Sivuja: 1 ... 642 643 [644] 645 646 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618903 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9645 : 26.06.2009 23:56:27 »

Vuodesta toiseen  2funny tää paska rahatilanne on kestänyt mulla nyt tasan tarkkaan vuoden..
Jos lähtökohtana oli se että silloin kun muutin tähän, lähdin nollasta, en omistanut mitään.
Nyt olen vuoden ajan hankkinut tänne huonekaluja yms, uusi tietsikkakin piti ostaa,
joten isoja menoja on ollut.

Ja luulenpa että ei ole kovin harvinaista että noin viikkoa ennen tilipäivää alkaa monella nuorella loppua rahat. Noh se siitä. Eihän mulla vakituista työpaikkaa ole, joten tulotkaan ei ole vakituisia.

Ja kun kirjotin tosta että en ole syönyt niin se ei johtunut rahattomuudesta vaan ensisijaisesti siitä kun olin niin kipeänä etten oikeen pystynyt syömään.

Toki mun henkilökohtaisessa taloudenhoidossa voi olla parannettavaa, en sitä kiistä..
Shoppailen joskus ihan pirusti ja kadun jälkeen päin, mutta onneksi näitä haksahduksia ei satu ihan joka kuussa..

Saatanan helvetti kun v*tuttaa kaikki niin perkeleesti. Kaikilla on joku mielipide johonkin, vaikka en edes kysyisi, enkä nyt siis puhu astrosta.. Joskus tekis mieli pakata kamat ja muuttaa jonnekin hemmetin kauas ja jättää kaikki ihmetteleen monttu auki että mikäs sille nyt tuli.

 skorpioni on parasta mitä mulle on sattunut pitkään aikaan ja kaikki on hyvin sillon kun me ollaan yhdessä. Mutta heti kun ei olla niin mä huomaan että mä en oikeestaan ees kaipaa sitä.
Kyllä mun kuuluis kaivata, ja mun kuuluis haluta tätä enemmän, jos tää olisi jotain..
Eikä mun pitäisi vaivaantua siitä että se hempeilee, vaan pystyy ottamaan se takasin ja antaa takasin. Mä oon ihan jumissa. Mä en halua että se rakastuu muhun, koska mä lähden ennen pitkää, muuten valehtelen itselleni..
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9646 : 27.06.2009 10:16:47 »

Hyviä huomenia tupahan  smitten
Pistänpä pannun teetä ja kaffea tulemaan, jos vaikka muitakin heräilee alkavaan kuumaan kesäpäivään  Cheesy
Että on ihanaa, kun paljain varpain kulkea saa ja vaatteet ei ole nenäliinaa isompia  smitten Toivottavasti tätä kestää kauan, vaikka ihan pikkiriikkinen sadekuuro voisi kevyesti laskeutua tuonne perennapenkkeihini ja kasvimaalle...
Jopa paarmoja jaksan sietää tiettyyn pisteeseen, kun tiedän niiden olevan pikkulintujen ruokaa ja niistä pidän valtavasti  :Smiley

Tiigris - eikö toisaalta ole voimauttava tunne, kun on on itse aikaan saanut kaiken? Silloin aikoinaan, kun muutimme ukkoni kanssa yhteen lapsuuden kodeista, meillä ei ollut kuin pari muuttolaatikkoa tavaroita. Nekin oli lähinnä vaatteita  Wink Tiesi kyllä tasan tarkkaan mihin pennoset meni. Joskus kauhistelen ruokamenoja nykyään... silloin meillä meni kahdestaan 50mk /vk.ssa kauppaan ja me söimme hyvin. Nyt ei meinaa 50eur riittää edes alkuun  Huh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9647 : 27.06.2009 11:48:53 »

Juu, kaffe maistuu.. Tongue

Minkököhän takia mulla on niin ärhäkkä olotila?
Sitäpaitsi mä huomasin että mulla on kuin onkin ikävä  skorpioni :a..... idiot2

Mä kyllä käräytin eilen selkäni auringossa niin kivasti, että ihan hyvä kun ei skorppari näe mua vasta kun maanantaina.. Grin Kerkeen tasottuun väreiltäni siihen mennessä, jos nyt vaan malttaisin pysyä varjossa ja sisällä - aika vaikeeta hei..
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #9648 : 27.06.2009 12:07:33 »

Joskus kauhistelen ruokamenoja nykyään... silloin meillä meni kahdestaan 50mk /vk.ssa kauppaan ja me söimme hyvin. Nyt ei meinaa 50eur riittää edes alkuun  Huh
Jooh, älä muuta sano  Shocked
Minä tapaan leipoa sämpylät ja leivonnaiset itse. Etenkin nuo keksit/pullat tms. kahviherkut on kaupassa ihan törkeen kalliita. Tosin ruisleipää ostan kaupasta.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9649 : 27.06.2009 19:00:43 »

Tapasin eilen yksissä mökkipippaloissa mielenkiintoisen tyypin.. se sano olevansa  neitsyt
mutta nyt ku tein sen syntymäkartan niin sen mukaan se on leijona?  idiot2
Eli kumpikohan se on kun on syntynyt 30.8 ?
Sen kartassa onki sit kaikki muu leijonaa paitsi mars kaksosissa...
Herättiin aamulla samasta sängystä ku sammuttiin siihen  Grin
Voi olla et nähään joskus uudestaanki... toivon mukaan...

Nyt syömään jotain,en oo kokopäivänä saanu alas mitään.. ei kyllä varmaan vieläkään mee
mikään muu ku mehu tai vesi alas. Lips Sealed
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9650 : 27.06.2009 19:24:45 »


Ruokavarastojen keruuta tulee harrastettua
niiltä rutiköyhyyden ajoilta jäänne.
Kohta on marja- ja sieni-aika, sitten alkaa suuri säilöntä- ja pakastusoperaatio..

Safkaa en dyykkaa, mutta muuta sälää silloin tällöin.

Tänään tuli pitkästä aikaa sorruttua juoksukahveihin kun osuin vahingossa
hinta-laatu-suhteeltaan hyvinkin riistoisaan mestaan
ja siihen tarjoutui tilaisuus  Lips Sealed
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9651 : 27.06.2009 19:43:44 »

Elwyn,niinhän se onki muuten.. mitenhän tuo kartta sit väittää muuta? Oon varmaan tehny senki
unen pöpperössä jotenki väärin..  idiot2
Laitoin kyseiselle hemmolle viestin et nähtäiskö joskus uudestaanki,ei oo ainakaan vielä
vastannu...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9652 : 27.06.2009 19:59:55 »

Jee pystyn jo syödä niin että ruoka pysyy mahassa  Cheesy

Joo  neitsyt miehet on huippuja.. ja se on siitä huomaa sen että siinä on paljon leijonaa
sen kartalla.. huippu tyyppi oli,semmonen viattoman suloinen ja tosi hauska.
Sai nauraa sen letkautuksille  Smiley
Pitää tosiaan toivoa että se vastais!! Oon miettiny sitä koko päivän...
kyllä se mun mielestä ihan siltä vaikutti että vois olla kiinnostunu,mut mistä noista tietää  buck2
No se on nyt sen käsissä et haluaako se tavata enää vai ei,turhaa sitä stressaamaan  angel

Rantabaari olis jees  Grin


tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9653 : 27.06.2009 20:02:23 »

Ainaki tarot kortit on "luvannu" mulle muutosta... tullu viimepäivinä tornia ja kuoleman
korttia...  :Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9654 : 27.06.2009 21:43:49 »


Iltaa!  Smiley

Olin paripv reissussa ja täällä on touhuttu hellesäässä.

Elwynille pinaattia hauiksiin muuttoa varten.  Grin

Me  neitsyt ollaan kyllä aika ihania  :Smiley Paitsi itse en tule yhtään toimeen neitsyt-miesten kanssa. Liian samanlaisia? Nais-  neitsyt tosin ihan jees, tiedä sitten miksi.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9655 : 27.06.2009 22:17:47 »

Ei tuu uni varmaan tänä yönä ku nukkunu päivällä niin pitkään ja ollu vaan...
Ja nyt vielä mietin kuumeisesti kännykkä kädessä että miks pppperkele!! se  neitsyt ei vastaa  Undecided
Ääh..
No olkoot jos ei vastaa niin ei vastaa. Mä vaan jään liikaa miettimään aina  uglystupid2
Kauhee nälkä nyt kokoajan ku pystyy vihdoin syömään... ihanaa syödä  smitten

Mulla on taas ilmestyny korvan taakse märkivä patti,täysin samanlainen mikä oli viime kesänäki ja
silloin siitä vaan sanottiin että se on rasvapatti,mikä se ei todellakaan oo  tickedoff
Eilen illalla huomasin ku kosketin sitä pattia niin siitä tuli verta.. eikä se siis oo mikään finni
tai mikään,ihan semmonen selvästi havaittavissa oleva... ihmeellistä että se taas tulee näin kesällä?
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Valo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #9656 : 27.06.2009 22:50:20 »

Larilla onpi synttärit.  rapu Onnea sinne!  Smiley *huutaa kahvituvan ovelta*
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9657 : 28.06.2009 17:16:22 »

Onnea Lari  Smiley

Kysymys bloggailusta: Yritin pariin kertaan kirjoittaa blogia ja kun tein kappalejakoa entterillä, heitti se kursorin aina kalenteriin ja loppujen lopuksi hävitti koko pitkän tekstin..Siis miten ihmeessä ne kappalejaot tehdään ilman entteriä? Ja ylipäätään kirjotetaan niin että se teksti säilyis  Huh
Varmaan pieni ja hölmö ongelma, mut kun en ole nörtti.. Cry
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9658 : 28.06.2009 21:12:28 »

^
 Oon tässä isseki miettiny astroon bloggaamista.

Se vaan hämää ettei löydy noita symbolikirjasimia tvs.
pitääkö kirjoittaa kokonaisina sanoina
esim. joku askendentti aspect_kvi merkurius rimpsu..?

Laiskottaaaaa
 
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9659 : 28.06.2009 21:21:03 »

Nii-in..

Muakin laiskottaa.

Ja oon punanen!

Voi kiitos isä näistä punapigmenttigeeneistä, ihosta joka palaa herkästi ja niistä kaikista miljoonista pisamista,
jotka miehittää mun naamaa ja käsivarsia... Thank you thank you..

On se kummaa kun mun äiti on tumma kuin kahvipapu heti kevään ensisäteistä...

Tasan ei mee nallekarkit. Hmm, pitäs jotenkin asennoitua nyt vaan heräämään huomen aamuna kuudelta,
meen siis vihdoista viimein töihin (tosin vaan pariks päivää) ja siks en oo kamalan motivoitunut..
Varsinkin kun oon keskiviikon siellä yksin, eli ainoa hoitaja ja kaikki on mun vastuulla, niin en tanssi mitään riemuntanssia ennen kuin se päivä on ohi..
Oonhan mä siis otettu että pomo luottaa muhun sen verran että uskaltaa pitää vapaapäivän ja jättää koko höskän mulle  2funny ihan helppoa ja kivaa hommaa se kyl on, mutta pitää vielä varmuuden varmistukseks katsoo valmiiks kaikki lääkejutut ynnä muut ettei mun tarvii sitten soitella keskiviikkona että APUA  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 642 643 [644] 645 646 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: