Sivuja: 1 ... 647 648 [649] 650 651 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619017 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9720 : 10.07.2009 22:53:47 »

apua mikä nössö mä oon kun tekstarilla kysyn että "haluisitko olla mun kanssa ihan oikeesti oikeesti"...

KÄÄK.. buck2 Mutta se viesti lähti jo.. 2funny Olisinhan mä sitä voinut kysyä kasvotustenkin mutta se ihan rehellisesti unohtu.. Ja parempi kysyy tänään kun huomenna siellä häissä, ettei se kuulosta siltä että se on joku sen romanttisen ilmapiirin aiheuttama mielenhäiriö mussa.. Grin

Mutta kamalaa, miksi pitää piinata itseensä lähettämällä tollasia viestejä.......
Mä tiedän että se vastaa ihan kohta mutta silti.. IIIKS.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9721 : 10.07.2009 23:19:22 »

Nonii  smitten smitten smitten smitten
Kauniita unia ja rakkautta sitten kaikille..!  smitten Kiss smitten angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9722 : 10.07.2009 23:50:51 »

tasan 3 v sitten  oinas oli ihan villinä, ja vieläkin.. mikä sitäkin vaivaa.. mutta että olisiko se rakkautta.. ? pitäisikö sen olla?

tässä eräs pätkä ennen kuin katoan maasta.. have fun..

Lakkaa sättimästä itseäsi. Mennyt on mennyttä. Älä pane teitä kumpaakin kärsimään, kun yrität selvitä oppitunneistasi. Muista, ettei tätä olisi tapahtunut ilman hänen suostumustaan. Kukaan sielu ei käy maan päällä läpi mitään sellaista, minkä suunnittelemisessa hän ei ole ollut mukana. Jostain syystä - mistä et ole huolissasi - äitisi päätti saada kaikki nämä asiat tapahtumaan.

 Cool

Aurinko siirtyy Leijonaan 23.8. ja vuoden 2009 Leijonaportti avautuu. Maan päällä asuvat saavat seuraavan vuosijakson kosmiset energiat jumalaisen tietoisuuden kehittymistä varten!
 
Ja niin toivotamme teille matkaa täynnä valoa, rakkautta ja naurua heinäkuussa 2009!
« Viimeksi muokattu: 10.07.2009 23:57:26 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9723 : 11.07.2009 09:32:32 »

Oh my f... god...

Mä en tiedä mikä mielenhärö muhun iski...

Hahhaha. Mulla on ollut nyt tosi kauan, tosi tosi kauan, melkein vuoden, ihan lähes omanväriset keskivaaleet kullan/hiekan/maantien kombinaatioväriset hiukset..

Sitten PAKKO just tänä aamuna, kun oon yhden aikaan lähdössä kaverille jonka kautta sit pian häihin,
niin alkaa värjäämään hiuksia tumman punasiks!
Onko mun päässä enää mitään järkee, tästähän saattaa tulla katastrofi.. Grin
Mä vaan haluan yllättää  skorpioni :n olemalla hieman eri näköinen.. Wink
Toivottavasti muutos on positiivinen... 2funny
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9724 : 11.07.2009 19:18:57 »

Iltaa tupahan  smitten
Kiitos Elwyn peesistä... harmi vain, paikka ei ollut minulle  Undecided mutta ehkä palaamme astialle, sanottiin. Käytännön ongelmia siis... mutta joopa, täytyy siis alkaa olla aktiivisempi omassa yrityksessä ja vaikkapa mainostaa hieman  Cheesy
On tuo mainostaminen vain "hieman" liian tyyristä miun makkuun... suhteessa hyötyyn, kun ollaan alalla jossa puskaradio on paras mainostaja  :Smiley ja toisaalta, jos rehellinen täytyy olla... tämäkin on ihan ok. Hidas tahti voi joskus olla se paras vaihtoehto, kauhean tohinan sijaan.
(... kuka puhuu, minäkö?  2funny )
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #9725 : 12.07.2009 22:17:27 »



                                       coolsmiley


                   Jos tuota vähemmän kokee yhden päivän aikana, voi tuntea

                        itsensä tosi köyhäksi, noin yleensä!


                                               angel


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9726 : 13.07.2009 12:47:51 »

Taas vk. alkaa  Cheesy Hupenevaa tavaraa, tämä ihmiselon aika... kumpa sen vain taiden osais käyttää, joka päivä  angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9727 : 13.07.2009 13:44:38 »

Saturnalia; lähtipä nopeesti.. jos siis puhut tuosta samasta miehestä?
En tiedä, mutta tavallaan onni, ettei kuolemaa tarvinnut kauaa odottaa..?
No, kyllä se silti aina vähän oudolta tuntuu.. Peace hänen sielulleen.


Voitteko kuvitella että mä nappasin morsiuskimpun..
Niin ja hankin itselleni myös mustan silmän, joten ei ihan turhat häät.
En vaan j*** ymmärrä miksi se muija löi mua. Juttuhan meni niin että sen äijä riehui ja roiski kaljaa kaikkien päälle, niin mä päätin heittää siideriä sen päälle ja sit tuleekin sen vaimo ja lyö mua..
Huvittavinta on se että se vaimo oli selvin päin. Aika hemmetin pimee pitää olla että lyö tollasesta..
Mutta en kyllä kerennyt tekemään mitään kun  skorpioni veti mut siitä heti pois ja roudas mut pihalle rauhottumaan..

Kyllä mä vähän huusin siellä mutta mutta hehheh, aika äkkiä se juttu oli ohi,
se muija tuli pyytään multa anteeksi noin 40min päästä,
no toki mä annoin anteeksi mutta joo... Ihan fucking sama..
Kyllä kaikki vähän ihmetteli.. Grin

Oli silti aivan ihanat häät, mä istuin kirkossa skorpparin ja kala-ystäväni välissä,
mulla alko kyyneleet valuun silmistä ihan sikana niin nää otti mua yhtäaikaa käsistä kiinni  Smiley ja mulle tuli niin ihana olo, olla niiden ihanien ihmisten kanssa siinä hetkessä  Smiley angel

Eilinen menikin sitten pitkälti krapulaa parannellessa ja ollaan harrastettu niin paljon seksiä,
että on joka paikka ihan tohjona.......... Pitäis varmaan ehkä rauhottua vähitellen,
mutta kun kaikki on nýt niin kivaa.. Ja  skorpioni sano mulle eilen illalla niin ihania hempeyksiä että luv  smitten Kyl mä sitä rakastan..  smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9728 : 13.07.2009 14:48:30 »

Kuoli tänä aamuna hän  Cry
Osanottoni. Toivon enkeleitä matkalle...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9729 : 13.07.2009 17:26:09 »

Noi oli kyllä mun makuun ehkä vähän turhan kosteet häät..
Porukka oli ihan liian sekasin.
Millähän hitolla saisin mun silmän vaaleneen äkkiä, torstaina on töitä niin ei paljo kiinnostais vastailla työkavereiden uteluihin.. Eikä tää peity yhtään meikillä..
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #9730 : 14.07.2009 06:27:46 »

http://www.youtube.com/watch?v=V1oSceb1IM8

Jos nyt jotakuta mun drag king-suoritukset kiinnostaa Cheesy

annaelen

No jopa oli komiaa laulantaa!  coolsmiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9731 : 14.07.2009 15:41:18 »

Siis WAU  Wink
Sait kyllä näyttämään laulamisen äärimmäisen helpolta mun silmissä-ihan kun olisit vaan "lonkalta heittänyt"  Grin

Asiasta toiseen, onko kellään muulla ollut mieletöntä kämmenkutinaa? Vasemman käden viivat elää taas ihan omiaan ja vähän väliä saa saa urakalla raapia  Tongue . Peukalosta suoraan kämmenen keskustaan päin on ilmestynyt viiva joka vaan koko ajan syvenee ja pitenee  Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9732 : 14.07.2009 15:46:00 »

Voimia Saturnalia  smitten angel

Noh.. Kiteelle lisää tsemppiä; elämä saattaa yllättää välillä oikein kunnolla Cheesy

Arvatkaas kuka lähtee marraskuussa Kyprokselle? Ajattelinpa käydä samalla myös Egyptin retkellä tsekkailemassa pyramidit, sfinksin ja muut tilpehöörit! Voi video, olen haaveillut monta monta aikaa tällaisesta reissusta smitten

Ai että Egypti on aivan iiiiiiiihana paikka!!!  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9733 : 14.07.2009 20:56:55 »

Mäki lähden luultavasti syyskuun alussa isosiskonkaa ulkomaille  Smiley
Paikkaa ei olla vielä lyöty lukkoon,mut ehkä Kreetalle tai Italiaan  smitten

Huh huh.. Suursiivottiin kaverinkaa mun kämppä! Kyllä se oliki likanen,ku kunnolla siivottu ehkä puol
vuotta sitte.. nyt innostuin pesee lattiat,vaihtaa lakanat,tuulettaa ja tamppaamaan matot...
ja muutama homma jäi vielä huomisellekkin  buck2 Roskia lähti joku 6 pussia...

Mutta ai että sielä on nyt puhdasta  smitten

Ja arvatkaa kuka saa huomenna oman tietokoneen? MINÄ!!! Eikä ees tarttee maksaa siitä mitään
ku se on isoveljen vanha! Pitää vaan sit avata netti siihen..  Smiley
Nyt nautin omasta rauhasta porukoilla ku kaikki lähti johonki mökille,laitoin saunan päälle
ja käytän eka koirat ulkona ja sit saunaan kynttilöitä ja sinne vaan rentoutumaan.. siivoomisessa tuliki aika hiki  Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9734 : 14.07.2009 21:28:03 »

Onnee vaan kaikille ketkä pääsee jonnekin..Afro

Kivaa mennä taas ylihuomenna töihin kun tässä on ollut niinku koko kesän joka toinen viikko saikkua!
Palkatonta saikkua siis, on siis pitänyt perua töitä...........
Ja nyt on vaan muuten vaan lomailua ollut tässä pari päivää!


Silmä on edelleen sininenpunanenvioletti ja vähä jo vihertää.. 2funny
 skorpioni sanoo mua pikku pandaksi.. 2funny

Kohta taas lähden sen luo nukkumaan, sillä kun on nyt iltavuoroviikko niin me ei muuten juuri keretä näkemään.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 647 648 [649] 650 651 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: