Sivuja: 1 ... 672 673 [674] 675 676 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618760 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10095 : 29.11.2009 11:26:21 »

hui miten aggressiivinen tunnelma on eräällä palstalla, lähetin sinne vilpittömästi apua ja jonkun viestin, niin johan ovat pilkallisia ja tyytymättömiä. no henkinen tuki sinne voitaneen lopettaa, itse menen mielenkiintoiseen tilaisuuteen erään miehen kyydissä tänään.

jänskää.. onkohan astro sittenkin ihan suht ok paikka.. aikainviisaus kun ei ollut.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #10096 : 29.11.2009 14:49:05 »

En saa millään ilveellä toimimaan tuota Sepon videota  Undecided Vaikka kuinka monta kertaa latais, niin aina se tökkää viimestään 1:54 kohdalle  idiot2

Hitsi kun tietäis mitä tää kone on syönyt kun näin närästää  Angry Cheesy
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Asterix
Vieras
« Vastaus #10097 : 29.11.2009 15:00:53 »

En saa millään ilveellä toimimaan tuota Sepon videota  Undecided Vaikka kuinka monta kertaa latais, niin aina se tökkää viimestään 1:54 kohdalle  idiot2

Hitsi kun tietäis mitä tää kone on syönyt kun näin närästää  Angry Cheesy

Mulla tökki Youtubekin videot, kun asensin vähän turhan ärhäkkäälle virus, haitta -ja vakoiluohjelmien
torjunnan. Pitää noiden saada vähän tietoa netin käytöstäsi ja koneesi tiedostoista. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10098 : 30.11.2009 10:54:07 »

taisi lähteä henkisyys ihan eri ulottuvuuteen eilen, kun tapasin saksalaisia healereita, pojalla erittäin ihmeellisiä kykyjä ja muodostamme verkostoa ympäri maailman. samalla ystävätär ilmoitti äitinsä vakavasta taudista kuin tilauksesta, ja kerroin juuri saaneeni apukeinoja. lisäksi hän kirjoittelee aina sivistyneesti ja asiallisesti, että tekee mielikin tukea. nyt alkaa jännät viikot.. ja sain untakin paremmin kuukausien energiakohottelujen jälkeen. tapasin ihmisiä joilla samantyyppisiä kokemuksia energia/ jopa dna muutosasioista. vaikka heitä on kourallinen, silti nämä tyypit uskoo maailman muutokseen.. siis nyt tiedän erään tavan puhdistaa vesi, ravinto, aura jne.. paljon paljon muuta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10099 : 30.11.2009 16:34:01 »

Kun olette muuttaneet uuteen kotiin, oletteko jotenkin puhdistaneet pintojen lisäksi uuden kodin energiat?

Olen jotenkin aivan kaistapäisissä pelkotiloissa täällä uudessa kodissamme aina välillä, enkä oikein tiedä miten suhtautuisin asiaan. Onneksi pystyn puhumaan "möröistäni" avokilleni, mutta haluaisin, että tuntemukset muuttuisivat ikävistä hyviksi - eli
1. menenkö suoraa päätä psykiatrille ja vedän napin naamaan?
2. kokeilenko jotain hyvän energian kutsumista?

i really don´t know. Tuntuu muutenkin, että taivaskanavani on ihan tukossa, eilen sain tosin ihanan merkin ja rauha asui hetken aikaa rintakehässä, mutta nyt taas plääh. Samaan aikaan vauvakuume ja mörönpelko - HOH HOIJAA, kylläpäs tunnen itseni niin kovin tasapainoiseksi. Eikö niitä lapsia vitoshuoneesta katsota? Vai onko jotain muitakin merkkejä?

Hyvää päivää kaikille ja ENERGIAA lämmittämään ulkona vallitsevasta säästä huolimatta!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mirka222
Vieras
« Vastaus #10100 : 30.11.2009 19:19:48 »

Hmmm..Dubain matkan varaus enää muutaman päivän päässä = pe kun tulee veronpalautukset Grin Varasin tänään ex tempore uudeksi vuodeksi hotellihuoneen Rukalta kahdeksi yöksi->>joululahja Vaaka-miehelleni, toivottavasti innostuu :Smiley Pitää paiskia töitä sitten mahdollisimman paljon joulu- ja tammikuu opinnäytetyön ohessa, että saa humputukset rahoitettua..olenkohan haukannut liian ison palan kerralla coolsmiley...Noh, kerrankos sitä, unohtuu tämä märkyys ja pimeys kun on hommaa vaikka muille jakaa ja kova matkan odotus sydämessä!!
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10101 : 30.11.2009 22:02:35 »

Kiitos annaelen  smitten Rosmariinia hankintaan siis.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10102 : 02.12.2009 11:17:20 »

noniin planeettapalvelusta  Grin

minne ahdan tuon egyptin matkan? henkioppaani nimi saattaa olla jotain vanhaa egyptin perua, tosin toimii henkimaailmassa niin en tarvitse välttämättä pyramideja. toinen mahis esim unkari. kun on 2 matkaa jo varattu ja revitään eri suuntiin, ja vielä käytännön asioita kesken.. täytyy katsoa millainen veto sinne on sitten keväällä. tarjosin eräälle iloiselle taholle risteilyn palkkioksi avusta, kun toinen ei ehdi.

mutta olisihan se tietty kiintoisaa olla siellä livenä, kun se on tullut esiin nyt niin monessa kuviossa, ei vähiten egyptiläisen ystävän kautta.. ja tuo sielukumppanikin.. siellä on ehkä jotain.  pyramidit=tähtiportteja? angel
« Viimeksi muokattu: 02.12.2009 11:20:34 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10103 : 02.12.2009 11:37:27 »

miksi haluatte kirjata ihan jokaisen asian astroon? eikö se vie aikaa ja kannattaisi puhua tärkeistä asioista ?  ? noh..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10104 : 02.12.2009 11:51:11 »

no, itse en kokemuksesta viisastuneena halua enää kertoa yksityisasioita netissä/joskus vaan, henkinen puoli eri asia ja hmm politics. täytyy ihan tosissaan katsoa poliittinen tilanne aina ennen matkoja!  Cool  

Nato pyytää Suomelta lisäjoukkoja Afganistaniin
« Viimeksi muokattu: 02.12.2009 15:13:17 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10105 : 02.12.2009 18:08:46 »

Huoh.

Miten yhden ihmisen olemassaolo voi tuntuu näin raskaalle?
Meillä on työpaikalla yks mun ikänen tyttö, joka on siis valmistunutkin samaan aikaan kun mä ja mun luokkakaveri ketkä ollaan siellä myös töissä..

Hän kuten tää mun ystäväni ovat olleet osastolla kauemmin töissä kuin mä ja tehneet siellä myös viimeisen harjoittelun, joten ehkä sanomattakin selvää että hän osaa enemmän kuin mä.

Oon saanut jotenkin tylyä kohtelua. Kun kysyn jotain niin saan vastaukseks jotain tympeellä äänensävyllä ympäripyöreetä, tai mulkoilevat silmät ja töks töks jotain tyyliin etkö sä nyt tätä tiennyt.

V*tuttaa.

Ei hänellä ole mitään oikeutta olla mulle ilkeä niin miksi on?HuhHuh

Sitä mä en ihmisissä ymmärrä.

Me ollaan tosi erilaisia persoonia ja ehkä mun luonne ei miellytä häntä, voin sen arvata, mutta ei hänen sen takia tarvitse olla tyly.

Toisekseen hän on tunkemassa itseään mun ja mun ystävän väliin....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10106 : 02.12.2009 18:13:44 »

Mua vaan masentaa ja lannistaa se, jos joku ihminen on käsittämättömästä syystä tyly.

Itse en ikinä ole, edes hermostuessani. Ennen kaikkea pyrin muistamaan että kunnioittaisin kaikkia ihmisiä yhtälailla ja antaisin parasta käytöstä itsestäni. Niin miten on mahdollista, että joku on ilkeä minulle ilman syytä?? NO on se mahdollista juu, mutta haluaisin vain tietää miksi.
Miksi mun on pakko sellaista kohdata?

Miten voin olla välittämättä?

Tai miksi koen tämän näin voimakkaasti?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10107 : 02.12.2009 18:40:40 »

No hän on juuri saanut vakipaikan sieltä, että ei voi sillä tavalla mua ainakaan uhkana kokea.

Ehkä häntä ärsyttää se että kyselen. Hän tuntuu muutenkin raivoavan itsekseen mitä ihmeellisimmistä asioista ja sanoi opiskelijansa poissa ollessa että hän ei tykkää opiskelijastaan yhtään, vaikka se on ihan mukava tyttö, mutta häntä vaan ärsyttää.

Niin.

Tunnen itseni kolmanneksi pyöräksi ollessani hänen ja mun ystävän seurassa siellä, koska hän puhuu mun päälle ja pyytää mun kaveria syömään alas ruokalaan silloin kun tietää että mä en ehdi tulemaan.. Ihan selvästi siis yrittää omia sitä mun kaveria pois multa ja muutenkin tuntuu että hän vähättelee mua ja on niinkuin mua ei olisi.
Hölmö esimerkki, mutta tosiaan kävin toissapäivänä kampaajalla: eilen töissä jokikinen työkaveri paitsi hän, kommentoi mun uutta tukkaa!

Tajuais vaan että se ei ole pois multa vaikka hän onkin mun kaverin kaveri... Mä en tunne mustasukkaisuutta ystävien jakamisessa, kunhan mulle ollaan reiluja eikä pelata mitään ihme pelejä. Mä en halua omia ketään, mutta haluun mun työkavereilta tietynlaista kunnioitusta.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10108 : 02.12.2009 19:52:34 »

Saturnis, juupa... Mutta ihan oikeestikin musta tuntuu töissä että kaikki paitsi hän ovat hyväksyneet mut työyhteisöön, toiset asiallisesti, toiset ystävällisesti, toiset sydämellisesti. Vain tämä yksi on mua kohtaan tällainen. Mutta huomaampa: hänen käytöksensä herättää puhetta.......

Hän kyllä tekee itsestään keskipisteen joka tilanteessa tavalla tai toisella.
Kova äänenkäyttö, kiukuttelu, nopeita päätöksiä, show-meininki.

Jos hänen tarkoitus on lannistaa minua käytöksellään saadakseen itsensä näyttämään jollain tapaa paremmalta, niin en minä anna sen tapahtua.
Annan hänen olla oma itsensä ja olla välittämättä, olkoot. Kyllä hän huomaa että mä hymyilen ja jatkan töitäni rauhallisesti ja hyvällä tuulella, vaikka hän olis millainen..

Joku on joskus sanonut että muut eivät voi arvostaa sinua ennen kuin itse arvostat itseäsi, ja senhän minä teen. Ja minä ansaitsen itsearvostukseni itseni hyväksymisen - en ympärillä olevien "alentamisen" kautta. Piste.  Smiley

Ehkä hän ihmettelee, miten kaikki voi tykätä musta ja arvostaa mun työpanosta, vaikka olenkin rauhallinen, en tee itsestäni numeroa, varmistelen ja kyselen asioita paljon (ts. olen avoimesti epävarma)..
Kun hän taas on räväkkä supersairaanhoitaja joka kotiuttaa 10 potilasta vuoron aikana ja sählää ja kertoo sitten kovaan ääneen miten pelasti sen ja sen tilanteen ja ei kysele koska osaa kyllä kaiken...

No meitä on moneen junaan....... :Smiley

Onneksi kaikki eivät ole samanlaisia.. Kiitos Elwyn ja Saturnis,
te ootte mukavia.  Cheesy
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #10109 : 04.12.2009 00:13:24 »



                            Cry   crazy2

          Kyllä närästää, eikös vaan ollutkin pikkujoulussa väärän merkkistä olutta.


                                        smitten

 
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 672 673 [674] 675 676 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: