Sivuja: 1 ... 639 640 [641] 642 643 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618540 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9600 : 21.06.2009 15:54:07 »

Juu en mä mihinkään "jengiin/ryhmiin" oo koskaan kuulunutkaan,ei ne oo mun juttu yhtään...Jään mieluusti niistä pois.
Mutta mulla on paljon ystäviä,erilaisia ja eri-ikäisiä... niin tuntuu vaan,että onko ne oikeesti mun ystäviä? Vai oonko mä vaan ystävä niille  Huh
Oon huomannu lähiaikoina että mä kyllä kuuntelen niiden huolia,oon iloinen niiden puolesta yms..
mutta niitä tuskin kiinnostaakaan mun asiat!!!
Huomaan sen aina,ku ollaan isolla porukalla menossa,että mä oon se jollain tapaa huomaamaton
siinä porukassa... Tai sit vaan kuvittelen.
On mulla ainaki yks aito kaveri ja se on se  leijona .. senkaa itketään ja nauretaan ja puhutaan aivan kaikesta  angel Siitä saan ainaki olla kiitollinen,vaikka se nousevana skorpionina onki
aika hankala luonne ja välistä hyvinkin äkkipikainen ja saattaa sanoa pahastikin...
Mutta yksin ehkä tällähetkellä viihdynki parhaiten.
Tuntuu että pitää ottaa vähän etäisyyttä kaikkeen.

Kyllä kai elämä vielä munki eteen joskus jotain hyvääki heittää... Tuntuu että
oon huonot puolet siitä jo aika pitkälti nähny.. ei mikään sinänsä enää hetkauta.

Koneen hankin kyllä heti ensimmäisenä kunhan rahaa tulee  Smiley
Ei tartte aina tänne kotikotiin tulla että pääsee nettiin.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9601 : 21.06.2009 15:56:03 »

ihania kesäisiä retkiä rannoilla, joissa paatit kulkevat.. niin se mennyt jää ja tulevaisuus tulee.. teen varovaista markkinointia ohessa.. ei pitäis, kun lomailee.. siis markkinoida lomailua  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9602 : 21.06.2009 18:29:44 »

Niinhän se on..

nyt mä alan grillailee  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Asterix
Vieras
« Vastaus #9603 : 21.06.2009 20:00:12 »

Herpeskö se onkin? Shocked
Sen oireet kuulema voi olla julmetut, kun sen saa ensi kerran.

Meillä oli pieni tulipalo taloyhtiössä tänään.  Undecided
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9604 : 21.06.2009 20:53:06 »

Googletin tässä oman nimeni huvikseni.
Yllätyksekseni nimeni löytyy joltain mm. Aserbaizanilaiselta sivustolta, Huh uglystupid2
ei hajuakaan miksi ja mitä siellä minusta lukee.  Kiss
En ole koskaan edes käynyt siellä, enkä tunne sieltä ketään. Tongue
Onneksi ei sentään kuvaa ole laitettu jutun yhteyteen. Grin 2funny

Tosin sentään eräältä kyseenalaiselta venäläiseltä saitilta löytyy kuviani,
mutta luojan kiitos, ei omaa nimeäni. Kiss
Kysessä on entisen poikaystäväni entisen tyttöystävän jonkinlainen tunteenpurkaus :Smiley
-ja se jotenkin sai käsiinsä exäni ja minun yhteisiä kuvia ja päätti julkaista ne
tyyliin "varokaa naiset tätä miestä. Se valehteli olevansa *jossain* ja olikin tämän naisen kanssa!". Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9605 : 21.06.2009 21:43:28 »

Juu, sehän se..

No, hätä ei ole tämän näköinen, olo alkaa helpottaa - pikkuhiljaa..
Ainakin sain maata koko iltapäivän/illan erään kainalossa..
Sen jälkeen kun olin varoitellut häntä etä mun pitää kertoa yksi asia, joka voi pilata kaiken, blablabla,
ja kerroin, niin hän tyynesti totesi että kuule, olen oikeasti niin kiinnostunut susta ettei tuo tätä kaada..

 Smiley

Sitten ollaankin höpsötelty ja naureskeltu koko loppupäivä..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9606 : 21.06.2009 22:08:28 »

Kuullostaapa kivalle, että se (mies) ei ottanut pulttia taudistasi. Smiley
Kait Scorparit hyvin seksuaalisina ihmisinä ymmärtää..  Grin 2funny
Kerro vähän enemmän, onko komea, minkä ikäinen, karvainen vai karvaton,
reikiä sukissa, tykkääkö juustosta..? Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9607 : 22.06.2009 08:56:58 »

Kuullostaapa kivalle, että se (mies) ei ottanut pulttia taudistasi. Smiley
Kait Scorparit hyvin seksuaalisina ihmisinä ymmärtää..  Grin 2funny
Kerro vähän enemmän, onko komea, minkä ikäinen, karvainen vai karvaton,
reikiä sukissa, tykkääkö juustosta..? Tongue


Tämä mies ei ole kyllä mikään kevytkenkäinen naistenmetsästäjä, mutta hellyydenkipeä se on.. Luulen että vaikka sen kanssa olisi suhteessa pitkäänkin niin se kyllä jaksaisi helliä joka päivä, kun se nytkin pitää mua kaupassa kädestä kiinni koko ajan..  Smiley Läheisyysihminen se siis ainakin on..

Ei se ottanut yhtään pulttia, se vaan on ihan ymmällään kun ei tiedä miten voisi helpottaa mun oloa.. Tongue

Mikä toi karvakysymys nyt oikeen oli? En kommentoi.. Grin

Ikä on mua pari vuotta vanhempi ja komeusaste minulle riittävä.. Sen kasvoissa on jotain särmää..
Sellaset voimakkaat piirteet.. Mun mielestä se vaan on söpö.  Smiley
En ole ainakaan nähnyt reikiä sukissa, enkä tiedä tykkääkö juustosta.

Sasha, mistä sä revit nämä kysymykset?  2funny Mä nyt vastasin niihin silti asianmukaisesti.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9608 : 22.06.2009 09:12:26 »

Ei juman helvetti tämä lääkäriin pääsy on niin hemmetin vaikeaa.
Yksityiselle ei ollut aikoja. Löysin viimein oman terveysaseman numeron ja kun soitin ajanvaraukseen niin siellähän oli puhelinvastaajasysteemi.. Eli jätin numeroni sinne, niin sieltä soitetaan mulle kun keretään..
Kauankohan siinäkin sitten menee..

Eilen oli kivut poissa tosi kauan ja muutenkin hyvä fiilis, mutta se johtuikin siitä että en aamun jälkeen mennyt pissalle kuin vasta myöhään illalla ja suurimman osan päivästä makasin samassa asennossa. Noh, illalla sitten sattuikin jotain tosi epämiellyttävää ja kivuliasta kun kävin pissalla ja suihkussa. Se sattui niin järkyttävän paljon että en ole voinut tänä aamuna mennä, vaan odotan että pääsen sinne lääkäriin, jos ne vois oikeesti hiffata tän kivun määrän ja antaa mulle jotain oikeeta kipulääkettä, mistä saisin kaupan päälle euforisia hallusinaatioita.  Tongue :Smiley 2funny
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9609 : 22.06.2009 09:16:37 »


Huomenta!

Kyllä on Suomessa terveydenhuolto Loistavassa jamassa, ei voi muuta sanoa!  knuppel2

Voimia Tigru!  angel

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9610 : 22.06.2009 10:11:23 »

Kiitti...
Juttu etenee näin: mulle vihdoin soitettiin takaisin sieltä terv.asemalta. Sieltä annettiin uusi numero, minne soittaa.
Soitin siihen uuteen numeroon ja sieltä vastattiin että tähän numeroon voi soittaa klo. 10 jälkeen.
Odotin puoli tuntia ja soitin heti tasan, niin numero on jo varattu.. Ei kun uudelleen sata kertaa  smiley6600
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9611 : 22.06.2009 16:02:27 »


Tämä mies ei ole kyllä mikään kevytkenkäinen naistenmetsästäjä, mutta hellyydenkipeä se on.. Luulen että vaikka sen kanssa olisi suhteessa pitkäänkin niin se kyllä jaksaisi helliä joka päivä, kun se nytkin pitää mua kaupassa kädestä kiinni koko ajan..  Smiley Läheisyysihminen se siis ainakin on..
Ei se ottanut yhtään pulttia, se vaan on ihan ymmällään kun ei tiedä miten voisi helpottaa mun oloa.. Tongue

Kuullostaa hyvälle.  Smiley

No eihän vahva seksuaalisuus vielä tarkoita sitä, että metsästää
naisia/miehiä, kun sen (seksuaalisuuden) ilmentämiseen riittää hyvin yksikin partneri. Smiley
Metsästysvietillä on mielestäni enemmän tekemistä egon ja pätemisentarpeen kanssa
-> tuntea olonsa vetäväksi. Usein kuin nuo tapaamani naisten -ja miesten metsästäjät
ovat lähinnä surkeita/kylmähköjä itse seksuaalisuudeltaan. Tongue

Sitä paitsi, se metsästys ei ole kevytkenkäisten touhua,
-se on nimittäin pirun raskasta hommaa, -henkisestikin.



Mikä toi karvakysymys nyt oikeen oli? En kommentoi.. Grin

Sasha, mistä sä revit nämä kysymykset?  2funny Mä nyt vastasin niihin silti asianmukaisesti.. Grin

Cheesy Grin 2funny
Kaksosen lapsenmielinen uteliaisuus maailmalle ja sen ilmiöille..? :Smiley
Huomioi ja kysy asioita, mitä muut ei kehtaisi. Tongue Cheesy Grin 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9612 : 22.06.2009 17:18:09 »

kuinka rentoa taas.. lukea miellyttäviä kirjoja (ja taas vahvistui se käsitys että oppiläksy tuleekin "suhde" nimisellä merkillä varustettuna) ja loikoilla tässä kaikkeudessa.. siis vielä hetken.. ennen verovähennyslaskelmia  Cool voikaa hyvin, älkää luoko liikaa draamaa.. onko joku niin hupaisa kuin eräs oli, kysyisin..
« Viimeksi muokattu: 22.06.2009 17:23:11 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9613 : 22.06.2009 17:23:02 »

 Smiley

Mä oon sen verran lääkepöllyssä että on oikeesti hyvä olo..

Niin, ja lisää puudutusgeeliä mulle!  2funny



tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9614 : 22.06.2009 17:26:13 »

Mä kieltäydyin sairaalahoidosta, lääkäri varotteli että mun munuaiset saattaa mennä tilttiin koska vaan..
Nou hätä, aloin juomaan nesteitä urakalla ja puudutusgeelin tuomalla ihanalla tunnottomuudella on ihan kivutonta pissata.. En ookkaan sitten puoleentoistavuorokauteen pissannut, ennen kuin nyt..

Sitten sain viikon saikkua niin katotaan, jos ylihuomenna pystyy niin meen töihin..!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 639 640 [641] 642 643 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: