Sivuja: 1 ... 781 782 [783] 784 785 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618656 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11730 : 23.05.2010 21:44:00 »

Kiva jos se sai Viper Venuksen hyvälle tuulelle Smiley Minusta ujous on viehättävää.

Oma mieheni oli kyllä aika suorasukainen minut tavatessaan, mutta sieltä alkoi pukata runoa, kirjettä ja musiikkia paluupostissa, ja sen tapainen suorasukaisuus sai minut koukkuun, kalana.

tuo aihe olisi kyllä mielenkiintoinen, siis se, että kuinka osoitat kiinnostuksesi kiinnostuksen kohteelle. luulenpa että usein jää hyviä suhteita syntymättä, kun ei päästä alkuun. se on varmaan taito, se kiinnostuksen ilmaisun kyky. en minäkään sitä osaa, mutta osaan kyllä kirjallisesti ihkuttaa vähän vaikka mitä crazy2

Viper Venusta saattaa ehkä piristää sellainenkin huomio, että härkämiehet ovat kaurismiesten ohella eläinradan ihkuinta mieslajia (tai näiden merkkien vaikutteiset muuten, kuu, nousu....)

(joo joo, toki se oli vain mun näkökulma, jokaisella omansa Smiley)

no nyt menen värkkäämään.


hyvää sunnuntainjatkoa!
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11731 : 24.05.2010 17:27:25 »

mon ollu tosi reipas tänää.
tein adhd-lapsille oman foorumin: http://adhdlapset.foorumit.fi
kun mun mielestä lapset on vertaistukivouhotuksesa jääny jalkoihin.
ite oon saanu vt:foorumista tukee.

avasin tulevalle firmalle tilin lähipankista.
(todella lähi. matkaa 3km kun seuraavaks lähin on 15km  Grin )
ja haluan pitää palvelut täällä lähellä (mettässä siis)

jopa imuroin.

laitoin uuteen imurinpussiin vaihteluks (vanilijan sijaan) limee muutaman tipan.
musta on ihana kun imuroinnista jää tuoksu Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11732 : 24.05.2010 17:55:39 »

Tiiättekö mitä.  Undecided

Mä en tiiä.

Mua jostain syystä masentaa ihan hirvittävästi. Oon pettynyt itseeni, enkä tiedä mitä tapahtuu. Tuntuu että kaikki loppuu ja sekoon, jos en saa tota kolmatta auki olevaa vakipaikkaa, kun kaks ekaa meni muille.

En tiiä miten suhtaudun tähän näin mustavalkosesti, sillä yleensä osaan huijata itselleni että olen nyt liikkeellä ihan hälläväliä asenteella ja kävi miten kävi, that's fine for me.

Mut nyt ei ole...

Saan kuulla parin päivän päästä vetääks sen vakipaikan joku sellainen ihminen joka tulee ulkopuolelta meidän osastolle.... Vai minä joka olen tehnyt yli puoli vuotta sijaisuutta.
Ymmärrättekö, miten nöyryyttävää on, jos sen vie joku "ulkopuolinen".

En tiedä miten osaisin olla loukkaantumatta.

Ja jos jostain on näin paha pakkomielle, niin on suuri vaara että koko asia menee vi*uiks......

Jotenkin jo vellon siinä suossa......

Koska en saa olla hetkeekään toivossa, koska sitten vasta petynkin.... Sad


Anteeksi tämä purkaus.... Ehkä sit helpottaa, kun tämä kamala PMS-angsti ja yliherkkyys menee ohi!  Grin
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11733 : 24.05.2010 23:20:47 »

Toivottavasti saat sen työpaikan. Ainakin suhtautumisesi kertoo siitä, että tosissaan olet innokas ja halukas tekemään kyseistä työtä. Toivotaan, että se näkyy sinne asiasta päättäjillekin. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11734 : 24.05.2010 23:28:19 »

Tiigrikselle! Toivon tosiaan että saat paikan ja tsemppiä muutenkin. Minulla kanssa nyt odottaminen saanko yhden paikan jonka todella haluaisin.

...nukuin iltapäivän kun olin niiiiiiiiiiin väsynyt, että meinasin vaan vajota tiedottomuuteen jalkeiltani. Onneksi tärkeä päivä meni muuten hyvn.






Meikäläiseenkin uppoaisi (ja upposi) sellainen kirjallinen suorasukaisuus Cool Se on varmaan sukuvika.. Veli oli ensin kirjeenvaihdossa kaksi vuotta ennen kuin tapasi toisen osapuolen, ja nyt ovat olleet yhdessä ~7v ja menevät kesällä naimisiin.

Kirjoittamalla oppii hyvin tuntemaan toisen, ja kun velikin on sitä tyyppiä joka on vakavissaan alusta lähtien niin ei sen tyyliin oikein sovi mikään deittailu.

Hitto, tylsä&tyhmä päivä.. Näin mahtavaa unta, mutta siihen se hienous sitten jäikin Grin Värjäiskö tukan vai soittelisiko kampaaja-ajan.. Siinäpä vasta pulma. Tukka on niin järkky, että ei viitsis edes pestä sitä crazy2


Mulle kanssa sopii erittäin hyvin kirjoittamalla tutustuminen, Tavatiin ensimmäisen kerran kyllä kasvokkain, yllätys yllätys taideharrastusten merkeissä, mies oli kuvaamassa kaverinsa lopputyötä johon liittyi jotenkin tanssin kuvaaminen...ja minä olin silloin yhdessä tanssiryhmässä, ja mieheni kaveri oli päätynyt kuvaamaan ryhmäni yhtä ihaninta ja taitavinta tanssijaa...muistan sen ensitapaamisen. Mieheni teki vaikutuksen sillä kun ei ollut niin kuin muut, ekalla tapaamisella hän oli paljain jaloin ravintolassa sisällä ja silloin muistan, kun katsoin sitä kummissani. Olin silloin kauan sitten vielä paljon enemmän 'konservatiivinen'... tosin olin niin nuori, ja vaikutuksen hän teki ihmeellisillä jutuillaan jotka ei olleet niin kuin kenenkään muun...ja hänen ensivaikutelmansa minusta silloin oli jotain tyyppiä 'ensisilmäyksellä smitten'....vaikka kuten tulin myöhemmin oppineeksi,  vesimies katsoo kaikkia naisia kuin kauniita kukkia (miksi olisi kieltäytyä nauttimisesta maailman kauneudesta)...mikä on minusta hienoa...mutta alkuvaiheessa olin siitä mustasukkainen, nykyään olen ihan samanlainen itse Grin


No, tavattuamme hän ajoi takaisin pohjoiseen, ja sitten sieltä tuli seuraavaksi sellainen kirjepaketti, jollaista en ollut aikaisemmin saanut, vaikka harrastin jo silloin kirjeenvaihtoa naispuolisten ystävien kanssa,ja nekin kirjeet saattoi olla pitkiä, mutta mikään ei vetänyt vertoja tälle......


Tutustuttiin kirjoittamalla 'ystävinä' reilun vuoden, eli heti alettu sitoutumaan...



no, en ukkoa vaihtaisi. Juuri siksi kun on mikä on Smiley  mars  vaaka...tuo varmaan sitä kirjoitustaipumusta lisää. muuten miehellä erikoinen kartta siinä suhteen, että sen teemat on niin erilaiset, eli ei ole ihan perus  vesimies kun painotus ja suurkolmio veden merkeissä, ja kuu kauris ja nousu jouskari. luulen että nuo tekijät tuo sen miksi tää suhde on kestänyt. kuukauris ja kuuneitsyt sopii niin hyvin yhteen, ja nousukaksonen ja nousujouskari huipusti.



« Viimeksi muokattu: 24.05.2010 23:34:03 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11735 : 25.05.2010 00:31:43 »

 coolsmiley Smiley smitten

Ei lisättävää...


aihe josta olisi kiva poihdiskella enemmänkin, mutta juuri nyt kun ei pysty, kun on paljon ankeampaa tekemistä.

No se, että olen nykyään tajunnut netin hienouden, mutta haluaisin elvyttää taas paperikirje ja postikortti 'kulttuuria' omassa elämässäni. Olisi ihana suunnitella joskus postikortteja....



*nyt pakko mennä*  väsyttää kyllä pirusti, keskittyisin mielellään tähän mun kaikkein mielenkiintoisimpaan kurssiin mikä mulla on nyt menossa kuin siihen, että valvoisin taas yön, ja vielä jonkun sellaisen asian kanssa, jonka voisi hoitaa paljon yksinkertaisemmin. mutta en jaksa enempää valittaa. yksinkertaiset asiat tehty niin monimutkaisiksi ja hankaliksi. Sad
« Viimeksi muokattu: 25.05.2010 01:42:07 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

epona
Vieras
« Vastaus #11736 : 25.05.2010 18:06:43 »

Koin myös niin jokusen vuosi sitten kun tuntui, ettei elämässäni ole muuta kun dataaminen. Löysin jostain tarran, jossa luki "Hyvää Kesää!". Läkäisin sen läppärin kanteen muistutukseksi itselleni siitä, että ulkona on harvoin yhtä vihreää ja ihanaa kun tänä vuodenaikana. Smiley Smiley

Ajatella, että joskus (eikä edes kauaakaan sitten) elettiin ilman koneita, kännyköitä yms.  Shocked  Ensimmäinen ajatus, mikä tulee mieleen: Miten ihmiset ovat kommunikoineet ilman facebookkia?

Näin se vaan menee - ajat muuttuvat. Nopeaan tahtiin.

/A


tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11737 : 25.05.2010 20:38:41 »

huh...nukuin koko päivän, kun meni taas rytmit sekaisin. no onneksi ei ollut luentoa.


olen miettinyt tässä joskus tätä netteilyä ja sen määrää, varsinkin kun joskus kauan sitten vierastin tietokoneita ja niillä istumista ja nettiä, siitä on kauan, mutta nykyään siitä on tullut mulle luonnollista.

televisiota ehtii kyllä katsoa vähän. mutta ei kauhesti haittaa, jotenkin parempikin näin. televisio on paljon passiivisempaakin, tää on 'vuorovaikutteista'. toki jotkut hyvät dokumentit tai elokuvat, mutta se tapa jäädä möllöttämään sohvalle kun kaipaa rentoutusta on jäänyt.


en oikein näe ristiriitaa netin ja ulkoilun kanssa, niin kauan kuin kaikki on vapaa-ehtoista, eli ei ole syntynyt mitään ns. 'riippuvuuta' nettiin.

hmm...tässä on puolensa....mutta tää on tätä aikaa....saa nähdä mitä tulevaisuudessa....



*pöllämystynyt olo* Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11738 : 25.05.2010 20:44:07 »


no se vielä, millä muulla systeemillä voit harrastaa reaaliaikaista tai hitaampaakin kirjeenvaihtoa ympäri maailman? minua on ainakin henkisesti rikastuttanut mahdollisuus tutustua ihmisiin Puolasta Brasiliaan, ja jos itselläni olisi enemmän rahaa matkustaa, tapaisin heitä kun he matkustavat Eurooppaan tai Euroopassa esim. festareille. Viime vuonna tapasinkin yhden  kauris naisen Puolasta, parhaimpia ihmisiä mitä olen tavannut...hih, ja musiikkimaultaan myös Grin


Kirjeenvaihdosta pitävälle netti on kyllä suuri etu.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11739 : 26.05.2010 13:33:15 »

Hello tupaan! Smiley

Huonosti olen ehtinyt astroilemaan. Laitoin sitten elämäni remonttiin,
kun nuo Jouskarin ongelmat tuli esiin ja se piti sitten tehdä muutenkin.

Aloitin kuntoilun ja terveellisemmän ja säännöllisemmän ruokavalion.
Painoni on tippunut tämän häiden peruuntumisen ja Jouskarin tuottamien harmien
kanssa niin alas (ja ihmeen nopeasti!?!!), etten kehtaa edes sanoa,
mutta olin jo pari päivää ottamassa tippaa suoneen sairaalassa.  Embarrassed buck2
Itkin kauheaa elämääni siellä tippaletkussa roikkuen, kun eivät hoitsut päästäneet
yhteen päivään edes yksin vessaan ja sitten päätin, että Jouskari-mies on nyt sitten itketty
ja jatkan elämääni onnellisena tästä eteenpäin. Smiley

Mä olen paneutunut töihin myös ihan uudella innolla. Työ on parasta terapiaa. Afro

Veskari olisi siinä kovasti tyrkyllä, mutta olkoon nyt. Tongue
Joku luovan tauon buck2 olen ajatellut pitää nyt miehistä.
Kyllä se tuossa matkassa pysyy ja jaksaa odottaa, kun ystävyytemme
ja siteemme on sen verran lujaa laatua -jos niikseen, että silleen ja noin ja jos ei,
niin ystävyys jatkuu.

Synttäriäni juhlin ex-Härän kanssa + ystävät, -meillä kun on vain 17 päivää ikäeroa. Smiley

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11740 : 26.05.2010 13:37:22 »

Kreivi, minä jo luulin, että se Jouskari meni tappamaan sinut. Mutta minulla nyt on vähän turhan vilkas mielikuvitus. ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11741 : 26.05.2010 13:45:01 »

aika rankkoja juttuja.. hyvä että ihmisillä henki pihisee. mutta kukas se puhui oikeista valinnoista koskien miehiä..

mietin itse jälleen tuota henkisen ja aineellisen yhdistämistä. onko niin, ettei henkisistä muutoksista täysin poiskaan pääse? mutta on tarkoitus elää täällä aineellisesti ok ja olla oikeassa tehtävässään?

kaikkea kivaa tapahtuu, mielessä eniten omat hommat ja että voisi tavata erään, eikä tuo ulkomaan paikka, kumma juttu.

aika jännä. sitten kun joku toive toteutuu, onkin ajatus muualla. ehkä voisin miettiä sitä loppupäivän heh, mutta pitää taas tavata ihmisiä ja mennä kuntoilemaan jne. no vkl matkalla taas.


Valo-olemuksesi (esiteltynä lyhyesti)
Se on sinun korkein olemisen muotosi ennenkuin siirryt takaisin elämän alkulähteelle. Se on aina ollut samanlainen, meillä ei vain aikaisemmin ole ollut mahdollisuutta kiinnittyä siihen suoraan taikka kuulla suoraan mieleemme sen välittämää ohjausta meille. Tätä on aika vaikeaa selittää sanoin, koska se on niin laaja olemisen muoto, ulottuvuudessa, jossa ei sanoja käytetä.
Me olemme olleet kymmeniä tuhansia vuosia irti omasta valostamme, omasta syvimmästä olemisemme muodosta. Olemme ollleet aika hukassa, kokeneet yksinäisyyttä jne. Ja olemme odottaneet että kaikki tieto ja energiakin tulee meille jostain, ei meistä itsestämme käsin. (enkelit kertovat, henkioppaat ohjaavat jne.). Tämä kaikki on ollut tarpeellista silloin, koska emme itse ylettyneet omaan korkeampaan tietoisuuden muotoomme.
Nyt me yletymme. Kiinnittymällä takaisin siihen, kiinnitymme samalla takaisin omaan voimaamme ja alamme ilmentää sitä mitä todella olemme; olemme valo, rakkaus ja vapaus.
Valo-olemus sisältää kaikki olemisesi tasot, sitä kautta sinä olet mm. tälläkin hetkellä myös jossain enkelinä, olet ja elät juuri nyt myös toisissa todellisuuksissa jne. Tämä on siis hyvin laaja olemuksesi taso. Valo-olemus kerää kaikesta kokemastaan tiedot ja kaikki nämä tiedot ja niihin sisältyvät energiat ovat sinun käytössäsi jos vain avaat yhteytesi valo-olemukseesi. Tämän jälkeen alat mielessäsi puhella valo-olemuksellesi ja se ohjaa sinulle (siis sinun korkein olemisen tasosi) suoraan sitä tietoa mitä ilmoitat, että tarvitset!
Valo-olemus tekee elämisestä helppoa, korkeaenergiataajuista ja kehittää sinun muistamistasi kaikista niistä taidoista ja asioista joita se on tallentanut.
Kaikki tämä on tulevaa arkeamme.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2010 13:49:12 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #11742 : 26.05.2010 14:17:16 »

Kreivi, minä jo luulin, että se Jouskari meni tappamaan sinut. Mutta minulla nyt on vähän turhan vilkas mielikuvitus. ^^

No jaa, et ole ainut.  Grin En ole oikein jaksanut puhelimeenkaan vastailla hetkeen.
Olen ollut ihan itsekseni ja syventynyt töihin.
Äiti soitti viime lauantai-aamulla klo 6:30,  buck2  uglystupid2 kun en ole vastanut sen puheluihin
ja unohdin soittaa veljelleni synttärionnittelut ja ex-Härkä soitti myös tänään aamulla
ennen varsinaista klo 7:30:n aamuherätystäni ihan samaa asiaa, kun ei kuulu.

Mulla on isompien kriisien aikaan tapana vetäytyä omiin oloihini,
pysyä pimeässä ja pimennossa, että saan ajatukseni kasaan ja johonkin
järkevään järjestykseen, että voi alkaa luoda uutta ilman muiden ihmisten kauhisteluja.

Jouskarista ei ole ollut vaaraa, ainakaan toistaiseksi. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11743 : 26.05.2010 22:15:21 »

pitäisiköhän KK nyt ihan oikeasti miespaussia eikä etsisi kymmenettä rikasta hörhöä?

poistun maasta huvittelemaan, huh, pitää löytää itsekseen kaupungista toiseen, no se tekee varmaan hyvää. sitten pitää odottaa 1kk matkaa, mutta siihen välille voisi vähän keksiä kivaa. heinäkuu näyttää tiiviiltä, 4 matkaa eri puolille. 


Kiss
« Viimeksi muokattu: 26.05.2010 22:17:11 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11744 : 26.05.2010 22:27:50 »

Hello tupaan! Smiley

Huonosti olen ehtinyt astroilemaan. Laitoin sitten elämäni remonttiin,
kun nuo Jouskarin ongelmat tuli esiin ja se piti sitten tehdä muutenkin.

Aloitin kuntoilun ja terveellisemmän ja säännöllisemmän ruokavalion.
Painoni on tippunut tämän häiden peruuntumisen ja Jouskarin tuottamien harmien
kanssa niin alas (ja ihmeen nopeasti!?!!), etten kehtaa edes sanoa,
mutta olin jo pari päivää ottamassa tippaa suoneen sairaalassa.  Embarrassed buck2
Itkin kauheaa elämääni siellä tippaletkussa roikkuen, kun eivät hoitsut päästäneet
yhteen päivään edes yksin vessaan ja sitten päätin, että Jouskari-mies on nyt sitten itketty
ja jatkan elämääni onnellisena tästä eteenpäin. Smiley

Mä olen paneutunut töihin myös ihan uudella innolla. Työ on parasta terapiaa. Afro

Veskari olisi siinä kovasti tyrkyllä, mutta olkoon nyt. Tongue
Joku luovan tauon buck2 olen ajatellut pitää nyt miehistä.
Kyllä se tuossa matkassa pysyy ja jaksaa odottaa, kun ystävyytemme
ja siteemme on sen verran lujaa laatua -jos niikseen, että silleen ja noin ja jos ei,
niin ystävyys jatkuu.

Synttäriäni juhlin ex-Härän kanssa + ystävät, -meillä kun on vain 17 päivää ikäeroa. Smiley



Undecided No onneksi olet nyt paremmassa kunnossa. Voimia!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 781 782 [783] 784 785 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: