Sivuja: 1 ... 646 647 [648] 649 650 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618754 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9705 : 08.07.2009 11:14:08 »

lapsekkaat, paljonkos matkustelette kesällä perhekohteisiin eli härveleihin ja mitenkä paljon mökki-ja maaseutuelämää??  Cool  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9706 : 08.07.2009 11:38:21 »

^
Perjantaina vasta alkaa omaloma, sitten se selviää. Varmaan viikko siitä menee metässä ja mökeillä.
Muutama mökki- ja kaupunkikohde ynnä random-rentoutumista..

On muuten kova säätäminen mihin laittaa nappula kun itse huhkii vielä työmaalla eikö?
Tänä kesänä järkkäsin sen jo mummolaan, yhdelle ulkomaan vkl-reissulle, härvelimaahan, eläinpuistoon ja pari päivää oli isällään. Sitten vielä viikon kesäleiri päälle, että joo.
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #9707 : 08.07.2009 12:42:49 »

Hei astrolaiset! Onko kukaan teistä huomenna Ultrapäivillä Kuortaneella? Voitas vaihtaa pari sanaa kahviossa, jos löytyy muitakin. Quis on?  Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9708 : 08.07.2009 13:25:34 »

Kaunista kesäpv. tännekin  smitten
Maistuuko kylmä mintticapuzino kenellekään muulle, kuin minulle? Mukana ois tarjolla marianne karkki bebejä... NAM! Oma tekemiä ja lisäaineettomia... ainoastaan paljon rasvaa ja sokeria  2funny

Tänä kesänä ainoastaan nuo nitronationalsit olivat perheen yhteinen vaelluskohde, mutta lasten kanssa mie koluan Särkänniemeä pari kertaa eri kokoon panolla. Ikeassa täytyi tehdä riemu reissu ukon kanssa ja leirielämää lapset nautivat parit vk.t. Nyt ei tehdä isompaa, eikä hurjempaa  angel
Lasten kanssa muuten on ihanan helppoa, kun ovat jo hiukan isompia... arvatkaa onko koti yksi iso työleiri?
 :Smiley
Tuntuupa koulu taas mukavalta, kun alkaa...  2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9709 : 08.07.2009 16:17:03 »


WOE, teitä  smitten
Olen aikoinani ollut sanomassa "tahdon" ja nyt näiden muutoksieni kanssa olen vakavampi, kuin tuolloin. JA JOS joskus käy, jotta tuosta lupauksestani irtaudun... tokkopa ihan äkkiä uutta menen höpiseen  uglystupid2
Ihan pöhkön hommaa... missä lienen minäkin ensi keväänä...?  angel Ei auta kuin katsoa ja ottaa vastaan mitä annetaan.
Mutta iltaa tupahan ja tasapuolisesti kaikille  smitten


 smitten
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #9710 : 08.07.2009 19:37:03 »

Jaa...ei taida olla ultrapäivillä muita astrolaisia. Näkyillään sitten jossakin toisessa tilaisuudessa tulevaisuudessa. Nyt takaisin pakkaamaan kamoja.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9711 : 08.07.2009 21:41:57 »

lapsekkaat, paljonkos matkustelette kesällä perhekohteisiin eli härveleihin ja mitenkä paljon mökki-ja maaseutuelämää??  Cool  Kiss

Ei tule hirveästi matkusteltua noihin perhekohteisiin, kun ei ole sitä autoa ja nyt opiskelijana on tuo budjettikin aika tiukilla, mutta Suomenlinnassa ollaan käyty ja Korkeasaarikin pitäisi koluta. Tyttöjen isä vie Linnanmäelle, ihan kiva että ei tarvitse sitten itse viedä, säästyy rahaa.  Wink Maalla oltiin juuri viime viikolla kokonainen viikko. Nuuksion kansallispuistossakin pitäisi vielä käydä telttaillen, mutta eipä sitten kai muuta ihmeempää... Mahdollisimman paljon luontoa kuitenkin.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9712 : 08.07.2009 22:15:59 »

tiedox vaan, matkailuala tulee kenties triplaantumaan 10 vuodessa.. näin ne visioi kun tapasin matkailualan markk pomon från Sverige.. siis 2.1biljoonaa $ olisi kehissä.. gonatt.. tapasin henkilökohtaisesti miehen, joka on nostanut erään tunnetun firman pörssin kovimmaksi nousijaksi, huh..  +357% kun Nordea tekee -12% vuositappiota. Cool


Logiikka menee seuraavasti. Ns. lyhyessä järjestelmässä, mitä englannin kielessä nykyään pääsääntöisesti käytetään Atlantin molemmin puolin, suuret luvut muodostetaan kertomalla tuhatta itsellään. Miljoonassa kerrotaan tuhat kertaalleen itsellään: 1000*1000. Biljoonassa (bi = kaksi) tuhat kerrotaan kaksi kertaa itsellään: 1000*1000*1000. Triljoonassa (tri = kolme) kolmesti, jne.

Meidän ns. pitkässä järjestelmässä kantalukuna on miljoona. Biljoonassa (edelleen bi = kaksi) on kaksi kertaa niin paljon nollia kuin miljoonassa, siis miljoona miljoonaa. Triljoonassa on taas kolme kertaa niin paljon.
« Viimeksi muokattu: 08.07.2009 22:36:19 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9713 : 09.07.2009 13:15:09 »

Mukavaa päivää tupahan  smitten
Pestäänkö Elwyn yhdessä tuvanki ikkunat, kun kerran pelit ja vehkeet on kummallakin esillä ja iskussa?
Miulla ois tuossa nuo pari omaa enään jäljellä ja sit ois talon kaikki lasit kirkkahat...
Noista sälekaihtimista... käyppä Ikeassa  Wink Voi bubjettikin kestää...

Pitäkäähän minulle peukkuja huomenna! Olen menossa työhaastatteluun, josta vois lohjeta lisää voita tämä leivän päälle... kelpais  Cool
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #9714 : 10.07.2009 09:51:00 »

Heissan vaan täältä Chandran omalta vuoristoradalta! Cheesy

Ei huvipuistossa tarvitse käydä,kun sen päiväinen muutosten myllerrys käy elämässäni,etten perässä pysy.

Piti lukemani täältä teidän kuulumisianne,muuta kello,tuo ainainen aikatauluun sitoja,menee taas sellaista vauhtia ettei ollut aikaa. Undecided

No,toisella kertaa.

Nyt vaan toimtan teille tänne paparperipiirakan ja vaniljakastiketta ja toivotan ILOISTA PÄIVÄÄ! Cheesy
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9715 : 10.07.2009 10:37:17 »

Nyt vaan toimtan teille tänne paparperipiirakan ja vaniljakastiketta ja toivotan ILOISTA PÄIVÄÄ! Cheesy

Nam, kiitos!  Tongue Iloista päivää sinullekin.  smitten angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9716 : 10.07.2009 13:31:59 »

Uuh.. ihan kuin ois eilen juossu maratonin, tehnyt hullun salitreenin ja jäänyt katujyrän alle.. uglystupid2


 2funny smitten smitten smitten smitten Kiss

meni ihan hetkessä 6 tuntia.. 2funny

Joo hyvää päivää vaan kaikille, mun pitää lähtee kohta tuon yhden mussun kanssa ostamaan sille paitaa ja solmioo huomisiin häihin ja sitten kahville jonnekin jajaja jos opettaisin sille vielä valssia vähän.. Cheesy

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9717 : 10.07.2009 19:52:50 »

Saturnis, hienoa!
En mäkään täällä enää ihan hirveesti jaksa pyöriä...
Löydettiin skopulle kivat paita ja solmio, mentiin sen luo, se kokkas, katsottiin leffa..
Sit mun pitikin tulla nyt jo kotiin koska en oo yhtään valmistautunu huomisiin häihin!
Sain äsken idean että jos räväyttäis ja kävis äkkiä hakemassa kaupasta punasen hiusvärin.. Grin
Oon ollut nyt ihan tarpeeks kauan hiekan/kullanvaalea blaaaaaaaah luonnollinen..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9718 : 10.07.2009 21:03:23 »

Vais että sellatteen oot löytänyt... Wink Wink

 jousimies on mun nouseva..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9719 : 10.07.2009 22:17:07 »

Emmätiiä mutta on se  skorpioni kyllä ihan mahdottoman kiva.. Siis niin kiva että ei sille voi ku nauraa ja hymyillä koko ajan..

Oon liian ihastunut ollakseni järkevä enää..
Viiiuuuuuh  laugh smitten

Tuntuu hyvälle kun joku välittää ja silittää..  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 646 647 [648] 649 650 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: