Sivuja: 1 ... 684 685 [686] 687 688 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619052 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10275 : 08.01.2010 21:37:17 »

Hyvää viikonloppua kaikille  Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10276 : 08.01.2010 21:56:59 »

eipä ole ollut ihmeempiä teknisiä ongelmia, ehkäpä kun merkkiauto liikkuu hyvin ja koneet pelaa ja tapaaminen oli mukava. että good feelings ja matkalle.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10277 : 08.01.2010 22:29:29 »

Komppaan sitä että pohjois-suomalaiset on jees.. Meiltä löytyy työpaikalta neljä ihmistä ketkä tulee Oulun yläpuolelta ja kaikki ovat sellasia rempseitä ja ihania naisia jotka puhuu ihanaa murretta ja nauraa paljon... Smiley


Juu, ehkä jos tuota kielitaitoa jaksais vähän kohentaa, varsinkin ja etenkin ammattisanastoa..
Olen miettinyt sitä miten pärjäisin työelämässä vieraalla kielellä, kun se tuottaa suomenkin kielellä vielä paljon tilanteita missä mun tarvii varmistella oonko ymmärtänyt oikein. Ja eri maissa on aika erilainen sairaanhoitosysteemi. Vaatisi aika paljon rohkeutta vaan mennä ja kokeilla, ei sen aika taida olla vielä..
Mutta jos vaikka 5 vuoden päästä.... Kun on vähän enemmän ammattitaitoa!
En pidä sitä ollenkaan mahdottomana ajatuksena.  Smiley Smiley

Nyt on sohvat haettu ja voi kuulkaa, jos sohvaa voi rakastaa niin mun sydän on menetetty... smitten

Enää se uusi ihana asunto puuttuu, mutta onneks meillä on keskiviikkona seuraava näyttö..! Vaikka nämä mun hermot ei jaksais kestää siihen asti venaamista!
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #10278 : 08.01.2010 23:54:59 »

Saturalia
Tänään ON hyvä päivä seota. Paljon parempi kuin eilinen  2funny smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Asterix
Vieras
« Vastaus #10279 : 08.01.2010 23:56:58 »

Mä tykkään näistä tämän päivän energioista.  Tongue Tuntuu, että on saanut jotain sysäystä aikaan.  angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10280 : 09.01.2010 12:40:32 »

Beautiful morning to everyone!  smitten

Hohhoijakkaa kun nukuttais vielä....

Saturnalia: asunto ei ole vielä löytynyt, mutta roudattiin ne uudet sohvat tänne skorpparin asuntoon...
Meillä oli nimittäin myyjän kanssa sopimus että hakisimme ne sohvat tiettyyn päivämäärään mennessä, joten ne oli vähän pakko jo noutaa.

Äläkä Saturnis sekoa siellä... smitten

Me lähdetään kohta mun asunnolle pakkaan sieltä vielä ne viimesetkin rippeet ja tehdään loppusiivous. Mun pitää vaan soittaa postiin että ne kääntää mulle tulevan postin väliaikasesti skorpun osotteeseen. Vähän on nyt sekavaa tämä asuminen, mutta onneks mulla ei oo paljoo maallista omaisuutta enää, koska suurin osa meni kaatopaikalle... Jonkin aikaa joudutaan elää täällä muuttolaatikoiden keskellä, koska en mä nyt niitä tänne ala purkamaan näin lyhyen ajan takia......
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10281 : 11.01.2010 00:16:46 »

Jälleen löytyi yksi hyvä syy jättää viina viisaammille ihmisille. Minusta on alkanut tuntua siltä, että luotan tuohon omaan syntymähumalaani ja jätän alkoholit toisille. Mitä niillä oikeastaan edes tekee, sekoittaa vain päänsä ja menettää palan puhtaudestaan.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10282 : 11.01.2010 02:46:17 »

Minä maadoitan itseni meditoimalla hyvin syvissä vesissä. Tosiaan joskus on hyvä nollata, mutta mitä tapaa sitä käyttääkin niin pääasia on, että toimii.

Niin ja jos haluan oikein nollata itseni niin elokuvat toimivat siinä tarkoituksessa hyvin ja voihan sitä olla, että kun terveytensä takaisin joskus saa niin tulee sitä kulauteltua nieluunsakin ehkä jotakin vähemmän järkevää. Jos ei muuta niin lapinnoidan lemmenjuomaa. Se on hyvää!
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #10283 : 11.01.2010 10:33:44 »

Nyt tarvitsisi kovasti energiaa ja hyvää oloa. Jos sydän on puhdas ja mieli avoin, lähettäkää voimia, että jaksaisi Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10284 : 11.01.2010 14:28:41 »

Kävin sitten Jouskarin kanssa katsomassa Avataren.
3D-rulaa. Afro Johnny Deppin Alice in Wonderland näyttäisi kivalle myös. Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10285 : 11.01.2010 18:56:44 »

Hai!  smiley6600

Tota...

Phiu, mä saan kohta luottokortin postissa, pelkäsin jo etten saa sitä kun tunnustin heittäneeni sen edellisen roskiin tosta vaan...... (kun tuli sellanen puuska että "mähän en ikinä osta luotolla mitään, äkkiä eroon kortista"..)

No nyt kun tarvii ostaa se 1500€ sänky, 400€ sängyn pääty ja 1500€ tv-taso-hylly-kompleksi, maksaa vanhan ja uuden asunnon vuokrat päällekkäin plus takuuvuokra, ni tuntuu et mähän tartten sitä luottokorttia..... Ihan kipeesti  buck2
Nimimerkillä ihminen jolla ei pahemmin ole säästöjä, kun kaikki meni just uusiin sohviin...

Joku voi pitää typeränä ostaa kaikki uutena ja melko hintavia vaihtoehtoja mutta hitto vie, siitä tulee meiän koti, missä pitää olla ihanat huonekalut hinnasta viis.... Mähän en ala köyhäileen ja pihtaileen nipistämällä asuinmukavuudesta ---never!! Oon tehnyt niin tähän asti ja nyt alkaa uus rikkaampi ja luksuksempi elämä!  Wink smitten

Mä aion rikastua kuluttamalla!!!!!!  Grin Harhautan maailmankaikkeutta käyttäytymällä kuin olisin rikas, ja sit musta vaan tulee sellanen.. angel
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10286 : 11.01.2010 19:56:08 »

Tuohon leikkiin on moni ryhtynyt ja vielä useampi katunut. Luotolla saa toki vaikka mitä, mutta onko tarkoitus elää yli varojen.

Mitä se raha ja tavarat merkitsee? No ei se mitään, kun minä tästä ylös vielä nousen ja saan alkaa töitä tekemään niin ajattelin hetken verran testata, että josko sitä painaisi pitkää päivää ja saisi taloudellista nautintoa. Tosin onneksi tuo elimistö rajoittaa edelleen toimintaani ja kun ei tuo raha ole sillä tavalla koskaan kiinnostanut niin taitaa tämäkin ajatus hautautua jonnekin. Mutta kieltämättä olisi sitä kiva joskus kokeilla rajojaan tämänkin suhteen, osaanko minä edes tehdä rahaa? En ole koskaan ajatellut elämää siltä kannalta. Pitäisiköhän ajatella, en tiedä?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10287 : 11.01.2010 20:10:49 »

Tigru, nuo sun mööbelit kuullostaa kalliilta ainakin täkäläisittäin koettuna
ja mä ihmettelen, miksi se sun mies ei satsaa rahaa niihin? Huh

Mun asunnosta lähtee Veskarin myötä tavaraa vaihtoon, mutta Jouskari
ostaa uudet mööbelit, -sängynkin, koska ei halua nukkua samassa sängyssä Veskarin kanssa.

Mulle tulee pintaremontti, jonka Jouskari maksaa. Se meinasi, että hommaamme uuden asunnon,
mutta päätyi kuitenkin miettimään mun asuntoa Wienin asunnoksi,
koska se sijaitsee harvinaisen arvokkaassa osoitteessa ja se on tarpeeksi iso kahdelle.
Hän on muutenkin vain muutamia päiviä täällä Wienissä kuukaudessa.

Hän ostaa myös auton minulle.

Minusta naisen tehtävä ei ole olla taloudellisesti vastuussa parisuhteessa,
mutta niin, mä elän katolilaisessa kulttuurissa, jossa miehet on kasvatettu
pitämään huolta naisesta, oli se töissä tai ei.

Heh..! Grin Mä en varmaan tämän jälkeen tule koskaan ymmärtämään suomalaista
miestä mitenkään päin! Grin
Taitaisi tulla tiskireissu romanttisen illallisen jälkeenkin, kun en ole tottunut,
että naisen pitää maksaa omat ruokansa.  crazy2 Grin 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10288 : 11.01.2010 20:42:16 »

No voi tsiissus, ei se mua vararikkoon vie yksi parin tonnin luotto-ostos..... Grin

Kyllä skorpu osallistuukin, me vaan ostetaan huonekalut suurin piirtein niin että tietää kuka on kenenkin... Noi päällekkäin menevät vuokrat tässä on suurin vitsaus. Mutta tässä ehtii tulemaan uudet tilit yms pms, on meillä varaa noihin hankintoihin...
Ja totta että halvemmallakin sais mutta mä haluan noi tietyt jutut... Wink

Noh, skorpu vaan ei oo mikään rikas kun mäkin tienaan sitä paremmin.
Ei se mua haittaa, koska mä tykkään siitä niin paljon.  angel Ostaishan se mulle kuun taivaalta jos sillä ois varaa. Kyllä se ruuat tarjoaa, avaa ovet ja käyttäytyy muutenkin ihan mallikelpoisesti... Cheesy Ja mun mielestä on hieno tunne kun voin käyttää omaa ansaitsemaani rahaa, ei se tosin pahitteeksi ole jos joku muukin sijoittaa minuun välillä....

Ulkopuolinen kysy että mitä se raha ja tavarat merkitsee..
No paljonkin, ainakin minulle.
Ei pakkomielteisesti, mutta sillä tavalla että arvostan ja nautin suuresti, olen kiitollinen. Olen elänyt myös melkoisessa köyhyydessä, enkä kokenut mitenkään rankkana asua 3kk ilman huonekaluja (pelkkä sänky, läppäri ja astiat) koska on olemassa niin paljon muutakin kuin tavaraa... Wink
Mulla ei ole mitään tarvetta sulkea pois silmistäni kaikkea sitä mitä tämä ihmisenä olo minulle tarjoaa, rahankäyttö ei ole syntiä eikä vääryyttä sen enempää kuin seksikään... Se ei poissulje henkisyyttä tai syvällisyyttä.. Raha on vaihdon väline, miksi siitä on tehty niin paha asia?
Ja onko joku vääryys ostaa kalliit ja tyylikkäät huonekalut jotka kestää vuosikausia? Voisinhan tietenkin ostaa jostain halpaketjusta jotain mikä kestäisi muutaman vuoden ja hajoaisi, tai olisi niin ruma että en jaksaisi katsella...

On se kumma jos sanoo ostavansa jotain kallista niin tuntuu että kaikilla on siihen jotain vähemmän positiivista sanottavaa. Enkä puhu nyt vain astrosta. Mitä se tarkoittaa?
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #10289 : 11.01.2010 22:07:33 »


MOIIIIII!!!  smitten

Ei mulla nyt muuta oikein ollut kuin, että iltaa kaikille vaan.

On ollut "vähän" taukoa, .... ja rankkaa itsetutkiskelua  saturnus ja  pluto painaessa päällä.

Ei helpotakaan, mutta tulin iltateelle!

Täällä vissiin on vanhoja ja uusia miehiä, mööpeleitä ja muita "hyödykkeitä"?  2funny

 Kiss Kaikille!
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 684 685 [686] 687 688 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: