Sivuja: 1 ... 668 669 [670] 671 672 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618631 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #10035 : 14.11.2009 18:24:40 »

Ihana asenne Annaelen  2funny smitten Omapa on niiden häpeä, kun eivät tiedä mitä menettävät  knuppel2.

Asiasta puujalkaan..oon nyt pari päivää saanut kokea toispuoleisen flunssan  idiot2.
Siis vasenpuoli on jumissa päästä varpaisiin, silmää kirvelee, korva tukossa ja aivan jäinen, nokka tukossa/vuotaa kun seula, pääkin on kipee vaan siltä puolelta, vasemmanpuolen takahampaisiin sattuu jo ton liian niistämisen takia.
Just kun sain ton vasemman käden suht toimivaksi niin sitten tuli tämä->onkohan tässä joku yhteys jota en vaa tajua...? Enpäs ole koskaan kokenut mitään tällaista ja vain toisella puolella  crazy2 . Onneksi sentään koko kropalla on kylmä  2funny

Kellään muulla mitään vastaavaa kokemusta?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #10036 : 15.11.2009 16:44:53 »

Paistoin ensi Joulutorttuset ja keitin glögiä omalla reseptillä...
Puolukkasurvosta ja mustaaviinimarja mehua kattilaan, reilusti siirappia, tähtianis, neilikoita, kanelitanko, ripaus vaniliasokeria ja siinä porisi, kunnes tortut tulivat uunista ja jäähtyivät.

Sitten mausteet pois ja vettä sekaan, kiehautus ja mantelit /rusinat kuppiin ja nauttimaan  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10037 : 15.11.2009 17:16:20 »

Paistoin ensi Joulutorttuset ja keitin glögiä omalla reseptillä...
Puolukkasurvosta ja mustaaviinimarja mehua kattilaan, reilusti siirappia, tähtianis, neilikoita, kanelitanko, ripaus vaniliasokeria ja siinä porisi, kunnes tortut tulivat uunista ja jäähtyivät.

Sitten mausteet pois ja vettä sekaan, kiehautus ja mantelit /rusinat kuppiin ja nauttimaan  smitten

Ah... minä ostan valmista Glühweinia kuumana suoraan Wienin joulutoreilta.. :Smiley
niistä tulee niin hemmetin nopeasti mukavan hiprakkaan. Grin 2funny
Se maistuu mahdottoman kivalle ulkosalla.. :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10038 : 16.11.2009 13:33:54 »

Haahaa..! Ystäväni oli Ukrainassa ja toi sieltä sellaista harvinaisuutta,
jota Euroopassa ei paljoa näy kuin Finlandia Vodkaa! Cheesy

Cranberrya ja limea. Wink Se on niin hyvää ja normaalisti minä ja ex-Härkäni
jotka emme tykkää vodkasta, tykkäämme siitä, kuten moni ystävämme.
Tosi harmi, että niiden markkinointi politiikka on outo,  idiot2
ettei ne myy sitä kuin lähinnä köyhiin maihin.
Ukrainassa se kaikista isoin pullo, olisikohan litra?, maksaa 6 €uroa.

Toivottavasti Ukrainalainen H1N1 tuli desinfioitua sillä. angel
Tosin kahden shotin jälkeen sydämeni hakkasi mahdottoman lujaa,
joten totesin, ettei Finlandia sovi keholleni. Undecided


Asiasta viidenteen ja tennikseen, ystäväni on etsimässä Hkistä asuntoa nimikkeellä
kaunis, iso ja halpa. Hän työskentelee täällä Wienissä YK:lla ja lapsia olisi useampi.
Vinkkejä voi laittaa YV:nä, mikäli mielessä olisi jokin kiva. Smiley

Jessusmaria, katselimpa vuokratasoa Hkissä ja miten ihmiset elää oikein Helsingissä
noilla vuokrilla? Huh Shocked
Sitä paitsi suomalainen käsitys "tyylikkäästä" on hiukan erilainen täkäläisellä. Huh
Jos keskiluokkaisella alueella 29 m² yksiöstä pitää maksaa kk:ssa 1000-1400 €,
niin nettopalkka pitäisi olla 4-5000 €/kk, jotta olisi edes hiukan inhimillinen elämä.

Keillä siellä jää käteen moinen summa verojen ja sosiaalikulujen jälkeen? Huh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10039 : 16.11.2009 18:16:46 »

Röh röh.

Tulin just töistä sikailemasta, osasto on täys possuja ja meininki on sitä että eristyshuoneita alkaa oleen jo melkoisen monta, ja noiden lisäksi on myös clostridium- ja tuberkuloosi-eristykset,
että suurin piirtein joka kolmanteen huoneeseen mennessä saa kohta varustautua ja suojautua niinkuin ois johonkin kuulennolle lähdössä..... Visiiri päähän ja menox..


Skopulla oli eilen synttärit ja mä lahjoin sitä superhyper-hienolla partakoneella, nallella, suklaalla ja viivi & wagner-sukilla.. Aika "perinteinen" lahja mut tiesin että se haluaa sen partakoneen niin päätin ostaa sit hyödyllisen lahjan.. Meillähän ei lasketa lahjoja tai niiden hintoja  :Smiley mutta jos mä ostan miehelle yli 100€ lahjan niin perkules saa olla tyytyväinen, ja olihan se.. Cheesy 2funny

Sitten meillä olikin tosi ihana päivä kaiken ihanan merkeissä, haha..  Grin angel Kiss

Käytiin syömässä pancho villassa ja sitten ähkyn mentyä ohi harrastettiin vähän liikuntaa neljä tuntia.. Grin Sitten menin kahdeks tunniks nukkuun, nousin ja lähdin töihin pirteenä kun peipponen. Kyllä rakkauselämä tekee ihmisen jaksavaiseksi... Grin

Oli pitkästä aikaa tosi mukava työpäiväkin tänään!  Smiley


tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10040 : 16.11.2009 18:31:43 »

NO jaa  :Smiley

Ei me olla sovittu mitään seurustelusta mutta kyllä me nyt käytännön tasolla aika yhdessä ollaan..
(siis oltu jo monta viikkoa, meiän "ero" itsessään kesti varmaan alle 2 viikkoa... Grin
Päätettiin vaan antaa asioiden nyt muhia.
Jos tämä ei ole ikuista niin sitten ei. Nyt vaan ollaan ja nautitaan tästä hetkestä, eikä sidota itseämme liikaa toisiimme, pidetään omat asuntomme jne..
Turha miettiä tulevaa liikaa jos näin on nyt kuitenkin hyvä olla.
En mä halunnu päästää irti.

Ja voisin sanoa että ton pikku eron jälkeen meidän jo ennestään järisyttävä makuuhuonekemia sai ihan uusia taajuuksia uuh beibe  Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10041 : 16.11.2009 19:14:07 »

 idiot2 idiot2  Grin  no hauskempaa minulla on matkailutapahtumassa. miten ihmeessä jaksat jostain kaukaa kirjoittaa suomen astroharrastelijoiden sivulle??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10042 : 16.11.2009 19:28:28 »

kateus?

ahaa astro menee taas tälle linjalle, no ilmankos sinua motivoi kirjoitella; hankipa itse  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #10043 : 16.11.2009 19:59:15 »

Mä voisin mennä naimisiin, mutta sukunimestäni en hevillä(kään) luopuisi Cool

Ei ole mikään erityisnimi, mutta nää perinteiset "miehelään menemiset" eivät ole mikään itsenäisen ihmisen juttu Grin


 Grin Afro

Minun ex-Härkäni haluaa kanssani naimisiin. Grin
Hän perustelee sitä mitä hassuimmilla syillä, mutta en mie..  :Smiley
on siinä hommaa ja stressiä. Undecided


idiot2 idiot2  Grin  no hauskempaa minulla on matkailutapahtumassa. miten ihmeessä jaksat jostain kaukaa kirjoittaa suomen astroharrastelijoiden sivulle??

nyt haiskahtaa pieni kateus... miten jaksat aukoa päätäsi aina kaikille?
Hanki elämä...?

Olen blokannut Wise Starin, joten en näe sen viestejä kuin erikseen avaamalla,
tai kun ne on joku lainannut. Suosittelen. Afro
Viestien avaamista tulee harvoin tehtyä.  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10044 : 16.11.2009 20:15:13 »

Totta!
Olen ajatellut mahdollisen avioliiton samalla tavalla, että oman asunnon pidän. Smiley
Veskari ja minä asumme 2-3 min kävelymatkan päässä toisistamme. Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10045 : 16.11.2009 20:23:46 »

Tunnen myös pariskunnan, kolme vai neljä lasta ja asuvat erikseen. Mies on taiteilija joka tarvitsee tilansa  Grin

Itse asuisin mieluummin yhdessä kuin erikseen. Tarvitaan vain tarpeeksi iso talo missä saa ovia kiinni  Smiley Ja jumalattoman iso sänky!



 Grin

Iso sänky on ehdoton avio-onnen takaaja, -myös erikseen asuessa. :Smiley

Jännä homma, ex-Härkäni tykkäsi käyttää minua unileluna, edelleenkin
hän tykkää kahmaista minut syliinsä yleisillä paikoilla aina tavattaessa
ja jos katsomme leffaa kotona tai teatterissa, niin hän tykkää lutustella sylikkäin.

Veskari on hiljaa ja liikkumaton kuten minäkin. Kun sopiva asento nukkuessa löytyy,
niin siitä myös herää. Smiley

Minä tykkään tilasta ympärilläni -myös nukkuessa. Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10046 : 17.11.2009 14:45:20 »

Komppaan tuota isoa sänkyä..
Koska sellaista tarpeeksi isoa ei ole, niin pidän pääni ja nukun YKSIN skorpparin sängyssä,
tai sen sohvalla... Yhdessä voi nukkua vain jos on niin tajuttoman väsynyt ettei tilan puute haittaa..

Mulla on pipi olo.  Sad
Se eräs ikuinen virustauti on puhjennut mulla nyt jo kaksi kertaa kesäkuun jälkeen.
Se tulee kun olen flunssainen ja väsynyt jo ennestään.
Toivon että saisin itseni fyysisesti kuntoon, koska mun elimistö on nyt kyllä enemmän tai vähemmän ylikuormittunut, en jaksaisi aina olla puolikuntoinen ja pienessä kuumeessa.
Herpeksen kanssa pitää vain kai oppii elämään......

no kyllä mä luulen että sekin rauhottuu sitten kun mun työstä aiheutuva stressi vähenee.
Koska aika stressiperäinen juttu se tuntuu olevan.

Olkaa onnellisia hyvästä vastustuskyvystä te jotka sen omaatte...
Mulla on ystävä joka sairastaa jonkun pikku flunssan max kerran vuodessa ja se on viikossa täysin ohi. Sitten se kitisee kun se ei saa koskaan saikkua.  Grin
Mä taas olen nuhassa yhteensä varmaan 3kk koko vuodesta... Ja mä kitisen siitä.  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10047 : 17.11.2009 16:30:48 »


Q:

miten saisin blokattua Sashan, että viimeisetkin ikävät vibat poistuisi, milloin täällä käväisen? tosin en tiedä mitä järkeä täällä on enää hengailla.

oli miellyttävä lehtihaastattelu tänään, muuten.  Wink  Wink
« Viimeksi muokattu: 17.11.2009 16:32:47 kirjoittanut ^Wise Star^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10048 : 17.11.2009 18:57:06 »

Puuh..........

Miksi täällä on niin sumuista että ei näe edes omia ajatuksiaan??


tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10049 : 17.11.2009 22:31:57 »

Minä en näe tuossa hyvän miehen valinnassa sen kummempaa
kuin hyvän yliopiston ja koulutuksen valinnassakaan. Smiley

Lopun elämää tai ainakin hurjan kauan elämästä on siinä työssä ja sen ihmisen kanssa.

Jos liikkuu tietynlaisessa piirissä, niin kyllä se koulutaso on ystäväpiirissä hyvin samantyyppinen,
kuten myös valinnat, harrastukset, elämäntyyli, asenne jne.
ja usein se rakkauskin on niistä piireistä, joissa viihtyy ja on tottunut. Wink

Jos haluaa parempaan piiriin, kun se entinen sakki haukkuu, painostaa ja lyttää,
on homoa, kiipijää, lauhkaa, itsestään liikoja kuvittelevaa jne ja uhataan hakata tms.
ja jos menet huonompaan, niin entinen sakki pitää sinua vähän kajahtaneena
tai että sinulle on tapahtunut jokin paha onnettomuus tai psyykkinen sairaus jne.
eivät sano mitään, mutta yhteydenpito alkaa loppua ja otetaan kaikessa hiljaisuudessa etäisyyttä.

Aina on kovempi työ mennä parempaan kuin huonompaan
ja huonompaan meno on aina shokki
-asiassa kuin asiassa. Wink

« Viimeksi muokattu: 17.11.2009 22:34:08 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Sivuja: 1 ... 668 669 [670] 671 672 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: