Sivuja: 1 ... 836 837 [838] 839 840 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618550 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12555 : 11.10.2010 11:13:45 »

Täälläkin on yksi kevyemmän lompakon kanssa.. Mutta mullakin on sellaiset tunnelmat, että mitäs tässä hötkyilemään, Lähden kohta pikapuoliin viemään kenkiä, laukkuja, ja paria vaatetta mitä en vain saa itse pidettyä, yhteen second hand-kauppaan myytäväksi. Toivotaan et menee. Mulla on siellä ainakin tähän mennessä menny hyvin tavarat kaupaksi.  Smiley

Ah, mikä ihana ilma!!  smitten

Tekun niistä enkeleistä puhutte, että ne on nyt täällä, niin kai ne käy kaikkien luona? Siis ne kivat ja hyvät? Mulla kun on ollu pahat aatokset vkl;n aikana yhtä tuttuani kohtaan, joka jättää lähes aina lupauksensa täyttämättä, ja nyt sitten sanoin asiasta. Miettikää, sen piti tulla pe aamuna mun luo, et otan siltä hiusjatkeet pois. Pe aamuna soitti, et on unohtanut lääkäri, mut tulee klo 14 kahville. Kello oli ja meni sovitun ajan, ja laitoin viestin että oletkos tulossa, oli jo 14.30. Ja tuli vain viesti takaisin, et unohti soittaa ja on jääny jumiin hulluille päiville. Ei mitään pahoittelua. Nähtiin vahingossa samana iltapäivänä, ja oli hiukan ylimielisen ja välttelevän oloinen kun mainitsin asiasta. EIKÄ osannut pyytää anteeksi. Ristus mikä pelle!  knuppel2 Tämä oli siis vain yksi esimerkki. Tolla tytöllä on taipumus elää aivan omien sääntöjensä mukaan..  buck2

Saa jäädä tollaset kaverit kokonaan, rassaa epäkohteliaisuus ja lupauksien pettäminen. Et jos niitä kivoja enkuleita saisi tännekin kotiin, niin SAA TULLA!  Grin

Muuten on kiva olo, ei anneta yhden ihmisen masentaa, eihän??  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12556 : 11.10.2010 13:39:56 »

Voisiko henkimaailmalta pyytää, että niitä kriisejä pukkaisi hieman hitaampaan tahtiin?  Pitääkö niitä tulla niin hirveällä vauhdilla, että ei jää aikaa itsensä kasaamiseen. Pää ja kroppa hajoaa uglystupid2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12557 : 11.10.2010 15:59:59 »

Voi että ku mua jännittää yksi esitys, jonka pidän myöhemmin tällä viikolla. Viime yönä näin jo painajaisen ko. esityksestä, että kuinka se meni pilalle. Pitäis varmaan mennä jollekin esiintymis kurssille, se vois auttaa tohon esiintymiskammoon :Smiley Mut on se vaan hirveetä ku jännään aina niin, että on mahaki sekasin.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12558 : 11.10.2010 16:40:20 »

Voi että ku mua jännittää yksi esitys, jonka pidän myöhemmin tällä viikolla. Viime yönä näin jo painajaisen ko. esityksestä, että kuinka se meni pilalle. Pitäis varmaan mennä jollekin esiintymis kurssille, se vois auttaa tohon esiintymiskammoon :Smiley Mut on se vaan hirveetä ku jännään aina niin, että on mahaki sekasin.

Täällä myös maha on se, joka ensimmäisenä tietää, että jännittää  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12559 : 11.10.2010 20:59:09 »

Messuilla tuli käytyä ja jäin ihmettelemään, että minne mun rahat hävisikään? Tais taas lähtä tällä akalla mopo käsistä...  idiot2 Muutama kivi tuli ostettua...  :Smiley

Mistähän mä keksisin lisää rahaa? *raapii päätään ja miettii* Noh, nyt mulla on kiviä jotka auttaa mua keksimään siihen vastauksen.  2funny

 Grin

Jos sä satuit saamaan viisasten kiven mukaasi, niin siltäkin voi koittaa kysäistä.

Damn! Enpäs tajunnu sellasta ostaa!!!  Cheesy


Etkös ole noita? idiot2 Mikset käyttäisi ajatuksiasi rahan tulemiseen luoksesi. Smiley


Kyllä mä taidan olla... oon meinaa kaikenlaisista henkilökohtaisista konkursseista selvinny aina jotenkin. Rahaa on jostakin vaan tyhjästä tupsahtanu tarpeeseen. Saan aina sen minkä tarvin.  Wink Nyt en onneksi ole konkurssissa (vielä ainakaa  Grin)

Rahaa olis vaan kiva saada "turhuuksiin". Mä en valita rahan puutteesta, vaikka sitä ei hirveesti ole hoitovapaalla ollessa, mutta elän nyt jotain sellasta aikaa mitä ei rahassa voi mitata.  Smiley Mutta ehkä mä silti saatan joku päivä kokeilla fengelisuihia ja hipelöin kolikoita ja kierin vitosen setelissä... ainahan sitä kannattaa yrittää.  2funny
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12560 : 11.10.2010 22:59:54 »

Olen kyllä kuullut, että jotkut saattavat alkaa myymäänkin itseään rahan takia, mutta en ainakaan omalla kohdalla voisi kuvitella, että panen sinne myytävänä-osastolle oman ilmoitukseni, että myyn itseäni seksikumppaniksi, hinta on sovittavissa ja lärvikerroin on kova.. HEH! Jopa niin kova, että joissain tapauksissa itse jään sinne maksajan puolelle.. Cheesy 2funny

Monesti heittäny persaukisena vitsiä, et lähen myymää persettä asemalle.  2funny Mut nykyää mulla on uusi läppä... mä alan myymää käytettyjä stringejäni netissä. 2 viikkoa yhteen menoon jalassa olleet pöksyt on haluttua kamaa ja niistä maksetaa. *euron kuvat silmissä* Japanilaiset miehet erityisesti tykkää sniffailla käytettyjä pöksyjä ja ne keräilee niitä. Kuka tykkää mistäkin... se on jokaisen oma asiansa...  Cheesy
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12561 : 11.10.2010 23:01:23 »

 2funny
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12562 : 11.10.2010 23:43:43 »

Hei pliiz tee se ja kuvaa se ilme!!! Laita tänne sit se kuva. MÄ TAHON NÄHÄ SEN!!! 2funny

Ihan loistis idea! Kymmenen pistettä ja papukaijamerkit!  Cheesy
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12563 : 12.10.2010 10:49:26 »

Rahajutuista kun oli puhe, niin huomasinpa just eilen että oon 10kk:ssa lyhentäny opintolainaani 3000€:lla... Tsiisus jos ne rahat ois voinu käyttää johonkin muuhun, mut noh.. Oonhan ne jo siis tavallaan käyttänytkin.. Mikäs sitä jälkeen päin ruikuttaan!
Mulla on vielä toiset 3000€ sitä opintolainaa jäljellä ja säästötilillä kun on pari tonnia niin oon miettinyt miten helppoo ois vaan niillä maksaa siitä suurin osa pois.... Mut hitto vie, ei... Aion jatkaa samaa rataa, eli lyhentää joka kuussa käyttötilin rahoista, saan ton melkein maksettua ennen vauvan syntymää (en siis tosiaan mitenkään  Grin ) ....

En tiiä miks ressaan tosta lainasta ihan sikana ja stressaan säästämisestäkin, et kerkeenkö säästään nyt töissä ollessa että ainakin parisataa joka tilistä menis säästöön....

Äitiyslomalla saan ihan suht hyvät tuet onneks, 80% palkastani.

Mut pitäis ostaa se asunto... Ja siinä ois taas sitten uus laina maksettavana. Ja se melkeen pakottaa mut takas töihin heti äitiysloman jälkeen. Mikä on ajatuksena kamala.  Sad Mun baby on sillon vielä niin pikkunen etten haluis laittaa sitä hoitoon...

No, kai nää kaikki järjestyy.

Tiiän ettei vauva pidä köyhiä vanhempia huonoina  Grin Mutta kyllä se isompana sitten tajuaa mikä on perheen rahallinen tilanne ja saattaa kärsii siitä, varsinkin jos vanhemmat stressaa. No, itse olin aina älyttömän ylpeä omasta isästäni joka oli hyvä ja menestyvä työssään, kunnianhimoinen ja toi rahaa kotiin, mutta en toisaalta millään tavalla väheksynyt äitiäni, joka oli kotona siihen asti kunnes minä, nuorin lapsi, olin 15v... En vaan voisi itse kuvitella että minä ja skorppari pärjättäis jos mä jättäytyisin ihan vallan kotiäidiksi pitemmäks aikaa ja tuntisin siitä huonoa omaatuntoa, etten pysty jakaantuun kahdeksi. oleen sekä töissä, et kotona lapsia varten...
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12564 : 12.10.2010 10:57:56 »

Sitten kun *Aminthir* laitat pöksyfirman pystyyn, nii otatko mut liikekumppaniksi? Maksimoidaa hyöty.  Wink

Tiigris mä oon hoitovapaalla ja meillä on iso asuntolaina ja pari ärsyttävää joustoluottoa makseltavana.  Angry Olemme silti vähä remppaillu taloa ja ostettu kaikkea kivaa. Toki joutuu vähä tinkimään menoista, mutta ei se ole haitannu. Toimeen ollaa tultu, vaikka me miehen kanssa kumpikin ollaa aika tuhlaajia.

Ollaa ukon kanssa joskus mietittykin, et mihin meidän rahat ennen meni kun meillä ei ollu lasta ja mäkin tienasin? Ollaa todettu, että baareihin ja kaikkeen muuhun huvinpitoon ne ennen meni. Nykyää tulee harvemmin huviteltua samalla tyylillä.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12565 : 12.10.2010 11:03:00 »

Äh, jäi Tiigrikselle sanomatta se pointtini.  Grin Siis ajoin takaa sitä, että jos vaan toimeen tulee ja halua on kotiin jäädä, nii jää ihmeessä! Se tilaisuus ei saman lapsen kohdalla toistu. Mieti sitä kun saat olla eka joka näkee ekat askeleet, kuulee ekat sanat jne.  smitten Hoidossa ollessa se saattaa olla päiväkodinhoitaja.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12566 : 12.10.2010 11:09:54 »

En siis ylläolevalla halunnut tarkoittaa (?) että köyhistä perheistä tulisi onnettomia lapsia ja rikkaista onnellisia... Usein se menee päinvastoin. Raha on vaan rahaa...

Meitäkin oli kolme lasta ja vain isä oli töissä. Ja isä oli ollut enon baariyrityksen takaajana ja baari meni konkkaan. Ja eno alkoi ryypätä eikä itse kyennyt maksamaan pennin hyrrää.
Kyllä mä aistin mikä ahdinko varsinkin äidillä oli siitä isosta velkataakasta mikä kaatu meidän isän niskaan. Nuorimpana lapsena mut puettiin aina isosiskojen vanhoihin vaatteisiin ja ehkä kerran vuodessa sain jotain omaa. Kyllä mua kiusattiinkin koulussa et eiks toi oo se takki mikä oli sun siskolla viime talvena jne...

Toivon et sit kun mun lapsi on kouluikäinen, maailma ois jotenkin muuttunut. Mua vähä inhottaa se bisnes mitä nykyään tehdään lastenvaatteilla ja kun miettii tätä meidän sukupolvea joka on tottunut hakeen henkkamaukasta jonkun uuden räti viikon välein, niin mitenkä ne sitten pukee omia lapsia - toivottavasti ei niin että lapset ois jotain muotinukkeja... Itse haluun olla käytännöllinen. Toki vaatteet saa olla kauniita, mut ei mun mielestä ole järkeä pukee lapsia farkkuihin ja nahkatakkeihin..............

Niin Witch-83, tiiän katuisin jos menisin täysillä takas työelämään lapsen ollessa vielä ihan pieni.

Meillä ei oo kyllä elämä varmaan hirveesti muuttumassa ton kulutuksen osalta, koska ei muutenkaan olla vuoteen vietetty mitään baarielämää, shoppailtu mitään turhaa tai muuta sellasta.. mä oon keskittänyt rahani aika paljon velkojen maksuun ja säästämiseen, samoin skorppari... Ehkä sitä sitten joskus eläkkeellä voi olla rahaa törsätä hieman ihteensä... Grin
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12567 : 12.10.2010 11:28:22 »

Ehkä sitä sitten joskus eläkkeellä voi olla rahaa törsätä hieman ihteensä... Grin

Älkää ymmärtäkö väärin mitä kohta kirjoitan... tämä ei ole sinulle Tiigris henkilökohtaisesti pelkästään.  Wink Ihan vaan ajatuksena mitä itse ajattelen ja noudatan.

Koskaan ei voi tietää mikä päivä on se viimeinen, joten kannattaa elää jokainen päivä kuin se olisi viimeinen... toki ei sitä nyt ihan kirjaimellisesti voi noudattaa, mutta jossain määrin. Rahaa ja maallista mammonaa kun ei saa hautaan mukaansa tai sinne minne me taas palaamme. Joten tässä ja nyt kannattaa elää, eikä odotella.

Oon kuullu ja tiedänkin monta ihmistä jotka eli niukasti ja säästi vaan rahaa. Tilinsaldo vaan kasvoi ja kasvoi, mutta ihminen ei elinaikanaan nauttinu niistä tai tehnyt niillä mitää itselle mukavaa... sitten tulikin se aika, että täältä oli poistuttava. Aika kärjistetty esimerkki, mutta todellisuutta.

Mä sanon aina, että raha on käyttöä varten... ja mä käytän kaiken minkä saan.  Grin Nyt kun elää vähä niukemmin turhuuksien suhteen, nii sitten kun palaan takas töihin, nii alkuun varmaa tuntuu, et olis hirveesti rahaa, kunnes taas tottuu siihen ja alkaa tuntua, että raha ei riitä mihkää. Sehän ei tietysti ole totta, vaan sitä ehtii tottua siihen, että ostaa mitä haluaa ja hankkii uusi vaatteita yms. useammin.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12568 : 12.10.2010 11:29:51 »

Raha asioista hehkutusta: nyt oon saanu eilis iltana nettiin laitetuista kamoista myytyä osan, 30€ tienattu tähän mennessä Cool

Musta ois kanssa ihana, jos voisin olla lapsen kanssa kotona vähän pidempään sitten kun lapsen saan. Se on kuitenkin niin lyhyt aika kun ne pysyvät pieninä.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12569 : 12.10.2010 11:31:02 »

Tuo lastenvaate juttu on kyllä oikeasti mielenkiintoinen ja toisaalta vähän masentava. Muistan itse, kun ala-asteella pukeuduin fakkuhaalareihin, verkkareihin, college-vaatteisiin ja raitapaitoihin. Jotekin ennen pukeutuminen alkoi olla tärkempää vasta 6. luokalla ja ylä-asteella.

Asuin pari vuotta sitten ala-asteen vieressä ja mielestäni oli oikeasti aika hirveää nähdä, että ala-asteikäiset pikkunassikat käyttivät trendivaatteita, pienoisversioita aikuisten ja teinien vaatteista. Kaikilla oli farkut jalassa, trenssinnäköisia takkeja jne. En nyt sano sitä, että lasten täytyisi pukeutua jotenkin rumasti, mutta ei aikuiselta tarvitsisi liian aikaiseen näyttää.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 836 837 [838] 839 840 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: