Sivuja: 1 ... 570 571 [572] 573 574 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618666 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8565 : 26.03.2010 23:22:39 »

olispa sitä meikäläisellä asiaa jos vaan viittisin keskittyä ja kirjottaa.
monasti oon samaa mieltä, monasti erimieltä. mutta mieluummin oon vaa hiliaa.
ja samasta syystä viestit on lyhyitä kun en jaksa naputtaa. ehkä jos livenä täällä oltais ni kukaa sais suuvvuoroo.  :Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8566 : 26.03.2010 23:25:33 »

Aamunsäde!  Kiss

Rakastan sinua varauksetta, olet kokeellinen henkilö tai et, ei kuulu minulle!
MUTTA OLET LÄSNÄ TÄÄLLÄ!  smitten

Minun universaali rakkaus ei yllä ihan kaikkiin tekoihin, mutta lähes kaikkiin sieluihin.
On vielä tekoja joita EN VOI hyväksyä, vaikka jollain kierolla tavalla voisin "ymmärtää"   kuu skorpioni

Voikun tänne saisi hymiön Peace!  Grin



 Wink


minä inspiroidun yleensä ihmisten sanoista, ja löydän todellista itseäni vuorovaikutuksen kautta, ikään kuin erilaisten valojen leikissä.


siispä, sanoin ihan oikeasti 'kiitos oivalluksesta'....en edes tiedä, millä sävyllä olit sen alunperin sanonut.


nyt sain käsityksen, että ehkä se olikin sinulle alunperin negatiivinen, mutta se onkin minulle positiivinen.


tää oli taas tulkintaa.


ei se niin vakavaa ole!


minun periaate on, että ei minua ole kenenkään pakko rakastaa! vain jos oikeasti siltä tuntuu!


en minä rakasta kaikkia :Smiley


toimin lakien mukaan ja annan kaikille ihmisarvon. se riittää mulle. Smiley


tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8567 : 26.03.2010 23:26:32 »

olispa sitä meikäläisellä asiaa jos vaan viittisin keskittyä ja kirjottaa.
monasti oon samaa mieltä, monasti erimieltä. mutta mieluummin oon vaa hiliaa.
ja samasta syystä viestit on lyhyitä kun en jaksa naputtaa. ehkä jos livenä täällä oltais ni kukaa sais suuvvuoroo.  :Smiley


minulta saisit livenä puheenvuoron, usko tai älä, minä en puhu paljoa. vaan kirjoitan.  Smiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8568 : 26.03.2010 23:27:39 »

Noista kehon luonnollisista toiminnoista, että eihän tästä ole kovin kauaa,
kun Kaarina käännytti täällä ihmisiä VALORAVINTOON, koska normaali ruoka ja ruokailu
ovat kuulema käyneet tässä henkisessä kehityksessä täysin TURHIKSI
ja ihminen elää ja keho sopeutuu vallan hyvin jo elämään ilman ruokaa ja nestettä.

Siitä oli iso polemiikki, josta porukka väänsi.

Ja niin, jos joitain ihmisiä ihmetyttää Kaarinan suhtautuminen muhun,
niin hän päätti tulla miehensä kanssa tänne Wieniin minua tapaamaan,
mutta kun mie sanoin jonkun normaalin poikkiteloisen mielipiteeni, joka ei sopinut Kaarinan
maailmaan, niin piti siitäkin nyt elämääkin suurempi draama saada aikaan,
joten.. kyllä mulla on ihan tarpeeksi draamaa omassakin elämässä,
että vielä ottaisin Suomesta sitä vieraaksi. Smiley
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8569 : 26.03.2010 23:28:22 »


minä en ymmärtänyt, oliko tuolla lauseella jotain tekemistä sen kanssa mitä sanoin tai annoin ymmärtää.


opiskelen viestintää. olen lukenut huvittavia juttuja siitä, kuinka


on pieni ihme, jos viestinnässä yleensä mikään menee perille viestin lähettäjältä sen vastaanottajalle sellaisena kuin se on alunperin tarkoitettu Grin

Ei itseasiassa ollut, vaan Sashan kommenttiin.  Smiley
Tarkensin, etten pidä muiden kommentointeja jonninjoutavina. Jos on tarve sanoa jotain niin on! Itse voin kommentoida minkä arvon minun kommenteille saa/ voi antaa. Miten kukin ne ottaa on myös lukijan vastuu/ oikeus.

Laiska  neitsyt kirjoittaa asiaansa omassa järjestyksessään.... eli vähän jälkijunassa, eikä välitä, kun huomautellaan, että "kirjoittaessani omaani on jo joku kommentoinut väliin".  Grin
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8570 : 26.03.2010 23:29:59 »

Smiley
"Tottakai sisin on tärkeempi kuin ulkokuori. Kaikki se erotiikka lähtee päästä, ja sulla on ihana pää."



ja mikä ihme tää oli? no joka tapauksessa tää oli hyvä Grin


tulee väliin vaan joku lyhyt ja ytimekäs kommentti eroottisesta päästä, joka ei liity mihinkään.


*nauran kippurassa täällä, absurdi* smitten smitten 2funny
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8571 : 26.03.2010 23:31:54 »


minä en ymmärtänyt, oliko tuolla lauseella jotain tekemistä sen kanssa mitä sanoin tai annoin ymmärtää.


opiskelen viestintää. olen lukenut huvittavia juttuja siitä, kuinka


on pieni ihme, jos viestinnässä yleensä mikään menee perille viestin lähettäjältä sen vastaanottajalle sellaisena kuin se on alunperin tarkoitettu Grin

Ei itseasiassa ollut, vaan Sashan kommenttiin.  Smiley
Tarkensin, etten pidä muiden kommentointeja jonninjoutavina. Jos on tarve sanoa jotain niin on! Itse voin kommentoida minkä arvon minun kommenteille saa/ voi antaa. Miten kukin ne ottaa on myös lukijan vastuu/ oikeus.

Laiska  neitsyt kirjoittaa asiaansa omassa järjestyksessään.... eli vähän jälkijunassa, eikä välitä, kun huomautellaan, että "kirjoittaessani omaani on jo joku kommentoinut väliin".  Grin


tuosta oon niin samaa mieltä.

minustakin jokaisen kommentit on arvokkaita ja myös on hyvin tärkeää ymmärtää, että tosiaan paljon vaikutusta on sillä, minkä arvon itse asioille antaa!


mutta nyt ruuan tekoon.


ukko meni nukkumaan ja kohta hän haluaa pataa knuppel2 smitten
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8572 : 26.03.2010 23:32:38 »

Neela,  aurinko merkurius  kaksoset :lle tuo "jonnin joutavaa jaaritteliua"
sopi hyvin ideaan, mitä tämä nykyinen vääntö täällä on,
joten oikoilin -idea kait tuli perille varsin harmittomasti ja vanhinkoa tekemättä? Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8573 : 26.03.2010 23:46:18 »

 sillai vaan saa aikusen kidnappauksesta 9v kiinteetä ja satojatuhansia korvauksia. lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä nipinnapin 8kk ehdollista ja muutama tuhat korvauksia. vittu ko olisin diktaattori. tickedoff
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8574 : 26.03.2010 23:47:12 »


Aamunsäde
En sanonut noita negatiivisessa sävyssä ollenkaan. Neutraalisti, minusta ihan oikeasti voi valita millainen nettipersoona on tai oivaltaa millainen on. Ilman mitään "moraalin ääntä".

Itse koen, etten anna itsestäni paljoakaan mitään, mutta se on Minun valinta.

Minä en pidä provosoinnista, enkä varsinkaan omasta provosoitumisestani!
Viihteenä tosin vähän, kun "muut" provosoituvat.  :Smiley
Minulla harvoin käy, että provosoidun kirjoitetusta viestinnästä, mutta auta armias tilanne provosoituminen!  buck2

Olen ehdottomasti reaalireagoija! (onkohan toi suamea?)
Nautin tilannekomiikasta, henk.koht keskusteluista ja provosoidun Aina ja Uudestaan kasvotusten!
 neitsyt ja  skorpioni minussa "häpeää" yhtä usein oman kontrollin menetystä provosoituessani.
Lähtee ihan lapasesta.  aurinko aspect_con pluto aspect_con uranus  2funny Verbaalisesti "lapasesta" ei fyysisesti.... Tämän koen tärkeäksi tarkentaa!
Niin ne omat opinpaikat tunnistaa! 


Nyt laiska  neitsyt luki viestin!
Sasha; Ei harmia, ei vahinkoa!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8575 : 26.03.2010 23:55:17 »

sillai vaan saa aikusen kidnappauksesta 9v kiinteetä ja satojatuhansia korvauksia. lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä nipinnapin 8kk ehdollista ja muutama tuhat korvauksia. vittu ko olisin diktaattori. tickedoff

Näin!  Angry

Tässä kohtaa minun universaali rakkaus on koetuksella. Kumpaakaan TEKOA en voi hyväksyä, joku kiero koukero sisälläni kertoo, että molempiin on joku SYY!
Ei siis uhrin syyllisyys!
Ja vielä kierompi sisäinen ominaisuus miettii, "ketkä kaikki ovat uhreja ja ketkä syyllisiä?"

Selkeä epäsuhta ON LAISSA!!!!

Teillä tuo toivottavasti jo menneisyyttä ja lapsesi ovat onnekkaita, kun heillä on äiti, joka hakee oikeutta, suojelee ja rakastaa Heitä!  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8576 : 26.03.2010 23:57:26 »

eteempäin mennään niin että tohina käy.
mutta niin syvät on arvet että aina vähän joku sohasee ja sitten kiehutaan.
lähinnä ottaa kupoliin toi suhteettomuus tuomioissa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8577 : 27.03.2010 00:02:58 »



Neela, luulen että aspektit vaikuttaa enemmän. minulla kartta pullistelee Neitsyttä, mutta on sellaista ärhäkkää neliötä ja sitten jonkinlainen  uranus vaikutus, asia, johon en ole muuten aikaisemmin edes kiinnittänyt tarpeeksi huomiota.


kun uranus on kulkenut Kaloissa viime ajat, niin on se kapinallisuutta tuonut. mutta olen nauttinut siitä täysin siemauksin smitten

olen lähtöjäni niin totalitäärisestä 'suku/tapa/perhe' kulttuurista, siis jotain lestadiolais/körtti vaikutusta, joka todella latistaa kaiken yksilöllisyyden! mutta äitini on ollut kanssa passiivisen vastarinnan harrastaja, vaikka hän on 'salaisempi' persoona kuin minä.


Nuo lakiasiat on kiinnostavia! ja hirmu tärkeitä!
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8578 : 27.03.2010 00:08:03 »

eteempäin mennään niin että tohina käy.
mutta niin syvät on arvet että aina vähän joku sohasee ja sitten kiehutaan.
lähinnä ottaa kupoliin toi suhteettomuus tuomioissa.

Uskon, ettei jätä "kylmäksi" IKINÄ! Tämä aihe!

Voimia ja Rakkautta  smitten , uskon että olette Kaikki Valtavan paljon Vahvempia, mutta myös haavoittuvaisempia tuon kokemuksen jälkeen.

Oletko koskaan ajatellut, että sinusta voisi olla tukea toisille äideille, jotka joutuvat saman eteen?
Vai onko asia jo sillä tasolla "sujut"?
Saitko itse vertaistukea tai terapiaa?

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8579 : 27.03.2010 00:11:14 »

nojoo, on käynyt mielessä. sian aivan loistavan terapeutin jolla käyn edelleen, just anoin kelan avustusta kolmanteen vuoteen, siellä kun on tullut ilmi se että olen itsekkin vaikeasti traumatisoitunut. että onni onnettumuudessa Smiley

lisäksi saatiin  noi diagnoosit tavallaan sitä kautta, siis tytön add ja mun adhd, kun aluksi luulittn huonon koulumenestyksen johtuvan traumasta mutta tämä siinä oli taustalla, eikä olis selvinny ilman perheneuvolan terapiaistuntoja Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 570 571 [572] 573 574 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: