Sivuja: 1 ... 527 528 [529] 530 531 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619118 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7920 : 17.02.2010 00:14:28 »

Hammassärky, perskele, kun tekee mieli rytätä sitä kandia, joka on niin ihana, mutta ilmeisesti nyt sössännyt mun hammasta. Tai sitten mulla on vaan jotain hampaankolossa... ?

Olen pohtinut tässä itsen rakastamista. Että mitä se on? Miten siihen voi oppia? Miten se näkyy?
Terveisin henkilö prosessissa.

Ja olen kelannut tietenkin sitä hevosta: hahahah. Onneksi avokkini on kärsivällinen. Huutelen vartin välein: TUU KATTOON! - Mitä? KATO; EIKS OO IHANA!   Tongue

Eiko ilmiselvista virheista voi valittaa jo naina paivina Suomessa? Huh

Mie kayn hammashoidossa taalla Jenkeissa. ...ja taidan kayda jatkossakin. Tongue
Sen verran perusteellista ja korkeatasoista palvelua etta huh, oksat pois.

Kun hammaslaakarini katsoi ensimmaisen kerran suuhuni, niin se kysyi,
etta mita helewettia sun hampaistolle on oikein tehty ja oliko hammaslaakarisi
sokea ja vailla toista katta? Grin 2funny

Ne checkkaa taalla kaikki suusairaudet, suun lihaksiston ja kasvojen lihaksiston
ja se itse hammashoito... ei voi edes puhua samana paivana Eurooppalaisen
kanssa ja ei, hahahahahahahahahahahahhaaaaaaaaaaaa......!  Grin
ei voi maininta samassa lauseessa suomalaisesta hammashoidosta. Wink

Jos tanne lentaisi puolen vuoden valein, hoidattaisi aina hampaat ja ihon ja hiukset.. :Smiley
...ja ostelisi puolenvuoden super-vitaminit ja kavisi shoppailemassa. Tongue
Wienista lentoliput ei ole niin jarjettoman kalliitkaan, kun on tullut kerattya noita pisteita. Smiley

Voisi nuo rouvas-paivat niinkin viettaa. Smiley

tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7921 : 17.02.2010 00:20:57 »

Voi varmaan, mutta kun en millään viitsisi... Sitten on taas ronkittavana siellä.  uglystupid2 Tiedän kyllä, ettei edellisessä ole mitään järkeä, pakko sinne on sitten torstaina soittaa. Huomenna työmatka.

Enkä enää edes tiedä mikä noista hampaista särkee, paikattu vai se mitä vasten se tulee. Olen ollut niin elämänmyllerryspyllerryspyörteissäni täällä, että pääkin voisi olla jo kainalossa ja huomaisin sen vasta huomenna, jos silloinkaan.  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #7922 : 17.02.2010 00:27:02 »

Voi varmaan, mutta kun en millään viitsisi... Sitten on taas ronkittavana siellä.  uglystupid2 Tiedän kyllä, ettei edellisessä ole mitään järkeä, pakko sinne on sitten torstaina soittaa. Huomenna työmatka.

Enkä enää edes tiedä mikä noista hampaista särkee, paikattu vai se mitä vasten se tulee. Olen ollut niin elämänmyllerryspyllerryspyörteissäni täällä, että pääkin voisi olla jo kainalossa ja huomaisin sen vasta huomenna, jos silloinkaan.  Smiley

Mutta hampaat... ne ovat elintarkeat.  police
Sarky vois olla merkki tulehduksesta tai sen alusta, -ja tulehdus haisuuttaa henkea buck2
ja madannyttaa purukalustua. buck2

Kay hoidattamassa se mita pikemmin ennen pahempia vaurioita! Shocked

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7923 : 17.02.2010 00:39:51 »

Hahahahahahahahahhaaaaaaaa.........! Grin 2funny

http://www.youtube.com/watch?v=6FsXaqyb7oI
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7924 : 17.02.2010 14:04:50 »

Saksan ja Sveitsin trippi taitaa onnistua.. lähipiiri saatava uskomaan, etten kuulu mihinkään outoon ryhmään heh, kaikkea muuta.. eihän vapaa sielu löydä ryhmittymiä. sitä ennen pari Baltian matkaa ja matkailubiz eteni muutenkin. joten kyllä se tästä, mutta muutaman kerran olen oppinut että uskonasioilla ei ole leikkimistä. pitäisi kai mennä urheilemaan enemmän ja näyttää eräs projekti oikku- rapu: lle.. toisaalta ihan muut kujeet mielessä.

asuisin kenties erään professoriparin luona, jonka asunto esitelty lehdissä, heillä isohko firma ja maatila.. ei paha! jep -
« Viimeksi muokattu: 17.02.2010 15:12:05 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7925 : 17.02.2010 15:28:46 »

mäkin kävin sit eilen hammaskirurgilla..
Oon yhden viisaudenhampaan tyhmempi.....
Jos ois jossain näytelmässä hamsterin näyttelijän osa auki HETI,
niin pliish,
ilmottakaa shiitä mulle! Koshka tällä poshkivarustuksella ...... crazy2 crazy2

Ei toi nyt niin paha ollu, mutta haava vuotaa kyllä verta jokaisen yskäsyn tai niiston seurauksena, et ei ajatustakaan että mitään suuhuni pistäisin,
sain saikkuakin niin että töihin vasta ens maanantaina Afro Afro Afro
(oon nyt NIIN hermoloman tarpeessa että kiitos!!!!)

Luvassa olisi vielä toinen hammasleikkaus ja se tulee olemaan vähän vaikeempi,
koska se hammas on aika alhaalla poskessa ja vaakatasossa, eli ei pinnalle pääse mitenkään kasvamaan sieltä syvyyksistä, väärään suuntaan kun puskee.. Ikävämpi juttu vielä, niin se voi olla luussa kiinni joten se pitää porata siitä irti, hajottaa ja ottaa osissa pois.... crazy2

Mut siis se sitten joskus ... Kun tili antaa myöten...

Paluu sohvalle!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7926 : 17.02.2010 22:58:12 »

Ja mie jatkan Miamiin ensi viikolla ja sielta Kuubaan.  Cheesy
Saatan viipya USAssa enemman kuin 3 kk. Siirran haita hiukan.. kait.. :Smiley
Tulen Eurooppaan sitten, kun siella on lammin..
..ja kun tama on viimeinen poikamiestytto-reissu,  Shocked  Undecided niin siita pitaa ottaa kaikki irti! Cheesy angel
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7927 : 17.02.2010 23:09:14 »

Lämpö kuulostaa ihanalta! Ja Kuuba!
Mäkin haluan. Ja jos haluan tarpeeksi, niin lähden johonkin. Easy.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #7928 : 17.02.2010 23:17:26 »

Kuuba on (kuulema) todella jees paikka! Afro
Vanhat 50-luvun autot ja meininki. Hyvat sikarit. :Smiley
Ja tietenkin lampo. Tuskin maltan odottaa! Cheesy
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7929 : 18.02.2010 00:15:00 »

Ma en valita tehda numeroa suomalaisuudestani toiselle suomalaiselle ulkomailla,
mutta.. :Smiley

Lontoon kentalla Jenkkien lennolle turvatarkastusjonossa takanani seisoi
n. 5-6-kymppinen nainen
ja asetellessani tavaroitani muovilaatikoihin turvatarkastuspoydalla
tama sanoo englanniksi, etta kun hanella on niin vahan tavaraa,
etta han menee sen vuoksi edelleni. Ei siis mitaan excuse me, can I..

(sita ennen olimme jonottaneet ko. turvatarkastukseen noin 40 min verran
ja silla oli aikaa kylla kysya, etta saako se menna ohitseni ihan turvallisesti siella jonossa,
eika turvatarkastuspoydalla)

...ja... :Smiley

Turvamiehet nappasi sen kovin ottein (ja varsin nayttavasti) takaisin taakseni
ja alkoivat tutkia hanta ja kuulustelemaan, miksi se etuilee turvajonossa,
kun edella on muut ihmiset laittamassa tavaroitaan hihnalle,
ja viimein ne nappasi sen sivuun jonosta ja nainen paljastui, yllatys-yllatys, suomalaiseksi.
Huuteli siella, etta puhuuko joku suomea, etta tulkkaamaan vartijoiden kysymykset.  buck2

Porukka puisteli paataan, mika idiootti. En mennyt tulkkaamaan.
Sanoin, etta muuten, mutta kun etuilit vaaraa tyyppia, sorry.  Tongue
Olisitte nahneet sen petolinnun naaman! Grin 2funny

Pitakoon huolen omista asioistaan.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7930 : 18.02.2010 01:47:34 »

:Smiley
Joo, kyllä suomalaisia juntteja löytyy aika paljon.
Ehkä tämmöset henkilöt on jotenkin itsekkäitä, että kunhan MINÄ vain pääsen ekana, KUULITKO? MINÄ!, ja sitten vasta te muut p*sk***s*t ja alempi-arvoiset.
Vaikka empä halua luokitella koko kansaa semmoseksi,

Musta on aina yhta hammastyttavaa, etta kentalla voi olla vaikka 50.000 ihmista
samassa paikkaa jonottamassa ja siella seassa on maailman tyhmimpia
Texasilaisia stetson-Reinoja ja Pertsoja, niin se joka tekee nayttavimmat
ja typerimmat munaukset kriittisilla hetkilla on lahestulkoon poikkeuksetta
joku yksittainen suomalainen.
Yleensa ne tilanteet liittyy joko siihen, etta suomalainen luonne ei halua alentua
kaikkiin maarayksiin, eika halua kiltisti jonottaa, etenkin kun viinaa naukattu,
mutta myos selvinpain.
Liittynee siihen, etta suomalaisen itsetunto on jo valmiiksi alhaalla
ja se kokee noyryyttavana kaikenmaailman turvatarkastuksiin ja passintarkastuksiin jonottamiset
ja turvatarkastuksiin liittyvat rutiinit.

Dallasin kentalla nimittain tohelsi sitten kolmen suomalaismiehen joukko,
joka meinasi kova-aanisesti, etta heidan ei tarvitse mitaan maahantulopapereita tayttaa
ja ne kuin myos, kiitos USAn tiukkojen turvatoimien, sivuun tayttelemaan niita
ja vastailemaan kysymyksiin.
 Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7931 : 18.02.2010 11:12:04 »

ylläolevat suomalaisuusongelmat eivät edelleen pistä allekirjoittaneen silmään (tyypillistä haukkua omaa synnyinmaata, se on tosi suomalaista ilmeisesti); ihmettelen vain vetovoimajuttuja, ihan söpöjä blondeja 3 huomasin aamulla, mut ei vetovoimaa.. en rajoittaisi sitä tietoisesti kansallisuuteenkaan.. se on vaan selittämätöntä.  Cool

no ni, ulkomainen  kaksoset mies on taas hauska ja haukkuu ulkomaista  rapu miekkosta, joka ei saa mitn aikaan, eli menenpä kuuntelemaan ulkomaisia business eventissa, jos jotain hauskaa tulisi, tai sitten Saksa- Sveitsi ja Baltia. näin on. toisaalta, hyvin ehtii tehdä omia juttujaan..

todella, usein joku mies tulee puolustamaan kun toinen on tylsä, näin oli  oinas -  kauris kuvio ja nyt  kaksoset -  rapu .. kai se on sitä kaikkeuven runsautta, heh. miehet nyt kuitenkin huvittaa, lähinnä. ja noissa kuvioissa  oinas ja  kaksoset oli ne halukkaat. ja kaikki matkustaa, tosiaan. sitten oli vielä  skorpioni -  jousimies kuvio siinä, miten mies reagoi versus toinen mies.

alkoi kiinnostamaan American natives tuossa myös. ja kun on käynyt 18-20 maassa, on vain muutama joka todella kiinnostaa. (nyt)

taitaa vuoden suunnitelmat mennä ihan hyvin! kun muistin kenen luona voisi esim Saksassa käydä, sitten Spain.. oliskohan 9-huoneen kuviot syynä.  pluto kuunsolmu . ja  aurinko 7-  angel
« Viimeksi muokattu: 18.02.2010 12:15:39 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7932 : 18.02.2010 13:35:54 »

Hammassäryt loppuneet, ilmeisesti ei ole enää mitään hampaankolossa, gut. Ihana ja hyvä fiilis, tuollainen ihmeaurinko taivaalla, kirkas, kuulas ja melkein väkivaltaisen voimakas. Pian on hiihtoloma ja voidaan siipan kanssa lähteä retkelle.
Sellainen löytöretkifiilis: mitä tästä maailmasta eteen aukeaa? Lahjoja ja rakkautta, sattumuksia.
Tapasin eilen tosi mukavia ja innostavia ihmisiä ja löysin 2 euroa maasta. Jostain syystä kaikenlaisen roinan löytäminen maasta ja mukaan keräily on minusta ihanaa.  uglystupid2

Hyvää päivää kaikille ja nautiskelkaa auringosta!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7933 : 18.02.2010 13:40:45 »

Mä rrrrakastan... smitten smitten

Ihanaa kun on ensimmäinen palkallinen loma kesäkuussa, mennään viikoksi etelään skorpun kanssa äkkilähdöllä silloin..

Ihanaa kun skorpu sai just vakiduunin ja sen palkkaa nostettiin, se on ressannu tosta työkuviosta nyt viimeset puol vuotta niin paljon et nyt helpottaa vihdoin..

Me muutetaan alle kahden viikon päästä, sekin on ihanaa!

Me ollaan puhuttu siitä babyjutusta ja alustavasti sovittu että odotellaan vielä 9kk ja sitten vois antaa asian tapahtua jos on tapahtuakseen, ei mitään pakkomielteistä yritystä mut kuitenkin you know... Kiss Toivon että kaikki menee putkeen...!!!

Mä täällä möllään himassa, kun oon vielä toipilas leikkauksesta..
Mitään painavaa ei saa nostella eikä syke saa nousta korkeelle, eikä mitään lämmintä syödä ja juoda (as if - join jo heti ekana aamuna kahvia.. Cheesy ) Niin ja menin illalla nukkuun vaikka suu vuoti verta, säännöissä oli myös ettei saa nukkua ennen kuin verenvuoto tyrehtyy, tosin kuulin sen vasta eilen siskoltani... Mulle ei annettu mitään suullisia ohjeita ja kirjallisetkin oli tosi niukat... uglystupid2 Nooo, pääasia et haava ei oo nyt vuorokauteen vuotanut enää ja pärjään buranan voimalla..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7934 : 18.02.2010 13:52:57 »

Juon muuten kahvia täällä.. 2funny

Piti tulla vielä sanomaan, että mä pakahdun siitä kun mä niiin niiin niiin tykkään ja rakastan mun siskoja ja mun toisen siskon miestä ja toisen siskon kissoja... Niistä tulee mun lapselle läheisiä.. smitten

Mun siskolla on blogi sen kissoista, mutta en uskalla tähän sen linkkiä laittaa koska se ei varmaan tiedä mun astroilusta, se itse käy täällä tekemässä karttoja mut en usko et se lukee näitä keskusteluja koska se kauriina inhoo kaikkea hömppää eikä viettäisi tuntitolkulla aikaa lukien toisten höpötystä vaan itsekseen miettii puurtaa ja opiskelelee karttoja...

Se saattais mut löytää googlen kautta täältä jos sen blogin nimen laittaisin. Sitten se haukkuis mut lyttyyn että oon tosi typerä ja naivi kun kerron täällä asioista niin henkilökohtasesti ja vielä omalla naamalla.  Cheesy Toisaalta fiksuna ihmisenä se on bongannu mut täältä jo ajat sitten, mutta ei oo sanonut mulle mitään koska ei halua aiheuttaa mulle nolouden tunnetta ja se on jättäny lukematta mun kaikki tekstit koska tuntee velvollisuuden olla tirkistelemättä mun asioita.. Sitä ei oikeestaan yhtään kiinnosta mun ihmissuhdejutut joten mitä mä ressaan.. Grin Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 527 528 [529] 530 531 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: