Sivuja: 1 ... 778 779 [780] 781 782 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618850 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11685 : 14.05.2010 21:12:35 »


no, toinen viesti perään, mutta kotimatkalla oli kyllä yhä niin fantastinen ilma, ja jurot suomalaiset olivat joukoin kömpineet kaduille, naisilla oli kauniita kesämekkoja, nuoret oli sonnustautuneet, ihmisiä istuksi puistoissa, joku nuori pariskunta lemmekkäänä käsikädessä....


jos huomenna on samanlainen ilma, niin täytyy suoda itselleenkin ulkoilun ilo...


oli vaan hellyttävää nähdä talven kopperoissaan kökkineiden suomalaisten olevan ulkona ja ihan fiiliksissä Grin



kumma tuo tulipallo taivaalla, joka houkuttelee ihmisiä ulos kuorestaan.


koko viikko oli kyllä niin pilvinen ja harmaa, että oli jo aikakin. muistaakseni aurinko näkyi täälläpäin viimeksi viime viikon perjantaina ennen eilistä, eli oli 5 päivää ihan harmaata.



tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11686 : 14.05.2010 21:17:34 »

huomenna tarttee kuskata  kaksoset esikoista laulukarsintaan Smiley
ideaparkkiin

hokasin että mullo kaameet jalkakarvat ko täälä mettäsä o niitä tarvinnu miättiä.
meinasin kaupan rapuilla vetää housullahkeet ylös mutta kiiruusti verin kyä takas alas
 Cool Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11687 : 14.05.2010 21:24:28 »



esikoinenpa ei pitkään jäänyt laakereilleen lepäämään Smiley no hyvä se on nuorna vitsaa vääntää...


pakko mennä leipomaan sämpylät että sais jotain syötävää.

mullakin näkyy olevan jonkinlainen karvasto taas kasvamassa, mutta viime ajat on ollut sellaisia, ettei ehdi edes miettiä mitä pääleen panisi, kunhan ekan minkä löytää kaapista ja joka jotenkin yhdistyy siihen seuraavaan....että on jäänyt vaan tyylistä puhumiseksi mutta sitä ei ole paljon ehtinyt harrastaa käytännössä. no onneksi ne on valmiiksi katsottu niin että sopivat yhteen musta plus musta Smiley
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11688 : 14.05.2010 21:49:03 »

joo. haetaan ny tota esiintymiskokemusta Smiley

mullon kaikki vaatteet tulevan lastenhuanee laattialla. sitte koitan ettiä mustasta kasasta mustaa vaatetta. ja mustaa sukkaa.
viksuna si ajattelin että lappaan ne kaikki jätesäkkii että (muka) saan aikaseks maalata ne seinät että saisin sinne jonku järkevän hyllyn noille ryysyilleni.

mä inhoon  60x60 kaappeja ei mahu kunnolla kahtee rivii ja si ko väkiste tunkee ni tarttee tiätty sitä mikon siä takana
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11689 : 15.05.2010 13:23:36 »


Helvetillinen päänsärky eilisestä koneella istumisesta.


keho hakee tasapainoa näinkin, ilmoittaa että et kyllä istu koneella niin pitkään putkeen, se ei ole terveellistä, tai maksat siitä seuraavana päivänä. ihan kuin olisi krapula crazy2
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11690 : 17.05.2010 11:11:15 »

No joo, en sitten saanut kahta kolmesta vakipaikasta, mutta parin viikon päästä kuullaan kelle se kolmas sit menee, eli toivoa vielä on..

Kävinpähän kotiseudulla skorpparin kansssa.. jopa nirso kauris-siskoni oli äidille antanut meidän lähdön jälkeen positiivisen lausunnon vaikka yleensä se ei oo hirveesti tuntunut tykkäävän mun poikakavereista... Afro

Skorppari sai huomata minkälaista on elää maalla ilman nettiä neljän pähkähullun puheliaan ja alati laulavan naisen kanssa... Molemmat isosiskot oli käymässä myös siis... En olis kyllä itse kestänyt sitä meininkiä tuota kahden päivän reissua kauempaa.. 2funny Aika kului paimentamalla siskon kahta rotujen kissaa, laulamalla ja pianoa soittamalla, heittelemällä frisbeetä, pelaamalla sulkapalloa, kopittelemalla pesäpalloa ja tutkiessa lähimetsiä (no c'moon, pitihän mun näyttää skorpulle kaikki lapsuuden parhaat leikkipaikat ja jättiläismänty!!)  Smiley

Kotiuduttiin siis jo toissailtana..

Eilen oltiin skorpun kanssa ottamassa aurinkoa, vaikka pitäishän se nyt jo muistaa että me ollaan molemmat onnettoman kalpeita/punakoita/pisamaisia, ettei tuo auringonotto tuota niin äkkiä tulosta, ellei siis tavoite ole karrelle palanut iho.. Se onnistuu!
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #11691 : 17.05.2010 16:06:02 »

Huh, mä tulin just rantsusta ja piti muka gradua tehdä koko päivä, no tässähän on vielä 2 viikkoa aikaa Grin No ehtii sitä huomennakin..Kaverilla oli saman tyyppinen homma: deadline jossain työssä huomenna ja meinas väsätä koko yön sitä työtänsä kuhan pääs rannalle ny päivällä Grin
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11692 : 17.05.2010 16:22:32 »

Aamulähti sinänsä aika mukavasti käyntiin. Junalla lähdin taasen matkustelemaan ja kuinka ollakaan sitä sitten istuttiin junassa keskellä metsään reilun tunnin ajan ja odoteltiin, että päästään matkaa jatkamaan. Loppupeleissä asia ei edes minua haittaa, kun oli aikaa kahtella elokuvaa ja rentoutua. Muuten olisi joutunut hommiin jo heti aamusta, mutta nyt sai vähän tavallista enemmän luksusaikaa itselle.

Tässä tämä päivä onkin sitten mennyt sellaisen David Bowie/Steve Vai tyylisen bolerojakun kimpussa. Metallilangoilla kirjottu ja koitettu hihoja istutella. Kohta enää vuorittaminen jäljellä. Vielä nelisen tuntia aikaa tänään tuota työstää. Saa nähdä jos välillä vaihtaisi tekemään sen alle tulevaa mekkoa, mikä on tällä hetkellä lähinnä erittäin harhainen mielikuva päänsisässä. =D Asiaa vähän vaikeuttaa se, että kaikki on tehty kierrätysmateriaaleista, enkä oikein tiedä mitä riepuja siihen mekkoon tunkisin. Mutta niin tämä viikko aikaa saada kaikki valmiiksi, eihän tässä tule edes kiire. xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11693 : 17.05.2010 19:39:02 »


Äitini on sairaalassa. ei tee mieli kirjoittaa mitään keveetä, pinnallista ja hauskaa.

muutenkin se, että asun satojen kilometrien päässä enkä voi mennä edes käymään.


sopiva tilanne taas lähettää kaukohoitoja kykyjeni mukaan.


no, menenpä tauolle täältä.

Hänellä on 60v synttärit ensi kuun alussa. noh, kai sairaalasta voi luottaa, että siellä ihmisestä pidetään huolta. On vaan vaikeaa kuunnella toisen puhetta kun siitä kuulee ettei ole kunnossa, ääni heikkona. Ja mulla ei ole mitään tajua fyysisistä vaivoista, olen ihan kädetön fyysisen kivun edessä ja se tekee minut avuttomaksi. noh, jospa se kaukohoito lähtis taas pitkän tauon jälkeen, ja Ylemmän apu.




tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11694 : 17.05.2010 19:43:04 »

Voimia ja jaksamista sekä äidillesi että sinulle aamunsäde.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11695 : 18.05.2010 11:42:04 »


Kiitos Ratkaisu. Smiley

parempivointiselta hänen äänensä kuulosti tänään, mutta jää vielä sairaalaan odottamaan mitä kuvauksista paljastuu. oli kiva että hän nauroi, eilen oli niin heikonkuuloinen ettei jaksanut nauraa. se vaan että nauraminen tai yskiminen tuotti ainakin eilen kipua, että aina jos keho pikkuisenkin liikkuu, käy kipeetä.

no, mulla vielä vakavat fiilikset kun olen huolissani, mutta toivon parasta. enpä muutakaan voi...

pitää kuitenkin tehdä koulujuttuja.


noh, respektit minulta kaikille sairaalassa työskenteleville.
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11696 : 18.05.2010 13:25:13 »

 Kiss aamunsäde.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #11697 : 18.05.2010 13:25:50 »

Voimia teille aamunsäde !
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11698 : 18.05.2010 13:31:03 »


Kiitokset teille molemmille! smitten

Ippuska, ihana kukka. Smiley


Mietin tässä, että mitä tänään tekisi opintojen suhteen...
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11699 : 21.05.2010 00:11:44 »

Tänään mennyt päivä aika tuotteliaasti. Olen oikeastaan yllättynyt miten paljon olen saanut aikaan. Juoksevia asioita hoidettu. Jakun tein valmiiksi ja hameen muotoilin ja ompelin. Nyt sitten nakuttelen koneella tasokuvia. Huh huh, aivan mahtava fiilinkin vaikka vähän väsyttääkin. Kyllä tämän fiiliksen takiakin kannattaa itselleen luoda noita haastavia tilanteita =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 778 779 [780] 781 782 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: