Sivuja: 1 ... 658 659 [660] 661 662 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618754 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #9885 : 08.09.2009 12:22:48 »

Selitä mitä selität, piirrä mitä piirrät. Ihmiskuvasi ja maailmankäsityksesi on kuitenkin aina ja vain se, mikä on sinun kuvasi ja käsityksesi itsestäsi. Sinun kuvasi ja käsityksesi itsestäsi paljastuu joka hetki siinä, miten kohtelet ihmistä jonka nimisenä elät maailmassa.
(Helinä Siikala, Voiman ja ilon käsikirja)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9886 : 08.09.2009 15:04:50 »

Mä näköjään siivoon ensin kotona kotona ja sitten meen skorpparin luo ja siivoon siellä ennen kun se tulee töistä...

*Piip genetiivimuodossa* kivaa tää kahdessa paikassa asuminen..

Mä meinasin räjähtää aamulla ja motkotin joka asiasta skorpparille, mihin se suhtautu vaan huvittuneesti..
No ensinnäikin onko teistä normaalia että olohuoneen sohvanviereinen nurkka on niinkuin joku kuolleiden ötököiden hautausmaa ja  sit keittiön tasot, lattiat ja olohuoneen lattia on täynnä sellasia tosi isoja ruisleivän muruja??  uglystupid2

Tsiisus pitääkö sitä leipää kylvää joka paikkaan?? Ja juusto jättää auki vaikka siinä on sulkijatarra, jota jopa minä osaan käyttää??

Niin ja kuvitelkaa, mä vaan latelin ulos kaiken mitä keksin mistä tahansa silleen miimiimiimiimöömöömöö ja lopuks toi vaan on kuolla nauruun ja sanoo että sä vaan läksytät, mut hei tää on mun koti..

Sun koti in my ass  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff

Kuka siellä on joka hemmetin yön ja siivoo niitä saatanan muruja??

Ja maksaa 500€ vuokraa omasta kämpästä missä ei enää ees asu!!

Siitä tulee frustraatioita vaikka muille jakaa!

Miettis vähän mitä puhuu..... Mä sanoinkin että mä voinkin lähtee kohta yksin omaan kotiin ja sanoo siellä että mä asun täällä ja tää on mun koti.................... Pidä vaan kuolleet ötökkäs..  buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9887 : 08.09.2009 15:06:12 »

 Grin Grin 2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #9888 : 08.09.2009 16:15:35 »

menee niin hermot näihin laitteisiin. kaikki jumii ja sit ei saa tehtyä mitään.
yritin ennustaa tuossa itelle hetki sitten niin ei ja horoskoopin tekokin mättää  knuppel2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9889 : 09.09.2009 10:10:40 »

heh.

no, minun pitää rajoittaa ajankäyttöä yhdellä kosmisella sivulla, sieltä tulee paljon infoa ja love lightia, mutta alkaa tulla kutsua meditaatioon, infoa ja tulkintaa jo sellaista vauhtia että.. pitäisi keskittyä konkreettiseen.. ja mitään filosofista kiistaa ei enää, siis että mihin kaikkeus päätyy jne, he ovat kyllä hyvin tiedostavia verrattuna keskivertoon..

tällä vkolla 5 visiittiä erääseen osoitteeseen tai 6, jospa ens vkolla vähempi.

pitää todella ottaa välipäiviä tässä vilskeessä. äläpä välitä tulkinnoista, itselläkin jotkut tahot sanoo yhdelle päivälle hyvää ja toiselle hankalaa, että mitä hyötyä. ei kai nyt elämä voi mennä up and down päivätahtia..? esim juuri allaoleva, edellinen päivä sanoo että ei saavuteta. grr.. lisää siihen Merkkarin perääntyminen.  



Your Horoscope - Tomorrow, September 10, 2009
Obstacles that you may have been encountering in attainment of cherished goals could suddenly seem to be melting away, clearing the way for making your dreams come true. This could involve physical health, plans for travel and education, and self-expression. You could also be feeling especially passionate at this time, so a romantic evening with that special someone would be especially enjoyable. You're feeling great, so make sure you look your best as well!

 Your Rising Sign - Tomorrow, September 10, 2009
It's your closest relationships that motivate you to succeed. These last few months your private life has been recharged. The new people you have recently met have added zest and excitement to your relationships. Stimulating as it has been, you need time to adjust to the elevated energy level. With a waning square between Neptune and the Moon today, you can expect to feel the need to take some time to recharge all on your own!
« Viimeksi muokattu: 09.09.2009 10:33:56 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #9890 : 09.09.2009 10:32:06 »

lähtee tänään käymään union mysticassa  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9891 : 09.09.2009 16:18:31 »



Tsaukki vaan kaikille teille.
Täällä ei oo meno muuttunu sitte viime näkemästä Cheesy
Niin on kiirusta pitäny etten oo varmaan vuoteen täällä pyöriny ja
nyt ihan uteliaisuuttani tulin kurkkimaan mitä täällä mahtaa tapahtua.

Sumppia kaikille Wink

-Jinx


 smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9892 : 10.09.2009 14:14:14 »

Noniin, nyt on stressi helpottanut jonkin verran..

Mulla vaan suurin osa päivästä tahtoo mennä unelmointiin,
haaveilen asioista joita mulla ei ole tässä ja nyt...

Omakotitalo, kissa, vauva, puutarhajuhlien emännöintiä, kodin kotoisaksi tekemistä..
Haaveilen siitä että olisi niin paljon rahaa että voisin kokata joka päivä jotain hyvää ruokaa,
koska todella nautin ruuanlaitosta ja keksin itse reseptejä,
se on hirveän luovaa ja inspiroivaa tekemistä - niin ja oon hyvä siinä!

Se kaikki on jotenkin niin kaukana.. Ensin pitäs saada toi duunipaikka, ja sitten kun ne työt alkaa niin mulla menee varmaan puoli vuotta että opin pääasiat siitä osastosta eli tulee ressiä...
Eli taas elämä menee jonkin verran sekasin koska oon niin herkkä ottaan stressiä, vaikka kyseessä pitäs olla positiivisia oppimiskokemuksia..

No sitten mulla ois rahaa kunnolla. Ja jos toi mies nyt sais kuulla äkkiä päätöksen saako se vakipaikan. Sit meillä olis rahajutut hyvin ja tää suhde sais enemmän tilaa..

Mutta mä sanoin skorpparille aamulla että mä haluan hienon kodin, puutarhan, kissan ja vauvan,
niin se vastas että Etköhän sä ne joskus saa..
Vastasin että aijaa, joskus, niinku joskus kymmenen vuoden päästä?
Mikäli se musta on kiinni niin kyllä sä ne jo aikasemmin saat...

Kiva kun ollaan tunnettu alle 3kk ja puhutaan tollasia.. Smiley

Se vähän piristi mieltä.. Ei kai elämässä sovi hoppuilla liikaa kun kaikkien palasten pitää joka tapauksessa loksahtaa paikoilleen jossain tietyssä järjestyksessä että kuvasta syntyy toimiva.. Smiley

Mä rakastan syksyä!  smitten

Joskus on vaikea uskoa että seurustelen ton tyypin kanssa ja miten hyvänä se mua pitääkään..
No onhan siinäkin huonot puolet mutta ne nyt on kokonaiseen suhteutettuna pieniä asioita,
joo enkä mä varmaan itsekään mikään ihan täydellinen ole vaikka välillä kovasti haluaisin niin kuvitella.. :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9893 : 11.09.2009 10:20:48 »

tiigris, etkö ole jo aika monen kanssa haaveillut siitä perhekuviosta.. sitä ei pidä liikaa noille sanoa.. itse olen huomannut, että jos haluaa edes jotain, ei kerta kaikkiaan voi puhua vakiintumisista.. tai siis ehkä vielä jollekin miehelle voi.

olen huomannut parin pv aikana että henkisyyttä kyllä tulee joka suunnalta, visualisointia jne, ystävää, onhan se hyvä.. jotkut luovuttaa kanssani nähtävästi, kun ensin ollaan niin viisaita, sitten sanovat että kyllä sinä löydät.. en minä etsi henkisesti mitään.. ja sieltä tuputetaan tehtäviä..  Wink

noh noh.. toisaalta voihan sen ottaa niin että jos tässä ollaan niin jumalaisia niin kaiken vaan sitte vetää luo mielellä vai mitä tiigris.

huvittaa tuo kun puhuin siitä miten Aika on harhaa, ja juuri ajan kanssa kaikki toteutuu. sekin voisi sopia sinulle! minulla on se puutarha-ja perhesysteemi kadonnut jo parit kerrat eli sen varaan en kauheasti laskisi. niin, vaikka se toisilla toimisi. juuri sain viestin eräiltä joilla nainen siis halusi sen minun ammattini.. ja on se perhe ja mies ja reissut.. (eli, minunkaan ei tarttisi kuin keskittyä duuniin ja kaiken pitäisi tupsahtaa, mutta nyt laitan vähän muuhun enempi aikaa ja huomiota.. sitten katsotaan pelikenttää taas vuoden kuluttua)

onkohan se kulissia vai miksi se ei aina ilmene.. siis onnen lähteeksi..


« Viimeksi muokattu: 11.09.2009 10:23:24 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #9894 : 11.09.2009 10:47:11 »

 Huh, huomenna on lasten yhteinen synttärijuhla ja oon ajatellut tehdä kakun itse, saas nähdä mikä kondiittoritaidon väännös siitä tulee  crazy2. Haastellisempi kakku siis ja mä kun en ole noita kakkuja elämässäni montaakaan produktoinut Cheesy. No kunhan pysyy jotenkuten kasassa ja maistuu suhtkohtis siedettävälle.
 Tänään siivotaan ja puunataan, onneksi on vapaapäivä  Smiley!
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #9895 : 11.09.2009 11:07:20 »

Suuntaan huomenna Tuusulan rantatiereissulle (mm. Aleksis Kiven mökki ja Ainola), joten tänään on ohjelmassa viikkosiivous ja pyykinpesu - saunaa unohtamatta.

Toivottavasti aurinko paistaa huomenna.

Hyvää viikonloppua kaikille astrolaisille  angel

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9896 : 11.09.2009 18:45:08 »

olipas erikoinen päivä; tapasin tutun jonka kanssa en ole puhunut oikeen vuosiin ja tuntuu että vihdoin voisi laskea sotakirveet alas.. oli menossa economics mestaan töihin; sitten tupsahteli tielle sopivia yhteistyökumppaneita - tuleeko ne siis kuin tilattuna? ja sitten vielä asiakkaita niin että minulta loppui väliaikaisesti tarjonta. no mutta hauskaa. olisko ollut mustasukkaisuutta kun yksi nainen päätti, että miehen tietoja ei anneta vaan hänen, siinä tuli pieni puhelinnumerohässäkkä. no kun ei ollut naisen vaan miehen numero, joten otin kolmannen (väärän) numeron ylös  Grin kiva mies tosin, siis mukavia miehiä on.. on, on, koko ajanhan niitä näkee, kun vielä jotain tapahtuisi. no mutta en valita. Grin jopa eräs tuttuni näkyy kihlautuneen, vaikka oli mies Jenkeissä, mutta se juttu sitten loppui (ja nainen on tosiaan tiedostava)..  

Daily Planetary Overview
Venus opposite Jupiter today will lift your spirits. This combination will bring luck. You'll be generous and kind to your friends, and willing to lend a hand. Venus in Leo will assure that you receive lots of attention.

Your Horoscope - Today, September 11, 2009
Errands, or other short journeys in your near neighborhood, could result in a chance meeting with someone who could be of great benefit to you in the future. Opportunities for advancement of your special interests - educational, artistic, spiritual - could open up as a result of this meeting.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2009 19:06:49 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9897 : 12.09.2009 20:21:42 »

http://www.pleiadianlight.net/page4.htm

**siinäpäs teille asiaa.. Melchisedekkiä jne, ja arvatkaa vaan palasiko eilisen vanhan kalatutun jälkeen vielä tänään rapu kuvioon.. en edes oleta että se ymmärtää/arvostaa koko juttua, mutta onpa sitten muut jotka ymmärtää henkisiä kuvioita. olipa isot messut today. tuo on se ulottuvuus mihin pääsee enkelihoidossa. > no niin jatkoa tälle, eräs väittää olevansa enkeli-ihminen. mitä vielä kohtaan.. siis enkeli ihmisen valepuvussa.. ilmeisesti linkki ihmisten ja enkelten välillä. laitetaanpa testiin. Shocked

Let us also be clear about these dimensional levels. In this system of energy we have chosen, there are nine dimensions leading you back to Mother/Father God at a Multi-Universal level and the place of your individualized birth. Entering into the ninth dimension further takes you beyond the five levels of Christ Consciousness and into Melchizedek Consciousness. Beyond this dimension is God, the undifferentiated Source of All Creation, Who has Created an infinite number of Cosmic days.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2009 12:06:58 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9898 : 14.09.2009 09:30:20 »

Huomenta  smitten
Elähä pelottele Elwyn...  Grin Olin juuri lauantainan viihtymässä pitkästä aikaa yhdellä luennolla ja olo oli "hieman" infoähkyinen, kun päivä saatiin pulkkaan... mistähän jouduin luopumaan, jotta kaikki mahtui "kovalevylle"?
 knuppel2

Mukavaa maanantaita kaikille siis, työt alkakoon  angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9899 : 14.09.2009 10:38:54 »

Näin maanantain kunniaks  2funny

Kippis vain, mutta töihin auton ratissa pitäsi mennä... kortin menetys ei nyt sovi  Huh
...perjantaina...?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 658 659 [660] 661 662 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: