Sivuja: 1 ... 604 605 [606] 607 608 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618946 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9075 : 14.04.2009 08:54:46 »

Ihanaa huomenta  smitten Vaikka  maailma on harmaa ja kylmä...
Kiitos Neela ja RakkaudenValo  Kiss  Yksi etappi saavutettu ja toista kohden kuin höyryjuna  Cheesy
Mutta juhlat ovat aina kivoja, eikö?

Nyt pistetään pannua poriseen mustaa kahvetta ja aloitetaan arki  Wink Kuka mitäkin sitten touhuaa? Mie käväisen Tre.lla tuossa kohta puoleen ja sitten illaksi tanssaan töihin. Kohta nekin loppuvat ja alkaa kesäloma... täytyis alkaa markkinoimaan urakalla tuota uutta ammattiosaamista, mutta mistä ihmeestä sais pussillisen omaa kehua  2funny

Muoks. Kävin sitten rekisteröitymäs astro.com sivuille ja tein  aurinko paluukartan ja taas raapii päätään  Grin Taidan lukaista Saturnalian kehoitaman topic´n läpi... jospa aukeis paremmin.

Muoks.  tickedoff Mistä pirskatti näkee astro.com karttojen huonejaot... tää blondi ei tykkää, kun on ihan pöö!  tickedoff tickedoff
« Viimeksi muokattu: 14.04.2009 09:37:24 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9076 : 14.04.2009 15:36:48 »

Kide, kyllä ne siinä kartassa ainakin näkyy, huoneiden numerot ja rajat... Tarkoitat varmaan jotain muuta?  idiot2

Anteeks.. Embarrassed Mä oon taas ihan hirveessä mielentilassa. Mä oon pari kuukautta soitellu yhden ravun kanssa, mutta nyt sitten ollaan riitaannuttu ja mä suorastaan oon tosi pettynyt siihen ihmiseen.....
Ja sitten se kaksonen, oon pettynyt siihenkin.......
Ja lopulta oon pettynyt itseeni, koska odotan näköjään ihan liikoja ja luulen pitäväni ihmisistä ihan hirveesti kunnes palaan tähän realityyn....

V*ttu mikä mua vaivaa. Miksei koskaan tuu ketään, joka oliskin ihan todellisesti tosi mukava ja kiva ja samalla aaltopituudella ja fyysinenkin vetovoima olis ja tunnetta ja älyä.. Äh, ei se voi olla niin mahdottoman vaikeaa?? Alkaa turhauttaa......... Sad Ja nyt se saatanan rapu ei jätä mua rauhaan vaikka mua ei vois vähempää kiinnostaa, eikä se kaksonen ota muhun mitään yhteyttä vaikka vois se nyt kohteliaisuudesta ottaa!  Angry Mikään ei oo koskaan hyvin!  2funny Ja mä tiedän että jos annan tän jatkua näin, niin seuraavan kerran kun meen baariin herra kaksonen onkin taas yhtäkkiä tosi ihana ja vie mut kotiinsa ja sit siitä ei taas kuulu sen jälkeen mitään... Angry (mut apua, miten miehekäs se on ja taidokas, miten mä voin vastustaa sitä?)  Grin Mä oon jo etukäteen antautunut tälle turhauttavalle kaavalle, koska on se seksikin nyt jotain.... Paljon parempaa kuin inisevä moraalisaarnarapu luurin toisessa päässä.. Ei millään pahalla mutta ehkä maailman tekopyhin mies ikinä  Angry

(onneks mä oon niin täydellinen kun mä vaan haukun kaikki tälleen... Tosin tää ei sinänsä oo mitään selän takana haukkumista, koska haukuin ravun jo face to face ja miljoona kertaa pahemmin kuin tässä..) (ja kaksosta nyt ei varmaan hirveesti liikuta, se ois varmaan vaan tyytyväinen kun hänen miehisyyttään ylistetään  Cheesy)
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9077 : 14.04.2009 20:26:48 »

Kai ne viimeset metrit vaan on niin bitter-sweet-meininkiä, että mun pikku pääni ylikuormittuu...

En tiedä oonko edes oikeasti huolissani siitä, että saanko valmistuttua ajoissa, pikemminkin oon huolissani siitä, että MITÄ MÄ TEEN  Sad Shocked sitten kun mä valmistun, ihan oikeesti? Tarvitsee hei tehdä jotain, siihen meinaan päättyy opintotuen saaminen kuin seinään, enkä voi enää lohduttautua sillä että "hei ihan sama mitä mä teen, mä oon opiskelijaGrin ...

Oikeastaan tajusin äsken, että mulla ei ole noin ajallisesti huolen häivää, ei ole kovinkaan montaa tehtävää tekemättä. Mä vaan oon sellanen, että saatan lykätä niiden tekemistä viime pisteeseen tai koittaa alkaa tekeen niitä sellasella ryminällä että fysiikka ja psyyke hajoo (niinkuin nyt on jokin sellanen prosessi menossa, karsee räkätauti ja pimahdus..) ...

Mikään ei ole varmaa  Cry uusi aina pelottaa ja aiheuttaa väliin sellaista pakokauhua että vatsanpohjassa asti viiltää......

Mua ihan nolottaa nää hirveet avautumiset täällä  Embarrassed Grin laittakaa vaikka se toiminto päälle, missä saa estettyä jonkun tietyn kirjottajan tekstit näkymästä, jos tää skitsoilu vaan jatkuu ja jatkuu.. Grin Tai kyllä kai mä tajuan jossain vaiheessa bannata itseni ulos täältä, jos en ala käyttäytyä ihmisten tapaan... 2funny
Toivottavasti puolen vuoden päästä mun elämällä olis jo hieman vakaampi pohja töiden ja raha-asioiden kannalta....

Elwyn, mäkin unelmoin kesäpäivistä, jolloin voin käyttää minihametta ja kiilakorkokenkiä, ah  smitten Kyllä sillon kerää piiiiiitkiä katseita... angel angel Jos sen motivoimana menisin päivä kerrallaan eteen päin... Ja jos mun seuraava askel olis se, että söisin huomenna jotain muuta kuin puolikkaan pakastepizzan, kuten oon nyt ... öh, viime perjantaista asti tehnyt... Ei sinänsä ihme että mahassakin tuntuu ihan karseelle. Ei pizza oo ihmisen ravintoa, mä tarvisin nyt äkkiä jotain terveellisiä kasviksia...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9078 : 14.04.2009 20:58:29 »

Varaa? Hihhih, anteeksi  Grin .. Juu no siis raivaan tieni äärimmäisestä velkakierteestä äärimmäiseen köyhyyteen tän alan palkalla ... Niin ja ne lomat, noh, jos vakipaikankin saa niin aika kauan saa vääntää ennen kuin mitään palkallisia lomia alkaa tulla..

No en mä nyt mikään yyber-pessimistikko halua olla, kyllä mun elämän laatu varmastikin kohenee huomattavasti, kun pääsee työelämään kiinni ja siitä kiitollinen olen.. angel Sitten voi alkaa maksaan lainoja takasin ja niin edelleen, jee... Wink

Tuhannen ja yhden yön tunnelmiin sitten vaan! En ole haaremihousuja edes sovittanut, mutta voin kuvitella että mulla tulis sellanen p****t housussa fiilis niillä kävellessäni... 2funny Ei sillä, ihan hauskan näkösiä kapistuksia ne on - muilla.. :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9079 : 14.04.2009 21:52:01 »

Mä aion vapisuttaa ympäristöä haaremihousuilla kunhan kesä saapuu 2funny knuppel2

Uskomattoman mukava vaatekappale meinaan..



Minulla oli joskus 10-12 vuotiaana haaremihousut, mustat ja valkoiset ja sitten vyötäröllä
killuttamassa joko hopeinen tai kullanvärinen metalliketjuvyö.
Siis herra juman jee..! buck2 joskus tuossa 80-luvun puolen välin paikkeilla ja jälkeen, buck2
kun ne edellisen kerran oli muodissa. crazy2
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9080 : 14.04.2009 22:31:04 »

Kide, kyllä ne siinä kartassa ainakin näkyy, huoneiden numerot ja rajat... Tarkoitat varmaan jotain muuta?  idiot2

*heh* Niinpäs näkyy, tuossa keskellä  2funny
Puusilmä blondi  Cheesy
Kiitos, Tiigris  Kiss Toivottavasti päiväsi on huomenna valoisampi...  angel Noita elämän alhoja on kait tarkoituksella... osaa arvostaa hyviä päiviä ihan eritavalla... oletan  :Smiley

Hei! Te hoitsut... sanokaas, mitä tarkoittaa kun suoni puhkee kanyylia laitettaessa?
Mull on nyt sit käyny näin ja woe jummi, on kämmenselkä kipeä ja arka  Sad Ei muuten mitään, mutta haittaa töiden tekoa ja hyvin  tickedoff
Muhun tökättiin kaikkiaan 9.kertaa, ennen kuin osu kohtaalle ja saatiin tippa tippuun. Ihan kivan näköinen lyyli nyt käsistä  Huh Miten noin voi käydä ja onko sama ehkä edessä taas seuraavalla kerralla?
 Shocked
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9081 : 15.04.2009 11:03:19 »

Suonen puhkeaminen tarkottaa sitä, että se kanyylin neula vaurioittaa sitä suonta vähän liikaa, eli kun sen olis tarkotus tehdä vaan yksi reikä suoneen, niin sitten se meneekin läpi jostain toisestakin kohtaa..

Sulla on varmaan pienet tai hauraat suonet? Kyllä sitä joskus tarvii pistää aika montaa ennen kun osuu.. Embarrassed Tosin itsellä on käynyt näin vain yhden mummon kohdalla, jonka kädet oli muutenkin ihan sinipuna-pigmenttiset, ja suonet kuin paperia ja jotain millin paksuisia... buck2

Toisaalta, mun kaveri on onnistunut puhkaisemaan munkin suonen, vaikka mulla on sellaset bodari-narkkari-suonet.. Ne voi taas olla niin jäntevät että ne livahtaa pois neulan edestä eli niitä pitää pitää lujaa paikoillaan toisella kädellä kanyloidessa ja niitä pitää tökkästä aika reippaasti, et neula menee läpi.. Muljahtelevat suonet... :Smiley

Hei hirveen mielenkiintonen aihe..  smitten Mä tykkään kanyloimisesta ihan sikana, koska se vaatii sellasta salapoliisiasennetta ja tarkkuutta.. Ja pitää pysyy rauhallisena...


Saturnalia... Grin Ollaanko me vähän samanlaisia kenties joissakin asioissa hieman?  2funny
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9082 : 15.04.2009 13:53:01 »

Heibodei!  Cheesy  Grin
Kiitos Tiigris  smitten  Eli alueelle syntyy verenvuoto ja mustelma siitä syystä... ei siis mitään sellaista "puhkeamista", kuin vesi-ilmapalloa pistetteisiin  2funny
Varmasti on mielenkiintoista, niin kuin kaikki tarkkuutta vaativa... itse en vain todellakaan tykännyt olla neulatyynynä  Angry toden puhuakseni, meinasin vallan hermostua ja ilmoitinkin jo kohta nostavani kytkintä  :Smiley Paljoa ei lohduttanut, kun sanoivat suonieni olevan pienet ja karkailevat... eli jos ymmärrän nyt oikein, ei hauraat... sellaiset kaameat verisuonitukset pullottaa lämpöisessä kyllä kämmenselässä, että luulis niihin osuvan  idiot2 mutta jos karkaavat alta pois  Grin
En tiedä jaksanko ottaa huumorilla, jos ens vk.lla sattuu sama homma  Huh on tämä "puhjennut" käsi oikeasi todella kipeä iltaisin, kun on rasittunut päivän hommista ja tuo itse pistokohta on kosketuskipeä vieläkin  Sad

Saturnalia - olen samaa mieltä... työtä täytys tehdä, mutta helpommalla pääsee jos luusari pystyy olemaan ja vaan hengaan yhteiskunnan varoilla. Pätkätyön ihanuutta  buck2
Nyt yrittäjän aloittelevana huomaan, että kaikki luulee minulla olevan rahaa kun olen yrittäjä... joo´o, olisikin  Undecided valtio pitää huolen, jotta maksujakin on... Joskun on vähän pelotanut, jotta tuliko sittenkään tehtyä oikea ratkaisu ja alettua yrittäjäksi... kuinka helppoa ois nyt kun työt loppu, jäädä päivärahalle...  angel
...ruoho näyttää aina aidan toisella puolella hieman vihreämmältä...  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9083 : 15.04.2009 14:22:25 »

on joitakin yrittämisen muotoja, joissa riski on pienempi.. toisaalta itsellekin yrittäjät valittaa ja kehuu ja osaan vetää johtopäätöksiä. miksi minulla ei ole levoton olo, vaikka on kevät? no hieman on.

kaikki tiputtelee itselleni käyntikortteja.. 

niin ja oli tosiaan iso party taas, tutkijoita näyttelijöitä poliitikkoja, heh. Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9084 : 15.04.2009 19:06:12 »

Hyvä Saturnalia! Työasioiden selkiytyminen on aina suuri huojennuksen aihe... Smiley

Tänään on ollut vähän parempi päivä... Smiley

Mikähän tässä keväässä on.. Selkeesti hormonit hyrrää ja on sellanen draivi päällä, mutta sitten iskee karseita ahdistuksia, tänään tuli vaatekriisi kun tajusin kaupungille lähteissäni että moro vaan, mulla ei ole mitään kevättakkia. Sitten pistin päälle mustan nahkatakin ja meinasin kuolla läkähdykseen ajellessani tuolla mini-saunalla, joka ei tunne nykyteknologiaa kuten ilmastointia... Puuh. Ja kaupungissa kävellessä tajusin että kaulahuivi olis kuitenkin ollut tarpeen, sellanen viileä tuuli mutta kuuma aurinko, vähän vaikea yhdistelmä noin pukeutumisen kannalta.

Menin sitten ostamaan takkia ja sainpahan nauratettua kassaneitiä, kun se kysy multa henkkarit ja mä olin ihan että what, sitten sanoin sille tajuttuani jutun et heh, luulin ostavani jotain K-18 takkia... 2funny
Huomaa että siitä on pitkä aika kun oon ostanut mitään noin kallista.. Grin

Suututin ravun. Ihme... Oon kuulemma epäselkee ja kiero nainen, vaikea luonne ja hän oli niin tyrmistynyt kun kieltäydyin lähtemästä huomenna hänen kanssa yhteen paikkaan... Ei näköjään saa kieltäytyä syyllä että "mua ei huvita".. Mutta kun mua ei huvittanut. Kohta tuli tekstari että älä sitten enää ikinä soita mulle. No ei hetkauta.

Jotenkin ihan sama. Mä en jaksa elämässäni yhtään ketään kiukuttelijaa. Mä kiukuttelen jo itsekseni ihan tarpeeks, niin pysykööt muut ongelman aiheuttajat poissa.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9085 : 15.04.2009 21:59:29 »

Jeah..... Mulla on värjäyskatastrofipäivä  Tongue ...

Enste koneellinen valkopyykkiä vaaleenpunalaikukkaaksi (kiitoksia henkkamaukan MONTA kertaa jo pesty punainen t-paita, joka pääsi messiin salamatkustajana)..
Ja sitten, mun hiukset.. Päätin kokeilla jatkuuko tää paha värjäys-karma...

Noh, jatkuihan se. Terveisin kusipäätuhkimo.  2funny 2funny

Vaaleanruskea oli väri, mutta joo... Pitääköhän hakee huomenna joku punertavaan taittuva väri niin saa tän kummallisen vihertävyyden/kellertävyyden/tuhkanharmauden (??) pois... uglystupid2 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9086 : 15.04.2009 22:13:48 »

Ei kun näissä on tuhkaa ja keltaista..... :Smiley Haluaisin hillityn neutraalin ruskeat.
Tiedätkös, tuosta kultaisuudesta ei ikinä pääse eroon. Silloinkin kun teinixinä värjäilin tukkaa pari vuotta violetiksi, niin kyllä sieltä aina paistatteli kultaa jonkin verran läpi... Se on vähän kuin punapigmentti jota ei kanssa oikeen pysty peittämään helpolla... Mun isällä oli punaset hiukset ja mussa tapahtui joku geenimutaatio punaisesta kultaan.... Tämä on mun teoria.

Ei hyvänen aika. Nyt se rapu soittelee mulle. En vastaa. Löin luurin korvaan. Kohta tulee joko kiukuttelu tai anteeksipyytöviesti. Hitto että on tylsä elämä, tää ei oo yhtään sitä draamaa mitä mä kaipaan, koska rapu on tylsä ja toivoton............ Plääh.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9087 : 16.04.2009 14:22:24 »

tigris menee nyt opiskelemaan ja risteilylle. eiks je. ei rapupojille voi oikeesti suuttua, en itse ainakaan, just viattomille seikkailijoille jotka on kauniita, mutta ulalla.  Cheesy

http://fi.wikipedia.org/wiki/ULA
« Viimeksi muokattu: 16.04.2009 14:23:59 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9088 : 16.04.2009 15:17:39 »

Yhyy  Cry
olkapäitä tarjolla...?
tää räpylä on nyt sitten lastassa... antakee anteeks tämäyksi sormitekniikka kirjoittaessakin...
vähänkö vitsityttää  tickedoff
joo, kävin näyttään, kun herätti yöllä monta kertaa ja alkoi olla tulehtuneen mukainen  Sad laskimoverisuonitulehdus oli päätelmä ja nyt immobiliteettia lähinnä.
HEI, MUN PITÄÄ TEHDÄ TYÖTÄ TÄÄLÄ KÄDELLÄ  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
eli kaik vapaa-aika näin ja ns.turhat duunit ukoll ja muksuil...

voitte kuvitelle, kuinka innoissani olen kun ens vk.lla pitäis taas mennätiputukseen... onkohan sit toinen käsi lastassa vai saanko jo sit antibiootteja tähän  crazy2
 Cry
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9089 : 16.04.2009 15:48:23 »

Voimia teille.  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 604 605 [606] 607 608 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: