Sivuja: 1 ... 742 743 [744] 745 746 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618760 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11145 : 23.03.2010 16:40:01 »

Meille tuli just uus teran kovo. ^^ Nyt vaan osioidaan ja järjestellään =) Vieläkun sais verkkokovon niin ois aika bueno =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11146 : 23.03.2010 16:42:28 »


on oikeastaan ihanaa saada oppia lisää tietotekniikasta smitten


minua huvittaa, kun Neitsyttä pidetään sellaisena insinöörien ja tekniikan merkkinä, joka on haka kaikessa järjestelyssä ja luokittelussa.


niin tosiaan, vaikka kuinka paljon on tuota merkkiä kartalla, niin en kyllä. ko. aloilla loista. mutta oikeastaan, juuri sitä missä on huono, on erittäin haasteellista ja palkitsevaa juuri oppiakin. Smiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11147 : 23.03.2010 21:24:05 »

Kevät tuli viimein Wieniin!  Smiley 20 astetta ja hiukan yli lämmintä päivisn ainakin
täällä vanhan kaupungin sydämessä. Afro
Kyllä tätä odotettiinkin!

Erikoisen pitkä ja kylmä talvi on ollut! Shocked
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11148 : 23.03.2010 21:28:45 »

Hei muuten Sasha, tiedätkö miten paljon Itävallan muotiteollisuudesta ja kuinka elossa vaatetusbisnes siellä on? Olen miettinyt mieheni kanssa eri Keski-Euroopan maita sillä mielellä, että jossain vaiheessa tässä maisemaa vaihtaisi, mutta todella vaikeaa aina saada selvää millainen maa on esimerkiksi muotibisneksen kannalta.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #11149 : 23.03.2010 21:48:21 »

Hei muuten Sasha, tiedätkö miten paljon Itävallan muotiteollisuudesta ja kuinka elossa vaatetusbisnes siellä on? Olen miettinyt mieheni kanssa eri Keski-Euroopan maita sillä mielellä, että jossain vaiheessa tässä maisemaa vaihtaisi, mutta todella vaikeaa aina saada selvää millainen maa on esimerkiksi muotibisneksen kannalta.

No kyllähän täällä jyllää nuo Italialaiset merkit aika voimakkaasti, mutta ei tarpeeksi.
Tilaa uusille yrittäjille on, mutta riippuu konseptista.

Italialaistyylinen suunnittelu myy hyvin kaupunkilaisille ja naapurivaltioiden edustajolle,
mutta sitten myös perinteinen vuoristotyyli modernisoituna.

Mun ex-Vaaka aloitti harrastuksena ja sivubusineksena juristinsa kanssa
miesten vaatesuunnittelun, kohteena lähinnä nuorekkaat ja tyylitietoiset
kaupunkilaiset businessmiehet, eli hyvin leikattuja paitapuseroita ja pukuja
ja hyvistä materiaaleista.
Teettävät sitten ne Thaimaassa.

Suunnittelin niille jonkun kämäsen logon ja vaatemerkkinimen PR-työnä,
joka sitten kirjaillaan niiden tuotteisiin, pakkauksiin ja kaikkiin paperilappusiin
ja paperikasseihin.  Grin 2funny

Perinteinen Skandinaavinen huonekalusuunnittelu ja sen semmoinen lyö täällä hyvin kaupaksi,
mutta vaatesuunnittelu... hmm.. kyllä Itävaltalaiset on hiukan riikinkukkomaisempia
-onhan ne sekoitus italialaisia, unkarilaisia ja saksalaisia ja niin.

Kuten sanottua, riippuu konseptista.  Smiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11150 : 23.03.2010 21:59:48 »

Niin no, itse olen enimmäkseen kiinnostunut miesten vaatteiden street ja casual tyylisestä pukeutumisesta, enkä nyt koe edustavani linjaltani mitään tunturipuroSuomi-designia. (Ei sillä, että siinä erityisesti mitään vikaakaan olisi, mutta no, tylsäähän täällä tämä suunnittelu on) Lähinnä haluaisin itse suunnitella sellaista tyylikästä, mutta silti casual pukeutumista, esimerkiksi miesten pukuja ja sitä linjaa. Toisaalta taas street tyyliset vermeet on mielenkiintoisia kun niissä saa jopa väriä käyttää miehilläkin. ^^

Mutta tosiaan tässä opiskelutkin vielä kesken, että saa nähdä mihin sitä päätyy. Hauska vaan keräillä infoa joka paikasta pikku hiljaa ja katsella mikä maa rupeaa kiinnostamaan. Sen verran ajankohtainen, että parin vuoden päästä pitäisi lähteä ulkomaille työharjoitteluun, mutta saa nähdä minne päin. Hollanti kai on nykyään aika hyvässä nosteessa suunnittelijoiden osalta, mutta muuten maana ei juurikaan kiehdo. 

Lähinnä tämä Suomi ei kiinnosta vaatemarkkinoiltaan, koska täällä arvostetaan suunnittelussa graafisia linjoja ja selkeyttä. Värejä ei juurikaan käytetä, tai ainakaan räikeämmät ja veikeämmät värit eivät myy. Toisaaltahan sen ymmärtää täällä siinä mielessä, että koska täällä ollaan pojoisemmassa niin valokin on erilainen ja esimerkiksi kirkkaat värit näyttävät täällä aivan erilaisilta kuin vaikkapa Espanjassa, jossa valo on ihan toista luokkaa. Mutta niin, en oikein jaksaisi tätä mustaa ja graafista, kun voisi olla leikkisä ja värikäs ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11151 : 23.03.2010 22:12:24 »

Musta (haha) toi on kyllä muuttumassa. Itse ainakin olen suhteellisen riemunkirjava ilmestys ja kaupat on väärällään - varsinkin nyt - IHANIA VÄRIKKÄITÄ KEVÄT/KESÄMEKKOJA, joihin ei ole juuri nyt varaa! Nyyh.
Olen niin hyvällä tuulella, että AAH!  smitten smitten smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #11152 : 23.03.2010 22:41:32 »

Hih. Täällä kans yksi harakka. Grin

Rakastan värejä.

Mutta se johtuu vaan siitä että käpylehmillä sai lapsena leikkiä. Wink
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11153 : 24.03.2010 00:11:49 »

Tuli muuten mieleen, että olen ollut tänään jotenkin sanaton. Hiljaisuus on ollut tämän päivän sana. Täällä astrossakin tullut lueskeltua keskusteluja, mutta en ole jostain syystä oikein jaksanut vastailla. Outo olo olla näinkin hiljaa. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11154 : 24.03.2010 01:33:42 »

sanattomuus on joskus todella hyvä.

luulen että jos on olemassa jotain 'totuutta' niin se on sanojen tuolla puolen. mutta vaikka ei menisi edes niin syvälliseksi, niin hiljaisuus on joskus hyvä.


nyt on niitä hetkiä, kun tekisi mieli mennä nukkumaan ja eikä koskaaan enää herätä.

tämäkin ihan neutraalisti ja vailla masennusta tällä hetkellä.


kun ei vaan jaksaisi. tää on täällä tätä turhanpäivästä vääntöä ja taistelua. sitä ei jaksaisi: kun mitenkään päin ei tule tehtyä oikein päin.


mutta niin. ei ole muuta vaihtoehtoa kun herätä taas uuteen päivään, koska en aio itseäni tappaakaan.
 
buck2


htn taistovääntökääntörauhatonelämä. väsyttää! turhauttaa!

tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11155 : 24.03.2010 03:56:30 »

Niin no, itse olen enimmäkseen kiinnostunut miesten vaatteiden street ja casual tyylisestä pukeutumisesta, enkä nyt koe edustavani linjaltani mitään tunturipuroSuomi-designia. (Ei sillä, että siinä erityisesti mitään vikaakaan olisi, mutta no, tylsäähän täällä tämä suunnittelu on) Lähinnä haluaisin itse suunnitella sellaista tyylikästä, mutta silti casual pukeutumista, esimerkiksi miesten pukuja ja sitä linjaa. Toisaalta taas street tyyliset vermeet on mielenkiintoisia kun niissä saa jopa väriä käyttää miehilläkin. ^^

Mutta tosiaan tässä opiskelutkin vielä kesken, että saa nähdä mihin sitä päätyy. Hauska vaan keräillä infoa joka paikasta pikku hiljaa ja katsella mikä maa rupeaa kiinnostamaan. Sen verran ajankohtainen, että parin vuoden päästä pitäisi lähteä ulkomaille työharjoitteluun, mutta saa nähdä minne päin. Hollanti kai on nykyään aika hyvässä nosteessa suunnittelijoiden osalta, mutta muuten maana ei juurikaan kiehdo. 

Lähinnä tämä Suomi ei kiinnosta vaatemarkkinoiltaan, koska täällä arvostetaan suunnittelussa graafisia linjoja ja selkeyttä. Värejä ei juurikaan käytetä, tai ainakaan räikeämmät ja veikeämmät värit eivät myy. Toisaaltahan sen ymmärtää täällä siinä mielessä, että koska täällä ollaan pojoisemmassa niin valokin on erilainen ja esimerkiksi kirkkaat värit näyttävät täällä aivan erilaisilta kuin vaikkapa Espanjassa, jossa valo on ihan toista luokkaa. Mutta niin, en oikein jaksaisi tätä mustaa ja graafista, kun voisi olla leikkisä ja värikäs ^^

Espanja! Afro Sieltä tulee kivan näköistä ja mageesti leikattua ja suunniteltua rättiä
-ja ei kovin kallista.
Kengissäkin on ideaa! Smiley

Mä olin oikeasti ihastunut Penelope ja Monika Cruz for Mango-rettuihin,
vaikka no niin, -ne oli, äh, Mangolle. buck2

Siellä oli muutama todella kestohelmi. Afro Ostin useamman paitapuseron, housut
ja muutaman mekon iltamenoihin (joita hiukan tuunasin, koska aika monella oli samat
ja halusin ne ei-niin-Mangomaisiksi) ja muutaman rotsin.

Yhdistelin sitten vähän parempien rettujen ja kenkien kanssa. Tongue
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11156 : 24.03.2010 06:43:53 »

Mie en saa nukuttua.. Undecided



...olen niin ihmeissäni. crazy2


Jouskari on ollut erikoisen normaali ja hyvällä tuulella... uglystupid2


...ja mä en tiedä että johtuuko se Heppamiehen energioista vai siitä,
että mä olen parin viimeisen päivien aikana ottanut Jouskarilta oikein kunnolla suihin
ja antanut sen tulla suuhun ja naamalle vaiko molemmista..? Huh idiot2

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11157 : 24.03.2010 14:22:28 »

Se oli kyllä kiva se Mangon mallisto. Hyviä ja tyylikkäitä vaatteita, joissa on vähän sitä jotain kuitenkin =) Espanjassa ainakin osataan värejä käyttää, mikä on hyvä ja oikeasti piristävää.

Mie en saa nukuttua.. Undecided



...olen niin ihmeissäni. crazy2


Jouskari on ollut erikoisen normaali ja hyvällä tuulella... uglystupid2


...ja mä en tiedä että johtuuko se Heppamiehen energioista vai siitä,
että mä olen parin viimeisen päivien aikana ottanut Jouskarilta oikein kunnolla suihin
ja antanut sen tulla suuhun ja naamalle vaiko molemmista..? Huh idiot2



Kyllä tuo suihinottaminen ja naamalle laukeaminen piristää kummasti joka miestä xD Eiköhän se ole se. ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11158 : 24.03.2010 14:34:54 »

sanattomuus on joskus todella hyvä.

luulen että jos on olemassa jotain 'totuutta' niin se on sanojen tuolla puolen. mutta vaikka ei menisi edes niin syvälliseksi, niin hiljaisuus on joskus hyvä.


nyt on niitä hetkiä, kun tekisi mieli mennä nukkumaan ja eikä koskaaan enää herätä.

tämäkin ihan neutraalisti ja vailla masennusta tällä hetkellä.


kun ei vaan jaksaisi. tää on täällä tätä turhanpäivästä vääntöä ja taistelua. sitä ei jaksaisi: kun mitenkään päin ei tule tehtyä oikein päin.


mutta niin. ei ole muuta vaihtoehtoa kun herätä taas uuteen päivään, koska en aio itseäni tappaakaan.
 
buck2


htn taistovääntökääntörauhatonelämä. väsyttää! turhauttaa!



Hiljaisuus tosiaan tekee ajoittain todella hyvää, vaikka sitä erittäin harvoin harrastankin. En oikein edes tiedä mihin mielentilaan sen itselläni liitän, sillä usein ollessani turhautunut, ärtynyt ja loukkaantunut olen erittäin äänekäs ja tunteeni todella näkyvät päällepäin. Kun olen iloinen niin olen yleensä paljon rauhallisempi. Ehkä hiljaisuus liittyy minulla eniten jonnekin sinne välimaastoon. Rauhaan kaiketi.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11159 : 24.03.2010 14:49:43 »

minä mun tuare kuvani. jotenki antaa etis ryhtiä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 742 743 [744] 745 746 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: