Sivuja: 1 ... 630 631 [632] 633 634 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619102 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #9465 : 05.06.2009 17:05:21 »


**ihmisellä on 2 mahista; pyrkiä olemaan samaa tai eri mieltä.. tarkoitin tietysti tilannetta jossa JOUDUT kommunikoimaan jonkun kanssa, joka uskoo asiaansa, ja se ei sinua kosketa.. silloin ei ole aina mahista vain kadota paikalta*. vaan voi joutua miettimään, miksi tuo asia (on se vaikka uskonto tai urheilu) on tuolle elämää suurempi juttu, kun sinulle ei.  Wink

*tosin sen teen nyt.

Juu..
Väkisinhänkin sitä joutuu elämässä tilanteisiin, jossa toisen näkemys ei kohtaa omaansa.
 Eikä voi valita, sillä hetkellä joutuuko kuuntelemaan,
mutta kun asia ei minua kosketa,
 ei ole minulle tärkeä...
se menee vähän kuin ohi korvien...

toisaalta..

ymmärrän sen, että toisille eri asiat ovat tärkeitä,
kuin itselleni,
eikä hänen tai minun asiat ole yhtään
loppujen lopuksi

tärkeämpiä kuin toisten/ muiden/ kenenkään

ne ovat vain sille ihmiselle tärkeitä.

Miksi siitä hikeentyä? idiot2

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #9466 : 05.06.2009 18:36:28 »

Päivää tupaan!

Skorppari kuun ja tuon pirullisen tuvan sivunumeron huomatessani päätin tulla käväisemään kahvilla pitkästä aikaa.  Wink

Me ollaan saatu tänne Miss Astrokin.  2funny 2funny Enpä olisi uskonut sitä päivää näkeväni. Mutta joo...

Sorry guys mulla on ollu viime päivinä taipumus aukoo päätäni. En tiedä johtuuko tuosta skorppari kuusta tai tulevasta täysikuusta.

I love  kuu skorpioni Kiss

Anyways, saa katsoa siirrytäänkö illalla väkevämpiin... Kun pitkästä aikaa sellainen perjantaikänni olo. Ulkonaki on niin kylmä ja sataa niin mitä sitä muuta tekee kun ryyppää sisällä.

Muoks: ai niin, Elwyn, mikä ihme toi pupu sun allekirjotuksessa oikeen on?
« Viimeksi muokattu: 05.06.2009 18:38:22 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #9467 : 05.06.2009 19:16:55 »

Vai että world domination.

Hassua, minulla taas stressi alkaa oikeasti olla ohi. Kummallista kun viimeiset kaksi vuotta ollut ihan läkähtymässä paineiden alle ja nyt on yhtäkkiä vapaa.

Olen kyllä tullut niin herkäksi väkivaltaisille elokuville tai ylipäätään väkivallalle, että en sellaisia enää katsele. Yritän välttää aina kun mahdollista.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9468 : 05.06.2009 19:37:21 »

Miss Astro,eli ?  idiot2

Tästä illasta tulee hauska! Aletaan jonku tunnin päästä  leijona kaverinkaa juomaan
ja sit lähdetään junalla johonki,ei mitään hajua minne,mutta kunhan päästään
täältä pois. Cheesy Rakastan matkustaa junalla  smitten  Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lizzy
Vieras
« Vastaus #9469 : 05.06.2009 19:55:29 »

Kengu, Miss Astro eli Rovatar, lue tuolta

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=29221.0

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9470 : 05.06.2009 21:13:16 »

eron jälkeen kolmas.. hmm. itselläni ei sekään riittänyt, pakkoko ne on kaikki tyypit kahlata, ja eräs tyttönen vielä sanoo "ettei ole paljon minulla kokemusta" no huh.

onneksi oinaalla on  2funny

Perjantai 05.06.2009 ***

Jousimies

Juuri näihin aikoihin alkaa mittasi täyttyä ääriään myöten jotakin elämääsi tähän asti kuulunutta asiaa kohtaan, joka tällä hetkellä tuntuu ainoastaan vievän viimeisetkin voimanrippeesi. Auringon oppositio tuo tarpeettomaksi käyneen asian konkreettisesti eteesi ja sinun tehtäväsi on vain päästä siitä eroon.


Lauantai 06.06.2009 *

Jousimies

Ota tänään työhösi tai asemaasi uusi näkökulma ja anna sen palvella sinua jollakin uudella tavalla. Tehtävääsi liittyy joitakin erityisiä etuisuuksia joita voit hyödyntää juuri nyt ja ellei liity niin vaihda hommaa.
« Viimeksi muokattu: 05.06.2009 21:16:22 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9471 : 05.06.2009 21:44:47 »

Kiitos vaan kaikille... Smiley Tulin käväseen iltavuoron jälkeen kotona nukkumassa että pääsee taas seitsemäksi aamulla töihin.. Mutta en valita sitten yhtään vaikka saisin nukuttua jälleen ne perinteiset 3-5 tuntia illan ja aamun välillä, oon niin ilonen siitä että on töitä, että siellä viihdytään vaikka zzzombina ja paahdetaan täysillä.. Grin Grin Vielä kun joku keksis, mistä repäisen 250 euroa tässä viikonlopun aikana erääseen laskuun, niin oisin kiitollinen.. persettäkö tässä pitää alkaa myymään!!  Grin 2funny Joo anteeksi vaan-- Lips Sealed Tongue Grin
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9472 : 06.06.2009 19:20:05 »


Viikonloppuja tupaan!  Smiley

Kyllä on kauheat ilmat  buck2
Tämä Kylmyys on ihan hirevää.

No, voihan vapaa viikonlopun viettää viltin sisällä rommitoti kaverina..... mutta kuuluisi niinkiuin Talveen!!!!

Suomen kesä on lyhyt ja vähänluminen.  Grin

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
LYV
Vieras
« Vastaus #9473 : 06.06.2009 21:56:49 »

Moi! Tulin nyt tänne kirjoittamaan, kun ahdistaa!

Mun  jupiter vesimies 5 huoneessa ei SIEDÄ pedofiliaa ja minä törmään tähän aiheeseen aina uudestaan ja uudestaan.  Cry
Se kun sain tietää, että tuolla Hollannissa on joku pedofiliapuolue sai pääni kiehumaan raivosta!!  tickedoff En voi käsittää tätä maailman menoa enää.  Cry Pahinta on, kun itse ei kykene tekemään asialle mitään.  Cry
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9474 : 06.06.2009 22:25:13 »

Haloo. Onko kellään kokemusta tällaisesta salvasta kuin temple of heaven?  idiot2

Löysin "muistoboksista" pienen punaisen metallisen pyöreän rasian, jonka päällä on kuva temppelistä ja kiinalaista tekstiä.. pohjassa lukee myös essential balm ja tsing liang - jotain, (ei ihan saa selvää kun pinta on kulunut).. En ole nähnyt tätä varmaan kymmeneen vuoteen!!  Shocked :Smiley Ihanaa!  Cheesy

Muistan että nuuhkin tätä salvaa kun olin ihan pieni! Tuoksu on huumaava mielestäni.. Tässä on jokin raikas vivahde, piparminttua tai vastaavaa ja sitten jotain havupuun tapaista ja jotain muuta...
Muistan että tätä laitettiin nenän alle, kun oli flunssa...

En tiedä mistä tämä pikku metallirasia on kotoisin, Suomesta vai ulkomailta,
mutta rakassstan tätä tuoksua! Tämä on ikivanha aarre, hyvä muisto lapsuudesta!!  smitten

* muistuttaa ehkä jotenkin myös tervaleijona-karkkien tuoksua!!
Niin ja väriltään tämä on ruskeaa..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9475 : 06.06.2009 22:34:04 »

No hei google valaisi mua jo hieman tuosta salvasta, tosin kaikki teksti oli englanninkielistä enkä jaksanut alkaa hirveesti lukea... "it's called oriental magic drug"... yes.. Grin ja se on tehty yrteistä ja lääkekasveista..
Harmi vaan että se on käyttökelpoista noin 3 vuotta joten tätä kamaa ei enää kannata käyttää..
Löytäisköhän tätä suomesta, jostain kiinaputiikista vois löytääkkin... idiot2 Tulee niin isä mieleen!!  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9476 : 06.06.2009 22:45:31 »

Noilla enkunkielisillä sivuilla oli tiger and dragon balm erikseen, sitten temple of heaven balm, Jade tower essential balm, eli ei ne ihan sama asia ole... Mutta pitääpä olla silmä tarkkana kun kiertelee jossain, jos löytäisi erilaisia tuollaisia söpöjä maagisia pikku peltipurkkeja.. Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9477 : 06.06.2009 22:47:32 »

Okay, olishan se tiikeribalsami mulle ihan osuvan nimistä.. Wink
Hitto kun piti mennä aikasin nukkumaan, huomenna taas nousu puoli kuudelta.. crazy2
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9478 : 06.06.2009 23:48:25 »

Auttaisko toi balsami duhaadki?

Äärr, oli vaikka mitä suunnitelmia nyt viikonlopuksi
mutta piti perua tän räkätaudin takia.
Ohjelmassa vaan hytinää, niiskutusta ja aivastelua
eikä saa ees unta.

Mites muuten on, elokuvan ystävät,
aikooko kukaan mennä katsomaan von Trierin uusimman, Antichristin?
-Ilmeisesti vielä kovempaa prässiä kuin aiemmat filkat
(eli mm. Dogville, Breaking the Wawes, Dancer in the Dark)..



tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9479 : 07.06.2009 17:03:16 »

Ihme energiat menossa!  idiot2 Huh..? Huh
Eilen otin tiliotteen pankkini itsepalvelusta ja siinä kuulkaas luki,
että pankkini on korottanut pyytämättä, automaattisesti reippaan puoleisesti luottorajaani,
vaikka oikeastaan tässä pitäisi köyhäillä,
kun tämän nykyisen hommani kanssa eletään niin epävarmoja aikoja.

No sitten tänään lukaisin meilejäni ja kappas, siellä oli viesti
eräältä humanitaariselta organisaatiolta, jonne olin hakenut,
että kutsumme sinut työhaastatteluun.

Haastatteluun piti löytää 3 suosittelijaa ja sain ne
-korkealta juridiselta tasolta. Wink

Näyttää, että tämä tyttö on löytänyt suunnan elämälleen,
kun asiat menee näin vaivattomasti eteenpäin. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 630 631 [632] 633 634 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: