Sivuja: 1 ... 692 693 [694] 695 696 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618919 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10395 : 25.01.2010 21:01:42 »

Itsellä taas oma kartta on niin maapainotteinen, että kumppanin pitää kyllä olla jotain vähän romanttisempaa sorttia, muuten menee itsellä elämä vähän liian kyyniseksi =) En ehkä itse jaksaisi mitään suhdesotkuja, tavallaan pidän itsekin hyvin maamaisesti sellaisesta tasaisesta ja onnellisesta elämästä parisuhteessa, sillä sitä vauhtia on välillä vähän liiaksikin muilla elämän osa-alueilla. Täytyy olla edes yksi osa-alue, millä rentoutua ja minulle se on parisuhde. =) Valitettavasti tunnen liiaksi vetoa kaikkiin maamerkkeihin tai ainakin  :askendentti:maamerkkeihin, toki toimii, kunhan kartta ei ole liian maata. ^^

Oletteko muut huomanneet maapainotuksella, että välillä elämä kulkee eteenpäin vähän turhankin konkreettisten asioiden ympärillä. Itsellä ainakin välillä vaikea olla tunteellinen ja taiteellinen, kun järki hankaa aina vastaan xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10396 : 26.01.2010 18:46:17 »

Nyt... Toivoo parasta!  smitten smitten smitten smitten smitten

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10397 : 26.01.2010 21:32:08 »

Mua ei vaan huvita tehdä mitään kovin liikkuvaista, joten siksi varmaan elämä on tasapainoista Cool Jos alkais säätämään ihmissuhdejutuissa niin tulis lähinnä vaan turpaan ja se ei ole toivottavaa :Smiley
Toisaalta täällä suunnalla on perinteisesti ollutkin vaikea alkaa edes kuvittelemaan minkään kehittelyä..

Ainoa konkreettisempi onkelma on lihomistaipumus ja sekin aika lievä, koska olen laittanut itselleni aikoinaan rajat joita ei ylitetä.

Teininä ongelmia aiheutti ns. henkinen yksinäisyys ja samaan aikaan tunsin olevani maailman rumin olento, mutta vähänpä tiesin.. Ulkonäkö on muuttunut aika ajoin niin paljon, että vaikea enää sanoa että mikä on totta ja mikä ei. Ehkä kaikki mitä voi olla olemassa?
Tiedä häntä.
Erakkoelämä selkeyttää kummasti ajatusmaailmaa, mutta tekee myös melko oudoksi :Smiley Samoja ajatusratoja kuin joskus aikoinaan.. Paluu juurille.

Ja kunhan on märehditty tarpeeksi (ja kuunneltu doomia) niin sitten alkaakin über-sosiaalinen kausi Grin Nyt onkin sopivasti AP-kartalla  askendentti neitsyt ja  kuu 1. huoneessa Cool joten riittää vissiin keskittymistä kerrakseen..

Hih, itselläkin on vähän tuota lihomistaipumusta, jälleen tässä viilailen elämäntapoja kondikseen. Liikunnasta olen aina pitänyt, mutta syytän kyllä pahaista  kuu harka nautiskelun halustani. Toisaalta olen itse kyllä järkeillyt, että  askendentti jousimies johtaa välillä vähän ylilyönteihin ja  kuu harka nautiskeluun, joten yhdistettynä saattaa johtaa välillä liiaallisiin nautintoihin. Muistaakseni kartaltani oikeastikin löytyi joku aspekti, josta luin, että voi tarkoittaa taipumusta ylensyöntiin =/ ei hyvä ^^ Ehkä tästä taas kuntoon päästään =D

Tunnistan myös itsestäni tuon erakoitumisjutun. Tavallaan olen todella sosiaalinen, tai ainakin aina kun ihmisiä sattuu olemaan ympärillä. Eli olen hyvä saamaan kavereita, mutta huono pitämään niitä. Ja toisaalta en jaksakaan viettää aikaa ihmisten kanssa, joiden kanssa ei synkkaa. Ehkä tässäkin haluan sellaista tasaisuutta, en jaksa riidellä kavereiden kanssa, enkä sellaista draamaa jaksa myöskään.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10398 : 26.01.2010 21:56:31 »

Mä olen hakenut tänään draamaa oikein olan takaa - kiukutellut kuin pikkulikka.  idiot2 Mistäköhän hitosta sekin nyt johtuu?

Jaa. Mies sai tänään hienon duunin, saatiin isovanhemmilla päivällinen ja energiaa on kuin pienessä kylässä. Täytyykö sitä sitten vittuilemiseen käyttää?  buck2 What´s wrong with moi?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10399 : 26.01.2010 23:13:27 »

Mä olen hakenut tänään draamaa oikein olan takaa - kiukutellut kuin pikkulikka.  idiot2 Mistäköhän hitosta sekin nyt johtuu?

Jaa. Mies sai tänään hienon duunin, saatiin isovanhemmilla päivällinen ja energiaa on kuin pienessä kylässä. Täytyykö sitä sitten vittuilemiseen käyttää?  buck2 What´s wrong with moi?


Joskus on näin. Mutta sitten tulee taas täydellisiä rakkauspäiviä... niiden vuoksi voi kärsiä hiukan huonommistakin  Smiley

Oon niin ylpeä argentiinalaisesta miehestäni, joka on päässyt tässä maassa niin pitkälle, että piti tänään yliopisolla luennon  Grin

Totta.

Ihanaa, että olet miehestäsi ylpeä ja että noin on = mahtavaa!
Minäkin olen omastani ylpeä, ja onnellinen hänen puolestaan.
Rakkauspuoliminuuttia  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10400 : 27.01.2010 10:29:53 »

no mitenkäs kaikilla menee pakkasten ja suhdanteiden kanssa?? keskellä? joko luodaan mielellä kaikki tarpeellinen? kuulin tosiaan eilen että toiveiden ilmentämisen pitäisi olla helpompaa maalis- kesä välillä.

minusta nyt on oiva aika tutkia mystiikkaa kunnolla, ja hoidella asioita pois päiväjärjestyksestä. ja varata matkoja ja siirtyä kohti epsanjaa..


 Cool
« Viimeksi muokattu: 27.01.2010 10:31:43 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10401 : 27.01.2010 10:39:18 »

Peiton alla pakkaset eivät tunnu ja suhdanteista ei ole hajuakaan. Hassu juttu, minulla on ollut hyvin voimakas intuitio siitä, että kun luonto alkaa heräämään on myös unelmien aika herätä. Siis juuri maalis-kesäkuun välillä. Ja minulla on tunne, että tämä ei tosiaan koske pelkästään minua, mielenkiintoista nähdä olemmeko me oikeassa Bella Luz.

Täällä mystiikan tutkimiset riittää vähäksi aikaa, on aika siitä teoria käytäntöön. Epsanjaan ei ole mahdollisuuksia lähteä, mutta onneksi voin meditoidessa olla missä vain. Eilen taas tuli pään sisällä seikkailtua, yhdessä vaiheessa eksyin ja oli melkoinen työ päästä tietoisuuteen takaisin, mutta kyllä se oli huvittavaa omalla tavallaan. Kaikkea sitä ihminen kokee.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10402 : 27.01.2010 12:36:17 »

st PoP, saisinko veikata, että elämässäsi on jokin asia, jota et suostu näkemään ja migreeni on elimistösi keino pysäyttää sinut ja muistuttaa, että ei sitä niin vain tilanteista luistella karkuun.

Saat päivän käyntiin, istuutumalla, huokaisemalla syvään ja sulkemalla silmäsi. Anna elimistöllesi muutama minuutti aikaa tasaantua, koe mitä on koettavaa ja kun olet valmis sano mielessäsi hiljaa tästä päivästä on minulle paljon iloa, ryhtymällä toimeen tulee päivä olemaan hyvä ja armollinen minulle.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10403 : 27.01.2010 13:47:24 »

iihana iilma uulkona. Maailman kaunein auringonnousu -kultaisena lumisateen läpi.  smitten

Kävin taas hammashuollossa, jossa kandi pyysi mua lounastamaan kanssaan. Vähänks tuli hyvä mieli. En mennyt, koska kotona on ruokaa (käytännön ihminen), mutta hyvän mielen silti sain.
Ihanaa, kun ihmiset osaavat flirttailla ja olla mukavia. Poikakaveri oli, että hei, menee rajan yli, mutta ei musta. Ainahan meitsi voi sanoa, että nou thanks.

And i am feeling good...  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10404 : 27.01.2010 14:05:43 »

Höh, tylsä poikaystävä, flirttihän on elämän suola. Kuka semmoista voisi kieltää, no okei tässä on mukana paljon kaksosenergiaa, mutta silti eihän se huonoa tee vaan mielen ihan hyväksi, tosin joskus on vaarallista flirttailla, se voi viedä meidät varsin erikoisille poluille.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10405 : 27.01.2010 14:07:00 »

Kaunis aurinkoinen kirpeä pakkaspäivä täälläkin.
Tosin lähden kotiin nyt -ennen kuin tulee ruumiita.  Angry

Muutama tyyppi tuhlaa mun aikaa ja hermoja tällä viikolla oikein kunnolla.
Mun projektit eivät edisty, kun kaksi tyyppiä ei pysy aikatauluissa ja sopimuksissa.
Vtuttaa niin ankarasti, kun hommat pitäisi olla valmiita, ennen kuin lähden Jenkkeihin.
Lähden kotiin, nukun päiväunet ja alan siivota.
Siinäpä tämä päivä, kiitos tunareille. Angry

tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10406 : 27.01.2010 14:09:47 »

Höh, tylsä poikaystävä, flirttihän on elämän suola. Kuka semmoista voisi kieltää, no okei tässä on mukana paljon kaksosenergiaa, mutta silti eihän se huonoa tee vaan mielen ihan hyväksi, tosin joskus on vaarallista flirttailla, se voi viedä meidät varsin erikoisille poluille.

Ymmärrän häntä ihan hyvin, sattuupa appiukko olemaan näes gyne, joten hän miettii enemmän ammattietiikan kannalta kuin mustasukkaisuuttaan. Kaikkihan ei vitsi/ flirttiä toleeraa, joku toinen mimmi olisi voinut olla jo, että wata fak - ja oikeusjuttu vetämään. Sitä poikakaverini kelaa: virkamiehillä on vähän sellainen vitsaus yllä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10407 : 27.01.2010 18:22:53 »

Ai että, mä rrrrakastan häitä!

Viime kesänä oli kahdet häät ja molemmissa tuli kyllä itkettyä ja naurettua..

Itsekkin vois mennä naimisiin, tosin musta tulis sitten rouva suomenyleisinsukunimi .... 2funny
En millään haluis pitää omaanikaan koska se nyt vaan on liian pohjalaanen,
meidän suku tulee pohjanmaalta mutta itse en tunne mitään kytköksiä sinne,
eikä kiinnosta . . .

Mulla ois suvussa takaperin sellanen sukunimi kuin Dahlin ja oon suunnitellu ottavani sen vielä joskus taiteilijanimekseni...

Mutta voi ei!

Mun kärsivällisyys venyy ja kohta paukkuu!

Me käytiin eilettäin katsomassa yhtä asuntoa ja nyt vaan odotetaan, että sieltä kuuluis jotain..
Saadaanko me se!!!

MÄ NIIN TOIVON ETTÄ SAADAAN............ smitten smitten

Hihihii... smitten Skorpu sano mua aamulla rakkaaks pieneks Onimodiks,
ku herätin sen tultuani yövuorosta..


Skorpu vaan rakastaa mua niin paljon, eikä se jätä sitä ollenkaan epäselväks. Se ei koskaan käyttäydy epäreilusti. Mä niin tunnen miten se tulee puolitiehen vastaan, joka asiassa. Ihana tunne, kun on suhteessa, missä kaikki on jotenkin niin vastavuoroista ja toiminta perustuu kunnioitukseen ja toisen erilaisuuden hyväksymiseen. On tilaa olla ja toteuttaa omaa elämää.

Häät!!!!  2funny
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10408 : 27.01.2010 18:53:23 »

Voi, kaikki jotka olette löytäneet hyvän suhteen olette kyllä todella onnekkaita.  smitten
On se niin kuin sen neulan olisi sieltä heinäsuovasta löytänyt.  Wink

No, joka tapauksessa, kävi miten kävi, kukaan ei estä mua rakastamasta kaikkia maailman ihmisiä. Olkoot sitten antamatta sitä takaisin. Kun ei kerran tuokaan herra ymmärrä hyvän päälle.  coolsmiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10409 : 27.01.2010 19:07:32 »

Ave^^

No eipä siitä hirveän pitkä aika ole, kun mäkin vaan kaihoilin rakkauden perään ja tunsin niin suurta ikävää.. Minä kuitenkin uskoin vahvasti että joku on tulossa ja olin siitä kiiitollinen jo etukäteen. Ja vähän ennen skorpun tuloa elämääni, minä jotenkin hyväksyin tilanteen, sen että minä olen nyt yksin ja voin elää elämääni yksinkin tällä hetkellä ja nauttia siitä niin paljon kuin vain kykenen..

Ehkä juuri se että unohdin sen kaipuun hetkeksi, mahdollisti skorpun tulon mun elämääni..

Toivon kaikille parisuhdetta kaipaaville yksinolijoille rauhaa sydämeen ja helpotusta siihen kaipuuseen, sillä tiedän miten kipeältä se voi joskus tuntua.

Tiedän että olen pirun onnekas kun mulla on skorpu  smitten
mutta tosiasiahan on, että kaikki voi olla toisin jo huomenna,
me ollaan täällä vain lainaa toisillemme ... Mistään ei voi olla koskaan varma.. Jos yhtäkkiä jompi kumpi ihastuu toiseen tai tulee joku paha erimielisyys, tai kasvetaan erilleen, tai jos toinen kuolee  uglystupid2
se pitää muistaa, että kaikki me täällä ollaan takuuvarmasti ainoastaan oman itsemme kanssa elämämme loppuun asti....

Siksi kiitän tästä päivästä, enkä kuvittele että kaikki kestää always forever.
Se pitää vaan hyväksyä.
Ehkä ne sadattuhannet erot ja sydänsurut ovat saaneet mut tiedostamaan tämän asian...  2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 692 693 [694] 695 696 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: