Sivuja: 1 ... 776 777 [778] 779 780 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618675 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11655 : 11.05.2010 11:52:24 »

no. tulipa taas omiin ongelmiin vähä perspektiiviä ko muillaki menee huanosti.  smitten  Grin

kai nää on näitä, että jos et hienovaraisista vihjauluista ymmärrä että meet väärään suuntaan tulee vähän vähemmän hienovarasta ja vähä isompaa kapulaa rattaisiin.

noh. onneks kk:lla näinki ajoissa ettei pitemmälle mennyt noi velkajututkaa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #11656 : 11.05.2010 12:13:10 »

^__^

 Grin Aina on joku, jolla menee huonommin! Mäkin vertaan tilannettani niin,
että enpä haluaisi olla Jouskarin asemassa.
Mä sentään olen lain paremmalla puolella omien toimieni kanssa,
eikä statusta olla erityisen luotettava tai nuhteeton,
kun en ole virkavallan edustaja tai ollut politiikassa.

Taitaa ne pahimmat kelmit kuitenkin tosiasiassa juuri noista piireistä löytyä. Tongue

Jännää tuo raha-energia sinänsä, että ensin olin se,
jolta velottiin ja nyt olen samassa asiassa se saajapuoli korvauksineen ja korkoineen.
Veskarihan tuon maksoi mun puolesta, mutta sanoi, että ei tarvitse maksaa takaisin,
kun mulle on hyvitetty summa korvauksineen ja korkoineen,
kun mie sen rahan tarvitsen kipeästi ja se ei tehnyt summasta mitään papereita,
vaan nosti pankista ja antoi sen mulle käteen.

Jännää tässä on sekin, että juoksin rahan perässä ja Jouskarin tapa maksella
ihan tavallisia random-laskujakin oli ongelmallista
ja nyt Veskari vetää varsin helposti mulle käteen aika ison summan käteen.

Aikamoinen mies ja ystävä. Shocked
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #11657 : 11.05.2010 12:27:57 »

Ei hemmetti Krapula! No hyvä että oma nahkasi säästyi sen jouskarin järjestämistä veloista!
Veskari kuulostaa hyvältä hepulta  Wink
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11658 : 11.05.2010 12:30:41 »

mitäs sitä suatta kirkkoo perumaan, vieraistaki o puolet valmiina Tongue  Cheesy Grin 2funny uglystupid2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #11659 : 11.05.2010 13:12:56 »



            KK 

         Totesin olevani isoisäni lempilapsi   angel   Lempilapsi sinäkin angel

         Voimia sinulla on,sehän on selvä juttu ja lisää tulee.Kun ei kerran taitu, crazy2
         niin senkun sitkistyy.  :Smiley
                                      Tsempit sulle smitten smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #11660 : 11.05.2010 13:54:39 »

             

           KK         

        Mainitsit,että kirjan voisi kirjoittaa puoli vuosittain.Kyllä vois.

        Kun luen niitä elämäni kirjoja,näin jälkikäteen,tukka on pystyssä monissa kohdin.
       
        Loppu kohtaukset päättyvät,mitä mainioimmin,ah mikä tarina.
.
        Tiedän taatusti tarkkaan,että kuolivuoteellani en natise mitään elämättömästä elämästä.

       Kirjoissa on monta tarinaa,täyttä ja voimakasta.Syviä rotkoja,nousua sieltä äärirajoilla,etten

       sinne putoaisi.Pääsyä maankamaralle,upeisiin maisemiin,onnellisiin kohtaamisiin.

       Yhtään sivua kirjoista en repisi pois,koska ne kuuluvat tarinaan,ja ovat juuri minun elämääni,

       minun omintani.
 
       
   
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11661 : 11.05.2010 16:16:10 »

mitäs sitä suatta kirkkoo perumaan, vieraistaki o puolet valmiina Tongue  Cheesy Grin 2funny uglystupid2


Selkeästi löytyi se kultareunus, vai hopea- siihen pilveen  Cheesy

Eilinen vyöhyketerapia vaikuttaa yhä, nollat taulussa. Kierrokset tuli alas niin, että pään vois painaa tyynyyn pariksi vuorokaudeksi. Onneksi on lomaa..! Matalapaine painaa myös energiaa alaspäin, ratsastustunti olisi ohjelmassa, kiinnostavaa havainnoida kuinka oma alhainen kierrostaso vaikuttaa hepoliiniin tällä kertaa.

Keväiset voimantoivotukset kaikille! Ja hellurei!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11662 : 11.05.2010 17:42:02 »

Ai että, tekis itsellekin hyvää vaikka tuo vyöhyketerapia. Akupunktioon ois kanssa hinku. =) Akupunktiossa oon vaan pari kertaa käyny, mutta aivan loistavaa. Rentouttaa ihan uskomattoman hyvin. Vyöhyketerapiaa en itseasiassa ole edes kokeillut, mutta tekisi kyllä mieli. Se on valitettavaa opiskelijana, että joutuu säästämään ja valitettavasti sitten näistäkin.

Mutta joo, olen saanut taas supervaihteen päälle. Kouluhommat ja työkuviot sujuvat uskomattoman hyvin, vaikka kiire on uskomaton. Jotenkin sitä vaan saa aina ittensä tsempattua parempiin suorituksiin. =) On se vaan hyvä, että kiire ja dead linet saavat kaivettua minusta ne parhaat puolet esiin. Olen niin patalaiska, jos ei ole kiirus.

Saatiin miehen kanssa uskomattoman upea vuokrakolmio. Parkettilattiat, oma sauna, astianpesukone, lasitettu parveke jne. Ja nyt saan vihdoin sen oman työhuoneen!!! Ei malttaisi tuota muuttoa oottaa.  Cheesy
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11663 : 11.05.2010 17:56:51 »

aika villin lännen menoa täällä, on minullakin ollut uskomaton vuorokausi rahaan liittyen.. eräs ei tainnut olla ihan rehellinen, mutta samalla löytyi jotain oikein tuottoisaa, for the time being, mutta se siitä. enkä ollut oikeastaan odottanut kumpaakaan juttua. ja hullulla tavalla ne jutut liittyy jopa  rapu.. mutta siis ei miesharmeja..
« Viimeksi muokattu: 11.05.2010 17:59:19 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11664 : 11.05.2010 20:23:14 »


Kreivi!  Shocked  Cry

*HALI*   smitten ja Voimia!

-Neela

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11665 : 11.05.2010 20:33:02 »



Saatiin miehen kanssa uskomattoman upea vuokrakolmio. Parkettilattiat, oma sauna, astianpesukone, lasitettu parveke jne. Ja nyt saan vihdoin sen oman työhuoneen!!! Ei malttaisi tuota muuttoa oottaa.  Cheesy

Kuulostaa ihan mahtavalta! Onnea!

Tämä vyöhyketerapia maksaa 40€/ 2h, ja olisi enemmänkin väärti. Itsestä huolehtimiseen kannattaa satsata, siinä säästää myöhemmin rahaa lääkärillä käynneistä yms.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11666 : 11.05.2010 22:34:46 »

Kiitos =)

Ei ole tosiaan ihan kauhean hintavaa tuo vyöhyketerapia. Pitääkin kesällä kahtella jos sitä vaikka testaisi =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #11667 : 12.05.2010 07:40:31 »

Onnea ratkaisulle asunnosta!

tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11668 : 12.05.2010 11:39:20 »

Tuli muuten mieleen herätessäni, että viimeisen kuukauden aikana olen saanut enemmän kuin koskaan huomiota kauris- ja vesimiesmiehiltä. Siis oikein sellaista mukavaa, ei ahdistavaa huomiota. Jännä. Aiemmin härät, neitsyet ja skorpionit ovat olleet paljon kiinnostuneempia musta.

Tänään mennään  skorpioni bambimieheni kanssa lillumaan kylpylään ja tarpeeseen tulee.

Hyvää huomenta kaikille tasapuolisesti! Ja olkoon tämä huomen HYVÄ!  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11669 : 12.05.2010 14:44:49 »

Kiitos Artemis =)

On kyllä sellainen unelmakämppä, että en voi sanoa paremmassa asuneeni. Parin viikon päästä päästään muuttamaan, eikä millään malttaisi odottaa. Tavallaan pakkaaminenkin on mukavaa, kun saa tehdä inventaariota tavaroista. Loput laitetaan sitten kirpparille, että päästään ylimääräisistä eroon. Tai no koko kevään ollut oikeastaan kirppari pystyssä, joten nämä loput voisi sitten laittaa vaikka jonnekin kierrätyskeskukselle. Hih.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 776 777 [778] 779 780 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: