Sivuja: 1 ... 545 546 [547] 548 549 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618942 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #8190 : 05.03.2010 16:15:00 »

Miten tuo kuunkierto-topic ei ole hengissä enään? idiot2

Nimenomaa!
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #8191 : 05.03.2010 16:17:08 »

..on se..
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #8192 : 05.03.2010 22:59:38 »

Tulin ratsastamasta, huh, että se on hikistä puuhaa. Unohdin avaimet kotiin ja siippahan sitten joutui konsertin jälkeen baaria ennen tulemaan - hiukan harmistuneena - tulemaan avaamaan oven.  Tongue

Parhautta oli olla siellä pikkuheppatyttöjen kanssa, ja herttainen 12-vuotias ratsuni hoitaja sanoi minulle tunnin jälkeen: "Mä vähän kattelit, se meni kyl hyvin sulla."
Olin ihan otettu 12-vuotiaan tytön sanoista. Jotenkin siinä oli jotain ihanaa, että kaksi aikuista naista höpöttelee siellä menemään ponijuttuja 12-vuotiaiden kanssa  Tongue

Ja nyt tietenkin viinille... Kiss
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8193 : 05.03.2010 23:08:02 »


Iltaa!   Smiley

Minulla on ollut tänään kotitalouspäivä
ja nyt illalla oman kehon hemmoittelu, kuorinnat, naamiot ja ihanat voiteet päälle, jalat,vartalo, kasvot ja hiukset hoidettu.

Nyt on  smitten olo.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #8194 : 06.03.2010 00:18:47 »

Sasha
ne on noita retro  leijona mars:n tekosia,
miehistä uhoa, agressiota,
varsinkin kiinteillä merkeillä, joihin leijonakin kuuluu.
 skorpioni:n perinteinen planeetta on vielä  mars ja se on ollut neliösuhteessa merkkinä tuohon retro-marsiin.
Se pysähtyy ens viikon 10. päivä ja kääntyy eteneväksi.
http://www.astrologycom.com/marsret.html
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8195 : 06.03.2010 10:26:40 »

Sasha
ne on noita retro  leijona mars:n tekosia,
miehistä uhoa, agressiota,
varsinkin kiinteillä merkeillä, joihin leijonakin kuuluu.
 skorpioni:n perinteinen planeetta on vielä  mars ja se on ollut neliösuhteessa merkkinä tuohon retro-marsiin.
Se pysähtyy ens viikon 10. päivä ja kääntyy eteneväksi.
http://www.astrologycom.com/marsret.html

Pfffff... buck2 No en minäkään mikään maailman positiivisin ihminen ole,
mutta mua alkaa väsyttämään tämä yleinen uhoaminen ja aggressiivisyys. Undecided
Toki ei kaikki ihmiset, mutta tuntuu monella ihmisillä olevan krooninen PMS,
sukupuoleen katsomatta. buck2

Mä taidan pysyä peittojen alla ens keskiviikkoon asti..? :Smiley

Mites kun tuo mun siippa on itse  mars 23° leijona 22', huone 12,
niin osuuko se sille jotenkin tupla pahemmin kuin muille? Huh

Ylipäätään tämän retroilun aikana sen jutut on ollut aikamoisia egoiluja,
lähinnä rahasta ja busineksista ja se on luvannut mullekin yhtä ja toista
hyvin, siis hyvin kallista, mutta käytännön täytäntöön pano onkin jo toinen asia.

Toisekseen mua surettaa se, että lupailee asioita tarkoilla päivämäärillä,
mitä se ei ilmeisesti pysty pitämään.
Mulle riittäisi normaali elämäkin, kunhan laskut on maksettu ja perusasiat on kunnossa
ja käteenkin jää jonnin verran, mutta se ei oikein tyydy siihen tällä hetkellä.

Hän sanoo, että mies pysyy lupauksissaan ja sen minkä hän on luvannut mulle,
sen myöskin tekee ja piste.
Jos sitä lähtee epäilemään tai arvostelemaan, tai vain sanoo,
että niin, nyt olisi se ja päivä, eipä näy tuota luvattua juttua,
niin 3. maailmansota on pystyssä. buck2

No voisihan nuo lupaukset laittaa omaan arvoonsa,
mutta siinä on vain sellainen pointti, että se nakertaa luottamusta aika pahoin. Undecided

Mulla on  pluto aspect_squ MC ja kaikki on suhteetonta (hahah.. mulla prakaa sähköt
asunnossa!  -> Vanha taloyhtiö. Jouskari haluaa myös mun muuttavan.)
ja vieläpä tuo väärää optimistia luova  jupiter aspect_squ neptunus ,
joten vääriä Messiaita ja noita jeesustelijoita on jumalattoman paljon ympärillä julistamassa
ja painostamassa minua muuttumaan joksikin sellaiseksi, mikä tuntuu pahalta,
mutta mikä on puettu kauniiseen kääreeseen.
Myös egoilijoita ja taivaanrannan lupailijoita ja suoranaisia valehtelijoita.

Tosin tämän viimeisen pitäisi loppua tuossa ensi viikolla. Tongue

Odottelen Huhtikuuta, kun mun  jupiter alkaa tehdä kolmiota  askendentti ja  venus ;n
kanssa, niin mie pääsen hiukan nauttimaankin. Wink

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #8196 : 06.03.2010 11:38:24 »

Veren vangit on NIIN parasta viihdettä! Pitkätukkaisia homoeroottisia miesvampyyreita pureksimassa toistensa kauloja 
Homoeroottisia?  Shocked  buck2 Mitä katsottavaa siinä on? Hmh. Kyllä kunnon tarinassa pitää aina olla keskipisteenä joku mystinen nainen joka viettelee joukon miehiä. Ei mitään miehiä puremassa toistensa kauloja, ei, miellummin sitä naisen kaulaa, tai vielä paremmin, toisinpäin.  Grin  Grin Piilonarsistista? Ei toki..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #8197 : 06.03.2010 15:17:34 »

Hm. Nikula kirjoittaa Linnunrata-palstalla varsin mauttomasti tästä foorumista sekä astrologian harrastajista yleensä.
Mielestäni tällä palstalla on käyty myös monia hyviä keskusteluita. Lisäksi se että täällä keskustellaan myös ihan arkisistakin asioista, on vain rikkaus.
Olen hyvin pettynyt että myös astrologiayhteisöstä löytyy näköjään tätä itsensä jalustalle korottamista, eli me ollaan niitä "aitoja" astrologeja ja muut ovat vain sitä raatoja ahmivaa porukkaa joka ei tajua mistään mitään.
Miten SAS voi ikinä saada nuorennettua vertaan jos vastaanotto on tämänlainen? Kuka haluaa liittyä näin sisäsiittoiseen yhdistykseen?
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8198 : 06.03.2010 15:27:28 »



hih....kuuluin Sas'iin joskus pikkupentuna (lue: n 20 vuotiaana) ja sain Astrologoksia ja häiriköin Linnunradalla....ja muistaakseni sain itseltään Nikulaltakin jonkun tulkinnan dwad-kartasta.


huomasin, että sielläkin herätti närää vasta-alkajan aktiivisuus ja rohkeus, mutta toisaalta myös jotkut viisaat aikuiset ihmiset olivat myös todella ystävällisiä. erittäin hienosti jäi mieleen eräs miespuolinen iäkkäämpi astrologi jonka aurinkomerkki oli  vesimies.....en muista nimeä.


minä kunnioitan suuresti Nikulan työtä astrokirjailijana, mutta mulla oli sellainen olo, että ko. herraa ärsyttää juuri  kalat ja  neptunus.
 2funny


no, ei sille mittään voi, en itsekään ole sellainen, jota ei mikään koskaan ärsyttäisi.






tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8199 : 06.03.2010 15:48:26 »

Hmm, kyllähän mun mielestä Nikula on aivan oikeassa. Smiley

Sen jälkeen kun Astroon tuli tuo jeesustelupuoli, niin astrologia-harrastus jäi pimentoon
ja moni astrologiaa harrastava lähti pois täältä ja mua ainakin on harmittanut se vietävästi,
kun itse tykkään kuitenkin opiskella ja tutkia sitä.

Tuon jeesustelun myötä tänne tuli valtavan huono henki, ironista kyllä,
vaikka juuri hengelliset ihmiset pitäisi olla niitä "avoimia" ja "suvaitsevaisia".

Uskonnollisista, ideologisista ja hengellisistä asioista on aina saatu maailman sodatkin pystyyn,
joten miksi ei sitten ryssittyä joku Astrokin? Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8200 : 06.03.2010 16:00:11 »

 coolsmiley


(kaikki pakko ajattelu tai henkisyys mallit, aaargghh)


silloin kun minäkin kirjoitin pentuna Linnunradalla, niin kyllä kuitenkin aiheena oli aina mullakin astrologia, mutta ehkä sitä ei aina siedetty, jos nuori ja vasta-alkaja kehtaa miettiä ja kyseenalaistaa ja sanoa sen ääneen. mutta minäpä kehtasin, ja kehtaan edelleen, vaikken olekaan enää nuori ja vasta-alkaja.


minusta hyvä oppilas-opettaja suhde syntyy siitä että kokeneen ja aloittelijan välille syntyy suora ja stimuloiva keskustelu-yhteys. mutta tottakai kunnioittaen!


kuitenkin jotkut pitää sitä ei-kunnioittamisena, jos uskaltaa kysyä, minusta taas toisinpäin, hiljainen myöntely edessäpäin ja takaa päin valittaminen/pahaa puhuminen on epäkunnioittavaa.



muuten tässä astro-fi:ssä on se hyvä puoli, että täällä on paljon muitakin alueita kuin astro, ja niissä voi keskustella vapaasti, mutta täytyy sanoa kyllä, että astrologia-puoli on ollut hieman kuollutta viime-aikoina.
tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #8201 : 06.03.2010 16:10:36 »

SASilla on ongelma, kun hallitukseen ei ole tarjokkaita, eikä aktiivisia jäseniä muutenkaan. Noh, paljoa ei huvita oikein itseäkään jos ajattelee sotkeutua siihen soppaan, kun nykyiset jäsenet tappelevat keskenään jostain näkemyseroista ja muusta kenellä on statusta.
Olisihan se ihan kiva jos maailma olisi vielä sellainen kuin joskus ennen, mutta kun se ei ole. Eikä sitä voi mitenkään saada muovattua sellaiseksi kuin haluaa. Siksi selviytyäkseen pitää itse muovautua maailman mukaan. Ottaa hyödyt irti tästä uudesta vapaammasta näkemysmallista, joka ei niin tarraa kiinni pelkkään faktatietoon. Miksei astrologian harrastaminen saisi muuttua? Kaikki muuttuu.
« Viimeksi muokattu: 06.03.2010 16:17:38 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8202 : 06.03.2010 16:27:30 »

Niin, kyllähän kaikki aina muuttuu ja me sen mukana ja se on vain hyväksyttävä. Smiley
Perustin tuon mielipiteeni puolittain sille, että astrologia on jäänyt niin pimentoon Astrossa
ja nyt on selkeästi nuoa jeesutelutkin aikansa eläneitä
ja alkavat olla kulahtuneissa kuoseissa, jolle pitäisi olla antamassa jotain
paniikinomaista tekohengitystä jollain mantrahokemalla, että joku heistä
saisi vielä paikan glooriassa fresheillä ajatuksilla.

Ei vain oikein jaksa samaa tiskivettä koko ajan, joten.. :Smiley
...kun nuo muutoksen tuulet puhaltelee taivaalla pois entisestä,
niin uudistunutta ja freshiä astrologiaa kohden! Cheesy
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #8203 : 06.03.2010 17:55:39 »

Itse olen pitänyt täällä siitä, että vaikka olenkin nuori ja ihan vasta-alkaja näissä astro jutuissa niin on aina ollut sellainen fiilis, että voi astro juttuihinkin heittää omia ajatuksiaan ja sellaisia tulkintoja oman karttansa jutuista, vaikka ei olisikaan ihan varma. Pitää toivoa, että tuo astropuolikin vähän aktivoituisi. =)

Itse olen sitten varmaan niin wannabe-henkinen ihminen, että minusta on mukavaa keskustella vaikkpa chakroista sun muista asioista. =) Ja minua ei sinänsä häiritse se, että täällä on kaksi eri puolta, toki muistaen että tämä on ennen kaikkea astro-foorumi ja vaikka itsekin ehkä keskustelen enemmän noissa "henkisissä" topiceissa niin, kyllä tänne on tultu ennen kaikkea tuota astropuolta tutkimaan. Itse en vaan vielä kykene ihan kaikkeen astrohommaan osallistumaan täysin kun omat tiedot on niin huonot.

Mutta miksi ei sitten voisi keskustella vaikkapa enemmän henkisestä astroilusta Lehtirannan tyyliin =)

Ihan näin sivumennen sanoen, niin olen aika tyytyväinen kun mieheni on lämmennyt ajatukselle ulkomaille muuttamisesta opiskelujeni jälkeen. Nyt ollaan pohdittu, että mihinkäs sitä suunnataan =) Euroopassa varmaan ainakin pysytään. ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #8204 : 06.03.2010 19:26:05 »

Ja minua ei sinänsä häiritse se, että täällä on kaksi eri puolta, toki muistaen että tämä on ennen kaikkea astro-foorumi ja vaikka itsekin ehkä keskustelen enemmän noissa "henkisissä" topiceissa niin, kyllä tänne on tultu ennen kaikkea tuota astropuolta tutkimaan. I

Nimenomaan astrologinen foorumi, vaikka viime aikoina se on jäänyt
ikävästi jalkoihin täällä.
Luulisi henkisille ihmisille löytyvän parempiakin foorumeja käyttää kuin astrologinen foorumi
matrojensa hokemisiinsa? Huh

Toisaalta se on aika jees tuo henkinen puoli, mutta käytännön ongelma on vain se,
että henkisyyttä harrastavat tyypit tahtoo olla aikamoisia räksyttäjiä
-etenkin, kun joku astrologiaa harrastava ei halua kuunnella niitä
"minun totuus on se ainoa oikea" - mantroja ja menettää hermonsa see jankkaamiseen.

Henkiset jeesustelijat kun uskoo siihen omaansa niin henkeen ja vereen
ja ne ei halua siinä "suvaitsevaisuudessaan", että joku toinen omaa omat näkemyksensä,
joka ei vastaa millään tavalla jeesustelijan näkemyksiä.

Harmi, että täältä lähtee porukkaa noiden tyyppien vuoksi. Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 ... 545 546 [547] 548 549 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: