Sivuja: 1 ... 537 538 [539] 540 541 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618665 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #8070 : 01.03.2010 13:24:55 »

Lintsaa vain. Miksi tekemään sitä, minkä voi aivan hyvin tehdä myöhemminkin..? angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8071 : 01.03.2010 14:34:46 »

avioliittoaiheesta, heh

 
Ihmiskunnan varhaispäivinä avioliitto ei ollut ongelma. Miehet vain napauttivat kevyesti naisia päähän ja he olivat pari - eivät aina pysyvästi, mutta ainakin jonkin aikaa. Tavallisesti riittävän kauan uusien lasten kasvattamiseksi klaanin osaksi. Ymmärrettiin vaistonvaraisesti, että naisia tarvittiin heimojen ja klaanien hengissä pysymiseksi. Miehet metsästivät, kalastivat ja olivat heimosodissa ja naisilla oli tapana tehdä mahdollisimman paljon lapsia ja hoitaa kotiliettä. Varhaisvuosisatojen aikana naisia pidettiin aina alemman kastin kansalaisina. Heidän roolinsa on ollut sijoiltaan aivan aikojen alusta saakka. Ennen kuin tämän päivän naiset alkavat höröttää: "siinä näette, mänttimiehet ovat aina käyttäneet meitä tällä tavalla", pyydän teitä ensin saamaan paremman ymmärryksen noista tilanteista.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #8072 : 01.03.2010 14:41:14 »

Tasapainossa taas, jo se vaikeaa tekikin...

Niin ehkä minä käsittelen ihmisiä nyt vain ystävinä ja tukijoina, silti vanha kunnon hippimeininki olisi joskus ihan hauskaa, mutta luulen, että sellainenkin on minulta kielletty. Menin bilevaatteissa lauantaina baarikierrokselle ja mielestäni käyttäydyin ihan ok ja en ole mikään kovin rumakaan varsinkaan laitettuna niin kukaan ei edes yrittänyt iskeä, ajattelin, että se johtuu varmaan neljä vuotta vanhemmasta veljestäni, kunnes eräs juoppo tuli pöytäämme ja alkoi iskeä Akia minun sijaan. Jee! Ehkä tuolla jossakin ylhäällä on asiaan jotakin vaikutusta, kun miehet eivät tunne vetovoimaa minuun.

Yleensä sitä on edes joku ja kun sitten päätin testata ja flirttailla sain melkoisen kylmää vettä niskaani. Ihan kiva, ylhäältä kerrottiin, että anna meidän järjestää asiat ja keskity sinä nyt vain olemiseen. Käyhän se näinkin. Toivottavasti heillä on hyvä maku.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #8073 : 01.03.2010 16:07:06 »

Olen aika samoilla linjoilla Saturnalian kanssa. Ihmissuhteiden kautta opimme itsestämme ja halutessamme kehitymme. Mikään suhde ei ole aina täydellinen ja jokaisen eteen joutuu tekemään töitä ja tämä pätee myös ystävyyssuhteissa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #8074 : 01.03.2010 16:27:18 »

Hirveää itsekeskeisyyttä ja sairastumista ylivahvuuteen - yksin olet onnellinen!   Shocked
Mitä me muuta suomalaiset osataan kuin olla yksin, ja sekö tekee onnelliseksi?
Ei tehnyt minua ainakaan.

Mikä on huono parisuhde? Toivottavasti se käsittää vain sellaiset suhteet, joissa on kyse väkivallasta.
Muutoin olen sitä mieltä, että ainakin oma ikäpolveni luovuttaa liian helposti ja haaveilee elokuva-rakkaudesta jossa viimeiset kuvat päättyvät siihen kun suhde alkaa.

Kuinka moni ihminen etsii toista ihmistä, mutta sairastuu omaan vahvuuteensa?
Se, jos jokin, on surullista.

Meidän pitäisi oppia olemaan sosiaalisia, olemaan muiden ihmisten kanssa eikä ihailla itseriittoisuutta.  Sad



Veit jalat suustani.

Tuo Jouskari on täynnä kaikenlaisia vikoja, mutta niin minäkin. Tongue
Epätäydellisyys on itseasiassa jonninmoista täydellisyyttä, kun se vie kuitenkin
eteenpäin kehityksessä.
Täydellisyys on pysähtyneisyyttä ja ennen pitkään jälkeenjäämistä.

Tälläkin suhteella ja liitolla on tarkoituksensa. Wink

Kyllä ymmärrän, että mun avioituminen vtuttaa joitain ihmisiä. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8075 : 01.03.2010 16:38:11 »

Krhm. Mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa.

Kyllä yksinkin voi olla onnellinen, ja miksi se on paha asia? Jos on yksin, niin ei tarvitsekaan ottaa muita huomioon, joten terve itseriittoisuus ja itsekeskeisyys on vaan hyväksi. Sitten kun se joku elämään tupsahtaa niin pitää osata lakata olemasta itseriittoinen, tai oikeastaan itseKÄS. ItseRIITTOINENhan tarkoittaa että riittää itsessään, eikä tarvitse muita. Minusta se on ihailtava piirre sinkkuihmisessä, se tarkoittaa että hän on tyytyväinen elämäänsä ja pärjää siinä.


No ei kai kukaan suhteeseen mene siksi, ettei ole itsenäinen ja itseRIITTOINEN..? Huh

Mun mielestä suhteeseen ja avioliittoon mennään siksi, että haluaajakaa sen
itseRIITTOISUUDEN toisen kanssa. Se pätee mun mielestä myös ns. järkiavioliittoihin,
jaetaan toisen kanssa sitä, mitä itsellä on.

Jos menee muista syistä, hakemaan puoliskoaan tai täydentäjäänsä ja onnentuojaa,
niin varmaan ollaan aika onnettomia.

Mä olen tähän asti ollut selviytyjä ja oman tien kulkija
ja sen vuoksi varmaan niin itseriittoinen ja itsenäinen,
että siitä tuntuu vaikealta sopeutua ja oppia jakamaan se tie jonkun muun kanssa.

Mutta elämä on ja tämä on uusi ja virkistävä taival mulle.
Ei käy elämä yksitoikkoiseksi. Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8076 : 01.03.2010 17:05:36 »

Hirveää itsekeskeisyyttä ja sairastumista ylivahvuuteen - yksin olet onnellinen!   Shocked

Kyse ei todellakaan ole itseriittoisuudesta vaan sellaisesta, jota todella harva täällä näemmä vieläkään ymmärtää oikein. Sillä kaikki mitä näemme ympärillämme on heijastusta meistä itsestämme, joten koskaan ei edes voi olla yksin, jos ymmärtää tämän.  Smiley

Ja muu on läheisriippuvuutta, jos ymmärtää yhtään psykologiasta mitään. Koska silloin, kun tarvitsee jotain niin se on halustamme lähtöisin ja kun vain antaa niin saa, koska sen itse itselleen lähettää!  Wink Smiley


Mustavalkoista ajattelua vetää toisten tarvitseminen läheisriippuvuudeksi  coolsmiley
Se kertoo vain kirjoittajasta itsestään.

On inhimillistä haluta jakaa elämä toisten ihmisten kanssa sen sijaan että elää päänsä sisällä kuvitellen, heijastellen ja julistaen jotakin, mitä on lukenut kirjoista.  coolsmiley

Minulla nousee karvat pystyyn tuollainen Newageri-ajattelu. Ihaillaan jotakin, luullaan olevamme enkeleitä ja tuomitaan kaikki inhimillisyys. .

Tottakai ulkomaailma kertoo sinulle sisäisestä maailmastasi... mutta miksi tässä maailmassa pitäisi elää yksin, ilman kosketusta, ajatustenvaihtoa, jakamista?  Huh

En ikimaailmassa vaihtaisi enää yksin elämiseen. Ja kannustan jokaista valitsemaan läheisen suhteen, jos siihen on mahdollisuus. Ja toivon, että jokaiselle tulee sellainen mahdollisuus.  Smiley

Nimimerkllä: Luin kymmenen vuotta New Age -kirjallisuutta ja luulin olevani enkeli. Romahdin maanpinnalle kun tajusin, että olen ihminen.




Näinpä. Mussa on varmasti joku aivan käsittämätön vika,
kun mä rakastan elämääni tavallisena inhimillisenä ihmisenä.

Rehellisesti sanottuna, kaiken kokemani jälkeen,
niin mä en yhtään kaipaa noihin ns. "henkisiin" juttuihin ja piireihin. Smiley

Ne narsismia pahimmillaan ja vieläpä ihmisen sisäistä puhtautta eniten tuhoavia juttuja.
« Viimeksi muokattu: 01.03.2010 17:16:51 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #8077 : 01.03.2010 17:13:31 »

Tuohan on sun roolisi Sasha rakas, mitä kummaa siinä on. Sinä olet tuonut paratiisin maan päälle ja näytät kaikille esimerkilläsi, kuinka upeaa on elämä ihan tavallisena pinnallisena minänä. Mikä sen parempi tehtävä on? Anna meidän muiden hieman omituisten otusten vain hörhöillä ihan omia, me viihdymme tuolla hokkuspokkusmaailmassa liian hyvin.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8078 : 01.03.2010 17:21:15 »

Tuohan on sun roolisi Sasha rakas, mitä kummaa siinä on. Sinä olet tuonut paratiisin maan päälle ja näytät kaikille esimerkilläsi, kuinka upeaa on elämä ihan tavallisena pinnallisena minänä. Mikä sen parempi tehtävä on? Anna meidän muiden hieman omituisten otusten vain hörhöillä ihan omia, me viihdymme tuolla hokkuspokkusmaailmassa liian hyvin.


 Huh

Mähän olen antanut koko ajan, humanisti kun olen.
Sen sijaan nämä hörhöt tykkää kyttyrää ja on naama vintturalla,
kun Sasha on päättänyt jakaa elämänsä jonkun kanssa tosissaan
ja päräyttää naimisiin.

Henkinen elämä ja hörhöily on kovaa. :Smiley

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8079 : 01.03.2010 17:29:08 »

 Huh
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8080 : 01.03.2010 20:57:29 »


Iltaa tupaan! 

Ja ONNEA AAMUNSÄDE!  smitten

Avioliitosta ja parisuhteesta täällä keskusteltu.
Parhaimmillaanhan parisuhde antaa tilaa rakastaa itseään ja opetella rakastamaan itsestään erilaista ihmistä, huonoimmillaa luo symbioosin, jossa ollaan riippuvaisia puolin toisin ties mistä asioista.
Ihminen on aina yksin/ yksilö oli kokoonpano ryhmässä tai suhteessa mikä vain.
Vaikeinta kai on oppia, että toisen ihmisen erilaisuus ei ole uhka omalle minälle ja erilaiset ajattelutavat ovat rikkaus eikä ongelma.

Peace   Kiss



tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #8081 : 01.03.2010 21:03:44 »

Ja pitää aina muistaa että kukin taaplaa tyylillään... Joskus vaan alkaa ärsyttää kun pitää TAAS KERRAN perustella että miksi elää sinkkuelämää. Kysyä saa, mutta (varsinkin vanhemmilta sukulaisiltani) joskus läpi paistaa sellainen "voi sinua rassukkaa"-asenne, jota en siedä sitten yhtään.



Huh..? Huh

En minä ainakaan tahallisesti ole ilmaissut kenellekään sinkkunaiselle,
että voi rassukkaa. Hemmetti, se on loistavaa elämää, josta minuakin
pelottaa luopua, mutta suokaa nyt anteeksi, mutta minä olen valinnut
mennä naimisiin. Huh

Anteeksi, jos puukotan sillä selkään, mutta ei munkaan pitäisi täällä
olla perustelemassa puolelle Astrolaisille, etenkin sille pahimmalle
hörhö-sakille, miksi minä menen naimisiin.

Minusta se on normaalia ihmisen elämää omine mielitekoineen
ja minä nautin siitä. uglystupid2
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #8082 : 01.03.2010 21:06:13 »

Minä ainakin haluaisin joskus mennä naimisiin, tosin tapahtuuko sellaista, mutta sellainen salamarakkaus olisi aika hauskaa.
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8083 : 01.03.2010 21:14:19 »




Ja ONNEA AAMUNSÄDE!  smitten





smitten  *ottaa vastaan onnea*


mun isä on nykyään aika ihku smitten täyttää toukokuussa 69 vuotta ja on pehmentynyt eikä ole enää niin pelottava minusta ja vaikka on aina ollutkin hyvin rakkauttaan osoittava, niin nyt hänessä on jotain ihan uutta rauhaa ja sisäistä valoa. toivon että isä eläisi vielä...no niin pitkään kun päiviä suo jumala....mutta kun on ollut niin myrskyinen isä-suhde aina, niin nyt tuntuu niin oudon ihmeellisiltä ottaa vastaan hänen harmonisia puheluita :Smiley


elämässä on ihmeensä, ja mikä parasta ihminen kasvaa viimeiseen hengenvetoon saakkaa....nyt kun oon saanut äiti-ja isäsuhteen tälläisiksi, niin haluisin keskittää enemmän energiaa muutenkin ulospäinsuuntautuvuuteen sukulaisten ja irl ystävien suhteen...kun tuntuu että se itse on ronkittu jo sen verran että uskaltaa palata takaisin 'esille'....siis en tarkoita julkkiksena olemista vaan lopettaa se lymyily....minä en uskaltanut tulla esille ennen kuin tiesin millainen olen ja en ole...


no se siitä, leivoin sämpylöitä, jo kolmas kerta viikon sisällä, ja hyvää oli, sainpahan petrattua kotityötaitoja Smiley

tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8084 : 01.03.2010 21:15:11 »

Anteeksi, jos puukotan sillä selkään, mutta ei munkaan pitäisi täällä
olla perustelemassa puolelle Astrolaisille, etenkin sille pahimmalle
hörhö-sakille, miksi minä menen naimisiin.

Höpsistä Sasha, sinun tarvitse kenellekään puolustella mitään!  smitten

Ja sinä, jos kuka opetat  jousimies miehellesi, että erilaisuus ei ole ongelma vaan rikkaus.  Grin
Toisille se vaan on vähän rankempi oppiaine.  2funny

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 537 538 [539] 540 541 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: