Sivuja: 1 ... 650 651 [652] 653 654 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619118 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #9765 : 25.07.2009 14:35:42 »

vaikeuksia ohjata  kaksoset miehen aatoksia järkeville linjoille.. sellaisia ne kai on.. hauskaa iltaa, meillä leffailta kaiken kunniaksi, taisi tulla partnereita ku pipoo.. jotkut oli 3 rock konsertissa tänä kesänä (toiset ei, heh)-- me vain katselimme oopperajuhlien valmistelua ulkomailla..

Se on ihan helppoa. Pitää antaa luulla, että kaksonen ajattelee ja päättää itse, vaikka oikeasti ohjailet ajatuksia ilman sanoja...  Grin Tai ainakin kun suhteessa molempien rytmi on sama, niin olen huomannut että kaikki toiveeni toteutuvat ilman sanoja, kunhan hän vain on se joka ne sanoo ääneen.  Wink

Hyi kamala näitä ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa jossain mielenhäiriössä tai sairauksessa
joitain diktaattoreja ja jumaluuksia itsessään,
jotka pyrkivät hallitsemaan ja muuttamaan toisen persoonaa, ajattelutapaa ja elämää
itselleen sopivaksi. buck2 buck2 buck2

Varmaan siksi, että tunne -ja sosiaalinen älykkyys ei riitä itsensä kehitykseen,
vaan silloin mieli hakee korvaavan toiminnon ja pyrkii sitten muuttamaan muita
ja ympäristöänsä omiin vajavaisuuksiinsa sopiviksi. Huh

Justiinsa mietin tuossa intraälykkyys-topicissa ravinnon, myrkkyjen ja saasteiden
vaikutusta aivoihin ja siten esim. tunne -ja sosiaaliseenälykkyyteen
-kuin myös toki muihin älykkyyden muotoihin.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9766 : 25.07.2009 18:14:27 »

Eiks toi ns. hienovarainen ohjailu ole muutenkin aika yleinen tapa saada asiat hoitumaan mielensä mukaisesti? Olen ainakin ollut huomaavinani :Smiley

Meitsi taas sanoo suoraan miten asiat ovat ja mitä tapahtuu jos homma ei mene meikäläisen mielen mukaan 2funny



 Grin 2funny

Niinpä, mutta minä olen pyrkinyt siihen, että valitsen sellaiset ihmiset
lähipiirini, jotka ovat jo valmiiksi sopivia.. :Smiley
-yksinkertaisesti siitä syystä, että olen pirun laiska ja mukavuudenhaluinen! Grin 2funny

En minä mitään vaivaa halua tehdä/nähdä..  :Smiley
-elämä on mukavaa näinkin ja en ole mikään kärsimyksiä elämääni haluava masokisti,
joka sitten saa leikkiä sadistia sille toiselle. Tongue
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9767 : 26.07.2009 09:33:43 »


Huomenet tupaan!

Töihin pitäisi lähteä, mutta ensin aamukahvit....

ja pikku monologi, kun muut näyttävät vielä nukkuvan.

En oikein tiedä kummasta täällä on ollu puhe vai kummastakin, eli parisuteessa vallitsevasta dynamiikasta vai, että valitaan tyystin itselleen "sopimaton" kumppani, jota sitten yritetään muokata persoonaltaan ja ajattelultaan itselle mieleinen?

Itse olen varsin itsenäinen ja kykenevä hoitamaan lähes kaikki arjen aisiat, mutta parisuhteessa molemmilla on tarve tuntea itsensä tarpeelliseksi ja tarvituksi (onkohan tuo Suomea?) Joten olen joutunut opettelemaan antamaan puolisolleni tilaa myös tehdä ja päättää asioita, eikä vain mennä minun rytmissä. Parisuhteessa, kuten ystävyyssuhteissa tämän voi tehdä suoraan sopimalla tai sanattomalla sopimuksella. Ja kyllähän sellainen "ripsien räpsyttelyllä" tahtonsa läpivieminen on ihan hauskaakin, kunhan molemmat tietävät missä mennään ja asiat jotka ovat silloin kyseessä eivät ole toisen alistamista. Vaikka "syödäänkö vai naidaanko ensin?  Grin

Parasta tämän ripsien räpsyttelyn ja miehisen arvovallan käyttö on silloin, kun molemmilla on hauskaa ja siihen riittää huumorintajua. Myös tilannetaju ja toisen oikea kunnioitus auttavat.   coolsmiley

Nyt töihin. Ihanaa sunnuntaita astrolaisille ja heidän kumppaneilleen!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9768 : 26.07.2009 09:50:18 »



Parasta tämän ripsien räpsyttelyn ja miehisen arvovallan käyttö on silloin, kun molemmilla on hauskaa ja siihen riittää huumorintajua. Myös tilannetaju ja toisen oikea kunnioitus auttavat.   coolsmiley

Nyt töihin. Ihanaa sunnuntaita astrolaisille ja heidän kumppaneilleen!  smitten


Juuri näin!  smitten
Huomenet täältäkin kaikille! Itse vietän tänäänkin vapaapäivää ja sitten taas töihin..
On mennyt vähän kummallisesti kun on ollut jo kahtena viikkona ma-pe töitä ja la-su vapaa,
oon melkein tottunut siihen että viikonloppuna on aina töitä ja viikolla vapaat..
Mut joo.. vuorot menee näin: aamuvuoro, kaks iltavuoroa, kaks aamuvuoroa.
Sitten TAAS viikonloppu vapaa! Harmi, sunnuntait ois rahaa..........

Nyt tässä pitäs ruveta heräileen ja laitteleen itseensä ihmisen näköseks,
niin voin mennä kirmaamaan tuonne auringonpaisteeseen skorpparin kanssa.. Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9769 : 26.07.2009 11:03:46 »

täällä ei ilmeisesti tapahdu mitään sen kummempia.. ?

Saturnalialle, en voisi olla  kaksoset miehen kanssa suhteessa, ja kun koetan puhua asiaa, se vain flirttailee, no pitänee myhäillä, että sen saa hetkeksi kuuntelemaan asiaakin. kun ei nyt muu huvita.

no eräs mies, jonka merkkiä en edes tiedä, teki minulle tavallaan palveluksen kun oli kriittinen yhdessä asiassa. piti oikein miettiä miten asiat on ja lähetin asiallisen viestin. miesparka on menettänyt rahaa joissain yhteyksissä (katsomatta mihin on mennyt mukaan, onko tunnettu tuotemerkki tms). nyt sitten kyseli haluanko bisneksiä erään maan kanssa.. hmm.. no siihen suhtaudun kyllä aika kriittisesti. katsotaan! huh
« Viimeksi muokattu: 26.07.2009 11:32:25 kirjoittanut #Sleipnir# » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9770 : 26.07.2009 22:10:00 »

Mulla on tänään "treffit"  Cheesy  Cheesy  Cheesy  uglystupid2

 2funny

Ihan uus ja tuiki tuntematon tyyppi....  Grin

Peukkuja! Ei kerkee nyt enempää kertoa...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9771 : 26.07.2009 22:23:33 »

Mulla on tänään "treffit"  Cheesy  Cheesy  Cheesy  uglystupid2

 2funny

Ihan uus ja tuiki tuntematon tyyppi....  Grin

Peukkuja! Ei kerkee nyt enempää kertoa...

Afro
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9772 : 26.07.2009 23:26:37 »

Vai ettei mitään tapahdu, no mullapa tapahtuu ..  2funny

Onnee Kenkulin treffeille!

Mun elämän yhtälöitä:  angel

 aurinko mars merkurius kaksoset askendentti jousimies kuu kauris venus oinas +  aurinko skorpioni askendentti leijona kuu kalat mars neitsyt venus vaaka merkurius jousimies =  smitten smitten smitten LOVE
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9773 : 27.07.2009 18:20:35 »

Eipä menny treffit hirveen hyvin  Grin Olin vielä niin väsyny matkasta ja ei se tyyppi sit
ollu yhtään mun tyyppiä.. no onneks ymmärsi sen itsekki sit hyvin,ku musta paistaa kyllä läpi
jos ei kiinnosta  Smiley
Nyt oottelen vaan enskuuta innoissaan ku aion ottaa pään täyteen pikkulettejä ja vähä hiuslisäkkeitä siihen sekaan  Kiss
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9774 : 27.07.2009 18:30:18 »

JOo, ei ne trehvit aina onnistu. *muistelee menneitä*  2funny Mä oon tapaillu niin kummallisia ja itselleni epäsopivia tyyppejä, että hohhoijaa............. buck2

Hmm, mä vaan odotan täällä että kulta pääsis iltavuorosta ja tulis hakemaan mut yöksi luokseen..
Meillä on kerrankin samat vuorot huomenna ja ylihuomenna niin pystytään näkemään
(ellei sokeiks tulla  2funny)

Fly fly fresh forever.. http://www.youtube.com/watch?v=rsiTur9EiHk
Tara bänxxin blogista löysin tän ja sen jälkeen soinu koko ajan..

Miten mä voin rakastua johonkin skorppariin,
vaikka olen aina jotenkin ajatellut että se on ihan viimeisin merkki mulle?  Grin
Olin näköjään ihan väärässä, tosin tajusin taas että mun kolme parhainta ystävää on nousevia skorppareita!  Grin

Vielä olisi neljä päivää töitä ennen vapaita. Tänään on vatsalihaspäivä (oon nyt jonkin aikaa tehnyt vatsalihastreenin joka toinen päivä ja tuloksia näkyy jo hieman).. Mitäs muuta.. idiot2 Kämppä on sotkunen, mutta ei mua kiinnosta, kun periaatteessa asun ihan muualla kun täällä..  2funny
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9775 : 27.07.2009 18:57:13 »

Joo mulla tuntuu että nyt ollu kaikki treffit ihan kummallisia  2funny
Pitää pitää taukoa nyt vähä treffailuista.. eikä tässä ketään kiinnostavaa nyt oliskaan.

Vitsi mitenhän sitä saa ensyönä nukuttua ku nukuin tänään viiteen asti iltapäivälle  Huh
Kalliita nuo pikkulettien laitot,mutta mä haluuuuun... oon pienestä asti aina halunnu et
joku tekis lettejä pään täyteen ja aina joku sisko tehny tyyliin joku 5 lettiä  Grin  2funny

Nyt kuitenki oon päättäny että pakko mun saada toteuttaa mun haave ja laittaa ne  smitten
Pitää vielä vähä aikaa jaksaa oottaa  Cheesy

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9776 : 28.07.2009 12:17:13 »

Väsyttää hieman mutta oli pakko tulla nettiin vaikka tässä on pieni hoppu lähteä töihin..
Onneks mulla on tänään maailman ihanimmat työkaverit, tulee varmasti sujuvaa ja hauskaa työntekoa.. smitten
Toinen on ihanan rempseä, valoisa ja aidon oloinen oinas-tyttö (mun ikäinen) ja toinen sellanen about 35-40v ihana nainen kenen merkkiä en ole vielä kysynyt, mutta se on sellainen syvällinen, empaattinen ja nauravainen myös.. Molemmilla on ihan mahdottoman hyvä huumorintaju ja ihania ihmisiä muutenkin.. Smiley

Mä tykkään melkein mun kaikista työkavereista tosi paljon vaikka niitä on yli 30 (kun sijaiset otetaan laskuihin mukaan)..
 smitten

Oikeestaan vaan kaksi kenen kanssa en välitä tehdä töitä, mutten niitäkään mitenkään inhoa..
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9777 : 28.07.2009 13:21:43 »

Mullakaan ei sen kummempia suunnitelmia tällepäivälle,kuin että pitää lähtee
ravaamaan taas kaikkiin virastoihin.. buck2 No yritän kestää sen....
Sais sit enskuussa rahaa silleen et otan ne letit  smitten
Opintolainasta ne oikeestaan otan  Grin

Olipa kivaa eilen illalla ku pari kaveria oli kylässä puol yhteen asti illalla  angel
Sai taas jutella syntyjä syviä.... 2funny

Mut nyt mä meen hoitaa nuo papruhommat ettei ne stressaa koko päivää  idiot2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9778 : 28.07.2009 16:03:54 »

olin keskellä kunnon valtataistelua parin firman välillä, ja se sitten haihtui kuin tuhka tuuleen.. tilaisuuksia tulee, kaikkiin en tartu. hyvin silti taitaa mennä, kun on vihdoin jousimieshommissa. huomaa vahvuutensa. jos siis uskon astroon.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9779 : 29.07.2009 12:26:20 »

Saturnis, yhteen vanhainkotiin sain 6 viikkoa täyttä listaa sijaisuuksia..
Teen kahta sairaslomaa ja yhtä kesälomaa.. Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 650 651 [652] 653 654 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: