Sivuja: 1 ... 834 835 [836] 837 838 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619019 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
tuikkunen
Vieras
« Vastaus #12525 : 05.10.2010 12:10:11 »

Autuutta on kuunella Elvistä, hänen huumorikappaleitaan kuten Milkcow Blues Boogie ...   ja hörppiä kaffetta ja katsella ihanaa syysmaisemaa.
Jos vaikka lähtisi kuvailemaan putoavia lehtiä kultahohtoisina vastavaloon makrona.
Ja muuten, olen sitä mieltä, että Elvis muutti "kuolinpäivänään" Hawaijille tai jonnekin. Hän piti faneilleen lähtöjuhlat ja miekin olin siellä unessa.
Siellä mukana unessa tai oikeasti olleet eivät taatusti voineet uskoan hänen kuolleen silloin. Nykyään hän on varmaan jo jättänyt maapallon.   smitten
« Viimeksi muokattu: 05.10.2010 12:24:02 kirjoittanut tuikkunen » tallennettu
tuikkunen
Vieras
« Vastaus #12526 : 05.10.2010 13:28:08 »

Eipä mitään  Cheesy
Nyt oon täynnä hyvää henkeä kun pari jehovalaista kävi minua valistamassa.
Että uskontoin välistä keskustelua vaan kaikille, on tosi virkistävää ja hauskaakin. Mistä ne aina tietää milloin olen vähiten oma itseni Huh
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12527 : 05.10.2010 14:08:16 »

 Grin Miksiköhän minulla oli tunne Aminthir, että kommentoit tota mun aiempaa kertomusta..?  Wink  Grin Joo. varmasti ansaitsee vaikka mitä, mut en tiedä sitten, heltyikö toinen tekemään kahvia, kun sai eilen uunista suoraan jättikokoisia korvapuusteja??  Grin (ihan niitä syötäviä.. heh..)

Ja kyllä se aivan varmasti odottaa koulusta kotiinpääsyä ihan vain kysyäkseen, että mitä pidin yllätyksestä! Kyllähän herralle pitää ehdottomasti positiivinen palaute antaa, oppii senkin että on kiva saada kehuja ja että ei kaikki naiset pidä ihan itsestään selvyytenä moisia huomionosoituksia..  smitten

Mulla oli sama reaktio muuten kun aamulla käppäilin keittiöön, seisoin siellä kädet yhdessä ja hoin tota awwwww-sanaa.  Grin Olisin laittanut kuvan siitä tänne, jos tietäisin kuinka se himpskatti soikoon tehdään.  Sad
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12528 : 05.10.2010 22:17:59 »

noitatäti: juu siis enhän miekään mikään absolutisti ole, mutta mulle riittää varmaan se pari kertaa vuodessa ihan ok  :Smiley ja kuten sanoin, on ok jos mies haluu juoda normaalirajoissa, en oo kertaakaan estänyt sen menemistä.

Mulla on vaan vähän tiukahko linja sellasiin reppanoihin nuoriin narsisti alkoholistimiehiin, jotka tarvii tyttöystävää holhoamaan, eivätkä pärjää ilman ja tytöt on kilttejä ja ymmärtää ja antaa anteeks ja kuvittelevat että rakkaus parantaa toisen alkoholismin tai et ihminen muuttuu...
Ihminen ei muutu sillon jos se on sokea ongelmalle. Jos alkoholi on hauska elämäntapa, niin ei se silloin ongelma ole vaan ratkaisu sille ihmiselle.  2funny


Miun ultrassa oli kaikki hyvin. Vauva on 7cm (pää-persemitta) pitkä ja kaikki on kunnossa päällisin puolin.  Smiley Smiley Melkeen siitä puoli tuntia ultrattiin jotta saatiin mitat otettua - tyyppi kun ei hetkeekään lakannu liikkumasta, huito potki ja kääntyili minkä kerkes, pyllistikin kerran ja kerran se suoristi kädet ja jalat iiihan pitkiks ja suoriks. Näytti aika hassulta. Kyllä siitä hyvä oikku tulee!!!  Smiley Mä taas tapani mukaan avasin siellä hanat enkä meinannu saada loppumaan.. Cry smitten Itkin ja nauroin ja vakuuttelin ultratädille että kaikki ok, oon vaan vähän sentimentaalinen... Grin
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12529 : 05.10.2010 23:41:33 »

Miun ultrassa oli kaikki hyvin. Vauva on 7cm (pää-persemitta) pitkä ja kaikki on kunnossa päällisin puolin.  Smiley Smiley Melkeen siitä puoli tuntia ultrattiin jotta saatiin mitat otettua - tyyppi kun ei hetkeekään lakannu liikkumasta, huito potki ja kääntyili minkä kerkes, pyllistikin kerran ja kerran se suoristi kädet ja jalat iiihan pitkiks ja suoriks. Näytti aika hassulta. Kyllä siitä hyvä oikku tulee!!!  Smiley Mä taas tapani mukaan avasin siellä hanat enkä meinannu saada loppumaan.. Cry smitten Itkin ja nauroin ja vakuuttelin ultratädille että kaikki ok, oon vaan vähän sentimentaalinen... Grin

Voi kuulostaa ihanalta smitten Mulla on sellanen vauva kuume, että odotan lähipiirin vauvoja kuumeisesti. Jaksan kuunnella vaikka ja kuinka raskaana olevan ystäväni odotus juttuja ja suunnitelmia, se kuulostaa niin ihanalta Cheesy Itellä ei kuitenkaan oo sellanen elämäntilanne että vauvaa voitaisiin alkaa pykäämään.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12530 : 06.10.2010 10:44:20 »

Huomentapäivää tupaan!  smitten

Kunpa kaikki aamut alkaisivat niin ihanasti kuin tänään. Nousin vähän jälkeen kahdeksan, aurinko paistoi, poika oli jo lähtenyt kouluun, ja kun pääsin keittiöön niin vastaan tuli kahvin tuoksu. Pöydällä nojasi pieni revitty ruutupaperin palanen kahta keksiä varten, missä luki; keitin sinulle kahvia, ja tekstin alla oli raapustettu kolme sydäntä!!  Grin

Voi että, mulla on maailman mielettömin pojannappula, kun viitsii "vanhaa" äitiään ilahduttaa!  Grin

                                                smitten smitten smitten

Voi juku miten ihana poika!  smitten



Miun ultrassa oli kaikki hyvin. Vauva on 7cm (pää-persemitta) pitkä ja kaikki on kunnossa päällisin puolin.  Smiley Smiley Melkeen siitä puoli tuntia ultrattiin jotta saatiin mitat otettua - tyyppi kun ei hetkeekään lakannu liikkumasta, huito potki ja kääntyili minkä kerkes, pyllistikin kerran ja kerran se suoristi kädet ja jalat iiihan pitkiks ja suoriks. Näytti aika hassulta. Kyllä siitä hyvä oikku tulee!!!  Smiley Mä taas tapani mukaan avasin siellä hanat enkä meinannu saada loppumaan.. Cry smitten Itkin ja nauroin ja vakuuttelin ultratädille että kaikki ok, oon vaan vähän sentimentaalinen... Grin

Muistan kun itse reilu 2 vuotta sitten itkin ja nauroin vuorotellen.  Cry Grin Onnittelut pikkusen johdosta!  smitten

Mulla on vaan vähän tiukahko linja sellasiin reppanoihin nuoriin narsisti alkoholistimiehiin, jotka tarvii tyttöystävää holhoamaan, eivätkä pärjää ilman ja tytöt on kilttejä ja ymmärtää ja antaa anteeks ja kuvittelevat että rakkaus parantaa toisen alkoholismin tai et ihminen muuttuu...
Ihminen ei muutu sillon jos se on sokea ongelmalle. Jos alkoholi on hauska elämäntapa, niin ei se silloin ongelma ole vaan ratkaisu sille ihmiselle.  2funny

Onkohan kaikki alkoholistit narsisteja vai onko kaikki narsistit alkoholisteja? Mut anyway... tiedän tuon ihmistyypin erittäin hyvin, koska olen kerrqan heikkona ja sekavana hetkenä langennu sellaisen pauloihin, mut onneksi irti pääsin ennen kun mun itseluottamus oli lopullisesti tuhottu. Narsistit on taitavia aivopesemisessä. Mun helvetti ei onneksi kestäny montaa kuukautta, eikä muhun satu yhtää, mut itseäni vähä häpeän... miten näin fiksu ja vahva nainen lankesi siihen paskaan?  idiot2
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12531 : 06.10.2010 11:43:41 »

^ mä asuin sellasen kanssa vuoden yhdessä ja olin kyllä ihan pohjalla ja burn out ja syvällä itseinhossa kun kaiken sen jälkeen aloin tajuamaan että minulla on oikeus olla onnellinen ja olen turhaa roikkunut miehessä joka imee musta kaikki voimat... Hiihoo, nyt on elämässä vähä eri meininki..

Saatan olla sitä ihmisryhmää joka oppii parhaiten tekemällä ensin kaiken päin helvettiä tajutakseen että hmm, nyt on ehkä jotain pielessä.  2funny

Päivääkään en vaihtaisi.


Ja kiitos onnitteluista.. Ne lämmittää  smitten
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12532 : 06.10.2010 14:43:52 »

Tässä ihana Emma Salokosken Veden alla -biisi ...

http://www.youtube.com/watch?v=Ysz0MJcSwLY&feature=player_embedded

Tuo on niin ihana, ja sitten se Dancessa ollut tanssiesitys, joka tehtiin tälle biisille.  Cry smitten


Casperiina voimia sinulle tehdä oikea päätös. smitten smitten smitten

Päätös? Kun arki iskee päälle, tuollaiset mullistavat päätökset saavat taas jäädä. Ja tiedän taas yhden asian; mulla on suhde, jonka juuret ovat kuin kalliossa. Minkään veden voima ei niitä juuria riitä irrottamaan. Ja se kahden ihmisen yhteys tässä suhteessa on jotain, mitä ei voi kuvitella mistään muualta löytävän, jotain elämää suurempaa... Jos tästä täytyy paeta, se on kuin pakenisi itseään.

« Viimeksi muokattu: 06.10.2010 14:47:32 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12533 : 06.10.2010 22:34:24 »

Onnea Tiigris!  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12534 : 07.10.2010 10:33:16 »

Tänks Rv smitten

Mä näin ulta et pelasin Suomi-Ruotsi jääkiekko ottelussa, tein seitsemän maalia 5 minuutissa ja peli puhallettiin tän jälkeen poikki ja Suomi julistettiin voitajaksi ... KRHM, olen aina tunnetusti ollutkin niin sulavasti liikkuva tuolla jäällä ja etenkin oikea maalikone  2funny
Mistä nää unet tulee?! Toi oli kyl hauska.. Lopuks kun kaikki hurras ja huusi mun nimeä...  Grin
Kerraankin unessa kaikki meni putkeen ja vähä "liianki hyvin" kun kuitenkin tuppaa näkeen enmmän unia missä jotain menee pieleen ja saa hävetä silmät päästään...

Ostin muuten eilen jäätelöä 25€:lla jätskiautolta... Piti tehä autolla uukkari kun jätskiauto ajoi vastaan ja lähtee perään...  Wink
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12535 : 07.10.2010 20:44:14 »

Aivan loistavalta vaikuttaa tuo kreikan kurssi. Ihana kieli ja ihana kulttuuri. Jotenkin rakastan sitä, että kulttuuriin kuuluu se, että ollaan kohteliaita ja aina tervehditään ja kun toinen tulee tervehtimään niin toinen nousee ylös, mistä tulee heti sellainen fiilis, että olet tervetullut.  smitten

Inhoan sitä, että täällä Suomessa on sellainen olo, että ei saa edes tervehtiä ihmisiä, joita ei tunne kunnolla ja kun tiettyihin paikkoihin menee ja huikkaa iloisesti, että moi!, niin kukaan ei katso päinkään, hiljaisesti vain nyökätään jos edes sitä. Toki riippuu ihmisistä. Myös se on järkyttävää miten epäkohteliaita täällä osataan olla. Eräänkin kerran vahingossa satuin hipaisemaan kaupassa naista kassillani, kun kuljin ohi ja sitten kohteliaasti pahoittelin ja sanoin, että näköjään olen joka paikassa tiellä ja hymyilin siihen perään. Tähän nainen vastasi mulkaisemalla pahasti ja kävelemällä pois tilanteesta aivan kuin olisin pahemminkin häntä loukannut ja vielä pahempi, jopa pyytänyt anteeksi sitä.

Toki joka kulttuurissa löytyy niitä epäkohteliaita ihmisiä, mutta itseäni rupeaa pikku hiljaa tympimään tämä jurotus ja töykeys. Rakastan hyviä käytöstapoja yli kaiken. En ymmärrä epäkohteliaisuutta lainkaan, sillä sillä saa pilattua jokaisen ihmisen päivän. Toki jos joku haluaa olla inhottava, niin eihän sille mitään voi. Miksi muille ei voi antaa tilaa ja kunnioitusta?

Mielestäni hyvien käytöstapojen puute on ällöttävää. Ei ne kohteliaisuudet ole pelkkää tyhjänpäiväistä pokkurointia. Koen, että ne ovat toisen ihmisen kunnioitusta joka päiväisessä elämässä.
« Viimeksi muokattu: 07.10.2010 20:46:54 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12536 : 07.10.2010 21:47:10 »

Aivan loistavalta vaikuttaa tuo kreikan kurssi. Ihana kieli ja ihana kulttuuri. Jotenkin rakastan sitä, että kulttuuriin kuuluu se, että ollaan kohteliaita ja aina tervehditään ja kun toinen tulee tervehtimään niin toinen nousee ylös, mistä tulee heti sellainen fiilis, että olet tervetullut.  smitten

Inhoan sitä, että täällä Suomessa on sellainen olo, että ei saa edes tervehtiä ihmisiä, joita ei tunne kunnolla ja kun tiettyihin paikkoihin menee ja huikkaa iloisesti, että moi!, niin kukaan ei katso päinkään, hiljaisesti vain nyökätään jos edes sitä. Toki riippuu ihmisistä. Myös se on järkyttävää miten epäkohteliaita täällä osataan olla. Eräänkin kerran vahingossa satuin hipaisemaan kaupassa naista kassillani, kun kuljin ohi ja sitten kohteliaasti pahoittelin ja sanoin, että näköjään olen joka paikassa tiellä ja hymyilin siihen perään. Tähän nainen vastasi mulkaisemalla pahasti ja kävelemällä pois tilanteesta aivan kuin olisin pahemminkin häntä loukannut ja vielä pahempi, jopa pyytänyt anteeksi sitä.

Toki joka kulttuurissa löytyy niitä epäkohteliaita ihmisiä, mutta itseäni rupeaa pikku hiljaa tympimään tämä jurotus ja töykeys. Rakastan hyviä käytöstapoja yli kaiken. En ymmärrä epäkohteliaisuutta lainkaan, sillä sillä saa pilattua jokaisen ihmisen päivän. Toki jos joku haluaa olla inhottava, niin eihän sille mitään voi. Miksi muille ei voi antaa tilaa ja kunnioitusta?

Mielestäni hyvien käytöstapojen puute on ällöttävää. Ei ne kohteliaisuudet ole pelkkää tyhjänpäiväistä pokkurointia. Koen, että ne ovat toisen ihmisen kunnioitusta joka päiväisessä elämässä.

Jaan kanssasi aivan samanlaisen ajatuksen/mielipiteen käytöstavoista. Kuinka yksinkertaista on tuottaakaan toiselle hyvä mieli!? Tervehtiä, kysyä kuulumiset, kiittää seurasta.
Olen saanut työpaikkani tunnelmaa kohotetuksi jo pelkästään sillä, etten anna masentavan ja epäkohteliaan ilmapiirin käydä päälle, vaan pysyn omana kohteliaana ja energisena itsenäni ja muiden tympeydestä huolimatta käyttäydyn kohteliaasti.

Muutoin tämä päivä on ollut aika raskas. Olen ollut koko päivän pienessä, kuvitellussakin kiireessä ja minä tyhmä ajoin keskustaan ja yritin parkkeerata isoa autoa lähelle Stockaa. HULLUT PÄIVÄT. Ei ollut hyvä idea. Kiireessä ajamisesta tulee kyllä ihan kamala olo.

Onneksi äsken sain viettää laatuaikaa ystäväni kanssa ulkoilemalla ja mukana oli ihana eläinystäväkin. Mieli lepäsi, ja pipo hellitti.

Toivotan kaikille rauhallista ja rentouttavaa iltaa! Mennään miehen kanssa saunaan, aahh..
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #12537 : 08.10.2010 08:35:28 »

Olen samaa mielta, etta ilo tulee ilon luokse, kokeilkaapa vaikka kaupan kassalla kuinka herkasti saat hymyn jos hymyilet  Wink
Ja miksi emme jakaisi positiivista energiaa joka mielestani olisi ratkaisu moneenkin pulmaan ja onneksi sen on monikin tajunnut tallakin foorumilla.
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12538 : 08.10.2010 10:47:23 »

Ja huomenta tupaan... Huomenna Helsingin päässä Hengen ja tiedon messuille!  coolsmiley Itselläni ei varmaan oo varaa mennä kun lauantaina, mutta silti.

*A*

Itse oon sunnuntaina messuilemassa.  Smiley
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12539 : 08.10.2010 14:45:33 »

Ja huomenta tupaan... Huomenna Helsingin päässä Hengen ja tiedon messuille!  coolsmiley Itselläni ei varmaan oo varaa mennä kun lauantaina, mutta silti.

*A*

Itse oon sunnuntaina messuilemassa.  Smiley

Tämä myös aikoo messuilemaan. Ehkä jopa molempina päivinä, jos oikein hurahdan.  Cheesy
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 834 835 [836] 837 838 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: