Sivuja: 1 ... 659 660 [661] 662 663 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619102 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #9900 : 14.09.2009 11:03:38 »

http://www.pleiadianlight.net/page4.htm

 no niin jatkoa tälle, eräs väittää olevansa enkeli-ihminen. mitä vielä kohtaan.. siis enkeli ihmisen valepuvussa.. ilmeisesti linkki ihmisten ja enkelten välillä. laitetaanpa testiin. Shocked



Minulla on se käsitys, että jos enkeli ilmestyy ihmisen valepuvussa jollekin täällä matoisella pallollamme niin hän ei kyllä paljasta olevansa enkeli.

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9901 : 14.09.2009 11:08:32 »

no, uskokoon mitä haluaa, ei se käytännössä mitään muuta minulla.. hän on niitä ylösnousemusintoilijoita, se menee joskus liian pitkälle,, se mistä pidän aiheessa on ajatusten toteutuminen.. nopeammin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #9902 : 15.09.2009 13:43:58 »

Olen vieläkin viikonlopun menneissä tunnelmissa. Tuusulan rantatien reissu oli kokemisen arvoinen. Ei käytykään Aleksis Kiven mökissa, se oli kiinni, mutta käytiin Ainolassa ja Halosenniemessä ja Krapihovissa kaffella ja sämpylällä.

Hyvä kokemus koko päivä ja hyvä mieli jatkuu vieläkin. Erityisesti pidin Ainolan puutarhasta, jonka Aino Sibelius oli kai lähes perustanut ja hoitanut, ihana omenantuoksu, kun oli niin paljon omenapuita ja kaunis kodikas talo. Halosenniemi tarjosi sitten taidenautintoja. Taide auttaa iloon, olen joskus oppinut sen sielunhoitajakurssilla ja niin se auttoi minuakin, kun vieläkin sydämessä hyrisee.

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9903 : 15.09.2009 13:50:57 »

Päiviä  smitten
Elwyn - opiskelun tohinassa sinäkin  Wink
Olen puurtanut koko päivän yhdenesseeni kimpussa ja alkaa runko jo hahmottua  Cheesy
Nuo etäluennot ovat poikaa, mutta todellakin luennoitsija ei saa olla tomuinen höpöttäjä...

Nyt loppui tämä draivi ja alkaa töihin valmistautuminen... sis.mm. läksyt alakoululaisten kanssa, ruuan valmistusta ja syömistä yms.  Huh
Ei ole tylsiä päivät, ei  :Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9904 : 16.09.2009 10:48:06 »

Huomenta  angel
Toivottavasti ei mennyt alakuloon tunnelmasi, Elwyn?
Olisi maistunut, mutta taisin juuri raahautua töistä hikisenä ja väsyneenä, kun poksuttelit pulloa auki ja arviot sitä  :Smiley
Missäs muut seilasivat ja seilaavat?

Itse pidän vahvasta ja makeasti (ei liian em.hannibal) punkusta. Siinä ei saa olla sellaista kirpakkuutta, jonka liika tanniini pitoisuus tekee (em.cabernet sauvignon)... eli suosin vanhempia viinejä tai sellaisia, joissa on jotakin muutakin rypälettä (em.malbec) seassa  smitten
Linkki viimeiseen kokelaaseen, joka oli yllätys merlotin suhteen... ruokajuomana PÄHEEE  Grin (laina sana 13v.ltä)  2funny 2funny 2funny 2funny
http://www.viiniweb.net/arvostelut.php?select_type=1&select_country=2&select_wine=1427

Kannattaa muuten selailla kyseistä linkkiä muutoinkin  Wink
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9905 : 16.09.2009 10:55:50 »

Kertokaas, että onko tänä  merkurius r aikana kaapeista tulevat luurangot todellisia vai kuvitteellisia? Voiko paljastuneisiin salaisuuksiin luottaa vai onko niissä mitään perää?

Olisin kiitollinen vastauksista, alkaa pää olla lähellä finaalia  Cry
Muuten menee kivasti  Smiley

(typo)
« Viimeksi muokattu: 16.09.2009 11:20:38 kirjoittanut eppana » tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9906 : 16.09.2009 12:19:03 »

Maistettu  Cheesy todellakin upea juoma...  smitten smitten smitten

Retromerkkarista en osaa sanoa mitään... sorry. Pitäsi katsastaa tarkemmin ja  nyt ei jouda... päivä loppuu taas kesken ja mitään muka saanu aikaiseksi.
 crazy2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9907 : 16.09.2009 20:16:13 »

hei, se ihmisenkelipoika on yhteydessä harva se päivä, pitäiskö rakastua. se ainakin tajuaa universal lovea..  Grin

Hahahaha that was nice of you to say:)
Well you must know that all is a part of a bigger plan and you must trust that god has a perfect plan for everything.
you must bless everything even the parts that you dont like.
Everything that happens in your life is created by you and your thoughts so know that eveything happens for a reason:)))
Dont worry be happy
Have a great evening
« Viimeksi muokattu: 16.09.2009 20:31:12 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9908 : 16.09.2009 21:17:04 »

varoitus kaikille, Facebookissa liikkuu nigerialaisia huijauskirjeitä.. uskomatonta..

********************************

Emme halua puhua suhteestasi toisiin, sillä ihmismielellä on taipumusta väännellä ja vääristää se käsityksiksi, missä on mukana erillisyyttä. Haluamme sanoa vain, ettei ole mahdollista aiheuttaa tuskaa toiselle sielulle, jos tuo sielu ei aktiivisesti etsi tuskan kokemista. Kaikki on suunniteltu ajan tuolla puolen, joten kukaan ei voi väittää olevansa uhri tai hyväksikäyttäjä tästä näkökulmasta. Älä anna mielen saada omaatuntoasi huonoksi, kun se yrittää kertoa sinulle, että joku on loukannut sinua tai sinä olet loukannut toista, sillä se kaikki on vain peliä sielujen kehittymiseksi. Te kaikki valitsette, mitä haluatte kokea, ja vedätte puoleenne noita kokemuksia vetovoimanlain avulla.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #9909 : 17.09.2009 11:27:52 »

 Elwyn, tuo onkin näköjään aika kevyt seurusteluvinkku, yleensä juon roseeta tai valkkaria seurusteluvinkkuna, pitääkin katsella tuotakin vaihtoehtoa Smiley.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9910 : 17.09.2009 11:54:26 »

Heipähei..

Huomenna on sitten jännä päivä eli meen työhaastatteluun.. OMG.  Cheesy
Mulla alko heti mahassa kiertään kun ajattelin tota asiaa..........
Kuvitelkaa että olen 24v ja tää on mun ensimmäinen työhaastattelu!
(ja siis tosiaankin oon tehnyt kaikennäkösiä töitä jostain 16-vuotiaasta asti)
Eli sit kohta selviää saanko sen yhden äitiysloman sijaisuuden. Pitäkee peukkuja jooko?

Musta elämä on aika ihanaa!

Viimeset kolme viikonloppua on ollut jotain ihanaa menoa, ensin oli skorpparin serkun häät, sitten oli viikonloppu ystävän luona Tampereella toisen ystävän kanssa ja viime viikonlopun olin kotiseudulla äitiä, mummoa, siskoa & sen miestä ja tietty mun parasta lapsuudenystävää moikkaamassa! Ja oli sen mun ystävän ihanan pienen suloisen pojan ristiäiset! (eli siis kolme päivää suhaamista paikasta toiseen)..

Nyt saattaa olla, että meen ton murun kanssa katsomaan lauantaina lätkämatsin (mikä on tosi ei-mun-tyyppistä-aktiviteettia) mut en mä sinne sen lätkän takia menis vaan siks että siellä on ihmisiä.. Tai sitten oon kotona vaan ja toi yks voi lähtee yksin niin saa sekin välillä nähä kavereitaan ilman mua.. Smiley

Toissapäivänä me käytiin skorpparin kanssa salilla ja uimassa ja tänään mennään taas!
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9911 : 18.09.2009 08:43:48 »

Huomeni  smitten
Laitanpa pannun kuumaksi ja hieman tuuletan näitä huuruja pois tuvasta  Wink

Tuo punkku on erinomainen, Elwyn. Mutta täytyy myöntää, että minulle se aiheuttaa päänsärkyä. Tai siis en suoralta tiedä, mutta se maistuu suussani sellaiselle etten uskaltanut lasillista enempää ottaa. En osaa sanoa mikä se maku on tai minkälainen, mutta joistakin viineistä tiedän heti ensimaistilla, ettei kannata  Huh

Mutta nyt... työn, opiskelun tai elämän riemua! Tämä karkaa hommiin  smitten smitten
 Kiss
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9912 : 18.09.2009 11:09:24 »

Hello my friends!

Mut työllistettiin just seuraavaks 10 kuukaudeks.. I couldn't be happier!
Sisätautinen sairaanhoitaja  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9913 : 18.09.2009 11:16:57 »

kiitos!!  smitten
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #9914 : 18.09.2009 11:18:58 »

Hello my friends!

Mut työllistettiin just seuraavaks 10 kuukaudeks.. I couldn't be happier!
Sisätautinen sairaanhoitaja  Grin

Ihana asia! Onneksi olkoon ja menestystä työssäsi!

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Sivuja: 1 ... 659 660 [661] 662 663 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: