Sivuja: 1 ... 517 518 [519] 520 521 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618567 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7770 : 27.01.2010 19:21:58 »

Niinhän se on, että elämästä pitää nauttia aina nyt ja tässä. Sillä jos vain kuvittelee tarvitsevansa jotain, että sitten olen onnellinen, niin kun sen saa, ei se oikeastaan onnelliseksi teekään. Aina on joku uusi ongelma edessä.  Wink

Näköjään samat ajatukset samoihin aikoihin =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7771 : 27.01.2010 20:49:38 »

Usein perinteet ajavat ihmiset avioon.. Ja tietenkin lainsäädännön hienoudet. On fiksumpaa olla naimisissa jos omistetaan vaikka taloja ja hankitaan lapsia. Jos toinen kuolee eikä ole keskinäistä testamenttia tai avioliittoa pohjalla niin leski saattaa jäädä täysin puille paljaille. Sellaisia tapauksia on myös ollut (paljonkin), joissa mies on ollut hyvissä töissä&nainen kotiäitinä ja mies sitten ottanutkin eron..

Ihmisistä paljastuu jänniä puolia kun asiat eivät menekään niin kuin he haluaisivat.. :Smiley

Niin no, nuo raha-asiat ovat valitettavia ja ehkä ainoa syy miksi naimisiin menisin, mutta en ennen kuin itsellä edes on sitä omaisuutta ja asioita yhteisessä omistuksessa. Muutoin en koe sitä itselleni juuri vaihtoehdoksi. Onneksi ei asiaa näin köyhänä opiskelijana juuri tarvitse vielä murehtia. ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7772 : 27.01.2010 20:58:23 »

Tai no ehkä väärin ilmaistu, en pelkästä rakkaudesta sinänsä kokisi tarvetta mennä naimisiin, mutta jossain vaiheessa jos on suhteessa ollut pitkään niin kaiketi järkevintä on mennä naimisiin yhteisen omaisuuden kertyessä jne. Noh kuitenkin. Ahdistavia nämä asiat.
« Viimeksi muokattu: 27.01.2010 21:00:23 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7773 : 27.01.2010 21:18:13 »

Aika tylsää, mutta elämä on sellaista. Olisi ehkä pitänyt opiskella (avioero)juristiksi 2funny

No ei ainakaan työt loppuisi kesken =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7774 : 27.01.2010 22:04:06 »

Täytyy kyllä sanoa, että ihan mukavalta tuntu, kun sai imeä noita Moozartin-kuulia, vaikka naisista tykkäänkin, mutta silti. Cheesy Grin

Tuli mieleeni iskulause, että kannattaisiko ehkä kokeilla,

Tulisitko kanssani imemään Mozartin-kuulia tyköni, koska en yksin oikein jaksa tehdä sitä, ja on se muutenkin niin yksinäistä puuhaa, että pliis... Grin

että taas jos pääsisi tässäkin asiassa, vastakkaisen sukupuolen (pään) sisään, niin olisi tervetullutta toimintaa. 2funny

(toivottavasti kukaan ei sitten loukkaannu, sillä tuo suklaa on vaan niin hyvää, kun ei liikaa syö)

 2funny
No meikäläinen haluaa ymmärtää ja tekisi sen niin, että tulisin ja söisin  sun kaikki Mozartin kuulat!
 2funny
Ne on NIIIIn hyviä...marsipaani ...nam!!

 2funny 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7775 : 27.01.2010 22:08:02 »

Mutta ehkä vähän epäilyttäis jossain senssipalstalla... "Tule ja syö mun Mozartin kuulat"  Grin

"Tuu tänne, mulla on riekonpesä". I kid you not, oon kuullu tuonki.


 2funny Grin 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
mirka222
Vieras
« Vastaus #7776 : 28.01.2010 07:03:58 »

Heh, multa löytyy oikeestaan sporttisia, selkeitä, yksinkertasia vaatteita aurinko oinas..Lisäksi tyttömäisiä hepeneitä+businesstyyliä askendentti neitsyt..Lisäksi naisellista ja seksikästä  venus kuu harka...Oikeestaan kaikkia muita värejä löytyy paitti "luonnonläheistä" vihreää ja murrettuja värejä...Mulle sopii voimakkaat ja selkeät värit: pinkki, punanen, turkoosi, lime, valkonen, sininen, vihreä, musta mutta myös vaaleenpunanen....Mulla tulee väreissä ns. kausia, ihan vasta oli voimakas turkoosi ja vihreä kausi, lisäksi ollut punanen, pinkki ja oranssi kausi yms...Alaosana mulla on yleensä leggarit tai farkut...Lisäksi tykkään nykyään käyttää vartalonmyötäisiä lyhyitä mekkoja, tuo muodot esille Wink Mutta ei nyt mitään mauttomia kaiken paljastavia siltikään...Tuo värien voimakkuus ja selkeys voi kertoa mun voimakkaasta, temperamenttisesta luonteesta ja ehdottomuudesta...Mulle sopii todella monet värit mutta nuo "mitäänsanomattomat hippi-värit" ei mulle sovi, toivottavasti kukaan ei ota nokkiinsa tosta mun vertauksesta Grin Pukeudun täysin mielialojeni mukaan, yleensä yliopistolle mennessä sujahtaa tuularit ja huppari päälle, joskus farkut ja joku hieno paita+korut...Vapaa-ajalla mekossa tai muissa hienommissa vetimissä..Mulla on tosi vaihteleva tyyli, ulkopuoliset voi saada ihan erilaisen ensivaikutelman riippuen siitä, millä vaate-tuulella olen...Ystävät on sanoneet, että mulla on nuorekas tyyli, hmm..välillä mutta en kuitenkaan luokittelisi itseäni "pissis"-tyyliin, en seuraa juurikaan muotia, mikä on in...Yhdistelen oman tyylitajuni ja mielialani mukaan..Nyt kesällä mulla tuli joku "rockkibimbo" villitys, sori en tiedä oikeita termejä Grin, tyyliin siis jotain bändipaitojen tapaista + pinkit korkkarit tai joku musta vaatetus paljon koruja ja saappaat..Meikkaaminenkin vaihtelee mielialojen ja asun mukaan, lukiossa en voinut edes kuvitella lähteväni kouluun ilman meikkiä mutta yliopistolla olen "taantunut" metsäläisen tasolle Grin Ehkä tuo mun yliopistolle laittautumattomuus  viestii siitä, että mua ei paljon kiinnosta enää ne ihmiset tai se ympäristö siellä, lisäksi ei tule vihaisia katseita siitä, että sattuisin näyttämään paremmalta kuin muut..heh, joskus päätin piristää itseäni ja jätin tukan auki ja meikkasin hieman ja pistin nätimmät vaatteet niin enköhän saanut kymmeniä v-mäisiä mulkkauksia käytävällä (lähinnä naisilta Grin). Koruissa suosin myös selkeää linjaa: kello, käsirengas ja kaulakoru, ne on vakkarit ja hopeana! Nuo edellä mainitut muutamat voikin olla sitten isoja ja näkyviä...Korviksia mulla ei oo..Huh, tulipas vuodatus, mutta mukava omaksi ilokseen päivittää vähän omaa tyyliä
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7777 : 28.01.2010 11:58:30 »

Minä en kyllä voi liikkua missään kaupassa hiplailematta kaikkea. Varsinkaan kirppareilla.  Grin Johtunee varmaankin tuosta kinesteettisyydestä..
Ja siitä päästäänkin vinkkiin miehille jotka tästä neidistä olisivat kiinnostuneita, että sanoilla on kyllä turha liehitellä, ne on pelkkää ilmaa mulle vain. Saavat epäluuloiseksi lähinnä. Kunnon halaus vie jalat alta. Juu.  smitten
Heh, mutta maailmassahan on miesihanteita yhtä monta kuin on naisiakin. Ja sehän on vain hyvä, että niin jokaiselle miehelle löytyy joku joka häntä pitää ihanteellisena.  Wink  coolsmiley
Ja vastakysymys sinulle KV, että tarvitsevatko miehet sitten näitä kehuja? Että oletpas nyt kovin seksikäs ja niin mahtava rakastaja, ihan taju tässä meinaa lähteä.  Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #7778 : 28.01.2010 12:45:46 »

Afro
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #7779 : 28.01.2010 13:08:20 »

Ah...! Asioilla on kumma tapa lutviutua, kun heittää hanskat tiskiin suosiosta.  Cheesy

Eilen suutuin duunissa tekemättömiin juttuihin, kuseviin aikatauluihin ja suoranaiseen idiotsimiin
ja lähdin -kotiin. Sillä aikana nuo tyypit olivat ottaneet itseään niskasta kiinni
ja kappas, tänä aamuna kaikki olikin kunnossa ja tämä mama lähtee USA:n lennolle rauhallisin mielin
lauantai-sunnuntai vastaisena yönä.  Afro

Wienissä on sika-huono sää. buck2 but bye-bye.. näemme keväällä sitten (Wienin kanssa).  Smiley


tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7780 : 28.01.2010 20:27:18 »

Käviskö korvamätä syötti..? :Smiley

Multa tuli tänään oikeasta korvasta jotain ällöttävää litkua ensin sen ollessa tukossa puoli päivää.  buck2
Siis ei mitään runsaampaa vaikkua, vaan litkua.  buck2

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7781 : 28.01.2010 20:41:23 »

 Grin

Aamulla se aiheutti valtavaa hoivaviettiä Jouskarissa, mutta kappas, ei se suudellut kaulaani
ja korvaani yhtä hanakkaasti sieltä oikealta puolelta..  :Smiley
-laitan huomenissa, miten tänään illalla menee.  coolsmiley

Se on märkä edelleen, vaikka koko ajan putsaan sitä.  crazy2
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7782 : 28.01.2010 21:16:29 »

Smiley
... vaikka toki ymmärrän jonninverran kaikkia tekemisiänne, mutta tekojenne merkityksellisyys on vain jäänyt lievästi pimentoon, kun ymmärtäisi niitä "kankaiden hipelöintejä" (tms/jms), niin ehkä voisi itsekkin tulla kanssanne testailemaan, miltä mikäkin kangas tuntuu, ja tottakai ottaa kaveritkin mukaan, että tämähän se vasta nastaa hommaa onkin. Grin


Eihän sinun toki tarvitse itse alkaa kankaita hiplailemaan, jos et siitä ihan itse pidä. Grin

 Vaikka useat naiset niin tekevätkin, eivät he vaadi, että miehenkin pitäisi.

Eivät naisetkaan halua hiplailla varaosaliikkeissä moottorinosia, Angry

 eivätkä halua, että mies heitä siihen vaatisi.

Tuskaa se on siellä pyöriminen ja miesten juttujen kuuntelu,  Tongue
 kuten ehkä miehillekkin naisten vaateostoksilla mukana olo. Wink

Ihan vaan, kuule, ole oma ittes ja tee, mistä tykkäät.
Ja anna naisenkin.

Kyllä se nainen sinut Sinuna hyväksyy, jos on hyväksyäkseen.
 Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7783 : 28.01.2010 22:28:12 »

Nyt tärisee tämän tyttösen kädet... nimittäin eipä sittenkään tainnut olla proffan kans asia lopussa! Kääk  Cheesy en kehtaa julkisesti sanoa mitä täällä tapahtuu, mutta raportiksi...

annaelen

No voi vitsin pujut...tässähän alkaa ihan itelläkin jännittään..mitä?
 Mitä..mitä??
Kerro!!
 Cheesy
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7784 : 28.01.2010 22:30:38 »


Suunnitelmissa myös über-kännäysreissu lauantaiksi.. Saa nähdä että sairastunko minä vai kenties kaveri tai onko -40 astetta pakkasta kun kerran itsekin orientoidun lähtemään jonnekin tästä kämpästä Grin


Sulla näyttää ainakin olevan tuo positiivisuus hanskassa..  2funny

Anna palaa!!! Cheesy
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sivuja: 1 ... 517 518 [519] 520 521 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: