Sivuja: 1 ... 524 525 [526] 527 528 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619113 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7875 : 10.02.2010 14:35:26 »

Ulkona ihana aurinko ja hambuläkareni sai mut taas mahtituulelle, vaikka harjoittelikin hampaallani 2 tuntia ja vartin. Lauloin hänelle Baden-Badenia suu auki ja täynnä poria  Grin
Ei voi mitään, kiva tyyppi kuin mikä.  aurinko  kalat  kuu  leijona (et ilmankos meillä synkkaa)...

Mutta nyt taas apurahahakemusten kimppuun, ja totean kyllä, että ei. (loistava lause)...apurahalla tekeminen ei tunnu hyvältä. Toisaalta, asiat joita olen ajanut, eivät ole tuntuneet tarpeeksi hyviltä. Joten en ihmettele jos ei tärppää. Syksylle toivon nyt jotain ihmeellistä ja ihanaa!

Illalla sirkustelemaan ja katsomaan esitystä. Neljän tunnin show siis edessä. Myöhemmin illalla vielä siipan keikka yökerhossa - siihen en kyllä tiedä jaksanko. Mutta harmitus, teatteriystävä ei saanut lippua esitykseen - toivottavasti siihenkin on jokin rakentava syy.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7876 : 10.02.2010 18:32:22 »

Nyt mä sitä pähkäilen että onko tää noroa (taas) clostridiumia  crazy2 vai ihan normi antibioottiripuli...
Joka tapauksessa samalle tuntuu ku norossa, ilman kuumetta ja oksentelua. Pakko tän on antibiooteista johtua..........

Yh.. Cry

Mutta onneks kerkesin siellä kampaajalla käydä ennen kun tää iski kunnolla päälle.. Sain paljon kullanvaaleita raitoja punaiseen päähäni.... Se piristää  Smiley
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7877 : 10.02.2010 22:47:20 »


 että tässä olen tosissaan muutoksen tarpeessa, kun jonkinlaista avunhuutoa olen harjoittanut, sinne korkeampiin todellisuuksiin.

Vai johtuuko se jostain planeetta-jutuista, vaikea sanoa.



Sullahan  KV näyttää parhaillaan olevan menossa Uranuksen yhtymä Aurinkoosi, tarkkana aivan lähipäivinä. Cheesy

Ja kun olen jonkin verran lukenut juttujasi…täytyy sanoa, että sopii kuin nakutettu tuohon kuvioon. Smiley

Yleensä kuvio juuri kertoo siitä, että vanhat elämänmuodot tuntuvat merkityksettömiltä.
Haluaa jotain uutta ja repäisevää.

Uusia haasteita, joita olet valmis vastaanottamaan.
Halauat nähdä mihin voit päästä ja olet valmis hylkäämään jotain entisestä, johon olet kyllästynyt.

Sinun on vaikea sietää yksitoikkoisuutta, pitkästyttävää ja tylsää rutiinia.

Voit tehdä isojakin päätöksiä, joilla muutat elämääsi ” itsesi näköiseksi”.

Sinusta voi tuntua, että elämäsi suunta on kadonnut etkä tiedä mihin päin pitäisi suunnata.

Voit tuntea tarvetta irtaantua kaikesta entisestä, joka on jollain tapaa sitonut sinua, irti rutiineista ja tuntea halua olla vapaa entisistä sitoumuksista.

Uudet muutokset voivat tulla myös itsesi ulkopuolelta, ihan äkkirysäyksellä, tuoden jotain uutta elämääsi.

R. Nikula sanoo tästä myös seuraavasti:

” Psyyken tasolla impulsseja tulee ja menee, innoitusta ja vaikeasti sanoiksi puettavaa kaipuuta pois jonnekkin voi esiintyä.”

Tänä aikana kannattaisi muuttaa vanhoja tottumuksiasi ja olla seikkailumielinen, mutta ei uhkarohkea!

Tee uusia jännittäviä asioita..osta vaikka se kitara ja lähde sen kera laulamaan johonkin … Smiley Smiley

Sinulla voi olla hurjia toiveita..jotka ovat tyystin erilaisia kuin vanhat tottumuksesi…ja kamppailet niiden kanssa, miten tekisit.
 Kuuntele tuntemuksiasi ja sitä, mihin ne sinua ohjaavat..tanssi, musiikki, urheilu, seikkailu.yms….kokeile ja nauti elämästäsi!
 smitten




tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7878 : 11.02.2010 09:44:05 »

Hyvää huomenta  smitten
Mites onko täällä ystävänpäivä kortti askartelut jo saatu loppuun ja kortit postiin?
 :Smiley
Kuinkas muutoin meinaatte viettää moisen päivän?

Tämä istuu koulun penkillä ja toivottavasti nauttii illalla laskiaispullat, jälkiruuaksi  Wink
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #7879 : 11.02.2010 11:35:30 »

Huomenta vaan, tai pikemminkin jo päivää!

Huoltomiehet, joo tiedän...
kolme aamulla on kyllä pikkasen liian aikanen lumitöille!

Mä heräsin puol neljä kun cd-soitin alko soittelemaan levyjä  :Smiley
Mielestäni sen kyllä illalla sammutin, mut olisko sittenkin menny pause vaan päälle tai jotain?
Onkohan tuos vehkees joku aikaraja, jonka jälkeen levy lähtee taas soimaan?
Tai sitten täällä kummittelee...

No ihan sama, olen ollu siitä asti hereillä, päiväunille kiitos.

Ja hyvä juttu oli et ekana levynä oli Laura Pausini eikä Linkin Park,
vähän miedompi herätys...

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7880 : 11.02.2010 12:14:06 »

hm, olen tässä miettinyt käsitettä Maapallosta vapaan tahdon planeettana. se todella näkyy pitävän paikkansa. tänne on kuulema tunkua. tapasin jopa Kalevi Riikosen tuossa, sanoi että suomalaiset olisi jotain sirius-porukkaa heh..

mutta siis kaikki mitä ihmiset maan päällä tekee, sodat, luonnonvarojen kanssa toiminta, politiikka, suhdeongelmat, sairaudet.. kaikki näyttää siltä, plus talouskaaos, että täällä saa touhuta mitä vaan.

sitten pitää uskoa vielä johonkin? no kuka mitenkin, mutta vapaa tahto ilman minkäänasteista karmaa olisi aika vaarallista peliä - tosin 3d illuusiopeliä. nyt on yhteydet 7d 9d tasoon (itselläni).

jos sydän särkyy, sen saa parannettua.

jos särkee sydämen? mitäs sitten, palaako se takasin karman kautta? joillain ei ole kovin monta elämää takana, joten toiminta on jollain tapaa "pidäkkeetöntä".. joistain ei tule kovin hyviä ikinä..

mutta itsepä valitsin kyseisen pallon. oli kai muutakin tarjolla.  Cheesy

jne.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2010 12:17:01 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7881 : 11.02.2010 13:36:16 »

Ei sydän voi särkyä, siellä se pumppaa verta minkä ehtii  2funny
Diamond se hyvin taas jossain ketjussa muistutti, että ei me olla tultu tänne kärsimään.

Ei sydän voi särkyä, vaan oma asenteesi päättää että nyt särkyi sydän. Mutta ei se säry. Sydän on lihas  Grin crazy2

Kirjoitit just mitä itsekkin ajattelin. 2funny

Omia pettymyksen tunteitahan noi ” sydämen särkymiset ” vain on.

Toinen ei tehnyt tai toiminut niin kuin olisi itse halunnut.

Toinen teki omia valintojaan.
Itselleen sopivampia.
 Grin
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7882 : 11.02.2010 13:43:54 »

Moon särkenyt maksaani.  Shocked
Ei ole ikä tullut yksinään, eilen hummaillessa join 2 lonkeroa ja puolikkaan kaljan:
now I feel baaaad.
+ on jotenkin tunnepuolella myös sellainen olo, että olin ilkeä siipalleni. En kyllä käsitä miten  Shocked

Oli tosi kiva ilta, tanssittiin siipan kaverin kanssa itsemme hikeen lattialla ja kreiseiltiin. Nyt vasta jotenkin oikeasti tajuan, kuinka herkän kaverin kanssa olen yhdessä. Välillä kun mun tämä esiintymis- ja riehujapuoli tulee esiin, niin tuntuu - varsinkin kodin ulkopuolella - että poikaystäväni ei pysy mukana - hänellä on "vähän" tekemistä häpeän kokemisen ja kokonaisena itsenään julkisesti näyttäytymisen kanssa.

Maksa on nyt ihan kunnossa, tilitys auttaa  Kiss

Vähän jotenkin urpo-olo kyllä?  Plus myös ihmetys siitä, että tapasin vanhan tuttuni eilen illalla myös, esityksessä, ja hän täysin ohitti minut. Se ihmetytti, vitutti ja oli ikävästi tehty. Tulee muutenkin sellainen olo, että ihan kuin olisin tehnyt hänelle jotain.

(AHAA, mun syyllisyydentuntokeskukseni on superaktivoitunut...Hienoa not.)

Plääh sanon minä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7883 : 11.02.2010 13:45:14 »

noh, päätin että sopiva annos planeettatyötä riittänee.. balanssissa muun kanssa.

anyway.. joo ei voi särkyä, voi vaan palata omaan Itserakkauteen.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7884 : 11.02.2010 13:54:35 »

Apua… crazy2

mie oon taas ihan hurmoksessa… smitten smitten

ja taas se Härkä- mies on sen saanut aikaan.

 ( jos nyt joku muistaa, ku ihan ihastuin tässä taannoin).

No me silloin sovittiin, et otan yhteyttä, jos siltä tuntuu…
tuntui, mutta en ottanut.

Alkuviikosta hän sitten lähetti viestin, et ku mie en ota näköjään yhteyttä, hän ottaa…ja halusi tavata…
no sovittiin tämän viikon pe, siis huomiseksi.
Ja eiköhän mulla iskenyt flunssa ja kuume eilen…saikkua ja lääkekuuri… Angry
ihan rähjänen ja tukkonen olo…ei tässä kunnossa ketään viitsi tavata.  knuppel2

Lähetin viestin, et pakko perua… Cry

ja ah..mitä ihania viestejä hän nyt lähettelee… smitten smitten
on tosi pahoillaan ja harmissaan..tahtos tulla hoitamaan…

No enhän mie kyllä tämmösenä, rähjäsenä ja nuhjaantuneessa kunnossa häntä halua tavata, tickedoff
 haluan olla kunnossa ja edustava!! 2funny

No sovittiin, et siirretään viikolla, mut jos tuntuu, et haluan hoitajan ( mitähän hoitoja mahtas tarjota Wink) niin eiku pirauttaa ja hän on valmis!

Hitsi, et joku mies saa näin sydämentykytyksiä aikaan..siis siinä lihaksessa, nimeltä sydän,… Wink
 smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7885 : 11.02.2010 13:56:25 »

Toi on kyllä niin ihana tunne - nauti siitä!  Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7886 : 11.02.2010 14:04:39 »

Toi on kyllä niin ihana tunne - nauti siitä!  Cheesy

Oi kiitos...ja kyllähän mie nautinkin.. smitten


Kun tiedän, ettei se ole jokapäiväistä... Grin
eikä liene kauaa kestä...sen verran realisti olen. Smiley

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7887 : 11.02.2010 17:34:58 »

Joskus kaipaan opiskelua vaikka toisaalta sillon halusin siitä äkkiä eroon.. 2funny

Jotenkin nyt tajuaa että siinä ei tosiaan ollut mistään muusta vastuussa kuin itsestään... Ja nyt mun työvuoroissa kuolee liuta ihmisiä jos jätän jotain tekemättä, joten vastuualue on hieman kasvanut................... 2funny

Joskus oon soittanut keskellä yötä töihin, että voisitteko tarkistaa otinkon yhden lääkkeen pois sen yhden potilaan lääkekortilta ja kurvalta, kun muistan että mun piti tehdä se mutta tulikin samaan aikaan potilas päivystyksestä ja homma jäi kesken.. Olin mä sen sitten muuttanut, vaikka en muistanut muuttaneeni..

Meillä on enemmän sääntö kuin poikkeus että ihmiset soittelee töiden jälkeen ja kyselee onko joku homma tehty ku jäi vaivaamaan mieltä.. Kukaan ei halua huomata sellasta virhettä sit kun on liian myöhäistä.

Asiasta toiseen, käytiin kirjottamas vuokrasopimukset...
Sitä ennen mentiin kahvilaan istumaan ja naureskeltiin yhelle pikkulapselle siellä.... Mä aloin puhuun skorpulle kauheella paatoksella siitä, miten paljon maksaa kun ostaa kaikki lastenrattaat ja syöttötuolit ja autoon menevät istuimet ja pinnasängyt sun muut... smiley6600 smiley6600 Sit huomasin että se hymyili ja naurahti vähän mun jutuille ja aloin sitten pyuolustaakseni selittämään että älä nyt sano mitään kun mä vaan mietin.... Niin se vastas että hyvä kun mietin, kyllä hänkin miettii..  smitten

Ja oon taas siitä hetkestä miettiny että voi kun ois kohta jo sen aika.........

Joku pieni vauva tuhisemassa... Mä näen silmissäni miten skorpu pitää sitä sylissään liikuttuneen näkösenä.. Se on just sellanen pehmo mies joka heltyy eläimistä ja lapsista (ja musta  Grin) ....

Voi rakkautta  smitten smitten

Sinne lastenhuoneeseen tulee sitten ainakin yksi sellanen avocadon sisuksen värinen seinä, if u know, sellanen pehmeä vaaleanvihreä... Mä vaan mietin... Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7888 : 11.02.2010 17:41:41 »

Mun elämä tuntuu menevän aina pari askelta jäljessä kun mun ajatukset..

Oisko aika elää tätä päivää??

Tajusin just että opiskellessa ajattelin aina et "sit kun oon valmistunut", sitten ennen skorpua ajattelin "sit kun mulla on ihana parisuhde" ja nyt mä näköjään ajattelen "sit kun meillä on vauva"....

Mutta hei. mitä elämä olisi, jos ei tunteella odottaisi tulevia asioita?
Koska kyllä mä voin ihan hyvin nyt, vaikka kaipaankin sitä vauvaa aika paljon..
Kyllä mä muistan joka päivä, mitä kaikkea mä oon saavuttanut ja mitä mulla on jo nyt. Ja kiitän siitä. Nautin hetkestä, siitä että on kahvia ja noi uudet sohvat, eikä tänään tarvii mennä töihin.. Ja näen pelistä hyvännäkösen nuoren naisen jolla on elämä tässä ja nyt ja tulevaisuus edessä.. smitten

Tunsin vapautuneeni jostain tänä vuonna, suuresta taakasta..

Sitten mietittiin sitä äidin kanssa ja huomattiin että isän kuolemasta on nyt tullut 7 vuotta. Oisko se seitsenvuotis-kauden loppuminen se helpotus ja muutos mikä nyt on tuntunut niin vahvana, koska äiti tunsi samoin.. olevansa vapaa..........
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7889 : 11.02.2010 18:44:51 »

Pffff....  crazy2 ....bufff....  buck2

Olin eilen 1,5 h lenkkeilemassa meren rannalla ja vaikka oli aurinkoista,
niin suht kylma tuuli oli aamulla ja en suojannut kunnolla kaulaani
ja nyt on kurkussa pieni kylmettymisen poikanen,
johon otin amerikkalaiseen tyyliin "auttaa kaikkiin vilustumisoireisiin"-laaketta,
ja nyt voin todella huonosti. buck2

Oksensin n. puolituntia laakkeen ottamisesta. buck2

Luin sitten tarkemmin ja siina on mm. antihistaminia, ettei nena vuoda
ja olo tunnu tukkoiselle ja kurkkulaaketta ja yskanlaaketta
-ja varmasti ehkaisypilleritkin samassa. crazy2

Ihmeko, etta jenkkeja kuolee niin paljon tahattomiin flunssalaakkeiden yliannostuksiin
ja vaariin mixauksiin. uglystupid2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 524 525 [526] 527 528 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: