Sivuja: 1 ... 839 840 [841] 842 843 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618533 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12600 : 13.10.2010 09:11:47 »

Tuli mieleen, että jos noi käytetyt kalsarit on peruspervoille, niin sitten olisi propervoille housuja, mitä on käytetty kuukautisten aikana, ilman suojia tietysti. Kuinkahan ne tekisi kauppansa??  buck2
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12601 : 13.10.2010 10:24:06 »

Tuli mieleen, että jos noi käytetyt kalsarit on peruspervoille, niin sitten olisi propervoille housuja, mitä on käytetty kuukautisten aikana, ilman suojia tietysti. Kuinkahan ne tekisi kauppansa??  buck2

Olin jo vastaamassa, että aivan varmasti menee, mut *Aminthir* olikin vastannu alempana.  Grin Perversioita on niin moneen junaan.

Mut mikä siinä on, että sellaiset ääripää perversiot on yleisiä miehillä? Vai oonko mä vaan juntti joka yleistää? Kun mun käsityksissä naisilla tämän luokan perversiot on harvinaisempia.

*A* Millaisia visioita tuli jo nettisivuista?  Cheesy
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12602 : 13.10.2010 12:33:55 »

*A*: Sopisiko sinne sivustoille ujutettua eri pervo-tasot, esim. Kahden pv.n kalsarit-taso 1. Neljän pv.n kalsarit- taso 2. Jokainen näistä harrastelijoista voisi oman tasonsa mukaisesti suunnistaa suoraan katsomaan tarjontaa oman tasonsa/etenemisensä mukaan, ei tarvitsisi tuhlata aikaa, jos on jo "edistyneempi"?   Mä en tiedä mistä tääkin taas tuli, mitäköhän Seppokin tuumaa, jos se lukee näitä juttuja??  Lips Sealed On varmaan ylpeä meistä..   2funny

                                                              angel
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12603 : 13.10.2010 14:26:19 »

jännää, keskustelin 3 parantajan kanssa peräkkäin onlinessa. yksi sanoi, että kaikkea ei tarvitse uskoa, selvänäkijä siis, puhuttiin sydänchakran availuista ja koska se on liian auki tai kiinni. toinen mainitsi kaukohoitajan nimen ja omia juttujaan. kolmas avaa hoitolan aivan lähellä minua, sovittiin treffit. ehkä pitää mennä vielä kerran puhumaan tästä hoitoaiheesta, koska se tulee aina uudestaan, vaikka koetan keskittyä akateemiseen puuhaan. ei niin, että haluaisin hoitaa, mutta? feng shui? mikähän olisi sellaista itselle sopivaa?

>> no tämä selviää kun työelämä repii taas luokseen ja konsultit..  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 13.10.2010 16:00:41 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12604 : 13.10.2010 16:20:12 »

Hoitamisesta puheenollen, mä olen jotenkin niin varma, että se tulee olemaan mun kohtalo. Koen (ja olen kokenut) aivan valtavaa muodonmuutosta sulkeutuneesta harmaahapsesta sisäisesti kuplivan säihkyväksi auringon lapseksi  leijona.

Mikään ei ole ollut helppoa, mutta olen niin kiitollinen kaikista kärsimyksistä, joita olen saanut osakseni.  smitten Yltiöpositiivisessa olotilassa siis.  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12605 : 13.10.2010 16:28:36 »

Tästäpä tuli vielä mieleen, että on se kumma, kun ihminen voi olla samaan aikaan valtavan surullinen jostakin ja silti myös kokea onnellisuutta.  idiot2

Ehkä tämä on sitten sitä kykyä löytää tasapaino. Voi suhteuttaa asioita, laittaa ne omiin uomiinsa.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12606 : 14.10.2010 08:21:39 »

Tuskin kukaan tunnistaa online-profiileja... Vaskiyön kehikko, Bitch-83 ja Minthir Cheesy Niin ja höpöliini kans! Vieläkö muita? Princess of Per... Wink

No joo  2funny

*A*

Aahahhaa... Aamun naurut!!!  2funny Kukaan ei tunnista ei..  Grin

Silläkin uhalla, että St. Pop repii hiuksia kun juttu jatkuu, niin voitaisko me Keskiyönvahinko sitten laittaa jokin sivubisnes näiden virkkuukoukkujen osalta pystyyn, täällä on myös yksi metallin-muovaaja... Siinä olisikin ihmettelyä kun sanot sorvaavasi virkkuukoukun varsia ja kohta mennään jyrsimelle tekeen se koukku-puoli..  2funny

Jaaa että pitäisi juttua vaihtaa, hmm.. Täällä sataa, sataako teillä siellä?  :Smiley  Smiley
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12607 : 14.10.2010 10:46:52 »

Sorke, mut munkin on pakko jatkaa sen verran, et saan nauraa julkisesti tätä...  2funny

Tuskin kukaan tunnistaa online-profiileja... Vaskiyön kehikko, Bitch-83 ja Minthir Cheesy Niin ja höpöliini kans! Vieläkö muita? Princess of Per... Wink

No joo  2funny

*A*

Tää päivä alko naurulla  Grin
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12608 : 14.10.2010 13:17:17 »

Carmen... eilinen ja tää päivä on olleet kamalia.

Sain tietää, että yksi syy miksi kaksonen jätti mut on se, että oon lievä bipolaari. Ja se itse luulee olevansa terve...  uglystupid2

V*ttuun koko tyyppi. Irtisanoin sen jo FB kavereistani. Tyyppi lähettää niin ristiriitaisia viestejä, kahteen suuntaan... taitaa olla bipo itsekin  2funny

Sitähän ei kestä, mitä on itse. Afro

Täytyy olla itse terve, että löytyy voimia tukea toista.  Wink

Tuli tästä mieleen, että itse jostain syystä nuorena samaistuin kovasti tähän kyseiseen sairauteen. Olin vakavasti masentunut, ehkä sitten toivoin, että seuraavaksi iskee se hulvaton mania. Varmasti hyvä, että ei koskaan iskenyt, vaikka kovasti odotin.  crazy2

Ja kirja, jota rakastin: Kay Redfield Jamison: Levoton mieli. Maanis-depressiivisen psykologin muistelmat
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12609 : 14.10.2010 13:42:50 »

W-83, arvoin mielessäni että haluatko olla Bitch vai Itch  2funny

*A*

Mitä Itch tarkottaa??? :Smiley Mä en tiiä... Embarrassed



Sain tietää, että yksi syy miksi kaksonen jätti mut on se, että oon lievä bipolaari. Ja se itse luulee olevansa terve...  uglystupid2

V*ttuun koko tyyppi. Irtisanoin sen jo FB kavereistani. Tyyppi lähettää niin ristiriitaisia viestejä, kahteen suuntaan... taitaa olla bipo itsekin  2funny

Sitähän ei kestä, mitä on itse. Afro

Tsemiä! Afro Mun äiti nyt vissii vihdoin tajus hänen mies-/pelkkä ystävä hepun luonnon ja anto kenkää sille pelleilylle. Eihän se auta jos ulkopuolinen neuvoo, vaan sen pitää tulla itsestään ja tajuta itse. Ärsytti katsoa vierestä kun se äijä päästi lähelle, mut sit taas halus lopettaa... kun äiti aina luovutti nii tää äijä alko kelaa virveliään takasin päin.  tickedoff Nyt äidilläni tais vihdoin aueta silmät, että ei heidän arvomaailmat kohtaa. Itseasiassa äidilleni näytettii, et se ihminen ei muutu... melkein heti veljeni kuoleman jälkeen tämä mies sai verenmyrkytyksen ja oli hengen lähtö lähellä ja sen jälkee jalkojen lähtö, mut selvis ja sai pitää raajansa. Miehen arvomaailma ei muuttunu, vaikka kävi rajalla. Sanoin jo silloin äidilleni, kun hän itki ja ihmetteli, et miksi häneltä viedää ihmisiä, että tälläkin on tarkoituksensa ja se tulee vielä selviämään. Nyt kumpikin todettii, että se syyhän selvis nyt.
Jospa sullakin tulee se syy kaikkeen vielä esille.  Wink Vai joko tiedät?
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12610 : 14.10.2010 14:38:33 »

Itch = kutina! Wink

 2funny

Mitäs jos se olis Itch Bitch?  Cheesy

Voihan se olla, että et malta sit kuitenkaa pysyä poissa kun täällä on nii tasokkaita juttuja aina.  Grin
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12611 : 14.10.2010 18:19:58 »

Mikä ihana lumisade !  smitten smitten smitten
Talven ensimmäinen kynttilä syttyi nyt..  Smiley

Tsemppiä kaikille joilla on rankkaa.. päivä kerrallaan, askel kerrallaan.. enempää eteenpäin ei voi nähdä..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12612 : 14.10.2010 19:10:50 »

http://www.youtube.com/watch?v=zfrmS5Uzy2k

Oonkohan normaali kun toi video ja musiikki itkettää mua.

No, mä koin tänään aika kovan säikähdyksen, meni pukuhuoneessa melkein jalat alta kun vatsasta kouraisi lujaa... Tuntu et keuhkot tyhjeni ilmasta ja maha muuttu ihan kivikovaks ja olin siinä hetken aikaa kaksin kerroin.. Kun se meni ohi, tuli toinen perään.. En oo koskaan kokenu tollasta mahakipua, se ei ollu ihan normaalia vatsanväännettä vaikka loppujen lopuksi siihen varmaankin auttoi vessassa käynti.  2funny

Se kipu meni sit ohi eikä tullu enää takas eikä mitään vuotoo alkanu. Mut kerkesin pelästyä ihan sikana et nyt tulee joku saakelin keskenmeno. HYI.  Cry

Nyt vietän iltaa yksin kotona kun skorppari tekee tuplavuoroa. Mietin miten paljon sitä ihailen ja rakastan ja miten paljon haluan saada tän vauvan just ton miehen kanssa, koska se on hyvä mulle ja ennen kaikkea siitä tulee hoitava ja rakastava pitkäpinnainen isä.

Mussunmussun. Kierros suklaata kaikille ketkä tahtoo.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12613 : 14.10.2010 19:19:34 »

Se on varmaan sitä että olet sen verran kypsä ihminen ettet ajattele että toisen onni olisi väärin sillä hetkellä jos itsellä ei olisikaan niin onnellista sillä hetkellä.. Osata olla onnellinen toisen puolesta vilpittömästi, vertaamatta itseen.. se on kaunis taito  Smiley Smiley Smiley

Minä seuraan mielenkiinnolla tota sun juttua...Miksi tuntuu siltä että kuulutte yhteen..
Onko se oikea vainu vai yrittääkö sitä olla niin epätoivosen romanttinen että haaveilee kaiken kääntyvän aina siihen että lopulta kaikki rakastivat toisiaan, puspus happy ending.
Toivotaan että joku selkeys tulee.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12614 : 14.10.2010 19:32:54 »

Kuunnelkaa nyt toi biisi minkä linkin laitoin...  smitten (kamalaa tuputtamista  Lips Sealed ) Tai en tiiä onko mulla ihan paska musamaku teiän mielestä mutta itse aloin kuunteleen tota repeatilla enkä voi enää lopettaa.. Grin

tallennettu
Sivuja: 1 ... 839 840 [841] 842 843 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: