Sivuja: 1 ... 679 680 [681] 682 683 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618811 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #10200 : 25.12.2009 13:46:32 »

Tupaan lämmin tervehdys  smitten
Joulu tuli ja ai, ihanaa... meni. Nyt on paras aika, kun kaikki on tehty ja saavutettu. Nyt vain löllötellään autuudessa napa kireenä  Grin

Pukki toi mukavan vähän ja juuri mukavia. Suklaata hieman vähemmän vois kyllä olla paketeis... vai onko se vinkki pukilta, että on liian kaponen muoriksi  :Smiley
Paras paketeista oli se, josta kuoriutui uusi lämmin aamutakki  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10201 : 25.12.2009 15:00:43 »

aivan liikaa lahjoja sai, annoin kohtuudella, joku järki tässä tonttuilussa. no nyt se alkaa olla ohi.. siis kun kuitenkin saa kirjoja joita ei lue tai joutuu pohtimaan että miksi sota ja politiikkakirjat myy, niin mihin tässä oikeen osallistuu.. Versacen lahja oli hauska, alkoi naurattaa..

no onneksi osallistuin joulupatoihin ja annoin kadulla rahaa jollekulle; tosin minulle oli juuri sanottu että kaikki, kerjäläisetkin, siis valitsee roolinsa sielutasolla.. onko se näin.. lapsukainenkin sai mp3;n ja kauankohan sitä lystiä riittää, kun pitää taas saada muuta kun 5000 imuroitua biisiä ei riitä..

Anahata - hyvällä alulla - nosta panoksia eikun tuotoksia!  angel


Daily Planetary Overview
The Sun square Saturn today may incline you or others to have a negative attitude. You may feel alone or unable to really enjoy yourself. If this happens, remember that this time of year, many people feel like this, in spite of the commercial hype.
« Viimeksi muokattu: 25.12.2009 15:11:38 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
epona
Vieras
« Vastaus #10202 : 25.12.2009 17:48:41 »

Siitä saamastani arvasta vielä..

Yrittääköhän joku kovasti potkia mua persuuksille jostain verhon takaa?

Olen ehkä viimeaikoina luottanut liikaa onneen ja eräs jousimiehen ominaisuus on ottanut vallan : nimittäin laiskuus.


Onneksi on enää viikko uuteen vuoteen. Uus tukka on jo - olisko uuden elämän tai vaikkapa elämän alun aika?


2010.
2010.

Mitähän se vuosi tuo mukanaan?
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #10203 : 25.12.2009 18:20:11 »

Minunkin isälle on aivan mahdottoman vaikea ostaa mitään lahjaa. Tajusin eilen, etten oikeastaan viimevuosina enää ole ostanut hänelle mitään lahjaa vaan pikemminkin ostanut jotain sellaista, mistä itse pidän. (aika itsekästä..)

Tänä jouluna ostin hänelle arvan (koska niitä hän aina ostelee) ja lupasin ensi vuonna parantaa omaa rahankäyttöäni. Ehkä vähän hassu lahjaidea: "Hei - saat lahjaksi sen, että minä pidän itsestäni parempaa huolta ja aikuistun raha-asioissa."

Eh. he..






« Viimeksi muokattu: 25.12.2009 18:24:32 kirjoittanut Anahata » tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #10204 : 25.12.2009 21:25:08 »

Vaikeat lahjat voidaan ratkaista "katoavilla" lahjuksilla  Wink
Metsämies yleensä arvostaa myös hyvää ruokaa, eikä vain metsästämistä -viiniä, itse tehtyä leipää, juustoja, suklaata tai muuta em.itse tehtyä...
Ikä ihminen, jolla on jo kaikkea -sama resepti, mutta eri syystä... hänellä on jo kaikkea, mutta tämä lahja katoaa... siis siihen voidaan lisätä hillot ja hillokkeet, hedelmä- tai Joulukorit  :Smiley

Ei ole vaikeaa lahjaa tai ihmistä, jolle hankkia. On liian vähän aikaa miettiä... mielestäni  Wink

^^^mila szatár^^^ olet aivan oikeassa, Joulussa nöyryys ja heikommassa asemassa olevien muistaminen on arvokkaita lahjoista, joita voi antaa muille ja itselleen. Sitähän tarkoitit, eikö?

Kaikilla ei mennyt Joulu varmastikaan yhtä pulleasti ja rauhaisasti, kuin em. monilla meistä. Ajatus heille ei silti tässä kohtaa paljoa auta. Auttaminen on tehty jo koko vuoden mitalla, kuin myös toivottavasti se joskus kantaa myös itse hedelmää... eikä aina odota valmista ratkaisua ahdinkoon  Lips Sealed
Yksi todella vanhempi ihminen kertoi, kuinka hänelle nuorempi mutta minun näkökulmasta vanha ihminen oli sähissyt, kun oli kertonut tälle elämän ahdistavan toisinaan ja yksinäisyyden vaivaavan. Sanallisesti:" hanki elämä", oli viesti tälle vanhukselle  Shocked
Mitäköhän vaan mahtoi oikeasti tuolla tarkoittaa tämä keski-iän paremmalla puolella oleva naishenkilö sanoessaan itseään reilusti vanhemmalle näin... Kuinka yksin kertaista olisi ollut vain kuunnella ja vaikka sitten ehdottaa jotakin harrastusta yms.
Lahjaa en tälle henkilölle ostanut, vaan annan aikaa... aikaa oikeasti istua hänen luonaan ja jutella niitä näitä. Koskettaa ja halata, kun tulee ja aikanaan menee.

Oikeat lahjat jaetaan jokaisena vuoden päivänä, ei Jouluna  angel
Sitähän tarkoitit, eikö?
 Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10205 : 26.12.2009 15:38:29 »

jep, tarkoitin että annoin erilaisia lahjoituksia kerjäläisille suoraan käteen ja joulupatoihin, kunpa voisin ratkoa kaikkien ongelmat antamalla heille pari rahataikaa - tekisivätkö? - no aarrekartan aion neuvoa ja vieläkin lahjoja antamatta - mutta en odottanut itseni suuntaan sellaista läjää..

antamani joulutoivotukset palautettu 50%sesti, olen tarkka matikassa.  Cheesy

nyt tämä planeetta-agentti juo lisää glögiä ja huomenna aamulla vaihtuu maa.. se on aina niin hauskaa! ja pian sen jälkeen taas. on tämä seikkailu kuitenkin aikamoinen, esim tämä keli, Gaia tosiaan antaa tuulla ja perheet viilettää stigalla alas mäkeä lumituiskussa.. neuvoin venäläistä rahanvaihdossa lähellä Suurlähetystöä jne.. tummaihoinen tyttö juoksi kadun yli tonttulakki päässä..

 angel  angel  angel


 Cool
« Viimeksi muokattu: 26.12.2009 15:57:17 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #10206 : 26.12.2009 18:53:22 »

Mie sain kivoja lahjoja ja annoin omani, joista varman suurin oli menolippu pois elämästäni
-> lahja itselleni.  Kiss

Kotiuduttuani olen saanut pitää puhelimeni äänettömällä.

Antaa pölyn laskeutua. Wink
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10207 : 26.12.2009 21:31:05 »

Mie edelleen vietän joulun jatkoa suvun kanssa.
Nuorin 18 v. ja vanhin jäsen 72v.
Yhteensä 18 henkilöä.

Syöty Tapaninpäivän ateria..kahvit...yks jo hyppäsi junaan kohti etelää...ikävä tuli... Cry

Me muut istahdettiin nuorison pyynnöstä tv: n ääreen...iso 50:n tuuman tv ja upea kotiteatterilaitteisto...
ja leffana "Transformers ja kaatuneiden kosto."

Upea äänentoisto...

vaan en jotenkin pääse leffaan sisälle kuten alle 20-vuotias nuoriso...Mie oon kalkkis ja vanaha! crazy2

Voi et mie kuiten olen onnellinen, kun mulla on asiat niin hyvin.
Mie olen onnellinen.

Mulla on rakkaita ihmisiä, joista välitän ja he minusta.

Mulla on rahaa ja heillä on.

Mulla on terveyttä ja heillä on.

Meillä on toisemme.

Vaikka elämä välillä potkiikin,

meillä on toisemme tukijoina. smitten smitten smitten

Niiiiin kiitollinen. smitten

 smitten

Onnellinen!!!!! smitten Kiss smitten

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
mirka222
Vieras
« Vastaus #10208 : 27.12.2009 14:52:07 »

Aatto oli mahtava Smiley Ensin mentiin  vaaka ukkoni kanssa minun vanhempien luokse, josta jatkoimme  vaaka vanhempien tykö yöksi, sinne tuli pukkikin, koska ukollani on 3-vuotias pikkuveli Smiley Sain  vaaka lahjaksi Hello Kitty rannekellon ja Diorin hajuveden ja vartaloemulsion sekä meikkipussin, opetettu selkeästi hyville tavoille coolsmiley Grin Mahajuttukin helpotti aaton sekä joulupäivän ajaksi, liekö ollut kaukoparannuksen ansiota angel smitten Erikoisinta oli se, että vedin poroa, kinkkua, kalkkunaa ja laatikoita kuin viimeistä päivää eikä tullut mitään reaktiota...Eilinen päivä sen sijaan oli taas samaa kuin viimeiset kolme viikkoa crazy2 noh, tähystys häämöttää jo lähellä
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #10209 : 27.12.2009 14:54:59 »

Avatar oli muuten aivan mahtava leffa, en ymmärrä, miksi se on saanut niin paljon kritiikkiä buck2 Eihän juonen tarvikaan olla mikään kaikista monimutkaisin tai yllättävin jos leffa muuten on aivan omaa luokkaansa (tehosteet yms..) Leffa kestää melkein 3tuntia, joten on hintansa väärti
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10210 : 27.12.2009 18:36:59 »

Täällä on ollut aika vaihtelevainen joulu.. uglystupid2

No, skorpu sai hakemansa yksiön ja maksoi siitä käsirahankin.
Mentiin sitä yhdessä katsomaan ja mähän sitten itkin jo samana iltana,
et ei helvetti, ootko ajatellu että mä en enää mahdu tuohon asuntoon??!!  idiot2

Että mitä hittoa, ajattelitko että oltais vähemmän yhdessä,
kun mä en tosiaan viihdy tollasessa kopissa.. Embarrassed

No, siis skorpuhan meni ihan palasiks ja me itkettiin ja surtiin tota asiaa koko yö, se luuli pilanneensa koko elämänsä ja että meidän suhde on nyt ohi ja hirvee katumus ja suru ja paniikki.. Cry Cry idiot2 Grin

No tässä pari päivää myöhemmin..

Tultiin just huonekaluostoksilta ja ne huonekaluthan tulee MEIDÄN uuteen YHTEISEEN asuntoon!
Jota ei olla vielä löydetty, mut meinataan ottaa riski ja mä ainakin irtisanon mun asunnon heti huomenna...
Hitto tää on jännää, mutta me ollaan kyllä onnellisia.

En oo nähnyt että kukaan mies ois koskaan halunnut näin paljon olla ja asua mun kanssa ja sanoipa vielä että haluaa kissan siihen asuntoon, kun tietää että se tekee mut onnelliseksi.. Ja haluaa lapsia mun kanssa  Kiss
No.. Ne lapset saa vielä hetken aikaa odottaa... Smiley

Skorpu osaa kyllä olla romanttinen.....

Se laittaa aina ulkotulia palamaan tohon etupihalle kun se odottaa mua kotiin jostain.. Ja se oli jättänyt tuulikaapen sisäpuolelle mulle kerran sydämen muotoseks leikatun punasen kartongin, missä oli kaikkia rakkaushöpötyksiä... Grin Ja se osti mulle söpöjä joululahjoja.. Smiley
Ja se sano että mä oon tunneasioissa viisain nainen ketä se on ikinä tuntenu.. smitten

Mä en tiedä miksi mä epäilin skorpua yhessä vaiheessa niin paljon että me erottiin...

Koska se on väläyttänyt viime aikoina itestään jotain niin syvällisen tuntusia puolia esille, että mulla menee joskus ihan kylmät väreet..
Ja se yhteys mikä meillä on... Tai se miten me voidaan yhdessä itkee joku kokonainen yö ja sit vielä tehdä pari tuntia sovintoa ja ei hyvä jumala, miten joku ihminen voi olla niin aidosti läsnä ja paljastaa ihan kaiken, olla yhtä aikaa tosi haavoittuvainen ja voimakas... Se on kaunista.....

Blaah, anteeks... uglystupid2 2funny  Mä vaan oon rakastunut.... smitten
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #10211 : 27.12.2009 18:41:41 »

 smitten

Tiigris - Kiitos, että jaoit tuon. Ihana - olen onnellinen puolestasi.  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10212 : 27.12.2009 18:53:09 »

Kiitos.. smitten

Mutta voi pojat, jännittää jotenkin aika paljon..
No, kai me se asunto löydetään.
Pitäs vaan löytää tosi nopeesti..

Yhtä 2 kerroksista kolmiota me katseltiin netistä, se on vapaana heti,
huomenna soitetaan siitä josko pääsis katsomaan.
Unelmainen sijainti, ihanan iso kämppä,
kohtuuhintanen (molemmilta säästyy satanen kuussa kun vertaa tähän nykytilanteeseen, kun laitetaan maksut puoliks)...
Mulla lyhenee työmatka niin että voisin kävellä,
miehellä helpottuu työmatka kun paremmat bussiyhteydet.
Kauppakin kävelymatkan päässä.
Lenkkeilymaastoa lähellä.

Uuh. Toivottavasti me a) päästään katsoon sitä heti huomenna b) rakastutaan siihen c) saadaan se HETI....

Nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin!!!!!  smitten
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #10213 : 27.12.2009 20:08:20 »

Smiley

Mäpä otan ja tilaan samankaltaisen vuokralaisen ilmestymään HETI kun laitan kämpän kohta vuokralle. Pidän peukkuja siille, että löydätte oman kodin. Ja ristin sormet, jotta minunkin asiat loksahtaisivat kohdalleen.

 Ja jos jossain sattuisi olemaan rehellinen Vapaa mies niin sellaisenkin ottaisin - ehkä. Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10214 : 27.12.2009 20:44:17 »

WAU Tiigris - ja Onneaaaaaaaaaa  angel smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 679 680 [681] 682 683 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: