Sivuja: 1 ... 536 537 [538] 539 540 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618787 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8055 : 28.02.2010 22:32:11 »

 mutta olihan se hyvä että lejona-UKOT sai edes sen pronssin Smiley

se usa-ottelun alkuerä oli vaan niin käsittämätön sekasotku, että en tiedä onko sellaista edes koskaan nähty :Smiley siinä vain näkee sen, että elämä on sellaista että hyvin taitavatkin henkilöt ja ammattilaiset voi jollain hetkellä olla ihan hukassa....jotain mystisiä juttuja, missä lienee ollut nousumerkit ja planeetat sillä hetkellä...


se on totta että suomella etenkin jääkiekossa on ollut ehkä se että ne pelkää voittaa....ja ruotsalaisilla on ollut enemmän itsevarmuutta...mutta tippuivatpahan svedutkin aika hyvin tänä vuonnna. kummankaan ei tarvinnut kohdata kanadaa Grin


ruotsalaisilla on myös se, että he on musiikin alalla taitavempia melodiantekijöitä kuin suomalaiset. kaipa niiden puhekielikin on jo valmiiksi melodista....


mutta Hyvää Kalevalan Päivää!
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #8056 : 28.02.2010 22:54:21 »

No itseasiassa varvas voi jo paljon paremmin. Pahin kipu on lähtenyt pois. Oikea isovarvas on kyseessä. Tuntuu toisaalta, että tämä oli taas niitä asioita, että tämä auttoi ymmärtämään tiettyjä asioita omassa elämässä, pitää vaan toivoa, että ei lihat tipahda tuosta varpaasta xD Mutta niin, en usko, kun nyt jaksaa ottaa pari viikkoa vähän rauhallisemmin reenien kannalta. Lisää energiaa on kyllä ollut eilisestä lähtien, joten kiitos  smitten

Mutta en sinänsä yhtään ihmettele jos ajattelit vasenta jalkaa, kun siinä oli sellainen jumalattoman kokoinen mustelma joka tuli treeneissä ja kun se paleltui niin muuttui kauhean näköiseksi. Nyt sekin tosin hävisi kuin taikaiskusta tämän viikonlopun aikanan ^^

Kiva kuulla, joo minulla on kyky aukaista verisuonia ja häiventää mustelmia. Samoin olen kai jonkunasteinen verenseisauttaja. Ihan kivoja lahjoja jostakin. Tuota kyllä siitä lihat lähtee, mutta hanki Frantsilan 11 yrtin salvaa, voin neuvoa myös muita hoitokeinoja, jotta nahan uusiutuminen helpottaa. Sinä tarvitset nyt lepoa, jolloin treenitauko on hyväksi.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8057 : 28.02.2010 23:17:52 »

Huomenna alkaa teho kaunistautumistreenaus tällä tytöllä! Cheesy

Joka päivä salille, tosin kevyillä harjoituksilla. Smiley
Yogaa, tanssia ja kevyttä, hyvin kevyttä saliharjottelua. Smiley

Mulla on loisto sali 2-3 min päässä kotoa ja se on pelkästään
naisille, joka on aivan loisto homma, kun mä vihaan kiimaisia töllääjiä,
jotka ei anna rauhaa treenaamiseen.

Jouskari on oppinut kommunikoimaan normaalisti. Smiley
Se ei yritä enään todistella itsestään mitään. Afro

Sain siltä korvakorut lahjaksi eilen.
Iskin silmäni ennen Jenkki-matkaa yksiin korvakoruihin,
mutta kun ne oli mun mielestä liian kalliit mun budjetille,
niin jätin ne ostamatta, mutta hän oli käynyt ostamassa ne.

Sellaiset suhteellisen yksinkertaiset valkokultaiset killuttimet, joissa on timangi.

Olin kyllä yllättynyt, että se muisti, mistä mie tykkään ja ylipäätään osti ne. Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8058 : 28.02.2010 23:21:28 »


minä vielä tuohon KV:n edelliseen, että jostain syystä en ole koskaan oikein paljon kuunnellut suomimusaa, paitsi lapsena isän Tapio Rautavaraat ja kaikki muut suomi iskelmän vanhat  smitten

mutta on mullekin kolme kovaa, Ismo Alanko (ja bändinsä) , Tuomari Nurmio ja Kauko Röyhkä.

Olisi hauskaa saada näillekin joku naispuolinen vastine.


minusta suomalaiset on etenkin runoilijoita (jo Kalevalasta asti....), jos ruotsalaiset meloidioiden tekijöitä....en ihmettele miksi räppikin on rantautunut suomeen....
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8059 : 28.02.2010 23:42:47 »

Ismo on minusta suomen paras rock-taiteilija, jos nyt taiteilijoita voi listata...ei ehkä voi....


ja internetin kautta lähetetyt pienet eleet ja viestit....yksi parhaista asioista elämässä smitten




« Viimeksi muokattu: 28.02.2010 23:44:24 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8060 : 01.03.2010 02:54:50 »



jep...mulla on iltapäivällä luento. ehkä ehdin nukkua jossain välis muutaman tunnin....

oon luonnostaan yökukkuja vaikka aamusyntyisenä pitäisi muka olla päiväihminen.....



hyvää yötä neptunus
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #8061 : 01.03.2010 03:30:06 »

Viime yönä katseltiin vanhoja siekkareiden videoita veljen kanssa. Nyt minusta tuntuu, että lopetan nämä romanttiset hömpötykset, tänään tuli niin jääkylmää vettä niskaani, että kestää aikaa, että jaksan luottaa toisiin ihmisiin etenkään miehiin.

Minun kaksi todellista rakkauttani makaa lattialla nukkumassa, kaksi koiraani, jotka rakastavat minua juuri sellaisena kuin olen, vaatimatta yhtään ylimääräistä. Heihin voin luottaa.

Hyvät tarkoitukseni kääntyvät minua vastaan, jos ihastun, siksi keskityn vain pyynteettömään auttamiseen ilman ajatuksia mistään muusta. Se toimii. Silloin olen parhaimmillani. Sen osaan.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8062 : 01.03.2010 07:19:38 »

Himskatti tämän jet lagin kanssa. Kello on aamulla 5:00 ja mä olen jo hereillä. crazy2

Kun tulin kotiin takaisin, niin klo oli jotain illalla 20, menin nukkumaan,
nukuin seuraavan päivän aamu 10-11, kävin pissalla ja suihkussa
ja totesin olevani niin unelias edelleen, että palasin saman tien nukkumaan
ja nukuin ilta 23:een, kävin pissalla ja suihkussa ja palasin takaisin nukkumaan
ja nukuin aamu 7:mään.

No.. tänään mie otin klo 14 päikkärit, kun väsytti ihan kamalasti,
heräsin about klo 20 ja menin uudestaan nukkumaan n. klo 23
ja nyt olen hereillä ja mietin, että lähdenkö lenkille. crazy2

Mie ostin Jenkeistä roppakaupalla melatoniinia,
kun se on siellä vahvaa ja reseptivapaata.

Se on auttanut, tai siis sopeuttanut nukkumiseen Jouskarin kanssa,
kun mie en saa nukututtua sen kanssa, kun se unissaankin haluaa aina koskea
ja pitää hyvänä.  buck2

Ainoat miehet, jotka koskaan on voinut pitää mua unilelunaan ilman että herään siihen,
ovat Härkä ja Veskari.

Mikähän tuokin juttu on..? Tottumiskysymys, vai olenko mä vain niin allerginen
joillekin miehille ja mies-tyypeille? Grin

Tuon vuoksi mie meinaan, että meillä pitää olla kaksi asuntoa;
mulla paikka, missä nukkua viikoilla univelat pois ja muuten vain olla omissa oloissani. Tongue
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8063 : 01.03.2010 10:20:52 »

voi kun minä kade heille, jotka osaa nukkua. melatoniini on kiinnostava, luin siitä jostain unettomuus-sivulta.....en kyllä haluaisi yhtään lisää reseptejä itselle....


nukuin sitten muutaman tunnin, ja heräsin kun mies lähti työhaastatteluun Afro toivon että hällä tärppää....

olin juuri alkanut nähdä unta, kun se keskeytyi...olin iloinen että taas aloin nähdä juonellista unta, vaikka aika psykedeelinen uni oli tulossa....olenpa sitten niin herkkäuninen, että en saa unta takaisin jos olen kerran siitä herännyt. mutta muutama tunti on parempi kuin ei mitään!


kohta luennolle.


....ooon kolmekymppinen, takana on putki rilluvuosien....vai mites se meni...


se että hihkutan noista synttäreistä, niin en pyri huomiota kerjäämään, kun saan aina ihan muutenkin tarpeeksi huomiota riesaksi asti....mutta on vaan ainoa synttäri pitkästä aikaa, kun olen tuntenut että synttärillä on mulle jotain merkitystä. milloinkahan olin viimeksi ollut innoissaan synttäreistä...ehkä joskus 10 v.


mulla on muuten vieläkin sama lamppu, jonka sain 10 v synttärilahjaksi ja jota olin hinkunut. IC Rapu ja vanhat tavarat.... Grin
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8064 : 01.03.2010 10:31:34 »

Kiitos, nti. Musiikin Aarreaitta !  Grin

tuo biisi on mulle vielä uudempi....nyt soi saman bändin Lucienne Cool

mutta biisin nimi kuulostaa just hyvältä Grin smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8065 : 01.03.2010 10:34:11 »

hyvä. arvatkaas mikä biisi soi kaikkialla ja alkaa mennä hermot?  Grin

Hjallis luopuu bisneksistä, sydänkohtaus pysäytti, voi voi!

anyway hauska viikko takana, konserttia, skimbausta, jne, matka varattu ja olis sellainen tunne, että oikeaa elämää elämään, henkiset tiedot takataskussa, eikä enää innosta analysoida astrologisesti mitään.. kohta
kirjoittelen tänne etelästä - niinhän sen piti mennä.

jep jep KV.. vai että menneet elämät.. miksi ne on minulla syytä tuntea
just seksuaalista vetoa johonkuhun, halu nauttia eikä niin että se oli
silloin.  Wink

noin viikon kuluttua menen jonnekin bisnestilaisuuteen, jonne tulee
eräs K-Euroopan presidentti, kauppasuhteita  Cheesy
 Grin
« Viimeksi muokattu: 01.03.2010 10:40:09 kirjoittanut **Qadshu** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #8066 : 01.03.2010 12:01:43 »

voi kun minä kade heille, jotka osaa nukkua. melatoniini on kiinnostava, luin siitä jostain unettomuus-sivulta.....en kyllä haluaisi yhtään lisää reseptejä itselle....

Oman kokemukseni mukaan melatoniini on aika jees shittiä. Afro

Se on samaa ainetta, mitä aivot tuottaa ja sitä saa myös yöllä lypsetystä maidosta.
Melatoniinin tuotanto pienenee stressin myötä ja sen puute aiheuttaa masennusta
samalla tavoin kuin serotoniinin puute.

Uni tulee nopeammin ja se on syvempää, mutta hei..! mä olin totaalisen burn out uglystupid2
ennen kuin lähdin Jenkkeihin, nukuin huonosti ja olin kärttyinen ja kroonisesti stressattu
ja väsynyt ja vielä oli kylmä ja lunta, joten talvi-vtutus päälle.

Aloitin melatoniinin napsimisen melkein heti Jenkkeihin saavuttuani
ja nukuin 4-5 päivää ihan putkeen, kävin vain vessassa, suihkussa ja hiukan syömässä. Grin

Sitten kun väsymys oli ohi, niin jatkoin kuitenkin ja aamuisin olen herännyt hyvin virkeänä
ja hyväntuulisena omana itsenäni.  Smiley

Iho siitä tulee ruskeammaksi ja ruskettuu todella helposti ja nopeasti.
Muita sivuoireita en ole huomannut. Tongue

....ooon kolmekymppinen, takana on putki rilluvuosien....vai mites se meni...

Tosi paljon onnea! Cheesy smitten
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8067 : 01.03.2010 12:14:45 »

Kiitos Sasha smitten

ja onnea lääkäriopintoihin Sinulle Wink meitsillä ei riittäisi päätä siihen...


kiitos myös melatoniini-infosta, luin tosiaan siitä jonkin verran netistä, mutta tällä hetkellä kun se on reseptilääke, ja en just nyt halua mennä enää lääkärille pakollisia kontrolleja enempää....ei lisää reseptejä!


olen ajatellut myös akupunktion kokeilemista. siitä oisi kiva tietää enemmän....


mutta nyt, take the buss 666 to heaven...eli kouluun!


CU
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8068 : 01.03.2010 12:25:05 »

Kiitos Sasha smitten

ja onnea lääkäriopintoihin Sinulle Wink meitsillä ei riittäisi päätä siihen...

Tänks, ei mullakaan siihen päätä ole, Grin mutta kokeillaan nyt mihin se johtaa.  :Smiley

kiitos myös melatoniini-infosta, luin tosiaan siitä jonkin verran netistä, mutta tällä hetkellä kun se on reseptilääke, ja en just nyt halua mennä enää lääkärille pakollisia kontrolleja enempää....ei lisää reseptejä!



Jännä, että melatoniini on Suomessa luokiteltu reseptilääkkeeksi. Huh
Täällä se on vapaassa myynnissä, mutta mie toin sitä roppakaupalla
USA:sta, kun löysin vahvempaa versiota siitä. angel
Mutta ymmärrän.. lääkärillä hyppääminen on aika rassaavaa. buck2
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8069 : 01.03.2010 12:29:00 »


jep...suomen lääkepolitiikka.... :Smiley

mun vaisto sanoo, että on sulla päätä siihen, ja just sitä sortin päätä mitä mulla ei ole...kun on erilaisia päänkäyttöalueita....esim en voisi kuvitella ikinä kirurgiaa itselleni ammatiksi...mutta olen syntynyt kirurgian avustuksella ja äiti ja minä oisi ehkä kuoltu ilman siihen....ystäväni tyttökin syntyi hiljattain keisarilla...joten mulla on tälläinen elämä-kuolema arvostus kirurgeihin.

lääkärillä käynti on rassaavaa jos sitä joutuu tekee liikaa.....

nyt viel just ehtii bussiin....
tallennettu

Sivuja: 1 ... 536 537 [538] 539 540 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: