Sivuja: 1 ... 669 670 [671] 672 673 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619050 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #10050 : 17.11.2009 23:08:52 »

Afro
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10051 : 18.11.2009 16:28:51 »

Njaa, mäkin oon pölähtänyt..
Skorpu herätti mut kun se lähti iltavuoroon!  Angry Ois uni voinut riittää mulla vaikka neljään tai viiteen muuten, mutta kun just johonkin yhden aikaan se mut herätti niin en enää viiden tunnin unien jälkeen saanut nukahdetuksi uudelleen..
Näillä unilla siis jaksan ens yön töissä mainiosti.. 2funny

En tajua miksi se ei voi uskoa mua.. Se herättää mut AINA kun se lähtee aamuvuoroonkin töihin ja mulla on iltavuoro..
Oon sanonut että inhoan sitä että mua tullaan pussailemaan kun yritän nukkua,
mutta ei, pakko sen on näköjään silti tulla..

Mutta on se kyllä aika kultanen kun keittiön pöydälle oli ilmestynyt suklaata.. Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10052 : 19.11.2009 08:29:21 »

mietinpä tuossa, että lakkasikohan Sasha tuon erään "keskustelun" jälkeen lukemasta viestejäni, kun n 100 kertaa hyökättyään syytti vielä valehtelusta, eikä taaskaan ollut oikeassa. niinpä hänen lie parasta lakata lukemasta itseään fiksumman henkilön tekstejä (fiksuutta on esimerkiksi, että ei lähde provosointeihin mukaan) ja jatkaa höpötyksiään. sain jopa yksityisviestin (tai useamman) joissa joku yksinkertaisesti poistuu täältä kuunneltuaan Sashan loukkauksia tarpeeksi. sittenpä saa hiekka- laatikkonsa. Seppo itse sanoi minulle, että täällä on kovia kinoja välillä.  Wink all is energy -on tietty harmillista että moni heitto loukkaa, tai moni asia on väännetty väärinpäin. ja tietty monet jutut menevät kuuroille korville. itse en tarkoittanut loukata esim Saturnaliaa, ihmettelin vaan todella että miten voi joku astropalsta pohjoisessa kiinnostaa kun itse on kaukana matkalla. kirjoittaako ilonaiheista, kun haluaa mieluummin pitää privana (edelleen kokemus opettaa). ja kuten sanottu, Aaviisuinen voinee välittää suurimman osan kanavoinneistakin..

sinänsä muuten luulisi että hyökkäävyys on MIEHINEN  mars ominaisuus, mutta ehkä se onkin akkamaista?

luultavasti biz maailmassa vaan puhutaan henk koht asioista vähemmän, joten tunnelma siellä on paljon neutraalimpi. -jahas muutamainen laittamani teksti näyttää ilahduttavan ihmisiä tuolla.

mietin myös että jos en oikeastaan "usko astrologiaan" kovin paljon, kannattaisiko olla lähinnä matkailusivuilla. eihän matkailua tarvitse ollenkaan ajatella astrologian kautta (vaikka sanotaan että  jupiter hallitsee sitä) kanavoinnit ja kirjathan tulevat aivan muualta kuin tältä palstalta, samoin henkiset ja maalliset tapahtumat; puhumattakaan työasioista, kaupasta, ihmisistä jne. on yksi kansainvälinen nettisivu, jossa tunnelma (henkinen) on hyvin korkea ja mukavia tyyppejä -  Wink
« Viimeksi muokattu: 19.11.2009 14:01:22 kirjoittanut ^Wise Star^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10053 : 19.11.2009 15:13:57 »

 Cheesy

Minua rupesi hymyilyttämään aiemmat sänkyjen leveydet. Koska: 120cm tuntuu kahdelle ihmiselle isolta, kun nukumme useimmiten vartalokääreinä. Pitkään nukuimme samassa 90cm sängyssä, mikä oli ihan jees  Smiley

Piti kirjoittaa tänne, kun on niin tasainen (eli kuollut) sydänkäyräolo päässä. Siis ihan oikeasti päässäni ei ole mitään huolia, eikä oikein halujakaan. Tosi ihmetuntemus. Nyt on ollut niin ihanaa vaan olla kotona, sytytellä kynttilöitä, laulaa, kuunnella musiikkia, halailla ja pussailla ja levätä. Jotenkin ihan talviunien nallekarhumainen olo.  smitten    Tänään aurinko paistoi ensimmäisen kerran moneen viikkoon ikkunankarmiin. Näin sen ja käänsin kylkeä. Jotenkin ihan mahtavaa saada viettää ajatusten ja mukavien ihmisten kanssa aikaa tällaisina pimeinä iltoina ja antaa kehon ja mielen levätä ja rauhassa muhitella. me like.  Smiley no, olen vähän pöhköpäisellä tuulella.
Kaikille hyvää päivää ja minttuteetä, luonnonhunajaa, hyviä ajatuksia ja aikaa hengitellä rauhassa!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #10054 : 19.11.2009 16:55:09 »

Cheesy

Minua rupesi hymyilyttämään aiemmat sänkyjen leveydet. Koska: 120cm tuntuu kahdelle ihmiselle isolta, kun nukumme useimmiten vartalokääreinä. Pitkään nukuimme samassa 90cm sängyssä, mikä oli ihan jees  Smiley



 Cheesy

Etelä-Eurooppalaiselle varmaan tulis ero hyvin nopeasti,
jos pitäisi kyhnyttää kapeassa sänygyssä. Grin 2funny
Täkäläinen lasten sänky on 90 cm, normaali aikuisen single-sänky 140 cm
ja kahden aikuisen 200-220 cm.
Keski-Eurooppalaisen nukkumaleveys on kait isompi, suomalaisillahan
yksityisyyden tila suurempi kuin täkäläisellä, niin kait se tasapainottaa..? Cheesy

Ikean tyynykoot hämmäsyttyävät, kun ne on niin pieniä,
ettei niihin löydy tyynylakanoita muuta kuin Ikeasta. Grin

Tuosta nukkumakulttuurista saisi kyllä jo yhden tutkimusen aikaan! Grin
Arabimaissa nuo penteleet ei hotelleissakaan käytä pussilakanaa,
vaan tavallista lakanaa käännettynä peiton päälle.

Thaimaassa hotelleissa kyllä on peitot, mutta menepä
tavalliseen kotiin tai selkäreppumatkailijana bungalowiin asumaan,
niin peitto pitää pyytää erikseen tai ostaa.

Minä en osaa nukkua ilman peittoa ja tyynyä.  :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10055 : 19.11.2009 20:05:38 »

Niin miukin... :Smiley
En tiedä milloin sitä olisi niin innoissaan ja rakastunut, että sietäisin
miehen pyörimistä, pierimistä, koskemista ja kuorsaamista yöunieni aikana. Grin

5 vuotta jossain funda-uskonnollisessa ryhmittymässä,
jossa varoiteltaisiin esiaviollisista suhteista ja masturboinnin vaaroista,
niin tulisi tuo vaatimustaso alemmaksi..? :Smiley Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10056 : 20.11.2009 10:38:32 »

Onkohan mun sideerinen härkyys sitten alkanut vaikuttaan jotenkin, hmm..
En usko?

(tosin hei tunnen käyväni jotenkin vähä hitaalla, liittyiskö se siihen  2funny)


Voivoi.. Grin
Skorpu oli unohtanu katsastuttaa auton tän kuun alussa ja nyt lähti hondasta kilvet..
Lähinnä naurattaa, se romu ei olis varmaan menny katsastuksesta läpi  Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10057 : 20.11.2009 15:46:13 »

Saturnalia, mullakin on ihan sekoväsy kahden yövuoron valvomisen takia  buck2 buck2

Mutta arvatkaapas mitä minä eilen ihan omin pikkukätösin askartelin?
Sushirullia!!

Ja se mitä ihmettelin, oli että skorpukin söi niitä ihan antaumuksella,
se on välillä niin vauva ettei se pysty syömään mitään mikä on vähäkin erilaista kuin makaronilaatikko.. Sit se väittää että ei ole nirso.. Grin No eipä!  Grin

Pitää vaan mennä ostamaan lisää wasabia... Se on se best part!
Laitoin niihin sisälle graavilohta, kurkkua, porkkanaa ja paprikaa sen riisin lisäksi..


tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10058 : 20.11.2009 16:36:15 »


 Cheesy Grin Japanilaista ruokatietoutta;

Sushirulla on nimeltään maki.  Cheesy Grin
Sushi on se, jossa on riisikakun päällä se tonnikala, butterfishin (jonka nimeä en tiedä suomeksi,
voikala se ei voi olla) ja lohen viipale. Smiley
Tosin moni paikka myy sushi settejä, jossa on myös maki-rolleja. Wink
Sashimi on pelkkää kalaviipaleita ilman riisiä.
Temaki sellainen tuutin näköinen juttu. Tongue
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #10059 : 21.11.2009 12:41:32 »

Huh, pitääpäs tännekin rustailla pitkästä aikaa...Tänään olisi ensimmäiset pikkujoulut tyttöjen kesken täällä minun tykönäni, hmm, tiedä siitä, mitähän tästäkin tulee...Joulun aika menee kituuttaessa, koska pitää säästää helmikuista Dubain matkaa varten Smiley Onko kukaan teistä muuten käynyt Dubaissa? Mistä kannattaa varata matkat? Mitä Dubain kohteita suosittelette? Ebookersista löytyi halvalla matkoja, täytyisi kyllä värjötellä ensin 10 tuntia Riikassa ennen varsinaista Dubain buck2 lentoa
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #10060 : 21.11.2009 13:09:28 »

En ole henk. koht. pikkujoulujen suurin fani Grin Sinkkuna menettelee mutta varattuna ei oikein nappaa nämä työpaikkojen örveltäjäiset, joissa tulee jonkun jos toisenkin mokailtua ja nämä voi laittaa tietenkin pikkujoulujen piikkiin Grin

Käsitin, että Dubaissa on halpaa kultaa ja hirveästi shoppailumahdollisuuksia..Lisäksi siellä on iso hiihto/laskettelukeskus keskellä aavikkoa, mutta sinne ei ole kovin suuri hinku Grin Aavikolla tekisi mieli käydä ja tietenkin sitten rantaelämään myös tutustua...Paikkakin on kuitenkin sen verran eksoottisempi, kun arabiemiirikunnassa sijaitsee, että tuolla saisi varmaan tyydytettyä niin shoppaus-, rantaelämä- ja nähtävyyshimotkin laugh Saa nähdä syövätkö ne paikalliset sitten tällaisen suomalaisen pitkätukkaisen blondin elävältä Wink (taitaa olla vaan omaa toiveajattelua Grin)
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10061 : 21.11.2009 18:28:06 »

Dubai on loisto paikka. Tällä hetkellä halpaa, kun se painii taantuman kanssa. Smiley
Katso joku saudi-prinssi itsellesi sieltä,  coolsmiley
mullekin voit tuoda tuliaisena jonkun öljysheikin. Cool
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #10062 : 21.11.2009 19:52:18 »

koska pitää säästää helmikuista Dubain matkaa varten Smiley Onko kukaan teistä muuten käynyt Dubaissa? Mistä kannattaa varata matkat? Mitä Dubain kohteita suosittelette? Ebookersista löytyi halvalla matkoja, täytyisi kyllä värjötellä ensin 10 tuntia Riikassa ennen varsinaista Dubain buck2 lentoa

Hei vain N222, Dubaissa ehkä tavataan! Olen nimittäin menossa sinne 7.-16.2. Dubai Marinaan miesystäväni sekä yhden toisen pariskunnan kanssa ja sitä paikkaa rakastan. Ja muustakin syystä kuin vain siitä, että tyttäreni asuu siellä perheineen jo kolmatta vuotta ja on tullut siellä käytyäkin jo muutaman kerran.

Me olemme ostaneet jo syyskuussa lentoliput suoraan Finnairilta, joka lentää sinne suorana talviajan. Kämpän otimme HomeAwayn kautta, koska tahdoimme elää omalla tavallamme tämän pariskunnan seurana ja tapailla sitten tätä tyttäreni perhettä eli lapsenlapsiani aina, kun kerkiävät kouluistaan.
Majoitumme Dubai Marinaan Al Fattan Toweriin, josta maksamme todella niin vähän, ettei sillä saisi matkatoimistosta edes viikon matkaa, jos lasken siihen lennotkin mukaan. Ja asuntomme on sellainen 160 neliön kolmio, jossa molemmilla omat makuuhuoneet ensuite bathroomeilla. Ja siihen kuuluu tietenkin suuri olohuone ja ruokailutila sekä täydellisesti varustettu keittiö + ylimääräinen WC vieraitakin varten, jos/ja kun tulevat tyttäreni perhe käymään.  Cheesy

Helmikuu todellakin on siitäkin hyvä aika sinne matkustaa, koska silloin siellä on ne shopping festivaalit ja merkkituotteita saa todella edulliseen hintaan. Muutenkin siellä on kaikki eläminen edullisempaa kuin täällä Suomessa, jotenka pienelläkin budjetilla siellä saa aikansa kulumaan.
Itse tahdoin siis majoittua tuolle Dubai Marina alueelle, sillä ensinnäkin se on melkoisen lähellä tyttäreni perheen asuinpaikkaa ja sitten siinä on meri eli auringonottaranta ihan vieressä. Siinä saa yhdistettyä sekä sen rantaloman että kaupunkiloman ja muutenkin se on nykyään sellainen "must" asuinpaikka, jossa on kaikkea viihdykettä elämään. Ja muutenkin kaikki nähtävyydet eli sellaiset paikat, joissa ainakin itse viihdyn hyvin (lue aivan upeat ostoskeskukset, jotka jo itsessään on nähtävyyksiä) ovat kohtuullisen taximatkan ja jopa uusin kävelymatkan päässä. Ja taxilla ajeluhan siellä onkin todella halpaa, puhumattakaan siitä metrosta, joka on avattu jo muutama kuukausi sitten.

Toivotan jo nyt sinulle oikein onnistunutta matkaa!  smitten
« Viimeksi muokattu: 21.11.2009 20:27:27 kirjoittanut Kaarina N » tallennettu

epona
Vieras
« Vastaus #10063 : 21.11.2009 21:07:00 »

Pikkujouluaikaa. Aivan. Smiley

Se on tosiaan aika jännä, miten paljon viinaa ihmiset niissä tuppaa kuluttamaan. Eikä siinä mitään jos filosofoi - sehän on koko kännäämisen perustarkoitus. (mun mielestä) Mutta miten ihmeessä siinä aina pääsee käymään niin, että jotkut hässii porraskäytävässä, hississä tai vessassa?

Mitkä viralliset "tänään saa pettää ja tehdä mitä haluaa" - juhlat ne joillekkin oikein on?

Ja hei - I'm no saint either - just saying.

Aih - täälläkin jutellaan matkustamisesta. Jospa sitä vaikka lähtisi jonnekkin hermolomalle - nyt kun sellaisella on oikein virallisesti. Smiley

Kylpylä?
Espanja?
Lontoo?
Lappi?

aja ja aj aj. Smiley Maailmassa on niin paljon ihania juttuja - ainoa vaan, että ne kaikki maksaa  Angry
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #10064 : 21.11.2009 21:19:56 »

Täällä jyllää joku tauti,
hunajarommitoteja ja vitamiineja, kai se tästä...

Katoin kans äkkilähtöjä joulun paikkeille, kolme viikkoo Dominikaanisessa olis aika kiva!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 669 670 [671] 672 673 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: