Hei kaikille smitten


Olen tuulettanut pahaa oloani rajuina purkauksina, eikä vieläkään helpota.  Cry
Olen juomassa itseni hengiltä Cry
Exässä roikun kuin idiootti uglystupid2
Raha-asiat tuhannen solussa uglystupid2
Kaikki omaa syytä, mutta silti syytän muita crazy2
Koti näyttää luolalata buck2
Olen rikki ja poikki Cry
On hyvääkin. Työstä nautin suunnatomasti, mutta väsyttää, koska aina juon alkoholia ja olen
masentunut. Kuinka niin kauris ja kaikki plutot ympärillä smitten Jos nyt menis laittamaan sentään ruokaa :smitten:terv. Musta lumikki (pitäisköhän vaihtaa nimeksi Iloinen lumikki?).
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12710 : 01.11.2010 12:02:54 »

Men voi osallistua, kun rahat on tiukalla. Olen ajatuksella mukana kuitenkin.

Jos sitä saisi aloitettua omat hommat näpit jäässä. Meni yö huonosti nukkuessa ja nyt vätystää ihan hirmuisesti. Ja paleltaa. Ja väsyttää. Ja paleltaa.... mikä noidankehä.  Cheesy

Lämpimiä ajatuksia teille muillekin.  laugh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12711 : 01.11.2010 12:25:13 »

Toivoi tulevansa kipeäksi ja nyt sitten on. Niisk.

Täytyy olla tarkkana mitä ajattelee, koska sillä ajatuksella on voimaa. Lips Sealed
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12712 : 01.11.2010 15:34:42 »

Mä sain taas yhden duunin, ja niin kuin Nikki hienosti Ap-karttaani ens vuodesta avasi, liittyy musiikkiin!

Mä olen ihanan onnellinen. Haluan jakaa tän teidän kanssa! ONNI! Onnea! PIM PAM POM!  smitten  Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12713 : 01.11.2010 21:43:46 »

Argh, taas:
"Vuokria korotetaan 2,0% 1.1.2011"
 crazy2

No ei voi valittaa kun on muutenkin niin halpa vuokra.  Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12714 : 02.11.2010 10:54:46 »

jos jollakulla on 10 min aikaa, kannattaa mulkasta tää läpi: http://www.youtube.com/watch?v=f7IyX3vp9qw
adhd tietoutta, kerrottuna todella hyvin ja selkeesti mitä tää on Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12715 : 02.11.2010 11:36:03 »

Olipa hyvä luento. Olisin kyllä halunnu olla paikalla kuuntelemassa. Tuo oli tosissaan asiaa, mitä se lekuri siellä puhui. Minä olen erittäin likinäköinen ajan suhteen...  Embarrassed
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12716 : 02.11.2010 11:42:20 »

heipatirallaa... Onpas outoa heti kun on täältä pari päivää pois..  coolsmiley Tietääkö teistä kukaan Gymstickin Powerwheelzejä?? Anttilassa oli sellaiset alessa, ja ostin sitten kun näytti sellaisilta, että kotona jumpatessa ne oikeasti toimii. Niitä on siis muistaakseni 5 eri vahvuista, ja otin sitten ne vahvimmat sillä periaatteella, että *tässä saakeli millään kuminauhoilla aleta kikkaileen*. Kotona sit aloin dvd:n mukaan jumpata, siinä vaiheessa kun piti tehdä pystypunnerruksia, niin enhän mä niitä ylös saanu..  2funny No näiden kyseisten vastus on 30kg. Jep.. En parhampinakaan päivinäni salilla tehnyt pystypunnerruksia 30kg/käsi..  2funny Isot äijät kyl, mut en mä.. Mulla oli niin hauskaa itseni kanssa, että näin sitä taas tuli valkattua, mut ne on hyvät jalkaliikeisiin, hauiskääntöihin, vatsaan.. Huomenna pitää hakea ne kahdet kaikkein kevyimmillä vastuksilla olevat, jos niitä vielä on jäljellä. Tai alessa..   coolsmiley  Grin
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #12717 : 02.11.2010 12:56:50 »

Minä olen erittäin likinäköinen ajan suhteen...  Embarrassed

Mä kanssa aina puhun, että mulla onkin ihan "oma aika". :Smiley
Siis aivan olematon ajantaju. uglystupid2

e: Tosi hyvä luento! Harmi kun on vaan pätkä.
« Viimeksi muokattu: 02.11.2010 13:10:39 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12718 : 04.11.2010 21:48:46 »

Hienoa St.PoP!

Mä oon tän päivän saikuttanut himassa flunssani kanssa, ja onnistuin käyttämään sen edes jotenkin hyödyllisesti. Laitoin mekot myyntiin. Huh. Miehellä on tänään syndet, mutten ole tempaissut mitään lahjaa. Riehuttiin vaan.

Meidän kalat on raskaina, pian paljon pikkukaloja o OOU!

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12719 : 05.11.2010 22:47:42 »



                                             Kiss

                     Ottaapi olutta ja miettii niitä jos tai näitä.


                                               smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 846 847 [848] 849 850 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: