Sivuja: 1 ... 633 634 [635] 636 637 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618953 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9510 : 12.06.2009 11:27:37 »

Länsimaalainen sorkka- ja kiinalainen kavio pystyssä Lionheartille.

Viikkohoroskooppi osu eilen täysillä..oliko jollain muulla sama?
Oinas
Hetkellinen melankolia ja surumielisyys ovat merkkejä tarpeestasi hiljentyä katselemaan elämää omasta tilanteestasi käsin. Nämä tunteet ovat arvokkaita oppaita matkalla kohti itsesi rakastamista eikä niissä ole mitään negatiivista.

Koko päivä oli tunteiden tuulimyllyä. Tais alkaa siitä kun yöllä pääsin käymään lapsuudenystävän haudalla, mutta jatkui koko päivän. Eka parku tuli Serraanoksia katsellessa  Grin
Ystävän koiralle kävin faunattaressa etsimässä frisbiitä ja satuin huomaamaan jonkun mini-hamsterin, jonka terraarioon/häkkiin oli kirjoitettu kuvaukseksi"Erakko" . Kyllä katso pikkusen pitkään myyjä siellä (entinen työkaveri Tongue), kun aloin täysillä parkumaan siinä häkin edessä. Tuli kysymään oonko ok ja sain soperrettua kuinka "komppaan tota mini-karvaläjää"  2funny Ilme oli näkemisen arvoinen  Smiley taitaa pitää mua ihan  uglystupid2
Tuli vaan niin voimakas liikutus ja samaistumisen tunne sitä kuvausta kohtaan-ja hamsteria.
Jos mun elämää vois samanlailla tarkastella, niin kyllä siinäkin toi erakko-lappu olis..
Pitäsköhän käydä ostamassa toinen erakko tähän pyörimään  Huh
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9511 : 12.06.2009 11:59:19 »

Kaksonen pitää peukkua pystyssä.. Voi miten tylsää, olisin halunnut olla joku eläin... Grin

Aika jotenkin yllättävää jellona, että sinä haet lähihoitajaksi.. Mikäs suuntauminen kiinnostaa, veikkaan ensihoito??

Hei arvatkaa vaan, mä oon meikitön, kampaukseton ja alasti täällä, tunnin päästä pistäs olla vimpan päälle pynttäytyneenä ja mennä valmistujaisjuhlaan hakeen todistus - ei piru, miten mä voin jättää näin viimetinkaan kun hiustenkin kanssa menis helposti tunti... Sitten tuun kirjotteleen tänne ihan turhuuksia, niinku ei olisi kiire.. Grin Noh mutta onneks mä oon tarvittaessa nopea.. Ja onneks tiedän mitkä vaatteet laitan... Toivottavasti meikki onnistuu kerralla.. Kajalin vetäminen ylös on vaikeeta..........
Onneks lakkasin kynnet eilen.......
JOoh... Nyt suoristamaan hiuksia!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9512 : 12.06.2009 12:21:48 »

Kökköä.. Angry Hiukset ei mee mitenkään ja meikki on perseestä...............................
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9513 : 12.06.2009 15:03:44 »

Hallo!

Elwys, kun muutin viimeisimmästä Hkin asunnostani ulos,
(joka oli sellainen homeinen 50-60-luvun taloyhtiö)
niin palkkasin ammattilaisen loppusiivoukseen,
kun itselläni oli niin hemmetinmoinen kiire muuton
kanssa ulkomaille ja työtkin piti siinä vielä hoitaa,
niin eikö stna, se vuokraisäntä valita,
että loppusiivous oli huono ja ala vaatia,
että pitää takuuvuokrat. Shocked Huh uglystupid2 tickedoff

Onneksi olin jo siinä vaiheessa sen verran paranoidi jo
suomalaisesta vuokraustyylistä,
että kun muutin ko. asuntoon, valokuvasin joka vtun
nurkan, kaapin ja komeron, lattiat, katot
ja putkistot, johdot sun muut.

Näytin kuvat, joista tuli ilmi, että asunto oli paremmassa
kunnossa minun jälkeeni, kuin siihen muuttaessani. knuppel2

(valokuvasin myös lähtiessäni, mahdollista oikeusjuttua vastaan,
jos en saa takuita ulos)

Uusin nimittäin joitain kaapistoja, tasoja ja maalautin
keltaantuneet seinät.

No sitten se alkoi väittää, että ne kaapit oli
asennettu väärin ja siellä oli joku "muka" vesivahinko,
koska keittiön putkea oli nirhaistu.

No oikeuteen vedin.  Smiley
3 kk takuita sen piti maksaa takaisin
ja oikeudenkäyntikulut ja sakkoja petoksen yrityksestä. Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9514 : 12.06.2009 16:42:07 »

Hehheh.. Ei se ollutkaan mikään ihan pieni juhla kun valmistuneita olikin 400..
Onneks panostin asuun, siellä oli joitakin sen näköisiä ihmisiä jotka ei oikeen olleet ymmärtäneet tulevansa juhlaan..... crazy2

Kohta lähdetään sitten vähän terassille.. (sateeseen)  2funny
Ja tottakai juhlamekko päällä... En mä tätä halua vaihtaa!  Grin
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9515 : 12.06.2009 20:00:05 »


ONNEA VALMISTUNEELLE TIIGRIKSELLE!  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #9516 : 12.06.2009 20:30:26 »

Onneksi olkoon Tigru  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9517 : 12.06.2009 22:19:07 »

Onnea Tigru  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #9518 : 13.06.2009 15:00:55 »

Kaksonen pitää peukkua pystyssä.. Voi miten tylsää, olisin halunnut olla joku eläin... Grin

Aika jotenkin yllättävää jellona, että sinä haet lähihoitajaksi.. Mikäs suuntauminen kiinnostaa, veikkaan ensihoito??

Haluisin suuntautuu lähinnä niin että pääsisin auttamaan ja toimimaan nuorten parissa.. Nuorten mielenterveys- ja päihdetyö kiinnostais.  Smiley

Tosissaan psykologiksihan mä halusin mut se lukio ei napannu joten.. Parempi näin.

Onnea muuten valmistumisen johdosta sulle Tigru!  smitten

Ja btw..

Tää jellona pääsee syksyllä taas kouluun!!!  Grin Grin Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9519 : 13.06.2009 21:50:14 »

ystävä käymässä ja on kurssilla paikassa jossa tapasin erään.. ehdotti että molemmat pyytäisivät anteeksi, sen kun näkisi.. olin juuri sopivan irti miesajatuksista niin eiköhän hän ollut tantra kurssilla joo.. sitten mieli kävi nopeasti tapahtumat läpi ja ei voi kuin ihmetellä miten kummasti kävi.. olisi aika fresh palata tiettyihin pisteisiin ja muuttaa ajan tai tapahtumien kulkua.. tai tavata joku toinen. säästyisi monelta pohdinnalta kieltämättä!

taidan tästä lähteä yölliselle seikkailulle yhteen ashramiin, ihan totta, loppu onkin sitten salaista  Cheesy Cheesy
!
« Viimeksi muokattu: 13.06.2009 21:53:24 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9520 : 13.06.2009 22:23:58 »


Iltaa tupaan!
Meinaa olla vähän märkää täällä Helsingissä.... Ihan jumalaton ukkonen ja SADE!  buck2  smitten

ONNEA Jellonalle!  Cheesy

Ja, voi sinuu Tigru!  angel  Grin  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9521 : 14.06.2009 21:25:11 »

ja.. pitikö sitä rakastua joka kerran niin runsaasti? on melkein liiankin helppo lakkauttaa jonkun merkitys, dear Saturn!  Kiss voisiko vähän säätää liekkiä= eräällä on muuten samoissa huoneissa samoja planeettoja.. kuin itselläni, mutta ei sitte puhuta.. heh, hauskaa illuusiota. no, vauhtiviikonloppu takana ja matkailualaa edessä. juhannus alta pois kiitos. have fun.

"olette itse luoneet tilanteenne ja pääsette niistä poiskin" täytyy sanoa että MM kisat tuli ja meni ja se siitä, mystikkoystävälläni oli paljon kiinnostavampaa asiaa..

- voimme tietää, että kaikki on täydellisen jumalaisessa järjestyksessä. Lopussa tapaamme kuitenkin kaikki ja nauramme, itkemme ja halaamme toisiamme.


tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #9522 : 14.06.2009 21:32:25 »

ja.. pitikö sitä rakastua joka kerran niin runsaasti?
Ai, voiko sitä rakastua vaan vähän?
Että tällä kertaa vain 30 prossaa täyshuumasta?
Miten semmonen noin käytännössä tehdään?

 idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9523 : 14.06.2009 21:54:06 »

silleen kuin minä, helposti. ettei suunnilleen kukaan käy ja jos, niin tiedostaa jo missä leikissä on..

muuten.. tämä on loistava jos sattuupi niin, että 2 loukkaa toisiaan.

Kun nykyinen 3D-todellisuutenne muuttuu 5D:ksi, fyysisen ja ei-fyysisen välinen raja hämärtyy. Ilmentäminen tapahtuu nopeammin! Oletteko valmiita? Oletteko ajatustenne ja tunteidenne ohjaksissa vai hallitsevatko ne edelleen teitä? Voitteko päästää irti menneistä loukkauksista? Tämän artikkelin tarkoitusta varten käytämme esimerkkiä ihmisestä "uhrimoodissa", koska se on yksi vaikeimmista oppitunneistanne. Toivomme kovasti, että parannatte tämän oppitunnin, jotta voitte siirtyä sen yli.
 
Ottakaa vastuu tapahtuneesta, sillä jos jotain tapahtui, niin jollain tasolla veditte tuon kokemuksen elämäänne. Joskus ette ehkä koskaan ymmärrä, miksi teidän oli käytävä tuo oppitunti läpi, mutta olkaa vakuuttuneita siitä, että korkeampi itsenne etsi sen parantamista ja se tekee teille suuren palveluksen. Miten siirtyä yli? Anna anteeksi, rakas ystävä, anna anteeksi itsellesi ja toisille mukana olleille, ja sitten siirryt sujuvasti eteenpäin. Näe oppitunti ja hyväksy oma osasi siinä tai et ikinä pysty päästämään siitä irti. Kyllä, siunaa sitä viisautta, mitä tuo tilanne, asia tai henkilö on tuonut sinulle, ja anna lopun mennä!

**jos ajattelee vaikka urheilua tai bisnestä, siellähän on verisiä loukkauksia (konkreettisesti) - mitenhän ne pääsevät tilanteiden yli..
« Viimeksi muokattu: 14.06.2009 22:21:35 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #9524 : 14.06.2009 22:30:39 »

Tulipa treenattua BeeGeesin tahtiin kunnes taju meinasi lähteä ja relasin tuossa polttelemalla suitsukkeita, Thailandiassa opittu tapa. Cool
tallennettu
Sivuja: 1 ... 633 634 [635] 636 637 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: