Sivuja: 1 ... 738 739 [740] 741 742 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618550 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11085 : 19.03.2010 21:59:52 »

o. mä jotenki oon juminu tähän nykyseen, eka kyllästyn ottatukkaan si taas otan käyttöön vuoden päästä. mutta meillo ukon kanssa diili, että se ei leikkaa partaa ja mä en lyhennä takatukkaa.

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11086 : 19.03.2010 22:20:09 »

Hmm, itsellä on kyllä ollut kaikkea mahdollista näissä hiuksissa, nyt on viimeiset kolmisen vuotta olleet tälläiset pitkät, joko punaiset, mustat tai ruskeat hiukset. No tuollaiset niinkuin tuossa kuvassa, tosin välillä on ollut otsahiuksia. Nämä pitkät ovat vaan niin pirun epäkäytännölliset vapaaottelun kannalta kun aina on hiukset jonkun jalan alla ja päästä lähtee hiuksia ihan luvattoman paljon kun paini rasittaa niitä. Että lyhyt voisi olla paljon parempi ja onhan nämä minun hiukset kyllä niin tylsät, että huh huh. Minusta tuntuu, että otan sellaisen muunnelman siitä kasariperuukista =D Tykkäsin siinä niistä otsahiuksista yhdistettynä sellaiseen lyhyeen malliin. Tai no, saa nyt nähdä. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11087 : 19.03.2010 22:49:25 »

Täällä näyttäis olevan hurjan kivannäköisiä ihmisiä. Smiley

Mun kuva on myös vanha, mut kyllä siitä mut tunnistaa..  Wink

Tulipas muuten mieleen, että olet hurjan nuoren näköinen ikäiseksesi =) Siis positiivisesti vain, hyvin säilynyt olet ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11088 : 19.03.2010 23:11:24 »

vaihroinny viikon vanhaan kuvaan ko kerra löyty semmonenki Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11089 : 19.03.2010 23:28:24 »


Iltaa Tupaan!  smitten

Voi että te olette KAUNIITA!  smitten
Vilpittömästi ihailen teitä, minusta monet eri tyyliset ihmiset ovat todella kauniita ja se on aina ilo silmälle!

Minusta ette kuvaa tänne saa  aurinko askendentti pluto neitsyt ja  kuu skorpioni varjelee yksityisyyttään.  Wink

Rumaksi en itseäni tosin koe, tavallisen, aika neutraalin näköiseksi luonnehtisin. Kuvauksellisen en ole missään mielessä, minusta tulee "oudon" näköinen kuvissa, kasvoihini ei sovi että liike puuttuu.
Toki minut tavanneet saavat kommentoida onko "omakuvani" realistinen, mielestäni on.

Mutta ensisijainen syy taitaa olla tuo yksityisyys kuitenkin.  Smiley



tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11090 : 20.03.2010 00:25:14 »

Minäkin tykkään, että nättejä ootte!
Itse olen suurimmassa osissa kuvia saksalaisen kohdunpoistokivuista kärsivän lesbonnäköinen  Cheesy että silleen. Ja mää vielä tykkään itsestäni  Grin

Ihana ryhmä tänään:
ihmisiä 20-80 vuotiaisiin. Ryhmänvetäjänä mulle aika haasteellista, että olisi kaikille sopivia haasteita, psyykkis-fyysisiä sellaisia. No, kattellaan kuin maailma huomenna makkaa.

Aamunsäteelle:
joo, parempi näin. Omaa reaktiotani itse asiassa ihmettelin kaikkein eniten. On tämän huolehtimisen ja mustasukkaisuuden kanssa HIUKAN poisopittavaa.

Nyt suunnittelemaan huomista koiran viereen. Se on ollut tänään ihan mahdottoman eräperkele, fiksu kun on, ja nyt esittää itse enkeliä. Tosin taitaa vaan heijastaa ihmistensä tunteet Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11091 : 20.03.2010 01:20:39 »


joo parempi niin Wink liekö tuo nousuleijona sitä omistushalua ja mustasukkaisuutta. en muutakaan sijainneistasi keksi, ei sillä että tartteis keksiäkään.


Neelalle, hyvä pointti tuo 'jonkun kasvoille ei sovi jos liike pysäytetään'....on muuten totta, jotkut vaan menettää sen elävyytensä valokuvissa, ja jotkut taas on edukseen nimenomaan valokuvissa.

minusta tuntuu että olen itse ainoa, joka osaa ottaa itsestäni kuvan jossa en näytä kauhealta. paitsi, joitain sattumanvaraisia poikkeuksia lukuunottamatta. ennen kuvausta jäykistyy, jos toinen ottaa eikä tiedä minne silmänsä suuntaisi, ja usein ne menee kiinni.


kuuntelen Doorsia ja tulee nostalgiat 12 vuoden takaa.

'some are born to the sweet delight, some are born to the end of the night, end of the night....'


*yötä*
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11092 : 20.03.2010 09:36:23 »

Itsellä on ihan sama, itse osaa ottaa itsestä kuvia, muiden ottamat ovat harvemmin hyviä, paitsi sellaiset joissa oikeasti aidosti hymyilen tai nauran. ^^

Mutta nyt suuntana se kampaaja, vähän jännittää, että minkälainen letti tarttuu mukaan =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11093 : 20.03.2010 09:49:41 »

laita sitte kuvaa heti  Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11094 : 20.03.2010 14:06:11 »

Hyvät hiukset tuli, en muista millon oisin ollut viimeksi yhtä tyytyväinen hiuksiin. Hmm, saa nähdä saanko otettua kuvaa näistä hiuksista vielä kun olen toisessa kodissa ja kaikki tavarat ovat joko täällä tai toisessa kodissa ja kamerasta ei ole tietoa. Viimeistään maanantaina saan laitettua uuden kuvan kun vaihdan taas maisemaa ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11095 : 20.03.2010 16:23:00 »

odotamma innolla uutta kuvaa.


kiva kuulla, jos kampaaja on onnistunut luomaan juuri sitä mitä on itse hakenut.


minä odottelen vaan että tukka kasvaa ja saan pidemmän palmikon...ja sitten voisin alkaa sitoa tukkaani jotain nahkanyörejä tai sulkia. :Smiley ja oppia tekemään erilaisia kampauksia joihin voisi kuulua lettejä tai jotain nutturoita. hmm...voisi sinne tunkea vaikka jotain pieniä helmiäkin....
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11096 : 20.03.2010 18:43:46 »

Huoh.. Embarrassed

Mun Jouskari sitten sairastaa narsistista luonnehäiriötä.
Ystäväni, joka on psykologi, istui meidän kanssa lounaalla tänään
ja checkasi tuon kundin.

Ei kuulema epäilystäkään.

Ja Jouskarihan laittoi parastaan oikein tänään, kun sen piti tehdä vaikutus
mun psykologi-ystävään.

Sieltä tuli mullekin uusia asioita esiin;
-hän on ollut nuorempana kuuluisa tennispelaaja ja Itävallan maajoukkueessa mukana
-hän on ollut erikoispoliisissa ja sieltä tuli Cobrat, Wegat, salainen poliisi jne
-hän on ollut kuuluisa poliitikko, mutta lopetti sitten
-nyt hän on yksi parhaimpia omassa busineksissaan ja menestyy hyvin ja on tehnyt
näin ja näin monta miljoonaa

Sitten nämä normaalit räiskimiset minulle, että;
"Miksi sinä puhut ilman minun lupaa tarjoilialle!!!?? Tämä ei ole normaalia käytöstä!!
Sinä olet todella vaikea ihminen!!! Minä en hyväksy tälläistä!! "(tilasin siis oman ruokani)

"Missä olit eilen illalla, kun soitin?!! Siellä oli musiikkia!! Kenen kanssa siellä olit??!!
Tämä ei ole normaalia, että sinä olet jossain, missä on musiikkia!!!"
(olin kotona, n. klo 18,  kun hän soitti ja kuuntelin musiikkia)

"Sinä sanoit 2 viikkoa sitten näin ja noin (ja blah-blah menneitä ja vääristeltyjä asioita)"

"Sinä sanoit, että *Veskari* hakkasi sinua aina" (en ole koskaan kertonut kenellekään sellaista,
koska sellaista ei ole koskaan tapahtunut)

Ja tähän päälle lyönnit rajusti pöytään, sormilla osoittelut puhuessa ja tarjoilijoiden
maxittaminen, kun ruoka pitää saada HETI!

Kuitenkaan ystäväni ei usko hänen olevan kokonaan puhdas narsisti.
Narsistisia häiriö-tiloja voi tulla kovan stressin aikaan ja traumaattisista kokemuksista.
Hän on oikeastikin ollut erikoispoliisi ja rankoissa tilanteissa ja joutunut ottamaan hengiltä
tyyppejä ja hänen poliisin työnsä on ollut erittäin väkivaltaista.

Nyt sillä kova stressi ja kiire nykyisten businesten kanssa ja se voi tuoda
pintaan tuon narsistisen häiriötilan.

Ystäväni ja minä yritimme taivutella häntä terapiaan, mutta hänen mielestään
vain ja ainoastaan kaikilla muilla on sairauksia, etenkin mielensairauksia
-ei hänellä. Tyypillinen vastaus narsistiselle henkilölle.

Lopuksi hän myöntyi sen verran, että ei lupaa tällä hetkellä mitään,
mutta miettii asiaa -koska sanoin, että tämä suhde ei jatku, ellei hän lähde terapiaan.
Lupasin tulla hänen kanssaan, jos hän lähtee siihen.  Smiley

Hän on hyvin riippuvainen minusta henkisesti, ja tekee mitä vain,
että en jätä häntä.
Harmi on vain se, että mun pitää jatkuvasti uhata lähdöllä saadakseni
elämän tasapainoon. buck2

Uskokaa tai älkää, mutta hänessä on ihanatkin puolensa.

Hänellä on tyypillisen Jousimiesmäisesti mielenterveysongelmia,
mutta eikö kaikilla ole välillä? Normaalia.
Jos hän lähtee hoitamaan sitä, niin mie sen kanssa sitten jatkan.  Smiley

tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11097 : 20.03.2010 18:59:09 »


olen lukenut, että siitä voi parantua tai se piirre voi paljon parantua jos henkilö itse lähtee terapiaan, mutta ilman sitä 'huono ennuste'. joten terapia kuulostaa hyvältä, ja sekin että tuet häntä siihen Smiley

muuten olen lukenut, että kyseinen häiriö on jotenkin eduksikin kovassa bisnesmaailmassa ja yhteiskunnan 'huipulla'....eli ns. menestyjistä löytyy paljon asiasta kärsiviä :Smiley


viime syksynähän oli se juttu siitä Koneen perustajasta, jonka oma poika kutsui isäänsä jälkeenpäin lehtien lööpissä hirviöksi....kyseessä oli kuitenkin tälläinen huippumenestyjä, jonka merkitys maamme taloudelle oli suuri Undecided en ole lukenut enempää, että oliko ko. herralla tuo häiriö....
tallennettu

Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #11098 : 20.03.2010 19:12:54 »

Huoh.. Embarrassed

Mun Jouskari sitten sairastaa narsistista luonnehäiriötä.
Ystäväni, joka on psykologi, istui meidän kanssa lounaalla tänään
ja checkasi tuon kundin.


Tätä mietin jo aiemmin sun kirjotusten perusteella mutten mitään viitsinyt sanoa koska en kuitenkaan ole alan asiantuntija enkä halunnut lietsoa turhaan mitään... Isäni vaan sattuu olemaan narsisti ja hänet olen tuntenut läpi elämäni ja paljon on yhtäläisyyttä... Isäni ja äitini parisuhteessa oli paljon samanlaisia ongelmia mitä sinä olet kuvaillut, isäni vaan meni väkivaltaisuuteen saakka... Mutta kovasti tsemppiä, ei ole varmasti helppo tilanne!

tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11099 : 20.03.2010 19:20:54 »

no, itseasiassa minunkin isällä on se diagnosoitu Sad

ja isäni ja äitini suhteessa on ollut myös samankaltaisuuksia. joka tapauksessa he ovat yhä yhdessä.


ja vaikka isälläni on tuo diagnoosi, niin silti olen aina rakastanut häntä paljon, ja rakkaus on ollut molemminpuolista, ja hän on minusta oikeastikin aivan huippu. :Smiley


mutta samalla maailman provosoivin ihminen, kenenkään kanssa en ole tapellut sillä tavoin kuin hänen.


mutta sitten, kovin nopeasti tappelut aina on unohtunut, ja anteeksi annettu.


hih, hänellä on  askendentti jousimies, ja hänen isoin haasteensa on ollut se, ettei hän pysty unohtamaan menneitä vääryyksiä vaan kelailee niitä vielä vuosikymmenien päästä.


samalla hän on aina ollut menevä, aktiivinen, karismaattinen, jännittävä, 'säkenöivä persoonallisuus'...joten en ihmettele myöskään sitä, miksi äitini halusi hänen kanssaan kimppaan. :Smiley
tallennettu

Sivuja: 1 ... 738 739 [740] 741 742 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: