Sivuja: 1 ... 569 570 [571] 572 573 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618546 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8550 : 26.03.2010 15:06:55 »



no tunnustettakoon, minä olen ollut kehollisesti ja aistillisesti sairaalloisen yliherkkä.


mutta olen parantanut siitä.


se oli vaikeaa, esimerkiksi toisen röyhtäys, nielaus tai joskus jopa pieru...herätti minussa suuren reaktion, ja sitten minun oli hyvin vaikea kestää jos toisella oli kipuja, siis kehon sairautta ja se näkyi, kuului tai tuntui jotenkin. minulle tuli itselle niin paha olla toisen kivusta, eli myötäelin sen kehollisesti.olisin halunnut heti poistaa sen kivun toiselta.


onneksi olen vahvistunut tuosta, että nykyään kestän jo kaikenlaisia kehon ääniä, eritteitä yms vastaavia. sairaalloista on sekin, jos ei yhtään niitä kestä. siis en väitä tietenkään sinulla, vaan puhun omasta menneisyydestäni. mutta minulla onkin ollut kaikki mielenterveysongelmat joita kuvitella saattaa, ainoana poikkeuksena syömishäiriö. suhteeni ruokaan on aina ollut terve ja luonteva.


no se siitä.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2010 15:08:45 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Yep
Vieras
« Vastaus #8551 : 26.03.2010 15:25:08 »

Auts, varmaan rankkaa!

Tuossa oli kuitenkin jotain tuttua. Olen huomannut, että mukavan ihmisen suolistokaasut ja muut ilmiöt on helpompi kestää.
Ja, kun rakkaus loppuu, toisen hajut ja äänet ärsyttävät suunnattomasti....
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8552 : 26.03.2010 15:28:02 »

joo, se on rankkaa, jos ei ole sietokykyä tavallisille ilmiöille, ja ne tuntuu niin voimakkaasti.

voisin kirjoittaa myös pitkään seksuaalisuuden alueelle liittyvistä traumoistani, mutten näe tätä juuri sopivana paikkana sille Smiley


mutta NYT elän hyvää aikaa, koska koen ettei seksuaalisuuteeni ja kehollisuuteeni liity mitään sairaalloista. mutta pitkän työn takana se vapautuminen ja luonnollistuminen oli minulla.


silleen olen hyvin optimistinen, että kaikesta voi parantua. Smiley pitää vaan yrittää ja tehdä asialle jotain jos huomaa ettei kaikki ole itsellä kunnossa. ei se aina itsestään tule. tai ei sitä kukaan toinen tuo kultalautaselle eteen. sitä parantumista.

« Viimeksi muokattu: 26.03.2010 15:29:44 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #8553 : 26.03.2010 15:29:21 »

Tosta seksikeskustelusta tuli mieleen, että jos vaikka ihmisellä on  venus tai  mars ilmamerkissä, niin hänellä on taipumus ja halu puhua siitä.
Itselläni kun taas on  venus  kauris ja  mars  skorpioni , niin mulle seksi on lähinnä aistillinen asia, eikä sitä edes voi sanoiksi kääntääkään.
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8554 : 26.03.2010 15:30:18 »


muuten jotenkin vaikuttaa todelta tuo!
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8555 : 26.03.2010 17:05:27 »

tuo koodailu kuulostaa minusta kiintoistalta, kun onhan sekin kieli.

ehkä, jos asennoituisin noin, voisin päästä eteenpäin edes perus html'n kanssa.  :Smiley mitään suurta kunnianhimoa koodaukseen tosiaan minulla ei ole. en edes tarkkaan tiedä mitä se tarkoittaa. kai tiedän sen mitä pääosin tarkoittaa 'ohjelmointikieli'. kai.
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8556 : 26.03.2010 21:34:50 »

 Smiley
"Tottakai sisin on tärkeempi kuin ulkokuori. Kaikki se erotiikka lähtee päästä, ja sulla on ihana pää."
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8557 : 26.03.2010 22:45:12 »


Iltaa tupaan! ja  smitten smitten

Ompas täällä aikamoiset energiat olleet muutaman tovin.
Kävin eilen ja uuvuin jo pelkästä lukemisesta.  crazy2

 merkurius  vaaka ei tykkää riidellä, toivoisi harmoniaa ja sopua,  kuu  skorpioni katsoo johonkin syvälle, muttei todellakaan halua kertoa minne.  aurinko askendentti Arvostaa hillittyä, hallittua käytöstä. Joten uuvuin!

Mikä intuitiivisesti on tullut mieleeni jo Pitkääään täällä, että olemme kaikki nettipersoonia täällä, toiset lähempänä omaa persoonaansa, toiset sitä mitä toivoisivat olevansa, toiset kokeellisia hahmoja, kuka mitäkin.
Jokaisen oma valinta minkälaisena tänne tulee.
Ja monesti saa sitä mitä tilaa, toisinaan kyllä vähän "menyn" ulkopuolelta.
Minä en erota kuin itsestäni, sainko sitä mitä tilasin enkä muiden puolesta kuin itseni, että mitä hain. Joskus kun ei tiedä itsekään mitä hakee, ennen kuin joku vastaa.

Mutta se siitä, toisarvoista. Minulla ei kyllä oikeastaan ole mitään mitä haluaisin asiaan sanoa.
Joutavaa jaarittelua.  angel

Mutta; Oikein Hyvää Viikonlopun alkua Kaikille!  smitten


tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #8558 : 26.03.2010 23:00:04 »


Iltaa tupaan! ja  smitten smitten

Ompas täällä aikamoiset energiat olleet muutaman tovin.
Kävin eilen ja uuvuin jo pelkästä lukemisesta.  crazy2

 merkurius  vaaka ei tykkää riidellä, toivoisi harmoniaa ja sopua,  kuu  skorpioni katsoo johonkin syvälle, muttei todellakaan halua kertoa minne.  aurinko askendentti Arvostaa hillittyä, hallittua käytöstä. Joten uuvuin!


Joutavaa jaarittelua.  angel

Mutta; Oikein Hyvää Viikonlopun alkua Kaikille!  smitten


I agree.  smitten
Antaa porukan nyt käsitellä seksuaalisuutensa ja siihen suhtautumistaan,
kuten myös minun nettipersoonaani. Kaikilla ihmisillä ei ole muuta keinoa käsitellä
asenteitaan, vihan tunteitaan, narisimiaan, tekoüyhyyttään, itsensä -ja oman totuuden
korostamista ja sitä muuta pimeyttään, kuin tämä saitti.

Miehän olen sanonut, että mie olen paskageneraattori, johon on hyvä peilata itseään. Tongue
Loistavaa viikoloppua kuin myöskin! smitten


tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8559 : 26.03.2010 23:05:31 »

Neelan sanoin, 'kokeellinen hahmo' on just mua. Wink kiitos oivalluksen antamisesta.


kokeellisuus on mun aidointa itseä, aina joku 'epätieteellinen ja henkilökohtainen' pikku experimentti menossa. Smiley


minä uuvuin kanssa eilen, mutta itse halusin väitellä.

minä mietin sitä, että nautinko ihan oikeasti riitelystä. mutta sanon kyllä, että ihan rehellisesti en nauti enkä ole koskaan nauttinut ihmisten mielten pahoittamisesta. joskus siltä ei vaan voi välttyä, se voi tulla niin kuin sivutuotteena.

nautin väittelystä, en riitelystä, mutta vain silloin , jos mulla on joku Asia, jota koen tarpeelliseksi ajaa. siis, ei poliittisesti! minä olen tosi epä-poliittinen.


mutta esimerkiksi minussa asuu sellainen pieni testaaja, että en siedä tekopyhyyttä.


niinpä testaan sitä väitettyä suvaitsevaisuutta tai 'universaalia rakkautta'...jos se on mitä väitetään, niin sen pitää todella toimia käytännössä erilaisia yksilöitä kohtaan.



että olkaas hyvät jos haluatte universaalisti rakastaa, niin i'm here, love me as i am smitten



kaikkine särmöineni ja vikoineni Wink siis, jos se ei ole pelkkää puhetta :Smiley



muuten mietin, että kun on SETA, niin unkohan vastaavaa 'uskonnollisen tasa-arvoisuuden yhdistystä' ?



jos ei ole, niin siinä voisi olla yhdistys, jonka voisin perustaa.

« Viimeksi muokattu: 26.03.2010 23:08:38 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8560 : 26.03.2010 23:09:06 »


Afro

Minä en kyllä tituleerannut kuin omaa kommentointiani joutavaksi jaaritteleuksi.  Wink

Jokainen joka jotain haluaa sanoa saa antaa sanoilleen sen painoarvon, jonka itse haluaa.

Minä haluan Iloa, Huumoria, Sopua, Arvostusta ja RRRRakkautta!  smitten

*ottaa vastaan avosylin*  Grin

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #8561 : 26.03.2010 23:16:45 »


mutta esimerkiksi minussa asuu sellainen pieni testaaja, että en siedä tekopyhyyttä.


niinpä testaan sitä väitettyä suvaitsevaisuutta tai 'universaalia rakkautta'...jos se on mitä väitetään, niin sen pitää todella toimia käytännössä erilaisia yksilöitä kohtaan.



että olkaas hyvät jos haluatte universaalisti rakastaa, niin i'm here, love me as i am smitten



kaikkine särmöineni ja vikoineni Wink siis, jos se ei ole pelkkää puhetta :Smiley



 Grin Pakko myöntää, mie saan jotain aivan kieroutunutta mielihyvää uglystupid2 siitä,
että mä olen saanut porukat takajaloilleen jollain (henkilökohtaisella)tabu-asialla.

Moista vihulaispesää ei saisi aikaan ilman, jos kuulijakunta olisi tasapainossa
ja onnellinen esim. oman seksuaalisuutensa ja sen, hahah, sen hengellisyytensä kanssa. :Smiley

Omia pelkojaan ja pimeyttään porukka täällä käsittelee noissa aiheissa.  Wink
Ei se muuten tunteita nostattaisi
-yhä uudelleen ja uudelleen ilman allekirjoittaneen osallistumistakaan.  Grin 2funny
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8562 : 26.03.2010 23:18:09 »


Afro

Minä en kyllä tituleerannut kuin omaa kommentointiani joutavaksi jaaritteleuksi.  Wink



minä en ymmärtänyt, oliko tuolla lauseella jotain tekemistä sen kanssa mitä sanoin tai annoin ymmärtää.


opiskelen viestintää. olen lukenut huvittavia juttuja siitä, kuinka


on pieni ihme, jos viestinnässä yleensä mikään menee perille viestin lähettäjältä sen vastaanottajalle sellaisena kuin se on alunperin tarkoitettu Grin
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8563 : 26.03.2010 23:20:40 »

Aamunsäde!  Kiss

Rakastan sinua varauksetta, olet kokeellinen henkilö tai et, ei kuulu minulle!
MUTTA OLET LÄSNÄ TÄÄLLÄ!  smitten

Minun universaali rakkaus ei yllä ihan kaikkiin tekoihin, mutta lähes kaikkiin sieluihin.
On vielä tekoja joita EN VOI hyväksyä, vaikka jollain kierolla tavalla voisin "ymmärtää"   kuu skorpioni

Voikun tänne saisi hymiön Peace!  Grin

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8564 : 26.03.2010 23:22:19 »



 Grin Pakko myöntää, mie saan jotain aivan kieroutunutta mielihyvää uglystupid2 siitä,
että mä olen saanut porukat takajaloilleen jollain (henkilökohtaisella)tabu-asialla.

Moista vihulaispesää ei saisi aikaan ilman, jos kuulijakunta olisi tasapainossa
ja onnellinen esim. oman seksuaalisuutensa ja sen, hahah, sen hengellisyytensä kanssa. :Smiley

Omia pelkojaan ja pimeyttään porukka täällä käsittelee noissa aiheissa.  Wink
Ei se muuten tunteita nostattaisi
-yhä uudelleen ja uudelleen ilman allekirjoittaneen osallistumistakaan.  Grin 2funny



niin, meitä ihmisiä on erilaisia yksilöitä. minussa on aavistus jotain samaa kuin sinussa tuossa suhteen, vaikka hyvin tiedostan, kuinka ollaan erilaisia muuten.


joskus nautin provosoinnista ja 'temppuiluista'.


mutta tälläisiäkin tyyppejä tarvitaan.


mutta yhtä arvokkaita ovat taitavat diplomaatit!



uskokaa tai älkää, minä ihan oikeasti juhlistan yksilöiden erilaisuutta Smiley


minä muistan kuinka minä olen provosoitunut Sashasta joskus, kihisin kotonani mutta en sanonut mitään julkisesti....


mutta....minä pidän provosoitumisesta. minä myös arvostan provokaattoreita! Smiley



mutta, ONNEKSI kaikki ei ole samanlaisia!
« Viimeksi muokattu: 26.03.2010 23:27:26 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Sivuja: 1 ... 569 570 [571] 572 573 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: