Sivuja: 1 ... 748 749 [750] 751 752 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618550 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #11235 : 27.03.2010 01:27:17 »


Ihan oikeasti, mikä suhun on oikein mennyt? Huh

Samaa minäkin sinussa ihmettelen, sillä ennen vanhaan olit todellakin sieluni sisko, mutta enää en sinua tunne.  Huh

 Smiley

Mä en ole kenenkään sielunsisko, mulla on OMA TIENI kulkea
ja se ei aina, eikä loppujen lopuksi kulje kenenkään muun kanssa samaa polkua. Smiley

Käsitteet sielunsiskot sun muut ovat elämää ja kehitystä rajoittavia mielenvankiloita.
Minä haluan olla vapaa orjailemasta muita ihmisiä ja uskomuksia
ja toteuttaa OMAA ELÄMÄÄNI sellaisena kuin se avautuu.

Se pitää hyväksyä, että se aiheuttaa pettymyksiä.

Minuun tai minun persoonaani tai elämääni kannata millään tavalla samaistua
tai seurata, koska se on erittäin huono vaihtoehto.
Minun persoonassani, ajatuksissani, elämässäni ja tiessäni EI OLE MITÄÄN HYVÄÄ,
mutta se on vain minun. Hankkikaa te muut omanne. Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.03.2010 02:06:53 kirjoittanut Sasha » tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11236 : 27.03.2010 01:46:55 »

on jo!


mutta mulla kesti sen hankkimiseen 28 + 2 vuotta, ja oli kyllä helvetillisen työmäärän takana, mutta nyt on velat maksettu ja OMA ON.


 smitten


suosittelen kaikille omistuselämän hankkimista, vaikkakin, jos on lähtöisin elämänköyhistä lähtökohdista, joutuu sen eteen tekemään paljon työtä.


mutta aina se kannattaa. se oma työnteko.


lol. jos tää kuulostaa poliittiselta, niin se puoli on vitsiä.


*ei ole PAKKO nauraa, en loukkaannu, jos mun jutuille ei aina naureta tai niille hurrata (niihin ei tarvitse reagoida/jättää reagoimatta millään ennalta määrätyllä tavalla)* smitten



edit. kiitokset Neela, pata olikin hyvää Smiley




« Viimeksi muokattu: 27.03.2010 01:51:26 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11237 : 27.03.2010 02:01:07 »

miten ihmeessä mun nettipersoona voi aiheuttaa niin suuria tunteita? crazy2

Täällä muutama tyyppi, jotka tuntee mut luonnossa ja varmasti
ihmettelee mun kirjallisen Sasha-ilmaisun ja luonnollisen tyypin ilmaisun eroa.
Mun veli esimerkiksi naureskelee näitä kirjoituksia ja reaktioita,
mitä ne ihmisissä saa aikaan, mutta toki hänellä on kuva ihmisestä
Sasha-nimimerkin takana ja hänelle siinä on siksi enemmän sarkasmia ja hupia.

Mä olen kuitenkin enemmän kirjallinen lahjakkuus kuin puhelahjakas
tai edes sosiaalinen lahjakkuus ja kirjallisesti mulle on helpompaa
puhua asioista, joita miettii, mutta mitä en välttämättä sanoisi ääneen.
 
Kirjoittaja-minäni on huomattavasti räväkämpi ja villimpi,
kuin taas sosiaalinen-minäni on lapsellisempi, sympaattisempi ja laskelmoivampi.

Tämä on yksi asia mitä tuolla tänään tupaan tullessani "vähän" vihjaisin. Minusta olet joltain osin jopa hiukan fiktiivinen nettipersoona ja ehdoton kirjallisen ilmaisun lahjakkuus. (jota itse en ole yhtään, olen suullinen ilmaisia, enkä itseasiassa pidä kirjoittamisesta koska olen lukihäiriöinen, niin että teen kirotusvihreitä  Grin ja luen ne prkl vielä muka oikein).
Mutta sinuun, siis pidän tavastasi saada teksti elämään, jokus väsyn kun olet "kyllästynyt" ja provosoit provosoimisen ilosta.  angel
Kaipaan blogiasi, jota et ole päivittänyt sitten 09/09?

Siksi olin myös todella innokas tapaamaan sinut muinoin miitissä, mihin harkistsit tulevasi. Kaurisenrgy sitä kyselikin, miksi minä niin innokas olin sinua tapaamaan. En oikein osannut silloin jäsentää asiaa, mutta ajan kanssa omat motiivit selkiytyy. Eli uskoinkin sinun olevan "hiukan" toisenlainen kuin nettipersoona, mutta omaavan loistavan huumorintajun, jota arvostan suuresti.
Ihmiset jotka eivät osaa nauraa itselleen ovat Minusta vähän... noh?  Huh




Juuri näin. Smiley
Sasha-persoona on fiktiivisempi, vaikka se perustuu todelliseen ihmiseen
ja hänen elämäänsä nimimerkin takana.
Huomaa puhuminen 3.persoonassa.  coolsmiley

Jos Sasha ei olisi hiukan fiktiivinen, niin kirjoittelisin omalla nimelläni täällä,
kuten varmaan kaikki silloin. Smiley
Tosin minua ei haittaa, vaikka ihmiset tietävät henkilöni ja elämäni nimimerkin takana.
Minulle ei ole mitään salattavaa tai hävettävää.
Juttuni ovat vain yhden puolen (jostain) asiasta näyttäviä karikatyylisiä tynkiä,
joita voi pienellä ja paisutella ja värittää ja poistaa värejä herättämään keskustelua.

Sillähän mä oikeutan nämä astro-leikkini, (joka on näin kommunikaation ammattilaiselle
loistava ja kehittävä interaktiivinen harrastus) koska ihmiset ottavat kirjaimellisesti,
eivät osaa käyttää realistista mielikuvitustaan, että yhdistäisi siihen puuttuvat palaset,
eli esim. hahmojen Jouskari, Veskari, ex-Vaaka ja Härkä-miehen mahdolliset ajatukset
ja ympäristö, joka poikkeaa suomalaisesta tavallisesta paikkakunnasta ja kulttuurista.

Sashalla ja henkilöllä Sashan takana on monia puolia luonteessaan ja elämässään,
-siis se narsistinenkin, joka tykkää aiheuttaa keskustelua, väittelyä, intohimoja, tunteita jne.
ja se aiheutaa suhteellisen tapahtumarikkaan elämän, -ainakin siis omassa päässäni. Tongue
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11238 : 27.03.2010 02:12:40 »

on jo!


mutta mulla kesti sen hankkimiseen 28 + 2 vuotta, ja oli kyllä helvetillisen työmäärän takana, mutta nyt on velat maksettu ja OMA ON.


 smitten


suosittelen kaikille omistuselämän hankkimista, vaikkakin, jos on lähtöisin elämänköyhistä lähtökohdista, joutuu sen eteen tekemään paljon työtä.


mutta aina se kannattaa. se oma työnteko.


lol. jos tää kuulostaa poliittiselta, niin se puoli on vitsiä.



 Grin

Omistuselämän hankkiminen on todella loisto homma, Afro
-jo senkin vuoksi, että on sitten millä muille piruuttaan mällätä, jos ei muun vuoksi.  Grin 2funny
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11239 : 27.03.2010 03:52:53 »


 Grin

Omistuselämän hankkiminen on todella loisto homma, Afro
-jo senkin vuoksi, että on sitten millä muille piruuttaan mällätä, jos ei muun vuoksi.  Grin 2funny



näin, ja sitten on sekin mahtava puoli, että jos olet omalla sisäisellä työllä, kärsimyksellä,taistelulla, hiellä, kokeiluilla, ihan miten vaan olet sen tehnytkin, mutta ITSE minuutesi rakentanut ja identiteettisi LUONUT....niin se on muuten sellainen juttu, jota kukaan ei vaan kertakaikkiaan pysty riistämään sinulta pois. Wink


se on täysin mahdotonta. ITSE on velat maksanut siitä, itse on täysin vastuussa...olisi vaikka millainen kademielinen kakkakikkare vastassa, niin ei auta itku markkinoilla, osta oma tikkari Kiss smitten



mulla alkaa päässä jo kuplia, kun olen vielä valveilla, jäin vaan kiinni Sistersin kuuntelemiseen ja Divaanilla makoilemiseen.


Siitä olen kyllä just nyt kade Sashalle ja Elwynille joka kävi toisaalla heittämässä kommenttia päihtymyksestään, että mulla ei ollut nyt varaa edes ostaa viiniä tai kirkkaita. olisin niin mielellään juonut jotain. mutta kaikki ne jututkin jotka on johtanut siihen ettei mulla ole vielä nyt paljon rahaa, on olleet tietoisia valintoja. en siis valita, vaan totean. en minä paljon tarvikaan, mutta aina voi elämää kehittää, niin pikkasen enemmän oisi vielä hyvin kohtuullista.


mutta luultavasti on lähiaikoina jotkut bileet tiedossa hyvässä seurassa smitten




*öitä...* tai aamuja.... crazy2
« Viimeksi muokattu: 27.03.2010 04:23:23 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11240 : 27.03.2010 03:59:13 »


Aika outo ajatus tulla Wienistä Helsinkiin stressaantumaan ja kohtaamaan
vihaisia ihmisiä, jotka ovat loukkaantuneet tai tuohtuneet kirjoituksistani : idiot2





kuulostaa kyllä tosi mahtavalta idealta ja hyvältä valinnalta Grin

tuli vaan sellainen elävä elokuvanomainen mielikuva..... Grin
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11241 : 27.03.2010 10:05:08 »

Pfff.. kyllä pikkyyysen on outoa sakkia liikkeellä, -itse näistä se pahiten seko. crazy2


kiitosta vaa  2funny

kyllä minäkin omaan henkisyyttä, eipä sitä vaan varmaan huomaa. mutta moon nii laiska a)kirjottaan ja b) vouhottaan mistään


nii ja jos o pitkä teksti ni jaksa ees lukee.  Tongue

mutta tämäkin korjaantuu mikäli muistan lääkkeeni ottaa mutta tämmösen aivopesukoneena, jossa on 100 telkkaria päällä yhtäaikaa ja koko ajan pitää vaihtaa vielä kanavaakin niissä on ihan ok olotila yleensä. siis jos ei tarvi esim kauppaan lähtee.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11242 : 27.03.2010 10:33:53 »


*huoh!*

Mutta, Hyvää Huomenta Kaikille!  angel

Minä lähden tästä pihalle lapiohommiin, etten huku loskaan.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11243 : 27.03.2010 13:19:30 »

olipa mukavaa pihalla. loskaa ja räntää ja koirankakkakasoja siivoilin.kätevää pistää ipana seisoo lumihankeen siks aikaa että sai rauhas kerätä kikkareita.

ranskanbulldogit on kyä tavallise tyhymiä koiria.

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #11244 : 27.03.2010 15:20:21 »

Tästä ketjusta on poistettu nyt kasoittain riitelynsävytteisiä ja vihamielisiä viestejä. Mikäli jollain on valitettavaa viestinsä poistamisesta (hyvin perustein), voi lähestyä minua yksityisviestillä.

Aikuiset ihmiset voisivat käyttäytyä aikuismaisesti.

(Parempitasoinen) Keskustelu jatkukoon.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #11245 : 27.03.2010 15:38:06 »

Tästä ketjusta on poistettu nyt kasoittain riitelynsävytteisiä ja vihamielisiä viestejä. Mikäli jollain on valitettavaa viestinsä poistamisesta (hyvin perustein), voi lähestyä minua yksityisviestillä.

Aikuiset ihmiset voisivat käyttäytyä aikuismaisesti.

(Parempitasoinen) Keskustelu jatkukoon.


Kiitos ja kumarrus.  Smiley
Mä olenkin ihmetellen lueskellut näitä juttuja.  Ei aina pieni meimi ymmärrä.  idiot2
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #11246 : 27.03.2010 17:58:24 »

Sanotaan nyt aluksi, etten halua millään muotoa jatkaa tuota vääntämistä, mitä tässä ketjussa näyttää olevan ollut. Tämänkin viestin saavat siis modet halutessaan poistaa. Haluan kuitenkin vain kommentoida tätä Sashan mainintaa, koska se oli niin täydellisen vastakkainen omalle mielikuvalleni Kaarinasta:

Miksi muuten sinusta huokusi niin paljon vihaa ja ylenkatseellisuutta muita kohtaan
ja miksi muuten, jos itselläsi asiat ovat hyvin ja tasapainossa,
hyökkäilet arvostelemaan muita heidän elämästään ja kirjoituksistaan?

Olen ollut tällä foorumilla k-a-u-a-n, kuten moni tietää ja suurimman osan ajasta moderaattorina, joten olen nähnyt sellaisiakin kirjoituksia ja mielipiteenilmaisuja mitä monet muut kirjoittajat eivät. Kaarina on myös kirjoitellut täällä pitkään. En kuitenkaan koskaan ole huomannut hänen kirjoituksissaan minkäänlaista vihaa tai ylenkatseellisuutta, päin vastoin. Olen jopa ihaillut monesti sitä, että hän on osannut ottaa huumorilla jopa sellaiset heitot ja epäilykset, joista moni olisi jo vetänyt herneen nenäänsä ja syvälle. Myös näitä Wien-keskusteluja olen lukenut, enkä ainakaan itse ole jäänyt siihen käsitykseen että Kaarina pelkästään Sashan vuoksi sinne matkustaisi. Miksi ihmeessä niin tekisikään? Wienhän on hyvin suosittu matkailukaupunki, kävin siellä itsekin jokin aika sitten.

Viime aikaisista kirjoituksista foorumilla täytyy todeta, että olen ollut Kaarinan kanssa enemmän tai vähemmän samaa mieltä. Kokemukseni ja kuulemani perusteella uskon, että moni muukin, mutta harva vain jaksaa tuhlata energiaansa tällaisista asioista "vääntämiseen". Omatkin energiani suuntautuvat tällä hetkellä muualle, joten jääköön tämä vain omaksi pieneksi kontribuutiokseni aiheesta. Terveisin tr merkurius aspect_con venus ja  aspect_squ askendentti, eli sanaisen arkun oli kai määrä vähän raottua. Wink Ehkä seuraava kirjoitukseni tulee jo olemaan aiheesta astrologia... :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11247 : 27.03.2010 18:19:51 »

Aloitan nyt sitten ihan uutta keskustelunaihetta, yleisesti, ei mistään mitä täällä on ollut, se vaan ny sai kipinän tähän ajatukseen.
Mielestäni kun on aina provokatiivista tuoda esille ihmisten haavoja, pitäisi olla joku vastuu myös siinä kun sitä tekee, eikä vaan puolustella sillä että kun tämä on kuitenkin totta niin sen saa sanoa. Olen itse nimittäin käyttänyt tätä perustelua. Ja olen itse aina se joka sohii sinne kusiaispesään jollain "älykkäällä" lauseella toisen mielen kiemuroista. Mielestäni pitäisi olla myös osata olla hiljaa, ja antaa toisten oppia läksynsä omassa rauhassaan, silloin kun on heille oikea aika. Eikä aliarvioida heitä ajatellen että he välttämättä tarvitsisivat kuulla se totuuden juuri sinulta. Kyllä elämä heistä huolehtii, ihan ilman sinuakin.
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11248 : 27.03.2010 20:29:48 »

Aloitan nyt sitten ihan uutta keskustelunaihetta, yleisesti, ei mistään mitä täällä on ollut, se vaan ny sai kipinän tähän ajatukseen.
Mielestäni kun on aina provokatiivista tuoda esille ihmisten haavoja, pitäisi olla joku vastuu myös siinä kun sitä tekee, eikä vaan puolustella sillä että kun tämä on kuitenkin totta niin sen saa sanoa. Olen itse nimittäin käyttänyt tätä perustelua. Ja olen itse aina se joka sohii sinne kusiaispesään jollain "älykkäällä" lauseella toisen mielen kiemuroista. Mielestäni pitäisi olla myös osata olla hiljaa, ja antaa toisten oppia läksynsä omassa rauhassaan, silloin kun on heille oikea aika. Eikä aliarvioida heitä ajatellen että he välttämättä tarvitsisivat kuulla se totuuden juuri sinulta. Kyllä elämä heistä huolehtii, ihan ilman sinuakin.

Aamen!  angel

Mukava päivä on ollut, pitkälti ulkoillen, vaikkei keli niin houkutteleva olekaan.
Kumpparit jalkaan niin pärjää.  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11249 : 27.03.2010 20:46:47 »

Tupaan tervehys!

Täällä ollaan jo kolmatta päivää kuin sumussa. Jotenkin ei niin ku leikkaa yhtään.
Pitää katsoa, onko tuolla paluukartalla jotain pimennyksiä menossa. Kommunikointi kyllä sujuu ja tahtoa löytyy, mutta suusta on päässyt niin pimeitä ja epäjohdonmukaisia juttuja. Tänään sanoin anoppilassa päivällispöydässä, että musta olis kiva jos siipalla ois tissit.  crazy2

Ei siitä mitään tilannetta syntynyt, kun kaikki on niin huumorintajuisia, mutta tällaista just on ollut ilmassa.  idiot2 "Saunaa ja kiuasta ei voi käyttää samaan aikaan." hieno lauseeni eiliseltä.

No joo... äsken kitaratunti, meni sekin usva/turhautumisraivossa. Mutta ainakin opin jotain. Joku viisas sanoi, että ilman turhautumista ei opita.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 748 749 [750] 751 752 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: