Sivuja: 1 ... 599 600 [601] 602 603 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618590 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9000 : 01.04.2009 14:33:14 »

Eppana ja Tuuli-Hiuksissa, kiitos  smitten
Kahvit juodaan kahvi- ja teetuvassa, siksi tänne tuulettamaan tuli.. ja kappas, joku tuonut noita narsissejakin (tuoksuvia) tuohon pöydälle... ihanaa  Cheesy vaikka hei, meillä höytäilee lunta ja on niin kalsaa  Sad
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #9001 : 01.04.2009 14:40:55 »

Kide: Tehän ootte jo kunnolla etujassa pääsiäisvieton Wink

Aion se minäkin munia, siis suklaamunia ostaa tänne. Ajattelin sellaisen iso vuoren kokoisen munakuorman kasata Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9002 : 01.04.2009 14:50:57 »

Juu, juu... on se itse aika niin äkkiä ohi, että täytyy aloittaa varhain. Niin ehtii kyllästyyn ja sitten aloittaa Vappu  Cheesy
Iso kasa muni, JOO... oisko se kukko jääny mihinkään...  :Smiley
 smitten
...tai pupu...
 Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9003 : 01.04.2009 17:27:06 »

Kiitos tuosta, olipa tavallaan osuva.  Smiley


Hmmh, mua tympii ja kyllästyttää nyt, mutta kai tämä tästä. 2 viikkoa niin suurimmat paineet on suurin piirtein ohi. Rakas Jumala anna minulle pitkäjänteisyyttä, rauhallisuutta, loogisuutta, organisointikykyä, itsekuria ja selkeyttä.. Grin Nyt tarvii olla kylmät hermot, joten pistetään nää  aurinko merkurius mars kaksoset -hermot narikkaan kunnes saan hommat hoidettua!
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #9004 : 01.04.2009 17:38:04 »

Sulla on ollut puutetta lihasta. Hyvä tyttö, syö vaan, Saturnlia  Wink Grin

Joko on mieli yhtään iloisempi kun sait potkan verran lihaa?  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9005 : 01.04.2009 19:10:19 »

olen edelleen samaa mieltä kuin aamulla.. sitten kävin kuuntelemassa mm Mercuri Urvalin konsultin luentoa, ja kyllähän kaikki tuutit jauhaa lamaa.. onhan se sikäli mahdollista että se vaikuttaa työnsaantiin vaikka miten visualisoisi.. oma päätös vaan on se sapattiaika, anyway..

viimeksikin löytyi työvaikeuksien jälkeen tosi uskomaton duuni.. että kyllä sellaista tapahtuu. odottelen seuraavaa ens vuodelle. nyt on vähän muun aika.. ja onnea kaikille
.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9006 : 01.04.2009 20:08:19 »


Iltaa tupaan

Ja ONNEA KIDE!  smitten

Ihanaa kevät alkoi!
Minun mielestä kevät alkaa aina 1.4  angel

Elwyn.... kohtalontoveri  angel Keventää kehonpainoa yritetään täälläkin  buck2
....saa sitten kesällä kerätä grilliruoan ja muiden ihanuuksien kanssa talvivarastoa.  :Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9007 : 02.04.2009 07:45:23 »

Huomenta tupahan  smitten
Raikas aamu ainakin meillä päin, pakkanen nipisti nenua kun sen ulos työnsin  Smiley
Kiitos, Neela ja muut eilisestä... oli hyvät pirskeet  Cheesy

Tekis mieli puhista teille yks juttu, mutta taidan laittaa tuonne oman topic´n, jotta voin vaikka myöhemmin siivota sen pois  :Smiley
Höyryventtiili oli kovilla eilen, kun kuulin erään henkilön juttusia... en sitten jaksa ymmärtää ihmisten taipuvaisuutta puhua muiden asioista ja keskittyä niihin... luulisi omissa olevan riittämiin  crazy2
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #9008 : 02.04.2009 07:53:30 »

Jaah, Saturnalia  Wink Sulla on pikkasen kevättä rinnassa!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9009 : 02.04.2009 20:44:07 »

Nyt on jo helpompi olla kun sain itsearvioinnin kirjoitettua..

Pitipä vaihtaa avattareksi ainakin hetkeksi aikaa kuva karhukissasta (bearcat, binturong) kun se on mun mielestä yksi maailman suloisin otus. Olen fanittanut noita otuksia 10v:sta saakka kun sellaisen kerran telkkarissa näin. Sellainen karvainen rontti, hidas liikkeissään mutta leikkisä ja lempeä kuin mikä. Suloisen ja häijyn näköinen.  Grin Siinä ohjelmassa oli puolikesy sellainen binturongi jossain villieläinten hoitokodissa, niin sehän otti ja kiipesi yhden kameramiehen harteille ja alkoi siitä käpälöimään sitä sellaista isoa mikrofonia, jota erillinen kaveri oli pitelemässä. Aika huvittava tapaus oli.  Smiley smitten

http://www.hilozoo.com/animals/A_binturong.htm
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9010 : 03.04.2009 15:44:44 »

pakko kysyä.. miten allaoleva toimii teillä.. tämä on tätä Mikael-kanavointia..



Rakkaat ystävät, asteittain olette alkaneet nähdä, että te ette ole rahaksi kutsutun järjestelmän orjia, vaan teitä tuetaan ja tarpeenne tyydytään aina, kun otatte mestaruutenne ja luotatte Lähteen jumalaisen valon luovan ja ilmentävän sen, mitä tarvitaan elämänne ylläpitämiseksi.
On ollut voimakas harhakuva siitä, että raha luo tuvallisuutta, ja rakkaat ystävät, olette tehneet kovasti työtä vapautuaksenne tuosta harhasta ja nähdäksenne, että jumalaisen rakkauden ja yltäkylläisyyden virta turvaa tarpeenne ja raha on ainoastaan vaihdon symboli tässä prosessissa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #9011 : 03.04.2009 17:17:57 »

Anaaliin sattuu. Olen kai analiinin tarpeessa. Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9012 : 03.04.2009 17:27:17 »

pakko kysyä.. miten allaoleva toimii teillä.. tämä on tätä Mikael-kanavointia..



Rakkaat ystävät, asteittain olette alkaneet nähdä, että te ette ole rahaksi kutsutun järjestelmän orjia, vaan teitä tuetaan ja tarpeenne tyydytään aina, kun otatte mestaruutenne ja luotatte Lähteen jumalaisen valon luovan ja ilmentävän sen, mitä tarvitaan elämänne ylläpitämiseksi.
On ollut voimakas harhakuva siitä, että raha luo tuvallisuutta, ja rakkaat ystävät, olette tehneet kovasti työtä vapautuaksenne tuosta harhasta ja nähdäksenne, että jumalaisen rakkauden ja yltäkylläisyyden virta turvaa tarpeenne ja raha on ainoastaan vaihdon symboli tässä prosessissa.

No siis, mä olen huomannut, että rahasta on oikeasti turha murehtia. Elin 3 viikkoa silleen, että tilillä oli alle 5€, mutta en ollut yhtään stressinä siitä, koska ruokaa on kaapeissa ja bensaa tankissa ja laskuja ei ole nyt.... En puhunut kellekään mitään mun rahatilanteesta. Noh, toissa vai sitä edellisenä viikonloppuna mä pelastin mun entisen jouskari-miesystävän majottamalla sen yhdeksi yöksi kun se oli lukinnut itsensä ulos. Noh, se kävi sitten aamulla ruokakaupassa ja osti mun jääkaapin täyteen safkaa vaikka en pyytänyt! Ja viime viikonloppuna sisko oli laittanut mun tilille rahaa, vaikka en ollut pyytänyt. Nyt pari päivää sitten tuli mummolta pääsiäiskortti jonka välissä oli 50€ seteli.. Grin

Ja tosiaan mun suku ei ole mikään rikas, siskojen kanssa laitellaan aina tavasta toistemme tileille rahaa pyytämättä, sen mukaan kellä millonkin sattuu olemaan "ylimäärästä", sama juttu äidin kanssa, eikä me koskaan lasketa, että joku olis velkaa jollekin.  Smiley Raha kiertää ja yhteishenki pelaa. Afro
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9013 : 03.04.2009 17:33:21 »

hyvä.. itsekin kuulin yhdestä suht isosta rahasummasta, joka lilluu tuossa lähipiirissä, jos sattuisi olemaan tarvetta.. ehkä tuo voisi toimia..

millä pitäisin itseni Pohjolassa vielä tai yleensä manner-Euroopassa, taas kuulin kursseista Azoreilla.. ei pitäisi..
  angel
  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 03.04.2009 17:34:59 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #9014 : 03.04.2009 17:53:09 »

Olen huomannut kuinka vähälläkin rahalla ihminen voi tulla toimeen. Toki se siinä vaihessa hakkaa vastaan kun tahtois ulkomaille, mutta aika se tulee joskus sillekin matkalle Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 599 600 [601] 602 603 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: