Sivuja: 1 ... 594 595 [596] 597 598 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618752 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8925 : 25.03.2009 12:50:23 »


HuomentaPäivää!  smitten

Ai kamala Saturnalia! Mahtaakohan se vatsa rauhoittua, kun tyhjenee kokonaan.
Nyt tarvittaisiin Sashan "parisuhdevinkit"; Näin selviydyt Magneesium-övereistä.  Grin

Sullako oli illalla juhlat? Ja se  neitsyt mies päähenkilönä?
Mitens nyt teillä menee? Pysyykö ihastus kurissa (etkös näin jossain vaiheessa päättänyt, että täytyy) vai roihuaako vain, päätit mitä päätit?

nim. Ihan vähän utelias!  2funny

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8926 : 25.03.2009 13:02:30 »

Mitäs lie Sasha sulle "syöttänyt", Saturnalia.  Tongue

Mitäs helvetin peikkoja sun sänkys alla tai siellä huoneessa oikeen on, Saturnalia? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #8927 : 25.03.2009 13:03:48 »

Herranenaika mitkä Magnesium-överit mä vedin Sashan kannustamana!!  Shocked Shocked Shocked

Mua jännittää muutenkin tämä ilta, ja nyt mulla ei pysy kertakaikkiaan MIKÄÄN sisällä!!  Shocked Shocked

APUA!  Grin

Olikohan tämä nyt ihan fiksu juttu  Kiss ...  crazy2

TH: en mä nuku Suomessa juuri koskaan hyvin. Oli kesä tai talvi. Nyt olen onneksi nukkunut joka yö vaikka heräänkin muutaman kerran yössä tarkastelemaan, mitä huoneessani tapahtuu  Grin

 Grin 2funny

I am very sorry!!!! Embarrassed Kiss

No ainakin puhdistut! Kiss

Juo nyt paljon nesteita ja syo banaani jonkun viikunan kanssa
-bansku kovettaa vatsaa ja viikuna tasapainottaa.

Valta turvottavia juttuja, kuten leipaa ja valkoisia jauhoja (pastaa ja niin).

Nuo purtavat ovat kauheita nauttia. Osta seuraavaksi nieltavia.
Ota ne illalla, niin saat paremmin nukuttua
-> magnesium rauhoittaa/vasyttaa.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8928 : 25.03.2009 14:33:30 »


Sasha, mitä leipään tulee niin meni jo  buck2 joten nyt teen ruokaa ja syön merilohta. Mutta ihan sama, mun vatsassa kiertää joku F1 rata...

Voidaan laittaa tämäkin esimerkki sitten sinne meidän teinilehden palstalle, missä Sasha neuvoo ja mä olen esimerkillinen, neuvoton kysyjä-teini.  2funny


Heheheh...! Grin 2funny
Kauhea, etta ei saisi nauraa, mutta en nyt vain voi mitaan! Grin  Cheesy 2funny Grin 2funny

Tuo merilohi on hyva, saat suoloja, jotka tod.nak. menetit tuossa ripulissa. :Smiley angel

Minun dietti-ohjeisiin kannattaa suhtautua varauksella;
Olen ex-bulimiktikko ja anorektikko ja stna, mita lie viela siihen paalle. Grin 2funny

Tiedan tasan tarkaan kaikki poppakonstit, miten pudotat painoa 5 kg kahdessa paivassa
ja naytat viela hyvalle. Grin 2funny

Pystyn oksentamaan niin tyylikkaasti, etta meikit ei levia, eika roippeita ole vaatteilla, eika naama turpoa
-siis jos en ole niin pahassa kunnossa, etta en tolpillani pysy.

Kerran olin Hkissa ystavieni kanssa menossa mika lie yokerho ja siina olin VIP-jonossa
ja aloin voida pahoin ja kallistin vain tyynesti paatani, oksensin, nostin paani,
pyyhkaisin nenaliinalla suuni, kulautin Eviania pullosta ja siina oli tosi paljon ihmisia
ja sielta tuli hammastyneita kommentteja,
etta miten helewetti tuo teki sen noin ammattimaisesti. Grin 2funny

Tosin suolistoni on pilalla. Kerran ystavani kanssa paatimme huuhdella suolemme vedella.
No, ensin vedimme persuksiimme ne apteekista saatavat vaahdot,
minulle 2-3, koska minulla hidas suoli ja sitten 1-2 litraa vetta letkulla peraan.

No, kaverini teki sen ja 10-15 min. ja kaikki oli ohi ja olo kevyt.
Meikalainen.. :Smiley ....odotti 1,5 paivaa, etta ne kaikki tulee ulos. Grin 2funny
Mika lie syyna, en tieda!  Grin 2funny
Ystavattareni oli aivan ihmeissaan, ja sanoi, ettei ole viela koskaan nahnyt vastaavaa
ja miten kenenkaan perse voi toimia noin huonosti! Grin 2funny

Etta vielako kaipaat niita dietti-vinkkeja...?  :Smiley angel

tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #8929 : 25.03.2009 14:56:15 »

Täytyy kyllä myöntää, että Sashalta en dieetti neuvoja ottaisi  Wink 2funny Mä kyllä repesin ihan täysin tuota tarinaa lukiessani  Smiley Grin

Minulla paino lähti tippumaan tuossa loppuvuodesta ihan kamalalla vauhdilla, ei oikein ruoka maistunut, meni enemmän nesteytyksen puolelle pikkujoulujen yms takia. Noh, sitten ajattelin tammikuussa, että pitää alkaa itseään lihottamaan, kun tissit oli niin pienet...  Smiley angel 2funny meni vähän överiksi, kun nyt huomasin, että piti ostaa kokoa suurempi paita  Huh Nyt sitten ajattelin laihduttaa, että joo... missä järki  idiot2 Tongue

Mutta silti, nyt on rinnat suuremmat mutta niin on kyllä persekin  Undecided  Grin 2funny
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #8930 : 25.03.2009 15:36:06 »

Iltapäivää  Cheesy
Sasha -mitä vastasit baari jonossa kyselijöille, mistä ja miten homman olet oppinut?  Grin Tuo olis taito, jota voisin kadehtia ihan oikeasti... olen itse NIIN huono oksentaa, että voi, voi  buck2 Siis refleksi on vahva, mutta kurkku herkkä. Lopputulos pari kertaa selkään noidannuoli oksennustaudissa, kun kroppa pistää niin kovaa vastaan refleksille... niin ja mikään syväkurkku en todellakaan ole  Tongue
 2funny

Tuosta laihtumisesta... miksi aina kun lihoo kaikki menee ensi mahaan ja peffaan, sitten laihtuessa tissit on heti hukkumassa?  Angry
Onneksi tuo itämainen tanssi saa jossakin määrin jenkkakahvoihin kuria, jos ei muuten niin on oppinut pitämään ryhdin hyvänä  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8931 : 25.03.2009 17:52:18 »

Iltapäivää  Cheesy
Sasha -mitä vastasit baari jonossa kyselijöille, mistä ja miten homman olet oppinut?  Grin Tuo olis taito, jota voisin kadehtia ihan oikeasti... olen itse NIIN huono oksentaa, että voi, voi  buck2 Siis refleksi on vahva, mutta kurkku herkkä. Lopputulos pari kertaa selkään noidannuoli oksennustaudissa, kun kroppa pistää niin kovaa vastaan refleksille... niin ja mikään syväkurkku en todellakaan ole  Tongue
 2funny


No pyyhin siina tyynesti suuni ja sanoin, etta
katsos, pitka harjoitus tekee mestarin, -ei sovi lapsille, eika kokemattomille
ja astelin ihan pokkana ja freshina sisaan ovimiehenkin katsoessa pitkaan hammastyneena,
etta olenko ihan ok ja varmaan, etta tarviinko naisten huonetta heti.  Huh

En ollut juurikaan paljoa alkoholia nauttinut, vain huonovointinen tyhjaan vatsaan nautitusta drinkista.
Sain pienta suolaista napsittavakseni, ja ihan varmasti sen vuoksi,
etten pykaa niiden sisustusta uusiksi. Grin 2funny

Minulla on niin tottunut nielu jo senkin vuoksi,
etta joudun kaivelemaan nielurisani puhtaiksi niista ihme palloista,
kun en ole saanut aikaiseksi leikkuuttaa niita ja tietenkin tuo tahallinen oksentaminen
nuorena on totuttanut niin,
etta kylla aika syvalle saa sormet tyontaa, etta oksu tulee. Grin 2funny

...siis vaikka joskus on allo ja oksu olo ja siihen selvasti auttaa vain,
etta helpottaa oloaan tyontamalla nakit kurkkuun. :Smiley
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #8932 : 25.03.2009 18:54:01 »

Erottiin Oinaan kans,ja ihan hyvä niin. Se oli liian lapsellinen ja sellanen että ei siitä ollu sitoutumaan.
No ei siitä enempää.. Suklaasilmä oli mun luona 4päivää ku sen piti vaan tulla "käymään"
ja nyt oon siitäki taas ihan sekaisin että mitä tekisin tai jotain...
Huh mikä rumba meillä kotona on perheessä menossa  tickedoff
Ja isi päätti sit purkaa turhautuneisuuttaan muhun... Huusi pää punaisena heti ku tulin käymään
kotona. Laitoin vaan musiikin korville täysille,mutta ei siltä huudolta silti välttyä voinu.
Inhottaa se,VIHAAN SITÄ!!!!!!!!!!!!!!
Nyt ku lähden takas kämpille niin turha luulla että tuun enää takas kotiin käymään pitkään
aikaan. En muutenkaan puhu isille koskaan mitään,kukapa puhuis sellaiselle paska läjälle
joka hakkaa ja haukkuu omia lapsiaan vaikka on itse täys hullu.
Mun teki niin mieli taas räjähtää ja ottaa puukko tai mikä vaan ja tappaa koko paska.
Ajattelin että ennenkuin lähden niin kirjoitan kirjeen sen tyynyn alle,koska en edelleenkään halua puhua sille,
niin kirjoitan,kuinka paska se on ollu aina ja tulee aina olemaan ja mulle on ihan sama vaikka se kuolis,
kaikki olis vaan iloisia jos niin tapahtuis.
Mäki olisin varmasti paljon tasapainoisempi jos tollanen vitun hullu ei olis hakannu mua ja muita lapsia
koko lapsuuden ja aina on saanu pelätä.. enää en pelkää,vaan vihaan. vihaan vihaan vihaan.

Huoh... anteeks tää purkautuminen.

elämä vitsi,kuolema nauru.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8933 : 25.03.2009 20:00:41 »

Mun elämässä tapahtuu kaikkea ihan ennen kuulumatonta ja mä oon ihan myyty mun onnelliselle tulevaisuudelle... Grin smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #8934 : 26.03.2009 08:59:54 »

Kylmää, mutta kaunista huomenta tupahan  smitten
...miten tiettyinä päivinä paistoi aurinko tai missä tuoksui miltäkin. Muutenkin kun tuoksut ovat mulle tärkeitä niin tietenkin kevät alkaa paahtuvan asfaltin ja maatuneiden lehtien tuoksusta smitten

...Hetkissähän se onni todella piilee.
Tuon tuoksun tunnen, ihana... lupaus kuumastakesästä  Wink
Sitä ennen löytyy se mätänevän ruohon ja muun lumen alta paljastuvan orgaanisen tuoksutuotteet, yhdistettynä märkään ja kylmään tuulee  Cheesy Kevättä sekin, mutta ei niin suloista...
Oletteko koskaan nuuhkaisseet hiirenkorvia?  angel

Niin ja tuo viiminen lause; suuri elämän ja hyvän sellaisen viisaus  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8935 : 26.03.2009 17:17:26 »

Voi hyvänen aika teiän kaikkien juttuja, ootte te aika pössöjä... smitten

(suutuin aina isälle kun se sano mua pössöks koska se on musta outo sana, mutta nyt oon löytänyt sen sanan uudelleen ja aion lisätä sen sanavarastooni, ja te olitte ensimmäiset keihin käytin sitä!  Wink)

Isä sano mulle aina myös "tules tänne, pikku simpsetti" tai "pikku simpanssi" tai "kultaseni/rakas tyttäreni, keittäisitkö kahvia?"   Smiley Sano se mua myös pösilöksi ja sitten kun mä peilailin ja keimailin eteisen peilin edessä niin se sano mulle että "me ollaan maalla" "et sä ole mikään kaupunkilaisfriidu"  2funny mun sinisistä nahkahousuista se heitti "vaatteet on mun aatteet"-kommentin ja kurtisti kulmia ja nauroi päälle...

Niin ja HEI..

 Smiley

Mä en tiedä mikä mua vaivaa! Tai tiedänpäs! Nyt on kevät!  smitten

Ja on rakkautta ilmassa !

 Cheesy Grin 2funny

Minun isapuoli kutsui myos minua possoksi, tosin vielakin.  Cheesy Grin
Ja kun me tenavat ratkettiin oikein vitsikkaiksi, niin me possotettiin. Grin 2funny
Mina olin myos pikku paviaani, kun olin alle 6 vuotias. Grin Cheesy 2funny


Rakkautta ON ilmassa.  :Smiley

Kuulkaas, ei tuo Scorpari mies iske kylla yhtaan, mutta shaakeli, :Smiley
taman hotellin omistaja. :Smiley Tszzzzzzzziiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssus chirst ja hallelujah....! :Smiley Cool Kiss
Kylla on niin hottia, etta koko kropassa juoksee vareet! Cheesy

Han lahetti huoneeseeni ison kimpun kukkia ja lahjaksi jotain,
mita ihailin hotellin boutiquessa. Tongue
...ja illalliskutsu. smitten

Saasta soikoon, flirtti on ollut kuumaa...  :Smiley crazy2

Tyyppi on Saudi syntyperaltaan, mutta tosi lansimainen ja omistaa 4 muuta hotellia.
Puhuu taydellista englantia, ranskaa ja saksaa. Smiley
Han nayttaa ihan Veskariltani, paitsi etta on timmimassa kunnossa
ja omaa enemman sita pinnan alla olevaa tulta. Wink
Miuvh..! :Smiley

Han esitti jo, etta voisin tyoskennella sen hotelliketjussa,
kuin myoskin, etta voisin olla sen jo ties kuinka mones vaimo. Grin 2funny
Nama kundit kun saa laillisesti ottaa monta vaimoa.
No, olisi vain helpompaa minulle, kun voi huilia enemman,
eika tarvitse tehda niin paljon sen miehen eteen. Grin 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8936 : 26.03.2009 20:00:15 »

Muistatko Tigris demifoorumilta sellaista tyyppiä kuin Damien Thorn? Tyyppi on palannut taas hillumaan sinne 2funny

Muistan.... Grin

Muistaakohan kukaan niitä tyyppejä jippiin chatista huoneesta Särkyneiden Sydänten Hotelli, vuosilta 99-03... 2funny Siellä vietin elämääni, oi ja voi.. :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8937 : 26.03.2009 20:06:21 »

Kuika kauan kaksonen pystyy pitämään ihastuksen salassa?  Grin
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #8938 : 26.03.2009 21:35:51 »

Mä olen aika pihalla. Se neitsytmies pamautti mulle suoraan olevansa sosiopaatti.  idiot2 Meni niin överiksi, etten mä voi enää kuin nauraa. Ja toisaalta, ei se sosiopaatin kuvaus niin kaukana kyseisestä herrasta ole... mitä nyt olen hänet seitsemisen vuotta tuntenut.  idiot2  aurinko kuu neitsyt askendentti leijona

Onks toi ihan virallinen diagnoosi?
Sitä suuremmalla syyllä neuvosin kyllä
ottamaan jalat alle kun vielä voit.

(Sosiopaatithan eivät pysty tuntemaan rakkautta.
Teeskentelemään sitä kyllä,
jos siitä on heille itselleen jotain hyötyä..)

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8939 : 26.03.2009 21:36:11 »

Olin lukevinani jonkun Elwynin viitteen tuolta siihen että jos jättäis ne menneet miehet menneeseen.. Niin oon vähän samalla kannalla,, Varsinkin jos on ollut jotain ongelmia niin ei se juttu yhtäkkiä ruusutarhaks muutu, vaikka vetovoimaa löytyisikin paljon...

Voi voi Saturnis, sä taidat haluta vaikeen miehen.. Grin Muista että jossain voi olla superhyvä mies, joka ei olekaan vaikea, vaan melkein täydellinen.. Smiley

Mä oon ihastunut rapuun, tai no en tiedä mitä tämä taas on. Kun halu juosta pakoon ja lujaa käy joka päivä mielessä, vaikka oonkin ihan ihmeissäni että tollanen jätkä on olemassa. Kai tän on tarkotuskin alkaa hitaasti, jos tää tästä johonkin on menossa.. Kai se jotain tarkottaa että ollaan pari viikkoa puhuttu monia monia tunnin-kolmen tunnin puheluita ja aina jää jutut kesken.

Se ihminen on niin turvallinen ja viaton, että mua melkein huvittaa.  Smiley
Särmää tulee siitä outoudesta ja älykkyydestä.

Mutta jotenkin mulla on niin vahva tunne, että mä en sais nyt spekuloida tätä asiaa niin kamalasti...
Enkä ole kyllä tähän asti spekuloinutkaan, se alkoi vasta pari päivää sitten.
Tämä on edennyt ihan huomaamatta siihen, että mä vain tajuan toi tyyppi joka tuli mun elämään hetki sitten kuin varkain, on jotenkin mussa kiinni niinkuin se ois siinä aina ollut, vaikka mä en tosiaan ollut alkuun jostain syystä ees niin innokas tutustumaan, tai ajatellut tutustua siinä mielessä, että tästä jotakin tulisi. Joo, enkä mä sitä välttämättä nyt ensisijasesti ajattelekaan, koska tää tyyppi saattaa olla mulle vaikka tosi hyvä ystävä tai hetken terapeuttinen tuttavuus.. Olen siitä joka tapauksessa kiitollinen.

No... Aika näyttää. Nyt ei tosiaankaan ole kiirettä minnekään.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 594 595 [596] 597 598 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: