Sivuja: 1 ... 663 664 [665] 666 667 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618901 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9960 : 09.10.2009 18:53:41 »

tigris ja muut, kaikki voi pilata olemassaolevat suhteet haluamalla jotain muuta, -. toisaalta, voisi ajatella sitä mitä on ja on ollut. kuka sanoo että parempaa löytyy?? tms.. löytyy luultavasti erilaista. toisenlaista oppia, saman jumaluuden yksiköiltä toisilleen. millainen on parempi? kauniimpi? nuorempi, vanhempi, rikkaampi, tavallisempi?? vai eikös se ole tunneasia ennen kaikkea..  coolsmiley Cool
« Viimeksi muokattu: 09.10.2009 19:01:24 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9961 : 10.10.2009 12:25:27 »

Heippa tupaan pitkästä aikaa  smitten Oon taas sivusta seurannut ja lukenut mutta en oo jaksanu
ite kirjottaa mitään....
Mulle tulee huomenna 7vk ikäinen täysin musta kissanpentu! angel Kiss
Saas nähdä mitä koirat tykkää... Tuskin ne sille mitään yrittää edes tehdä,ku mä oon kuitenki
pomo talossa (toivottavasti  Grin )
Syysloma viikko edessäpäin ja sit on aikaa pitkästä aikaa käydä ratsastamassaki  Smiley

Ja alkuviikosta olis vähä niinku "treffit" tän yhden  kaksoset jätkän kans jonka tapasin
festareilla elokuussa ja sen jälkeen oon tavannu muutamia kertoja.. kävi mun synttärijuhlissaki
ja anto mulle lahjaks paksun astrologia kirjan. Wink Siinä on selvästi siis ainesta  Grin

Hyvää lauantaita  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #9962 : 10.10.2009 14:58:00 »

Mulle tulee huomenna 7vk ikäinen täysin musta kissanpentu! angel Kiss

Voi, liian pienenä luovutetaan pentunen  Sad Oikea luovutusikä on 12 viikkoa... Kissat on muuten suloisia. Tavalliset tallaajat eivät tuota uutta luovutusikäsuositusta tiedä. Voisiko pentunen olla vielä muutaman viikon emonsa luona?
Kts. http://www.resy.fi/artikkelit/kissanpentujen%20luovutuksesta.html


tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9963 : 10.10.2009 16:55:37 »

Juu tiesin kyllä tuosta uudesta luovutusikäsuosituksesta (kauheen pitkä sana  Grin)
mutta ne pennut on jonku mummelin joka ei niitä varmaan jaksa/pysty pitää niin huomenna ne haetaan sieltä emon luota jo pois. Toivottavasti pikkukissa silti jaksaa kehittyä normaalisti...
Kaveri ottaa samasta pentueesta pennun ja asutaan lähekkäin niin annetaan niiden sit paljon leikkiä keskenään  Smiley Eihän toinen kissakaan emoa korvaa mut kuitenki.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #9964 : 11.10.2009 08:20:47 »

Hengen ja Tiedon messuille tarttis kohta lähtee,
toivottavasti ei oo liukasta ajella...
Työkaveri tulee mukaan,
olin vähän yllättyny et häntä kiinnostaa tuon sortin asiat.
Mut kiva et on matkaseuraa!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9965 : 11.10.2009 15:54:39 »

Tigru, mites nyt näin on muuttuneet asiat päälaelleen?
Kaikki voi todellakin pilata haluamalla jotakin muuta....

Niin, voi pilata tai muuttaa paremmaks..

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9966 : 12.10.2009 21:07:53 »

tänään huomasin miten vaikeaa on puhua henkisistä kokemuksista,  sielukumppaneista jne vieraiden ihmisten kanssa, jotka ei ole kokeneet samaa. loppu hyvin kaikki hyvin, sillä sain kuitenkin ajatuksia purettua henkilölle, jolla on joku haju kokemuksestani. oikein yllätti miten erilaisia kokemuksia on. no koska oli niin turhauttavaa, luovuin.. sitten alkoi yksi käytännön asia ratkeamaan.

bilettä olisi esim la, pimeyttä vastaan.. lets see menenkö.. jotain uutta kaipaa taas, ennen matkaa.. aina. vai mitä.  Cool 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9967 : 13.10.2009 18:24:47 »

Hahhaha, nyt on sitten erottu jälleen kerran...

Tai siis pari päivää sitten. Oli muuten seesteisin ja yhteisymmärryksisin ero ikinä.
Me ollaan nyt itketty pari päivää ja lohdutettu toisiamme, viime yön vielä nukuin skorpparin luona,
mut nyt sitten kotiuduin kotiini.

Oli aika saatanan paskaa kun me eilen illalla itkettiin ja puhuttiin yhteen asti yöllä ja kuitenkin piti herätä viideltä aamuvuoroon  buck2
No siinä sitten aamulla kylmään suihkuun ja kas kumma mua alko itkettää aamullakin ja porasin siinä tunnin, kuivasin kyyneleet ja lähdin muinatyttöinä töihin (olipa muuten mun eka vastuuvuoro tänään, sanotaanko niin että olisin voinut olla paremmassakin tikissä!)..

Mutta kaikki meni hienosti töissä.. Ehkä just se kun olin aamulla niin surullinen ja väsynyt, niin tiesin että päivä ei voi muuttua enää kamalammaksi, joten suunta on vaan ylöspäin.. Grin

Mikä siunaus että näin äärettömän pohjiamyöten tunteellisena ihmisenä pystyn myös nouseen sieltä kuopasta ylös vaikka viidessä minuutissa jos tarve vaatii, muutenhan olisin ihan toimintakyvytön.. Oon nyt vuodattanut kyyneleitä niin ettei varmaan vuoteen tarvii itkee, vaikka ei mulla yhtään kauhea olo ole.... Aika terapeuttista itkee jonkun kanssa.. Jonkun sellasen ketä rakastaa.  Smiley

Nyt oon sit kotona ja eteisessä lojuu vielä matkalaukku ja 7 muovipussillista kuteita.. Mutta, antaa olla!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9968 : 13.10.2009 18:51:33 »

No niin suttaantuu ja mä oon tyytyväinen itseeni että rohkaistuin eroomaan näin ihanan turvallisesta (lue: ajan myötä tukahduttavasta ja lamaannuttavasta) suhteesta..
Pahalta tuntuu koska hyviä puolia skorpparissa on tosi paljon ja se on ollut mulle ihan mahdottoman kultanen, mutta nyt saa loppua tämä leikki että olisin tyytyväinen hyvään perusmieheen ja hyvään perusarkeen, en nimittäin ole vaan .. No en tiedä mitä, mutta eiköhän se tässä vuosi vuodelta käy selvemmäksi, että en olekaan niin parisuhdeihminen kun olen luullut.. (tai siis olen kyllä, mutta en vaan ole löytänyt sitä oikeeta miestä!!) ((hui, alankohan Elwynöitymään  2funny ))

Ja jos en nyt heti löydä niin en hajoo, koska työ vie nyt multa kaiken ajan melkeen ja on antanut tosi paljon sisältöä mun elämään ja nyt jo (vaikka olen vielä ihan noviisi) nostanut mun itsearvostusta vähän korkeemmalle. Sitä paitsi, mulla on kutina että mä oon saamassa tosi hyviä kavereita ja ystäviä tän työn puitteissa, uusia tuulia siis mikä on tässä muuten niin hämäläisen lamaantuneessa kaupungissa ihan virkistävää!

Mä sitäpaitsi rakastan skorpparia paljon, joten ei tää minisuhde mikään ihan harhaluoti ollut. Ihmissuhteiden merkittävyyttä kun ei voi mitata ajassa. Mistään karmallisesta suhteesta ei kyllä ollut kyse, tai sitten se oli positiivista karmaa, kun tuntuu että me tultiin molemmat tuomaan aika paljon hyvää juuri tuossa tilanteessa toistemme elämiin. Nyt se on sitten siinä ja matka jatkuupi jonnekin!
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9969 : 13.10.2009 19:30:23 »

Iltaa tupahan  smitten
Takki tyhjäksi puhallettu pässin raato raahautuu sohvalle ja toivoo saavansa hetken turvallisessa paikassa vain olla ja ladata akkuja...

Tiigrikselle nostaa hattua ja on onnellinen, kun joku kokee jotakin hyvää ja arvokasta  angel Teistä jää taatusti hyvät ystävät...?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9970 : 13.10.2009 20:48:44 »

joo.. kaksosmies kertoi syyn miksi häippäsi maasta, omaisen terveysjuttuja.. ymmärrän.. en ole hänelle loukkis, olenko edes ravulle.. ehtiikö sitä olla.. tai joukkarille.. kun vaan toimitettava asioita.. nyt haluaisi enemmän tunnesisältöä, vähemmän henkistä ymmärrystä.. henkisellä tasolla ymmärrän, tunnesisältö on eri asia..   Huh :Smiley en edes mennyt tigriksen tavoin kimppaan, niin että.. tai rapuhan vitsaili siitä.. oikeastaan koko juttu on privaa,-

ravulla ei sentään ole sellaisia kummia tarpeita kuin tuolla kaksosella.  coolsmiley

tai sitten on vaan lähdettävä matkalle ennen aikojaan, voihan senkin tehdä.. taas haluaa jotain aivan uutta, loppuuko se koskaan? riittääkö kaikkeudella näin paljon uutta annettavaa?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9971 : 14.10.2009 12:55:57 »

Heissan vain  smitten
Mahdoinkohan nukahtaa tuonne sohvan nurkkaan, kun kävi niin etten kirjautunut ulos foorumista ollenkaan  2funny

Ei vaiskaan... minulta hajosi hiiri kesken foorumin selailun ja kone jäi aukikin yöksi  Angry En saanut sammumaan, enkä uskaltanut ottaa pistoketta irti kun oli toinen tiedosto auki myös tuossa samalla... No, aamusta kauppaan kipin kapin ja nyt on uusi langaton hiiri talossa  2funny
Myyjä katsoi vanhaa hiirtä kuin muinaismuistoa ja näytti jopa toiselle myyjälle, kysyen minulta "koska tämä on ostettu?"
 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9972 : 14.10.2009 17:53:28 »

Tiigrikselle nostaa hattua ja on onnellinen, kun joku kokee jotakin hyvää ja arvokasta  angel Teistä jää taatusti hyvät ystävät...?

Niin ainakin toivon että jäis ystävyydeksi...

Ei sitä ehkä oikein itsekään vielä ymmärrä.
Että miten pitäis olla.....
Tosin en maalaa enää kovin jyrkkiä rajoja että mitä on mikäkin..
Ihan hyvin voi halia ja pussailla vähän vaikka eronnut onkin, niin kauan kun tarvitsee....
Itse en ainakaan osaa ihan äkkiseltään päästää irti vaan koitan takertua toisen syliin mahdollisimman tiukasti.. 2funny

On sitä hyvältä tuntuvia ihmisiä jäänyt pois paljon elämästä ilman sen kummempaa draamaa,
ehkä tässäkin käy lopulta niin, tai sitten ei.  Smiley (olipa fiksu toteamus?) Ei voi tietää....

Vaikea sanoa miltä tuntuis olla "pelkkä ystävä".. Olisko helpompi olla vaan olematta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9973 : 15.10.2009 13:31:54 »

talo Espanjassa häämöttää ja projekti valmistuu, Italia messua, rapu aika boring kun pirautin, mutta olkoot. samantien viilenin.. kun olisi jo aika että suhteet menisi helpommin. soittaa jos soittaa.

> soitti jo seur päivänä mutta oma puh kiinni..  Cool keneltä tuli flirttiviesti??
« Viimeksi muokattu: 15.10.2009 19:51:16 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9974 : 15.10.2009 15:38:51 »

Mites Elwynin pää, tai siis hius-osasto?
Tuliko magee?

Mun päätä on särkenyt nyt ainakin kolme päivää. Tää alkaa hajottamaan.  buck2
Varmaan johtuu siitä että on itkeskelly, mut en eilen kyllä itkenyt enkä tänäänkään vielä tähän mennessä..
Tai sitten mulla on aivovaltimon aneurysma joka puhkee kohta... KABOOM! Jää Tigriksestä vaan roiskeet seinille...

Kauniita ajatuksia minulla.

Uskotteko että oli hienoa imuroida kolmen kuukauden pölyt täältä mun asunnolta? Äthshiu!
Nyt on sekin tehty..
Voisin sanoa muuttaneeni juuri takaisin omaan asuntooni, ja olen palannut uudelleen yhteen itseni kanssa.  Smiley

Nyt tosin lähden skorpparin luo hakemaan vielä mun muutamat kansiot ja kirjat sieltä..




tallennettu
Sivuja: 1 ... 663 664 [665] 666 667 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: