Sivuja: 1 ... 656 657 [658] 659 660 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619004 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9855 : 24.08.2009 14:16:48 »

Hei mussukat.

Mä olen ihan tosissani parisuhteutunut siihen skorppariin nyt ja me ollaan laihduttu yhteensä 10kg yhdessä, vaikka ei ollu pahemmin edes yritetty..
On vaan tullut syötyä terveellisemmin ja me lenkkeillään yhdessä ja muutenkin tää parisuhde lisää jonkin verran sellasta liikkumis-aktiviteettia, tuleehan siitä pari tuntia hengästyttävää liikuntaa vähintään joka toinen päivä.. Cheesy

Saa nähdä mitä mun työrintamalla tapahtuu, mutta oon päättänyt lopettaa liian stressailun.
Tähänkin asti kaikki on järjestynyt ja koko ajan näyttää lupaavammalta.

Veri vetää nyt kovasti jonnekin ulkomaille.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9856 : 25.08.2009 14:03:58 »

puhuttu intialaisen, jamaikalaisen, brasilialaisen ja ties minkä maalaisen kanssa tänään,, elämästä on tullut ihan ihmeellistä. muusikoiden maahantuontia, Karibiaa, Amerikkaa, Intiaa.. huh  Grin Grin Grin sellasta se on matkailuala. niin ja hyviä ruokia ja juomia! .

 Grin

 If you have no ongoing relationship, you can expect to be attracted sexually to almost anyone you encounter. Be careful of a new relationship that starts during this time, because you may be seeking a sexual outlet with little regard for other areas of compatibility.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Venus Opposition Mars, , exact at 23:14
activity period from 26 August 2009 to 27 August 2009
« Viimeksi muokattu: 25.08.2009 15:17:58 kirjoittanut ^VERÐANDI^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #9857 : 25.08.2009 19:25:22 »

Luin netistä Iltalehteä ja siinä vilkkui tuo mikko.fi:n paneeli.
No.. :Smiley en olisi klikannut siihen ellen olisi, yöäääk...! buck2 nähnyt tätä;

http://www.mikko.fi/announcements/details.action?announcementId=999386

Pinkit korvakuulokkeet! Cheesy Grin 2funny

Sama kuin laittaisin myyntiin hammasharjani, joka on "uusi" ja "vain pakkauksesta otettu". :Smiley Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9858 : 25.08.2009 20:50:55 »

no huh, jos kiinnostaa sinkoutua jonnekin eri galaksiin star wars musiikin saattelemana.. älkää pelätkö örkkejä.. hetkonen tarkistan.
/

http://ashtarhellas-starland.ning.com/

« Viimeksi muokattu: 25.08.2009 21:04:45 kirjoittanut ^VERÐANDI^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9859 : 26.08.2009 11:27:59 »

ja heti seuraavana päivänä kuulen, että eka miekkoseni aikoo mennä Intiaan opiskelemaan joogaopeksi. onpa käänne. hän menee aina laidasta toiseen. mutta sittenhän ne kaikki oli kuitenkin "henkisiä"; seuraava kumppani oli henkisen lehden päätoim, sitten se herra "parantaja" (oli kyllä vähän muutakin) ja jopa viimeinen joogakoululta.. no jo on. ja seuraavastakin kuulin, että olisi henkisesti avartava suhde..

sain uusia ystäviä Kreikasta ja Ruotsista ja tais tulla partneri, alkuperämaa India
smitten
« Viimeksi muokattu: 26.08.2009 11:44:11 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9860 : 26.08.2009 22:04:05 »

ufoja havaittu Korfun päällä.. on se muuten hassua katsoa maailmaa maahanmuuttajan silmin, ties vaikka itse olisi taas maahanmuuttaja in the future. oli hauskat miitit. tai eräs tuttuhan on menossa Michiganiin?? hänkin on sitten maahanmuuttaja siellä.

asiasta toiseen; miten  oinas otti minuun yhteyttä melkein samalla hetkellä kuin ajattelin ottaa siihen yhteyttä? olipa. nyt tulee koko ajan "yhteensattumia" esim tänään, kun eräs ei ollut paikalla, niin naapurissa oltiin jo ihan yhteistyövalmiita. he he he
 angel

Your Numeroscope - Today, August 26, 2009
In your sentimental life, you are going to be on a cloud! Whether you are single or part of a couple, Cupid will be close by and seem to whisper sweet nothings in your ear that you should repeat for the pleasure of those close to you...Your charm will conquer everyone today and you will be filled with joy and love, and have great confidence in yourself! No-one will be able to resist you.

Your Lovescope - This Week
This week you must write down any archetypal imagery that floods your mind during the night. The Universe is preparing you for someone to enter your love life. Dream symbolism may give you some insight into this person and their intent with you. Your subconscious is trying to prepare you for this relationship.
« Viimeksi muokattu: 26.08.2009 22:26:58 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #9861 : 27.08.2009 00:01:33 »

Siis mä en oo koskaan voinut käsittää kadulta löytyviä sukkia, joskus näkyy vain toinen sukka! Miten on mahdollista hukata sukat jalasta 2funny. Ja ilmeisesti tuo on aika yleistä koska mä muistan nähneeni elämäni aikana toodella monet sukat pitkin pientareita ja aina se on tuottanut ihmetystä Cheesy.
 Oi Kato Vega, päästä mut piinasta ja kerro miten se on mahdollista!

On teoria sukkavorteksista, kun laittaa pesukoneeseen sukkaparin niin se toinen automaattisesti häviää. Ilmeisesti ei kuitenkaan toiseen galaksiin kuten olin arvellut. Embarrassed
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9862 : 27.08.2009 01:41:06 »

Siis mä en oo koskaan voinut käsittää kadulta löytyviä sukkia, joskus näkyy vain toinen sukka! Miten on mahdollista hukata sukat jalasta 2funny. Ja ilmeisesti tuo on aika yleistä koska mä muistan nähneeni elämäni aikana toodella monet sukat pitkin pientareita ja aina se on tuottanut ihmetystä Cheesy.
 Oi Kato Vega, päästä mut piinasta ja kerro miten se on mahdollista!

On teoria sukkavorteksista, kun laittaa pesukoneeseen sukkaparin niin se toinen automaattisesti häviää. Ilmeisesti ei kuitenkaan toiseen galaksiin kuten olin arvellut. Embarrassed

No prkle, sinnekö DolceVitan kulmilleko ne katoaa..! tickedoff

 Angry
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9863 : 27.08.2009 14:43:32 »

miten voi olla niin mielenkiintoista elämää? esim tänään tutustuin venäläiseen naiseen, joka on hulluna Ruotsiin ja vienyt sinne ihmisiä. sitten! Taekwondo-professori, joka tuntee Korean pääministerin ja kulttuuriministerin, uusi tuttavuus. heti sen perään Nesteen ent. yrityskauppojen päällikkö haluaa partneriksi kanssani mitä pikimmin. whats happening? samoin eräs gambialainen? yrittäjä

Your Horoscope - Tomorrow, August 28, 2009
Climactic events are apt to pop up in your life. It is time to condense and solidify your grand schemes and bright ideas in such a way that makes them more practical. Things may be spinning so fast that you aren't quite sure where to jump on. Worry about this later. For now, what you need to do is express your ideas forcefully and succinctly. Doors will open wide.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2009 14:50:03 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9864 : 27.08.2009 14:54:00 »

No mä vaan oon rakastunut.  Smiley

tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #9865 : 28.08.2009 11:10:15 »

Hemmetti kun piti syntyä kauriiksi. Oon tehny 62 tuntia töitä viikossa ja vielä pitää pukata 20 tuntia päälle. Seuraavssa elämässä haluan jonkun työtä vieroksuvan merkin itelleni.  Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9866 : 28.08.2009 12:19:41 »

älä sitten ota jousimiestä, kun Jupiter hallinnoi niin monta asiaa matkailusta politiikkaan ja showbiznekseen.. nukuin kuin tukki äsken, yöllä tulin musikaalista, piti herätä aikaisin ja eiku taas miittejä. klo 14 ja sitten Turkuun ja su menoa ja ma klo 16 ja klo 19 ilmeisesti ja vielä yksi lisää ja ti koulutus ja ke kiertoajelu, taidan kuukahtaa seuraavaksi ke..

oikeasti ihmettelen mistä ihmiset saa energiaa jos on vaikka joku keikkaputki päällä..
 buck2 laugh

 Your Numeroscope - This Week
One, this week sparks a highly imaginative and inspirational energy. It's especially good for music and romantic escapes. Wisdom encourages a heartfelt decision to leave behind disappointments and the repeated frustrations of ordinary life. If you're finally fed up, you may be open to discover what truly makes life satisfying and meaningful. You'll enjoy parties and social gatherings. Step up to volunteer to help others. Stay in close contact with artistic and creative people.
« Viimeksi muokattu: 28.08.2009 12:51:27 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #9867 : 28.08.2009 16:02:27 »

Hemmetti kun piti syntyä kauriiksi. Oon tehny 62 tuntia töitä viikossa ja vielä pitää pukata 20 tuntia päälle. Seuraavssa elämässä haluan jonkun työtä vieroksuvan merkin itelleni.  Huh

 Grin

Synny tämän hetkiseksi minuksi seuraavassa elämässäsi. Cheesy
 aurinko kaksosetaskendentti skorpionikuu vesimiesvenus rapu ja  mars oinas
ja et liikauta persauksiasi töihin päin ennen kuin tarjolla on oikeasti kiinnostavaa
tai kun aivan pakko!  Grin 2funny
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #9868 : 28.08.2009 16:05:51 »

Tahtoisin olla kala seuraavassa elämässä, tai ainakin  kuu kalat Juuh, näin se on. Jos ois mahdollista, niin  leijona venus  :Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #9869 : 29.08.2009 13:47:50 »

Hyh hyh, no toivotaan. Yövuoroon meno terkkariin eikä huvita kännikaloja katella knuppel2
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Sivuja: 1 ... 656 657 [658] 659 660 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: