Sivuja: 1 ... 825 826 [827] 828 829 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618829 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12390 : 22.09.2010 17:47:39 »

Tein mulle ja Cindy Crawfordille kartan, sen mukaan meistä tulisi ihan loistava pari!  2funny
Ilmoitusluontoinen asia: Rupesin just lesboks ja treffaileen 90-luvun huippumallia.

Ps. Cindyllä on muuten TODELLA kalapainotteinen kartta. Todella vetinen.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mirka222
Vieras
« Vastaus #12391 : 22.09.2010 19:25:42 »

Tuli tässä mieleeni, että loppukesästä nyt syksyyn saakka ollut lähipiirissäni ja muutenkin pinnalla eroja ja muita ihmissuhdevaikeuksia, en tiedä osaisko joku guru selittää tämän jollain taivaankappaleiden liikkeillä...mulla ja ukolla kummallakin (?!) menossa  saturnus aspect_squ mars joka itseasiassa alkoi  juuri tasan 1.9 kun muutin työharjoittelun vuoksi eri paikkakunnalle olen poissa viikot ja näemme viikonloppuisin tosin..MUTTA mutta tämän myötä tullut esiin todellakin parisuhteemme "kompastuskivet" ja vaikeat asiat..esim. luottamus toiseen, seksi ja yhteiset sopimukset, joista ei ole tarvinnut aikaisemmin niin puhua kun olemme olleet jatkuvasti yhdessä..Onneksi katsoin nuo transut ennen kuin muutin, osasin varautua jonkinmoiseen kriisiin..Tää syksy on ehdottomasti mulle sitä itsenäisyyden opettelun aikaa: opetella olemaan onnellinen ilman toista ihmistä ja toisen tekemisistä välittämättä..Tässä on jo syyskuun alussa saatu monet itkupotkuraivarit, että ei tää todellakaan helppoa oo Grin uglystupid2 Onneksi liityin salille, voi purkaa niitä aggressioita, tämän prosessin myötä kroppa on ainakin pysynyt timmissä kunnossa, jos ei muuta..Olen ottanu tän ajan niin, että meidän suhde joko kosahtaa tai vahvistuu tämän myötä
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12392 : 22.09.2010 20:33:48 »

tämän prosessin myötä kroppa on ainakin pysynyt timmissä kunnossa, jos ei muuta..Olen ottanu tän ajan niin, että meidän suhde joko kosahtaa tai vahvistuu tämän myötä

Meillä oli samanlainen TestausTuokio viime keväänä, about 4-5 kuukautta, ja sen jälkeen olikin tosi kiva palata toisen kainaloon  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mirka222
Vieras
« Vastaus #12393 : 22.09.2010 22:14:55 »

Meiän suhteessa: minä Oikku ja ukko Vaaka, myös venukset oppositiossa toisiinsa, minä härkä ja ukko skorppari ja joo intohimoa hyvässä ja pahassa ei meidänkään suhteesta puutu Cheesy kuu mulla härässä ja ukolla kaksosissa
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12394 : 22.09.2010 23:18:57 »

^- minä ainakin vaadin koko ajan ja kaikkea.  Kiss Varsinkin huomiota ja paijausta. Mutta mä olenkin nousuleijona, joten mulla on näitä esiintymiskohtauksia. Ne on ihan urpoja, mutta ajavat asian, ja sitten voin taas käyttäytyä normaalista.

Minä olen  aurinko  kauris  kuu  kalat ja mies  aurinko  skorpioni  kuu  oinas Meillä on jonkin verran kausivaihtelua, (niin kuin kaikilla) ja hyvin sellainen leikillinen ilmapiiri kotona, me kinataan kovasti, tykätään kampittaa toisiamme älyllisesti ja sanallisesti. Oikein harrastetaan sitä. Kyllähän se välillä menee överiksi, mutta useimmiten on vaan kivaa. Tykkään äijässäni just kaikkein eniten siitä pässimäisestä skorpionin sitkeydestä, ei häntä paljon painele, vaikka mä täällä menen pitkin seiniä.

Keväällä asuin poissa kotoa töiden takia suurimman osan viikosta eli noin 5/7 päivästä ja huomattiin, että se järjestely ei kyllä sovi meidän parisuhteeseen lainkaan. Me ei itse asiassa olla koskaan edes tapailtu, vaan käytännössä ja teoriassa kannoin reppuni mieheni eteiseen ja menin hänen viereensä nukkumaan ja siitä asti ollaan oltu yhdessä  Grin
-> Kaikille sinkuille VINKKI, että jos sen parisuhteen haluaa, niin läväytät vaan tavaras (hyi, te kaksimieliset!) hänen kotiinsa!

Kevät oli todella raskas ja olin työtä suunnitellessa jo miettinyt, että jos on tarve erota, niin keväällä se on kaikkein helpointa. Välimatka kuitenkin vain vahvisti sitä toisen elämään kuulumisen tunnetta. Jotenkin on helppo riehua, kun sidos toiseen pitää kiinni.

Toivotan St.Pop kaikkea hyvää, kattele eteenpäin elämää ihan vaan elellen, turha tehdä hätiköityjä päätöksiä suuntaan jos toiseenkaan. Sydäntä seuraillen. Jos se on sillä toisella, niin sit pitää painella perässä.  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12395 : 22.09.2010 23:41:07 »

Hahhah, meillä on skorpparin kanssa ollu kanssa yhdessä asumista ihan suhteen alkumetreiltä asti. Me ollaan  aurinko kaksoset askendentti jousimies kuu kauris ja  aurinko skorpioni askendentti leijona kuu kalat ja yhteen sovitaan kuin vakka ja kansi...

No me ollaan hyvin samanlaisia ja hyvin erilaisia yhtä aikaa. Molemmat melko rauhallisia ongelmatilanteissa, keskustellaan ne läpi, itketään ja nauretaan yhdessä. Kiihkeää on sängyssä ja rakkaudentunnustuksissa, paljon romantiikkaa, ei juuri lainkaan sanaharkkaa... jos tulee riita, niin silloin on toinen yleensä valmiiksi ärtynyt jostain ihan muusta asiasta - heti keskustellaan asia läpi.. meillä ei ole mitään periaateriitoja, että jompi kumpi olis uppiniskanen jossain asiassa, vaan molemmat on aina valmiita tuleen vastaan kompromissiin. Meille on monet ulkopuoliset sanonut että meistä huokuu sellanen vahva yhteisymmärrys ja meillä on kotona seesteinen ilmapiiri, mitkä asiat pitääkin paikkansa.  Smiley

Meidän suhde ei vaan heti roihahtanut liekkiin kunnolla, jotenkin meillä molemmilla oli joku kuori ainakin ekat puoli vuotta... Mulla oli sellanen jännä olo että tossa miehessä on sitä jotain, mutta en tiedä mitä - kunnes me sit viime jouluna erottiin hetkeksi.. ja molemmilla aukes silmät ja molemmat avattiin sydämemme ja palattiin yhteen ja ollaan oltu niin niin onnellisia ja samalla aallolla sen jälkeen..

En voi sanoin kuvailla sitä syvää surua mikä iski kun erottiin... ja sitä tunnetta että tää on nyt niin väärin... ja se oli meillä molemmilla... Grin Mutta me tarvittiin sitä!
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12396 : 23.09.2010 19:24:55 »

Mä en tajua koko työelämäajattelua. Jos työantajataho kyttää kaikkea, rokottaa sairaspoissaoloista ja muutenkin nihkeä, niin siellä on tosi kova työntekijävaihtuvuus -> menee aikaa perehdyttämiseen -> työilmapiiri ei kehity, sitä ei ole -> sairaspoissaolot lisääntyy. I just don´t get it.
Olen päättänyt tehdä kaikki duunini urakkapalkalla, vaikka työsopparissa lukisi mitä. Jos teen hyvin siinä ajassa kuin työn teen, määkijät olkoon hiljaa.  knuppel2

Mua ärsyttää: oon viimeiset kaksi viikkoa palellut aivan järjettömästi. Tänään olisi edustustilaisuus illalla ja olisi kiva pukeutua johonkin muuhunkin kuin kolmeen villapaitaan. Ensi-iltabileisiin on tylsä mennä nuhjuisena, kun muilla on silkkipukuja päällä  buck2

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12397 : 23.09.2010 19:39:53 »

Joo.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12398 : 23.09.2010 19:42:53 »

Kattoppas -kele, osaan kiteyttääkin  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12399 : 23.09.2010 19:57:45 »


Kaipa hyvä parisuhde yhden eron kestää  crazy2

Jopa avio sellaisenkin...  Wink Monimutkaisia juttuja, joita ei vaan aina siltikään osata aikuismaisesti ja järkevästi hoitaa.

Mut eikös se mene niin, että aikuinen heittäytyy lapseksi usein parisuhteessa?  :Smiley Erityisesti riitelyssä tai loukkaantuessaan.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12400 : 23.09.2010 20:07:15 »

Kumpainen sää olit, oinas vai kaksonen?

Mä en jaksaisi tollaista draamaa ollenkaan  crazy2 , vaikka draamasta noin muuten tykkäänkin.  Kiss
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12401 : 23.09.2010 20:13:45 »

Okei, mä en ehkä pysy enää punaisessa langassa kiinni. Oletteko te nyt bäk 2gether vai eri poluilla?

- tykkään näistä rautalankamalleista.  coolsmiley

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12402 : 23.09.2010 20:52:35 »

Limbossa?

Ainakin notkistuu raajat ja selkälihakset voimistuu.

Mä olen nyt pukeutunut ensi-iltakemuja varten. Ihan kivasti:  Grin mulla on villasukkahousut, pitkät kalsarit ja niiden päällä musta, huopainen housuhame, pitkähihainen aluspaita ja pinkki pitkähihainen paita siinä päällä. Sitten vielä pinkki shaali ja musta verkkohuivi kaulaan, ja pinkit tennarit jalkaan, niin näytän joltain muotisuunnittelijawannabelta. Mut älkää kertoko kenellekään, että mulla on black horsen pitkät kalsarit kokkareilla  uglystupid2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12403 : 23.09.2010 21:09:38 »

Voi ei, paljastin itseni! IIk.

*vaihtaa kaikki vaatteet

*palelee mustassa silkkimekossa

*vaihtaa takaisin kalsarivaatekertaan

Wot eva! Ei ainaka munat palellu! Eiku...
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12404 : 24.09.2010 08:00:27 »

entäs st pop jos miehen tehtävä on vain rökittää egoasi ja avata sydäntä? miksi aina juututaan siihen yhteen vaihtoehtoon, jos on hankalaa? hmm..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 825 826 [827] 828 829 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: