Sivuja: 1 ... 560 561 [562] 563 564 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619108 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #8415 : 19.03.2010 15:18:07 »

Onkos Ratkaisullakin madonna-lävistys? Smiley
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8416 : 19.03.2010 15:19:46 »

hih, ketulta näytätkin Wink kettu oli ehdottomasti mun suosikkieläin lapsena saduissa. muistaakseni ensimmäinen ihastumiseni (ihQutus) olikin....kettu Grin aloitin sen ihkuttamisen jo varhain. mutta ole huoleti Ratkaisu, se oli poikakettu. Grin


jonkin verran mulla on jo ammattitaitoa kuvan alalta, ja muuten se miltä valokuvassa näyttää, riippuu paljon valosta, objektiivista,(ja siitä onko se säädetty tele'lle vai laajakulmalle) kuvakulmasta....kuva on aina nimenomaan kuva. eikä 'todellisuus'....se millaiseksi kuva muodostuu riippuu monesta eri asiasta.


olen saanut itsestäni niin erilaisia valokuvia vaikka saman kuvaussession aikana, että ihmettelen sitä muuttuvaisuutta. ehkä se etä mulla kartta on täynnä muuttuvia mrkkejä, tarkoittaa että olen sitten ulkonäöllisesti hyvin muuntautumiskykyinen. sitten ehkä n 5 % 100 % on sellaisia joissa näytän jotenkin todelliselta itseltäni enkä joltain vieraalta. mutta ehkä tuo prosenttiluku alkaa olla kasvamaan päin....kun sitä alkaa enemmän muotoutua omaksi itsekseen.

« Viimeksi muokattu: 19.03.2010 15:21:42 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #8417 : 19.03.2010 15:20:38 »

No ei oo itseasiassa enää, oli monta vuotta, mutta otin sen joitakin aikoja sitten pois. Ei oo enää myöskään tuota bridgeä ja sitä itse asiassa onkin ikävä, mutta ei voi oikein ottaa uusiksi kun tuota vapaaottelua harrastan ja siinä ei lävärit oikeen toimi.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #8418 : 19.03.2010 15:22:51 »

Hih, mutta joo, kuviin vaikuttaa tosi paljon myös se meikki. Esimerkiksi varjostukset ja korostukset muuttavat kasvoja aika paljon. Itse olen tosiaan koulussa käynyt maskeerausta ja ehostusta, että olen aika taitava muokkaamaan meikeillä kasvojani. Kai se on vähän niin, että jos osaa muuten maalata niin ei se naaman maalaaminen kovin kummoisempaa ole.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8419 : 19.03.2010 15:28:45 »

naaman maalaaminen onkin kivaa just siinä samassa mielessä kuin maalaaminen muutenkin. Smiley


mulla on kokeilujen kautta kiteytynyt se meikki mikä sopii parhaiten. vaikka usein olen ilman mitään meikkiä. mut jos haluan jotain pientä kohennusta, niin tiedän miten pienistä silmistäni saa suuremman näköiset. itseasiassa, vaikka vihasinkin joskus silmiäni, niin ei niiden muodossa itseasiassa ole vikaa, vaan se koko vaan on pienehkö....


muuten tuo koulutus ilmentää varmaan niin hyvin sun trooppista kuumerkkiä härkää venuksineen.
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8420 : 19.03.2010 15:46:38 »

Näytän mielestäni paremmalta ilman meikkiä, ja se on sellainen asiantila jota en olisi joskus 15v.ikäisenä voinut uskoa tulevan Grin

Tosin tuntuu myös siltä, että olisin vanhemmiten nuorentunut noin ylipäänsäkin, eli ehkä tää kehitys vaan menee joillain nurinperin crazy2


ihan sama täällä, molemmista seikoista Smiley

muistan sinun kuvan, niin mielestäni sopisit johonkin menneen ajan kauneusihanteeseen, mulla oli taidehistorian kurssi just, ja olen huono vuosiluvuissa, en muista sitä oikeata tyylisuuntaa/kautta nyt tähän mutta mielikuva vaan on vanhasta öljymaalauksesta :Smiley


en tiedä sitten pitäneekö paikkansa sun todellisuuden suhteen.


itseni luokittelisin kyllä johonkin sellaiseen kauneusihanteeseen, joka ei ole tästä ajasta.

sopisin hyvin esimerkiksi Alphonse Muchan malliksi....oliko se art nouveau vai art deco. se oli jokin 'slaavilainen sielu' tms....mieheni mielestä näytän jotenkin slaavilaiselta.


kaikki genret menee mulla usein sekaisin....tunnistan vain gootin. Grin
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8421 : 19.03.2010 16:05:19 »

Kiitos Elwyn....genret ja tyylisuunnat ja niiden tietäminen ja erittely on niin  vaaka juttu :Smiley


niin, ei ole muuten paha ollenkaan, että ei edusta tän ajan naiskuvaa. Wink siitähän voi repiä ihan omat ilonsa....ompahan omaperäisempi verrattuna tähän aikaan Cool


Botticellistä pidän, ja hällä on sama syntymäpäivä kuin mulla, tosin tietenkin satoja vuosia välissä...mutta aurinko samassa asteessa. jotenkin tunnen samanhenkisyyden....
« Viimeksi muokattu: 19.03.2010 16:10:08 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8422 : 19.03.2010 16:37:55 »

tässäpä tämä turpavärkki. nykyään on toi etis muttei o nii tuaretta kuvaa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8423 : 19.03.2010 17:22:45 »


minusta näytät vahvalta naiselta, sellaiselta joka menee vaikka läpi harmaan kiven.


lähdenpä asioille.
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8424 : 19.03.2010 17:26:34 »

joo, voi olla Grin
tällä historialla ei enää pikkuasiat pistä kyykkyyn...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #8425 : 19.03.2010 17:39:30 »

Täällä näyttäis olevan hurjan kivannäköisiä ihmisiä. Smiley
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #8426 : 19.03.2010 20:38:08 »

Onpas kaikki kyllä oikeasti nättejä =)

Huomenna lähtee tämän rotanraato jota hiuksiksikin kutsutaan. Tai siis trimmaantuu lyhyemmäksi. Jotain todella groovea tyyliä =)

Nyt Zappa ja Over nite sensation. <3 Aah, me love you Zappa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8427 : 19.03.2010 20:47:34 »


Zappa on hyvä Afro


 aurinko jousimies kuu neitsyt


joo, oon tsekkannut varmaan joka toisen muusikon kartan joskus....

tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #8428 : 19.03.2010 20:50:06 »

Täällä näyttäis olevan hurjan kivannäköisiä ihmisiä. Smiley

Mun kuva on myös vanha, mut kyllä siitä mut tunnistaa..  Wink
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #8429 : 19.03.2010 20:53:05 »


Zappa on hyvä Afro


 aurinko jousimies kuu neitsyt


joo, oon tsekkannut varmaan joka toisen muusikon kartan joskus....



Ooh,  aurinko jousimies on ihanaisia, sen takia varmaan Zapan musiikki kuulostaakin niin jouskarilta ja vetoaa tohon mun levottomaan  askendentti jousimies puoleen ^^ Ja ooh, vielä  kuu neitsyt <3 Hmm, fanitan varmaan Zappaa vähän liikaa xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 560 561 [562] 563 564 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: