Sivuja: 1 ... 533 534 [535] 536 537 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618980 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8010 : 23.02.2010 20:27:36 »

Blaa blaa blaa SASHA  2funny
Jos mun elämä on paskaa niin sen voin myöntää, ja jos astro on paskaa niin se ei johduu siitä että mun elämä ois paskaa, koska mulla on hiton hyvä draivi päällä elämässä.....

Eli ihan väärään toi veikkaus meni MUN kohdalla....

Me muutetaan skorpun kanssa pian tilavampaan asuntoon uusien sänkyjen, sohvien ja tv-tasojen ja vitriinin kanssa ja lisäännytään
 smitten
Ja meillä on kummallakin duunit, kavereita ja ystäviä joita nähään viikolla ja viikonloppusin, yhteisiä ja omia harrastuksia...

..täällä astrossa joutuu selitteleen itseään ja elämäänsä, melkeimpä tivaamaan että OLEN ONNELLINEN JA TÄMÄ ON MINUN HENKILÖKOHTAINEN KOKEMUKSENI,ja silti tuntuu että joku luulee että valehtelen  uglystupid2
selittäisikö SE, miksi tästä astrosta tulee paska fiilis??










tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8011 : 23.02.2010 21:16:56 »

Sasha, normiseksiä? Hmm. kai siitäkin voisi nauttia, ei kiinnosta. Mutta jos jostain, no okei olen hiljaa.

No joo aika sellaista puuduttavaa jyystoa, jonka aikana mietin,
etta lukisinko kirjaa vai ottaisinko lapparini eteeni samalla kun se ottaa mut
takaapain ja surffailisinko netissa sen aikaa, kunnes se tulee. buck2

Se on sellainen suorittaja ja urheilija ja kun se huomaa,
etta mun mielenkiinto on lopahtanut (joka on muuten aika erikoista itseasiassa??!!),
niin se alkaa nuolla mun pimpsaa ihan hatapaissaan
ja suorittaen jotain ja mun klitoris on jo siina vaiheessa niin arka,
ettei siihen voi koskea enaan, kun silla kestaa prkle tunti, pari tulla,
kun sen kulli on niin kaputt niista anabolisten kaytosta nuoruudessa..
...tai sitten se on niita ei-seksuaalisia Jousimiehia. Undecided

Kyllähän sellaisella perusjyystölläkin on paikkansa, tai no riippuu mistä itse tykkää. Itse tykkään vaan sellaisesta eläimellisestä rynkytyksestä, tai siis vaihtelu virkistää, mutta joka tapauksessa. Pitää vaan ottaa ilo irti miehestä kuin miehestä xD Kyllähän sitä voi itse vaikuttaa aika paljon miltä se seksi tuntuu, hyppii vaikka itse sitten päällä niin ei tule tylsää ja käyhän se vaikka kuntoilustakin. =D

Baah, mietin vaan nyt liikaa seksiä, hassua. 

Muutaman kerran mulla on ollut sen kanssa todella jees seksia,
mutta se oli jo niin hurjaa, etta mie kehtaa kertoa taalla. Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

Hanhan on siita reilu mies, etta sallii... :Smiley ..hhmmm..
toisen miehen rakastajaksi. Tongue
Blaa blaa blaa SASHA  2funny
Jos mun elämä on paskaa niin sen voin myöntää, ja jos astro on paskaa niin se ei johduu siitä että mun elämä ois paskaa, koska mulla on hiton hyvä draivi päällä elämässä.....

Eli ihan väärään toi veikkaus meni MUN kohdalla....

Me muutetaan skorpun kanssa pian tilavampaan asuntoon uusien sänkyjen, sohvien ja tv-tasojen ja vitriinin kanssa ja lisäännytään
 smitten
Ja meillä on kummallakin duunit, kavereita ja ystäviä joita nähään viikolla ja viikonloppusin, yhteisiä ja omia harrastuksia...

..täällä astrossa joutuu selitteleen itseään ja elämäänsä, melkeimpä tivaamaan että OLEN ONNELLINEN JA TÄMÄ ON MINUN HENKILÖKOHTAINEN KOKEMUKSENI,ja silti tuntuu että joku luulee että valehtelen  uglystupid2
selittäisikö SE, miksi tästä astrosta tulee paska fiilis??




No jaa, sinusta en henkilokohtaisesti tieda, kun en mie kirjoittele henkilokohtaisesti
kuin aika harvoin, sen sijaan etta miun kirjoitukset otetaan henkilokohtaisesti,
pistaa miettimaan, etta miten on mahdollista, etta jollekin merkitsee
mun sanomiset niin hemmetin paljon?! 
Etta eiko niilla raukoilla elamassaan todella ole muuta? uglystupid2 uglystupid2

Jalkimmainenhan (punainen) on ihan urautunut tapa taalla Astrossa! :Smiley
Musta tuntuu, etta aika monella taalla kirjoittelevilla on aina jokin ongelma ja kriisi
tai sairaus menossa ja ne haluaa nahda ne samat ongelmat menossa muillakin
ja siksi siita poikkeava elama on niin epauskottavaa. Wink
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #8012 : 23.02.2010 21:24:34 »

Sasha, mä oon niin vihainen sulle. Miten sä kehtaat aiheuttaa täällä keskustelua! Hyi! Ja mielipiteen vaihtoa! Ja erilaisiin ajatustapoihin ja arvomaailmoihin tutustumista! HYI KAMALA!   Grin

Nada. Kuhan harrastan huumoristaniaa. Mutta kun sekin on kaikille suotu niin erilaisena, niin eihän sitä aina kaikki naurata. Että kyllä mää ihmettelen, kuin kaikil ei ookka nin hyvä huumori ku mula.  smiley6600

No joo. Poistun pieksemään itseäni takavasemmalle. (oikeasti syön vain karkkia ja olen tavallinen datailija.)
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8013 : 23.02.2010 21:48:34 »

Jos ihmisellä on hieman parempi tietoisuus ja kykenee rakastelemaan samanaikaisesti henkisesti kuin fyysisesti ja jos vielä rakastaa psyykkisesti niin siinä on luultavasti jotain sellaista, jota me molemmat kaipaamme.

 smitten

Blaa blaa blaa SASHA  2funny
Jos mun elämä on paskaa niin sen voin myöntää, ja jos astro on paskaa niin se ei johduu siitä että mun elämä ois paskaa, koska mulla on hiton hyvä draivi päällä elämässä.....

Eli ihan väärään toi veikkaus meni MUN kohdalla....

Me muutetaan skorpun kanssa pian tilavampaan asuntoon uusien sänkyjen, sohvien ja tv-tasojen ja vitriinin kanssa ja lisäännytään
 smitten
Ja meillä on kummallakin duunit, kavereita ja ystäviä joita nähään viikolla ja viikonloppusin, yhteisiä ja omia harrastuksia...

..täällä astrossa joutuu selitteleen itseään ja elämäänsä, melkeimpä tivaamaan että OLEN ONNELLINEN JA TÄMÄ ON MINUN HENKILÖKOHTAINEN KOKEMUKSENI,ja silti tuntuu että joku luulee että valehtelen  uglystupid2
selittäisikö SE, miksi tästä astrosta tulee paska fiilis??

 smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8014 : 23.02.2010 21:55:49 »

Sasha, mä oon niin vihainen sulle. Miten sä kehtaat aiheuttaa täällä keskustelua! Hyi! Ja mielipiteen vaihtoa! Ja erilaisiin ajatustapoihin ja arvomaailmoihin tutustumista! HYI KAMALA!   Grin

Nada. Kuhan harrastan huumoristaniaa. Mutta kun sekin on kaikille suotu niin erilaisena, niin eihän sitä aina kaikki naurata. Että kyllä mää ihmettelen, kuin kaikil ei ookka nin hyvä huumori ku mula.  smiley6600

No joo. Poistun pieksemään itseäni takavasemmalle. (oikeasti syön vain karkkia ja olen tavallinen datailija.)

Oh...!  Shocked ...hui miten mie kehtaan olla erilainen... :Smiley

 Grin

Miekin olen pitkastynyt talla lomallani, -ihan oikeastikin-
ja (laina)lappari kulkee mukavasti mukana koko ajan. buck2
Aivot ovat pelottavan tyhjat! uglystupid2

Paitsi etta huomenna lennan Miami Beachille ja Jouskari lentaa (kait?) Dubain kautta sinne,
Lufthansan lakkoilu vaikuttaa niin moneen muuhunkin lentoyhtion aikatauluihin,
etta parempi ottaa varman paalle.

Mie hiukan kaipaan takaisin toimistolle kaiken stressin, kiireen
ja vtumaisten tyokavereiden pariin, mutta en mie viela malta.. :Smiley
..hiukan viela aurinkoa ja sitten vasta. Tongue

Syksylla mie lopetan jokatapauksessa (kait?) tyot, kun alkaa lekuriksi opiskelu.
Naimisiinmeno on aika hyva veto tahan saumaan,
niin ei tarvitse karvistella rahapulassa opiskeluita lapi.

Ja niin, on tama pidempi lomakin elamassa tapahtuvien isojen muutosten
valissa, niin saa nollattua paansa ja tunteensa hyvin, niin ei tarvitse taakseen katsoa. Wink
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #8015 : 23.02.2010 22:03:19 »

Oho, varmaan ihanaa päästä opiskelemaan. Itse ainakin nautin erittäin paljon kun saa itseään kehittää siellä koulunpenkilläkin. Ja kun ei sinun edes tarvitse kituuttaa opiskelijabudjetilla, niin mikäs sen mukavampaa =D Itse varmaan opiskelisin koko elämäni jos vaan rahaa olisi.  Smiley

Itse en malta odottaa, että pääsen lomalle parin viikon päästä, tosin vaan viikon loma, mutta sitäkin odotetumpi, kun viimeksi tuli lomailtua viime kesänä. ^^ En malta odottaa että saan vaan nukkua ja olla rakkaan kainalossa.  smitten
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #8016 : 23.02.2010 22:15:27 »

Jep, mie en malta odottaa noita opiskeluja! Cheesy

Kaikista ihaninta siina on se, etta ensimmaista kertaa elamassani
saan keskittya kokonaan opiskeluihin ilman,
etta kukaan on vaatimassa mitaan tai aliarvioimassa ja arvostelemassa
opiskeluvalintaani ja mun ei tarvitse olla toissa samaan aikaan,
joka vie voimat ihan totaalisesti.

Kaikkea makin valitan elamastani, mutta kylla fakta on,
etta ma olen lahtenyt niin surkeista ja vaikeista oloista Suomen perahikialta,
jossa kaikki ovat niin hemmetin kateellisia mista vain ja elama hankalaa
ja tahan paatynyt, niin kylla mie nautin elamastani ja siita,
etta perusasiat on niin hyvassa jamassa.

Kylla tuon Jouskarin vahan kiinnostuksen seksiinkin kestaa
ja sen oudon ajattelutavan.
Elamassa on pahempiakin asioita ja huomattavan huonomminkin voisi olla. Wink
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #8017 : 23.02.2010 22:29:13 »

Mä nautin monista asioista - ihan pienistäkin - tosi kovasti, kun elämässäni on ihanan hyvin. Jostain kumman syystä, vaikka olen vähätuloinen ja taidealalla, jossa raha ei koskaan ole se minua liikauttava juttu, niin mulla sitä rahaa on.  :Smiley Ei liikaa, vaan juuri sopivasti.

Nyt kun olen vielä löytänyt tuon elämänkumppaninkin rinnalleni, niin mentaalisesti ainakin porskutan. Vaikken mitään konkreettista maailmanvalloitusta tässä tee, enhän tahdokaan. Jotenkin niin nautinnollista, kirjoittelin pitkään serkkuni kanssa hevosaiheesta, joka on molempien sydäntä lähellä, ja siitä tuli niin hyvä olo. Opettaja! - ja noin läheltä.

Opiskelemaan mäkin haluaisin, mutta vaan ohessa, että voisin tehdä töitäni ja matkustella niiden perässä. Haluan olla Ohessa-Opiskelija eli OO(h). Kyllä aivomätöt ovat parhaat mätöt.

Ihan parasta olla vaan kotona ja suunnitella, hoitaa asioita netissä ja valikoida todellisuutta  smitten
- vähän vähemmän raskaaksi... Ei kai se paha ole. Ei.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #8018 : 23.02.2010 23:01:46 »

Jos mie en elaisi tata elamaa talla hetkella, niin mie varmasti valitsisin elamakseni
boheemin taiteilija-elaman.  Smiley

Mussa elaa se (muiden mielesta) boheemi taiteilija ja se nakyy mussa parhaiten,
kun vierailee kotonani ja nakee mut, kuten tykkaan olla.
Alusvaatteisillani tai verkkareissa makaamassa lattialla lappari edessa,
etta jalat ovat solmussa tai sangylla ja kirjoittamassa hiukan sekaisessa kodissa.

Kotini olisi sotkuisempi, ellei siivooja kavisi. Grin 2funny

Eteishallin yhdessa nurkassa on maannut jo kauan (muutostani ex-Vaa'an luota)
keskeneraisia isoja tauluja,
joiden takana on laatikollinen kipsimalleja, mita olen vasannyt.
-odottavat seuraavaa inspiraatiota. angel

Nyt kuitenkin Jouskari on kait siivonnut suurimmat jutut varastoon,
kun se remppaa lomani aikana kamppani. Kiss

Taiteilija=elama nakyy myos tavassani matkustaa.
Pakkaan viime minuuteilla, lahden spontaanisti suunnittelematta kovinkaan paljon
ja olen sinut paitsi 5 tahden hotellissa, niin teltassa, kamaisessa bambumajassa
tai vain keskella viidakkoa tai mita vain. Smiley

Mie olen oman elamani elamantaiteilija. Grin 2funny

Jos mulla ei olisi varaa matkustella ja muutoin toteuttaa epatavallista elamaa,
niin varmasti laittaisin tuon energian taiteen tekemiseen.
Nimittain surkeassa ja huono-oloisessa lapsuudessani ja nuoruudessani
tein hyvin paljon erikoista taidetta, jota isapuoleni rakastaa edelleen niin paljon,
etta on saastanyt niita.
Han nayttaa arvostavan niita vasta nyt ja kyselee, miksi en jatkanut taideteollisessa aikoinani.

No.. elama vie erikoisille poluille ja ilmaisen itseani nyt toisella tavoin
kuin silloin. Smiley

Huh... onko mun teksteissa huomattavissa entisen kuoppaamis-tunnelmaa..? Huh
Etta tallaista on ollut, kiitos ja nakemiin ja kohti uutta. Tongue

tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #8019 : 23.02.2010 23:18:53 »

Hauska ajatus.  Smiley Kerro sitten onnistuiko ja että millais siellä jossakin sitten on. Jos minäkin sitten haluan ruveta jonkun olennon kanssa vaihtokauppoja hieromaan, vaikka:

tykkäänkin rutiineista
tykkään siivoamisesta
tykkään myös ihmisenä olemisesta
tykkään oppimisesta

Hei, mä taidan sit vaan ens elämässä syntyä suoraan sinne muualle, kun en mä haluakaan vielä uusiin maisemiin. En mä ole nähnyt näitäkään kaikkia!  Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8020 : 23.02.2010 23:27:47 »

Sasha

Lainaus
Mie olen oman elamani elamantaiteilija. 

Afro

KV

Lainaus
Tuli kateudesta mieleen, että sehän on aika huvittavaa, kun ihminen on jostain kateellinen.
Vaikka hänellä itselläänkin on aivan sama mahdollisuus, ainakin yrittää saada jotain materiaa ja rikkauksia ja yleensäkin elämää.
Mutta eipä ihmisiltä nyt voi aina odottaakaan, että tekisi oman elämänsä eteen mitään.
Ehkä silloin on vaan parempi antaa olla, siellä sähköttömässä mökissään istuskella natisevassa kiikkustuolissa, kun vesi tippasee samaan aikaan silmille ja antaa vaan miettiä, että voi kun sillä ja sillä on asiat hyvin, niillä on jopa sähkötkin, minä kun joudun täällä kiviä hakkaamaan toisiaan vasten ja puukeppiä hieromaan heiniä vasten, kun nekin on jo kastuneet.
Ja kaikki muutkin ylellisyydet, aina lasi-ikkunoista lähtien, ja mikähän se sänkykin sitten on.


 2funny 2funny 2funny

tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8021 : 24.02.2010 00:13:40 »

Mie otan aina mielellani jonkun siivoamaan mun nurkkia
ja jarjestelemaan tavaroitani kivaan jarjestykseen. Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #8022 : 24.02.2010 00:31:17 »

Ehkä musta oliskin pitänyt tulla siivooja. Mä nimittäin jo kersana kävin ystäväni luona siivoamassa (lue-> tutkimassa sen tavaroita) Mulla on aikamoinen fiksaatiota tohon siivoamiseen, varsinkin tiskipöydän pitää olla AINA puhdas. Se järjestää myös ajatuksia. Varsinkin raivosiivoaminen on oikein mukavaa.

Ihan toinen juttu. AI, että kun toi kuorosodan Sebastian Rejman on niin mun tyyppiä, aih ja voih. Ja nam!  smitten smitten smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8023 : 24.02.2010 11:06:23 »

Tiigrisss!!

pitkästä aikaa, sinulle; uskon että sinulla on kaikki hyvin! älä välitä.. olen itsekin kuullut monta kertaa, että kun jotain henkisesti tai fyysisesti kivaa konkreettisesti tapahtuu, se on sitte valehtelua. yhtaikaa LUULISI ihmisten olevan jotenkin tietoisia puoleensavetämisen laista.. vaikka olen hieman pihalla siitä että missä ne tiedostavat miehet/voiko mikään onnata enää tiedostavien kanssa, niin onpa jotain säpinää ja ainakin miesystäviä, jotka tiedostaa/vaikka loput flirttailee vähän hölmösti, niin.. kun teen listaa siitä mikä kaikki on hyvin ja mikä toteutumassa, niin onhan sitä paljon.. ja lopulle voikin sitten nauraa.  angel

että onnea niille joille elämä hymyilee ja niille, joilla ei - luommehan kokemuksemme vai mitä.

3d 4d 5d he he hee 7d 9d Cheesy

ps muistakaa suojella eläimiä ja luontoa aina oman erinomaisuutenne keskellä. 
« Viimeksi muokattu: 24.02.2010 11:22:54 kirjoittanut **Qadshu** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #8024 : 24.02.2010 19:06:56 »

Saisinkohan tilattua hieman rauhallisemman elämän? No seuraavalla viikolla minusta tuntuu, että helpottaa. Tai sitten no olen hiljaa. Millä tahdin saa hiljenemään, toivonko edes sitä. Alkaa vaan olla aika väsy.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 533 534 [535] 536 537 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: