Sivuja: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619021 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9690 : 03.07.2009 14:38:02 »

SASHA : No siinähän se... katottiin puuduttavan tylsä,2h kestävä leffa  2funny
Ei ollu tyyppi ihan mun makuun  Undecided
Huono iho,hiljainen,liian tavallinen ja jotenki semmonen mitäänsanomaton...
Kaverina menee kyllä ja omistaa hyvän huumorintajun..
Mutta mun piti keksiä tekosyy millä pääsin sieltä lähtemään heti leffan loputtua  Grin

Se kyllä varmaan olis kiinnostunu ku mesessä tulee jatkuvasti juttelemaan yms...
tää on tätä mun tuuria,jos joku joskus musta kiinnostuu niin mä en sit kiinnostu siitä  knuppel2
Mut tosiaan miksei sitä kaveri voi olla  Smiley

Olin tossa keskiviikkona vähä viihteellä ja tuli otettua vähän liikaa,törmäsin
sit siihen ulkomaalaiseen josta oon kertonut... ja lopulta heräsin aamuyöllä sen vierestä  2funny
hups  Lips Sealed
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9691 : 03.07.2009 15:45:52 »

Sit ois pari vapaapäivää. Pitäs niin siivota mutta ei niin jaksa. Ei ainakaan tänään.
Ja tod näk oon koko viikonlopun poissa kotoa joten ei väliä.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9692 : 03.07.2009 17:32:49 »

Positiivistahan se on, että duunia riittää..!  :Smiley

No perkules, mä siivosin sittenkin.. Tuli imuroitua, pestyä lattiat, peilit, tasot, tiskit, pyykit ja vielä tein sisustuksellisia muutoksia.

Vielä kun suihkuun jaksais mennä.

Munkin pitäis tehdä mun hiuksille jotain, tosin hyvä kun ne saa nyt vihdoin kiinni, niin kasvakoon rauhassa vielä hetken ennen kun leikkaan niihin jonkun järkevän mallin...
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9693 : 03.07.2009 18:36:30 »

Onnea ELWYN uuteen kotiin  smitten  angel

Mäki innostuin siivoomaan kämpän tänään ku alko ahdistaa se sotku ja haju mikä sielä
oli...
Pitäis vaan jostain hommata uus sohva niin olis jees.. edellinen on ihan rikki revitty
ja muutenki epäkäytännöllinen.. pitäski mennä johonki kierrätyskeskukseen kattoo olisko
hyvää ja halpaa sohvaa  :Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9694 : 03.07.2009 20:33:50 »

Hellurei!
Aamulla villasukka rock ja päivällä hiki, hiki, hiki... nyt taas istuu pahan hajuinen muori torpan rappusilla ja ihmettelee Suomen suven kauneutta  smitten
Mukavia hetkiä kaikille... tämä katoaa nyt vk.nlopuksi nauttiin  Wink
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #9695 : 03.07.2009 21:58:05 »

Mikäs nyt on joku hajujuttu...Kahdessa edellisessä viestissä ja just itsekin mietin että mikä täällä haisee  idiot2 Kävin haistelemassa roskiksen, mutta ei tule sieltä.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9696 : 04.07.2009 11:35:04 »

^ paras  2funny  2funny   Grin

Mitähän tänään keksis... Täällä olis ainaki ihan tässä lähellä koiranäyttely.. vois
kaverinkaa käydä kattomassa.. ku en vielä uskaltanu Hourunkaa sinne ilmottautua  Embarrassed
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9697 : 04.07.2009 20:59:57 »

Aslobos -se olin ainakin silloin meillä minä, joka haisi  2funny
Ja Saturnalia the princess of periward -siivoamisen vuoksi  2funny  2funny  2funny

Hellurei vain tupahan kaikille  Kiss
Tämä kiteen kappale siivosi konkreettisen ympäristönsä ja samalla prosessoi isoja muutoksia, joita nyt siivoan, ts.ulkoistan. Lähipiiri järisee perustuksillaan, mutta antaa paukkua vaan  Angry Olen ollut sitkeä ja liian taipuvainen tekemään asiat liian helpolla... kun inhoan itseäni, kun natkutan ja natkutan muiden tekemättömien hommien perään  buck2
No, nyt loppu. Jos ei ja homma vaan jatkuu... tapahtuu sarja hurjia  Shocked ja tämä ei ole leikki nyt, olen niin tosissani, että en usko olleeni edes tuomarin edessä aikoinaan sanoessani "tahdon" näin tosissani.
 angel
Alkaa jännä aika siis... missähän olen parin vuoden päästä?
« Viimeksi muokattu: 04.07.2009 21:05:27 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9698 : 06.07.2009 18:11:23 »

SASHA : No siinähän se... katottiin puuduttavan tylsä,2h kestävä leffa  2funny
Ei ollu tyyppi ihan mun makuun  Undecided
Huono iho,hiljainen,liian tavallinen ja jotenki semmonen mitäänsanomaton...
Kaverina menee kyllä ja omistaa hyvän huumorintajun..
Mutta mun piti keksiä tekosyy millä pääsin sieltä lähtemään heti leffan loputtua  Grin

Se kyllä varmaan olis kiinnostunu ku mesessä tulee jatkuvasti juttelemaan yms...
tää on tätä mun tuuria,jos joku joskus musta kiinnostuu niin mä en sit kiinnostu siitä  knuppel2
Mut tosiaan miksei sitä kaveri voi olla  Smiley

Olin tossa keskiviikkona vähä viihteellä ja tuli otettua vähän liikaa,törmäsin
sit siihen ulkomaalaiseen josta oon kertonut... ja lopulta heräsin aamuyöllä sen vierestä  2funny
hups  Lips Sealed

Huonoon ihoon auttaa antibiotti-kuuri, mutta noihin muihin vikoihin en osaa antaa neuvoa
kuin sen, että ota joku toinen..
-Hei..! Cheesy Nythän mää tajusin, et säähän teit just nii! Cheesy uglystupid2 Grin 2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9699 : 06.07.2009 18:12:38 »

Kide, oleto naimautumassa..? Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9700 : 07.07.2009 09:58:23 »

terveiset maaseudulta. siellä on hauskaa. shoppailua, erikoisia kauppahalleja, menestyviä maatiloja, hassuja henkilöitä, mansikoita, kulttuuria, kirjapalkintoja (josta tuli kisa radiossa ja joku voitti tietojensa takia jtn 1700 eu).. ym.. puhdasta luontoa ja hiljaisuutta, naapurien bileitä.. nyt tapaan ulkom. tutun ja pakkaamme seuraavalle matkalle/ autolla Baltiaan  Cool . opetin pitkästä aikaa hieman ratsastustakin mystikkoystävälle, jonka taidot hieman ruostuneet, mutta hyvinhän se laukkaili. kuumaa! jne kaikenlaista kommellusta, mutta kivaa. eräs tehtaanmyymälä nimetty kirjan mukaan, jonka sukulaiseni skrivasi.. toiselta puolen sukua tullut Tanskasta Suomeen juhlimaan..   piti jo selvitellä lähtöä bisnesmiittiin, mutta se on sitten, ja sen jälkeen taas Eurooppaa kohti..


Your Horoscope - Today, July 7, 2009
Don't be surprised if a lot of visitors show up at your door today. Perhaps you're hosting an impromptu social event, or neighbors bring news of changes nearby. You should be brimming over with energy, so this isn't anything that you can't handle, but you could find it a bit unnerving if it gets to be too exciting. In situations like this, it's best just to go with the flow and enjoy it. You can think about it later!

 Your Numeroscope - July 2009
One, you'll be feeling practical and motivated. You're well spoken and witty, but you may lack self-confidence. You may feel a rush of inspiration. Money can be made from your talents. Seek happiness in small things. This will help you develop a greater sense of serenity. It can be especially enjoyable to put your energy toward creating a calm and beautiful home. Volunteer activities and small gatherings of close friends will be memorable. Generally solid as a rock, you've been known to occasionally relax your standards for a fun night out. Go with the flow. Say yes to anything that sounds entertaining.
« Viimeksi muokattu: 08.07.2009 10:16:34 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9701 : 07.07.2009 10:55:37 »

Huomenta lintuset... smitten Cheesy

Tuntuu ihan hyvälle,
silleen kun aavistaa rrrrrakkauden.. smitten

Oon taas kipeenä.. Mutta ei se paljon haittaa kun joku halii, silittelee, pussailee ja palvelee ihan koko ajan..
 Cheesy Grin
Mä oon kyllä löytänyt jotain sellasta, mikä tuntuu ihan uskomattomalle..
Siinä mielessä että se on ollut mun hollilla ihan koko ajan,
koska se on mun erään parhaan ystävän jätkäkaverin hyvä kaveri..

Me ei olla koskaan aiemmin nähty!

Me mietittiin yhdessä tyyliin kaikki mahdolliset bileet ja pippalot vuoden ajalta, mitä tällä porukalla on ollut,
niin me ollaan oltu aina eri aikaan liikenteessä.. Ihan hassua!
Sitten se ilta kun mä valmistuin, niin tää oli lähtenyt baariin vaan alkuillasta kahville.
Ja siitä takaisin kotiin nukkumaan.
Kunnes oli herännyt ja alkanut miettiä että pitää lähtee takasin..
Ja sitten mä olin istunut siinä pöydässä missä sen kaverit, ja alettiinkin juttelemaan heti... Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #9702 : 07.07.2009 12:15:37 »

Tiigris! Afro

Elwynin löydöstä pointsit..  Smiley Mistä tuliki mieleeni et eilen ku molin kattelemas jotai alusvaatteit ku heitin pois kaikki vanhat ja kuluneet ni ei jumankauta meinaa millään löytyy sellasia ku tahtois  Huh Jos ne on kivat ni ne on jotku kaameet push upit tai sit muuten malliltaan sopimattomat tai väri ei sovi tai pitsi kutittaa jnejnejnejne..  buck2

Perjantaina, kun mun kullan palkkapäivä koittaa, mä saan uuden laukun ja jotai muuta kivaa, mennään leffaan ja syömään.. Ja se tarjoo kaiken  smitten Muahahhahhaaaaa! Sano vaa et "älä totu tähä, tää ei jää tavaks."  Grin Kyllähän ny lellonaa pitää lelliä vai mitä? *insert damn cute puppy face here*

 Grin  Tongue
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9703 : 07.07.2009 14:01:49 »

Mä löysin kivan hyllykön mun kämppään kierrätyskeskuksesta,ja makso vaan 5e!  Cheesy
Heti ku näin sen niin halusin sen,ihan mun näkönen jollain tavalla... semmonen puinen valkoinen
jossa lasiset kaapin ovet.. sinne pitäs vaan muutama koriste esine ostaa lisää ja kukkia  smitten
Koti kotona pitäs siivota niinku hullu,ku pikkusiskon  vesimies rippijuhlat viikonloppuna  buck2

Nyt tekis mieli jotain oikeen rasvaista ja ihanaa roskaruokaa... lähtisköhän joku
kaveri munkans syömään  :Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9704 : 07.07.2009 21:53:16 »

Siis Kide, menitkö sää naimisiin?  idiot2 Luulin että olet jo. ONNEA, jos!!  smitten

Mua jännittää tuleva vuosi. Siis kuluva vuosi. Missähän mä olen keväällä. Jotenkin menee kaikki uusiksi, on sellainen kuti. Saturnus IC:llä.

Kide, oleto naimautumassa..? Huh

WOE, teitä  smitten
Olen aikoinani ollut sanomassa "tahdon" ja nyt näiden muutoksieni kanssa olen vakavampi, kuin tuolloin. JA JOS joskus käy, jotta tuosta lupauksestani irtaudun... tokkopa ihan äkkiä uutta menen höpiseen  uglystupid2
Ihan pöhkön hommaa... missä lienen minäkin ensi keväänä...?  angel Ei auta kuin katsoa ja ottaa vastaan mitä annetaan.
Mutta iltaa tupahan ja tasapuolisesti kaikille  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: