Sivuja: 1 ... 515 516 [517] 518 519 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618948 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7740 : 24.01.2010 12:10:39 »

Harmi juttu rovatar..  Undecided Mutta ehkä vielä kun aikaa on tarpeeksi kulunut, jos tuo härkä sellaiselta tuntui..


Ikäeroista. Eikö se nyt ala olemaan jo sellaista jonkinlaista isän hakemista jos kyseessä ei ole nämä kahisevat? Itsestä ainakin tuntuisi varsin oudolta seurustella isäni ikää lähestyvää miestä (ja se ikäerohan on meillä 20 vuotta), se kyllä alkaa jo takuulla tuntua vähän enemmän holhoukselta kuin tasavertaiselta suhteelta. Eikä voi mitenkään välttyä siltä, että eri sukupolvilla on jo niin erilaiset näkemykset ja kokemukset. Ollut nuori aivan eri vuosikymmenellä!
Onhan loppujen lopuksi kaikki kiinni ihmisestä, mutta se ei poista sitä että ihmiset psyyke muuttuu iän karttuessa. Itse olen pitänyt siinä n. 10 vuodessa rajaa jossa edes harkitsen.  Grin Olisi se outo nyt käydä kotonakin kylässä miehen kanssa, jolla on vähemmän ikäeroa vanhempiini kuin minuun..  Tongue
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #7741 : 24.01.2010 12:22:58 »

Rovatar, no mitä voin sanoa häristä niin ne ovat todellakin kostonhimoisia ja katkeria nim.  venus harka 8. huoneessa ja  kuu harka 9. huoneessa ja 5 vuotta takana  aurinko harka miehen kanssa Grin Mulla tuo härkämäisyys näkyy lähinnä kostonhimona, että pitää päästä napauttamaan samalla mitalla=miljoona kertaa pahemmin takaisin, jos kyse on rakkausasioista ja tuo  venus harka 8. huoneessa +  pluto aspect_opp venus on muutenkin aika raskas kuvio, mutta onneks tuo aurinko ja nouseva tasottaa etten jää vellomaan asioihin niin härkämäisen pitkään kunhan olen ensin kostoni saanut...Exäni  aurinko harka on puolestaan hyvin katkera, tuskin ymmärtää vieläkään eromme syitä tai kuinka reilusti toimin erotilanteessakin, varmasti menee monta vuotta päästä suhteestamme yli, tuntuu että hän jää puolestaan roikkumaan asioihin mahd. pitkään kunnes tajuaa että menneitä ei saa takaisin... hänellä tämä kosto oli vähän liiankin läpinäkyvää, olimme samaan aikaan baarissa niin hänpäs oli lähemmässä kontaktissa yhden vihaamani naishenkilön kanssa, päätin sitten lähtä kotiin tämän nykyisen siipan luokse koska en jaksanut katsella kyseistä touhua (lähinnä juuri sitä kyseistä naista), no eiköhän viikon päästä alkanut tulla yöllä epämääräisiä soittoja ex -härältä, kuvitteli varmasti että olin hänen takiaan baarista lähtenyt ja kokenut että nytpä on tilaisuus saada tuo N222 takaisin Grin

Isäpuoleni  aurinko harka on vieläkin katkera entisestä avioliitostaan ja purki pahan olonsa tietenkin 20 vuoden ajan minuun ja äitiini..Toisaalta hänelle kävikin todella pahasti (akka muhinoi vuosia toisen miehen kanssa ja tuli raskaaksi tälle), ymmärrän sen, mutta samalla pilasi mun lapsuuden ja nuoruuden, että olisi varmasti kannattanut harkita terapiaan menoa ajoissa Grin Mulla nuo traumat näkyy niin, että olen todella epäluuloinen, sitoutumiskammoinen aluksi enkä pidä miehiä juuri minään, niinpä olen antanut itselleni oikeuden käyttäytyä itsekkäästi, tunteettomasti ja moraalittomasti monia miehiä kohtaan..Ihan kuin yrittäisin tulla jätetyksi, monestihan tuossa käy niin, että mies ei jätäkään mutta alkaa itse oirehtia minun oikuistani..Lisäksi mun seksuaalisuus on jollain tapaa vääristynyt, oon suhteessa joko täysin tiukkapipo pihtari tai sitten "kevytkenkäinen" nymfo Tongue Toivottavasti kukaan tuttu ei tunnista mua täältä Grin
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7742 : 24.01.2010 12:39:14 »


Hmm .... en nyt sanoisi tuota yleistyksenä että haetaan isähahmoa vaan monet naiset tuntevat vetoa kypsyneeseen mieheen jolla on elämänkokemusta myös naisista.

Ei varmana voikaan yleistää. Mutta sitä olen miettinyt, että ei sille voi mitään että 20 vuotta lähestyvä tai siitä enemmän oleva ikäero alkaa jo tuntua piilevästi siinä suhteessa, vaikka kuinka pinnalla ajateltaisiin muuta.
No, omassa iässäni ainakin jo 7-10 vuotta vaikuttaa siihen, että miehellä on jo enemmän elämänkokemusta jne, yli sen menisi jo sille isäpuolelle. Pitänee tunnustaa, että venus-kauriina tuo elämänkokemus kyllä vetää puoleensa minuakin.  Wink
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7743 : 24.01.2010 12:58:21 »

Ave^^…niin…aika näyttää…
Mie vaan en yhtään tykkää epäselvistä tilanteista, vaan mieluimmin tekisin heti jotain ratkaisevaa..sitten on jotenkin helpompi katsoa eteenpäin. Mutta jos nyt vähän yrittäs malttaa, ettei äkkipikaistuksissaan virheitä tee…


Rovatar, no mitä voin sanoa häristä niin ne ovat todellakin kostonhimoisia ja katkeria nim.  venus harka 8. huoneessa ja  kuu harka 9. huoneessa ja 5 vuotta takana  aurinko harka miehen kanssa Grin Mulla tuo härkämäisyys näkyy lähinnä kostonhimona, että pitää päästä napauttamaan samalla mitalla=miljoona kertaa pahemmin takaisin, jos kyse on rakkausasioista



N222
Kääk… Shocked

en tunne oikeastaan Härkiä ollenkaan…
mutta itsekin Asc Skorpparina annan kyllä äkkiä takaisin,
kahta suuremmalla vimmalla, joten kostonhalu on kyllä tuttua. knuppel2 Wink

Semmoinen kuva minulle tuli, että eron taustalla oli vielä paljon kaunaa ja kostonhimoa.

Ja kun hänen ex oli vielä yritellyt tätä minun exää,
joka kyllä edelleen haluaisi jatkaa kanssani,
niin olinkohan minä nyt joku välikappale kostoon.  tickedoff

Joskus ihan tahallaankin saatan alkaa tuollaisiin peleihin…varsinkaan kun itsellä ei ole tunteet pelissä, mutta nyt en halua.
 Enemmän vain katkeruutta ja pahaa mieltä tulisi kaikille osapuolille.

Mulla nuo traumat näkyy niin, että olen todella epäluuloinen, sitoutumiskammoinen aluksi enkä pidä miehiä juuri minään, niinpä olen antanut itselleni oikeuden käyttäytyä itsekkäästi, tunteettomasti ja moraalittomasti monia miehiä kohtaan..Ihan kuin yrittäisin tulla jätetyksi, monestihan tuossa käy niin, että mies ei jätäkään mutta alkaa itse oirehtia minun oikuistani..Lisäksi mun seksuaalisuus on jollain tapaa vääristynyt, oon suhteessa joko täysin tiukkapipo pihtari tai sitten "kevytkenkäinen" nymfo Tongue Toivottavasti kukaan tuttu ei tunnista mua täältä Grin

Paljon samaa…paljon samaa… Embarrassed
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
mirka222
Vieras
« Vastaus #7744 : 24.01.2010 13:02:48 »

Ja tuossa Sashan tapauksessa vaikuttaa siltä, että ukko ei tunne itseään/pelkojaan..Kuvailujen perusteella hänellä justiinsa on vahvana tuo menettämisen pelko/omistavuus, mutta rupeaa ihan tietoisesti seurustelemaan Sashan kanssa, jota ei yksinkertaisesti voi omistaa/kahlita millään lailla, Sashahan sanoi ukolle suoraan, että hänellä on heikkous seksiin..Vaikuttaa siltä, että ukko etsimällä etsii tai kohtalonomaisesti kohtaa ihmisiä, jotka tuovat hänen kasvojensa eteen hänen omat syvimmät pelkonsa ja puutteensa...On asia erikseen, miten nämä pelot sitten käsittelee tai tiedostaa :Smiley Vaikuttaa siltä, että ukko ei ole päässyt edes tiedostamisenkaan tasolle...Tälle herralle sopis pikku vaimo kaavussa piipittämään nyrkin ja hellan väliin, hänhän voisi vaikka Dubaista hankkia itselleen tällaisen jalkavaimokkeen...

Toisaalta en itse pystyisi elämään Sashan kaltaisen henkilön kanssa, tulisin hulluksi mustasukkaisuudesta, mutta onneksi olen tiedostanut asian enkä edes yritä yltää sellaiseen ihmeeseen, rajansa kaikilla Grin Toisaalta mua kyllä vetää puoleensa vapaat ja itsenäiset tyypit...
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #7745 : 24.01.2010 13:10:07 »

Rovatar, minä en sinuna sotkeutuisi soppaan ollenkaan, vaikka härkä olisikin sinusta aidosti kiinnostunut, on eri asia onko hän käsitellyt eroaan...Luulenpa, että ei...Jos suhteestanne tulisi jotain, saattaisit saada hänen katkeruutensa ja vihansa entisestä liitosta niskaasi, niin kuin isäpuoleni tapauksessa..JA todella epäilyttävältä vaikuttaa tuo kuvio, kun ajattelee että maailma on ihmisiä pullollaan ja juuri nuo henkilöt :Smiley Mutta tuo mun ex-härkäkin harrastaa kaveriporukassaan juuri tuota kierrättämistä buck2...Itse en haluaisi millään ilveellä tietoisesti sotkeutua kenenkään tutun exään tai muihin kuvioihin, se on aika rankkaa kun kaikki tuntevat toisensa ja kaikilla yhteinen menneisyys yms...
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7746 : 24.01.2010 13:25:09 »

Rovatar, minä en sinuna sotkeutuisi soppaan ollenkaan, vaikka härkä olisikin sinusta aidosti kiinnostunut, on eri asia onko hän käsitellyt eroaan...Luulenpa, että ei...Jos suhteestanne tulisi jotain, saattaisit saada hänen katkeruutensa ja vihansa entisestä liitosta niskaasi, niin kuin isäpuoleni tapauksessa..JA todella epäilyttävältä vaikuttaa tuo kuvio, kun ajattelee että maailma on ihmisiä pullollaan ja juuri nuo henkilöt :Smiley Mutta tuo mun ex-härkäkin harrastaa kaveriporukassaan juuri tuota kierrättämistä buck2...Itse en haluaisi millään ilveellä tietoisesti sotkeutua kenenkään tutun exään tai muihin kuvioihin, se on aika rankkaa kun kaikki tuntevat toisensa ja kaikilla yhteinen menneisyys yms...

Ei varmasti ollut täysin käsitellyt tuota eroaan..jotenkin se tuli ilmi siitä katkeruudesta millä hän puhui exästään.
Mutta eiväthän varmaan kaikki Härät samanlaisia ole..?kait..? Huh

Niin ja kun tämä minun exäni, jolle Härän ex oli itseään tarjonnut, on Härän hyvä tuttu...jota en sitäkään kyllä tiennyt.
 Lips Sealed
Pienet on piirit...

Mutta en nyt mieti enää asiaa hetkeen...
käy, miten käy...
Mites se Scarlett siinä tuulen viemässäkin sanoo...
"Huomenna on taas uusi päivä."

 Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7747 : 24.01.2010 14:46:48 »

No voi v...n v...n v...u!  Undecided

Musta on näillä näkymine tulossa erittäin hyvä kolumnisti-kirjailija rouvaspäivinäni.  Kiss
Aiheita nimittäin kyllä riittää ihan tästä miehestä.

Eilen Jouskari oli ottanut jälleen Dr. Jekyll-puolensa esiin ja .. Tongue ilta oli mitä mainioin.  Kiss
Puhuttiin asiat halki ja pinoon, hän lupasi sitä ja tätä ja sen "I DO EVERYTHING FOR YOUUUUUUUU.......!
ja se oli ilman, että olin edes vielä ottamassa poskeen siltä, missä sen yleensä kuulee. Tongue

Ja mie pääsen lähtemään Jenkkeihin, mutta mun varautua siihen, että se tulee käymään siellä. Kiss
Söy, mun serkut tapaa vävy-ehdokkaan.  Smiley
Hääpäivän se haluaa lyödä lukkoon heti kun tulen Jenkeistä.

Saas vaan nähdä, pitääkö se lupauksensa ja millloin ja kuinka Mr. Hyde tulee esiin.
Sillä on vajaa viikko aikaa toteuttaa lupauksensa, ennen kuin lähden lennolle.  Wink
Muutoin se on lopullisesti bye-bye ja tämä on selvää molemmin puolin. Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7748 : 25.01.2010 12:30:49 »

Joo.. Saatan itse olla tylsääkin tylsempi, mutta onpa tasapainoinen elämä toisaalta mukavaa Grin

Jeps. Jännitys on kivaa, mutta pieninä annoksina. Olen liian mukavuudenhaluinen jatkuvalle draamalle.
Huomenta hienon ilman päivä, jotain kivaa tänäänkin tapahtuu!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #7749 : 25.01.2010 16:38:37 »

Mulla on niin kauhee yskä, et pelkään että seuraavalla yskäsyllä keuhkot tosiaanki irtoo ja läjähtää peräseinään...
Kävin lääkärissä tänään ja sain jotain myrkkyy, olis syytä auttaa.
Alkaa varmaan naapureiltaki hermo menemään...

Huomenna on Sepon luento Turus,
olis kiva mennä mut tälläsen köhän kans oon lähinnä järjestyshäiriö.

Ehkä myrkky alkaa vaikuttaan vuorokaudessa...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7750 : 25.01.2010 16:59:20 »

Joo.. Saatan itse olla tylsääkin tylsempi, mutta onpa tasapainoinen elämä toisaalta mukavaa Grin

Hmm, siinä on kieltämättä puolensa, mutta eiköhän tämäkin suhde tasapainotu. Smiley
Jos ei, niin mies tietää, etten ole masokisti, joten homma ei tule jatkumaan.
Kyllä kunnon tuuletus joskus on ihan paikallaankin, mutta ei jatkuava.  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7751 : 25.01.2010 17:37:43 »

Mun kumppani- mix on ainakin tää  aurinko skorpioni askendentti leijona kuu kalat  smitten smitten

On se jännä.. Itse olen suurimmaks osaksi ilmaa, jonkin verran tulta ja maata, mutta vesielementtiä edustaa mussa vain  saturnus ja  pluto skorpionissa sekä 8. huoneessa oleva vertex  rapu ...

Niin kaikki elämäni tärkeimmät ihmiset tuntuvat olevan jotain vesiotuksia.

Äiti on  aurinko kalat joka on varustettu persoonallisten planeettojen stelliumilla 12. huoneessa..
Joka ikinen exä on ollut  aurinko rapu (viimesin oli myös  askendentti merkurius venus  vesta rapu)

Kaksi mun parasta ystävääni ovat nousu- skorpioni,
tän hetken ykkösystävä on  aurinko kuu kalat askendentti rapu

ja mun mies... skorppari  smitten

Mutta kaikki nämä mun vesi-ihmiset, jotka on kauiten pysyneet lähistöllä ja aiheuttavat mussa ihanaa sielunsympatiaa, ovat myös tulisia kartoiltaan.. Vesi plus tuli mulle... smitten

Ehkä niissä ihmisissä on jotain sitä tunnetta ja aitoutta ja sitä hetkessä elämistä, myötäelämistä ja taitoa luoda tunnelmaa..
No onhan mulla itsellä tietty  pluto ja  neptunus tekemässä paljon aspekteja ja luulen että  neptunus 1. huoneessa antaa mun persoonaan sellaisen utuisen pehmeän herkän leiman, jossa muut vesimerkit näkee jotain tuttua.. Smiley



tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7752 : 25.01.2010 21:01:42 »

Itsellä taas oma kartta on niin maapainotteinen, että kumppanin pitää kyllä olla jotain vähän romanttisempaa sorttia, muuten menee itsellä elämä vähän liian kyyniseksi =) En ehkä itse jaksaisi mitään suhdesotkuja, tavallaan pidän itsekin hyvin maamaisesti sellaisesta tasaisesta ja onnellisesta elämästä parisuhteessa, sillä sitä vauhtia on välillä vähän liiaksikin muilla elämän osa-alueilla. Täytyy olla edes yksi osa-alue, millä rentoutua ja minulle se on parisuhde. =) Valitettavasti tunnen liiaksi vetoa kaikkiin maamerkkeihin tai ainakin  :askendentti:maamerkkeihin, toki toimii, kunhan kartta ei ole liian maata. ^^

Oletteko muut huomanneet maapainotuksella, että välillä elämä kulkee eteenpäin vähän turhankin konkreettisten asioiden ympärillä. Itsellä ainakin välillä vaikea olla tunteellinen ja taiteellinen, kun järki hankaa aina vastaan xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7753 : 26.01.2010 18:46:17 »

Nyt... Toivoo parasta!  smitten smitten smitten smitten smitten

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7754 : 26.01.2010 21:32:08 »

Mua ei vaan huvita tehdä mitään kovin liikkuvaista, joten siksi varmaan elämä on tasapainoista Cool Jos alkais säätämään ihmissuhdejutuissa niin tulis lähinnä vaan turpaan ja se ei ole toivottavaa :Smiley
Toisaalta täällä suunnalla on perinteisesti ollutkin vaikea alkaa edes kuvittelemaan minkään kehittelyä..

Ainoa konkreettisempi onkelma on lihomistaipumus ja sekin aika lievä, koska olen laittanut itselleni aikoinaan rajat joita ei ylitetä.

Teininä ongelmia aiheutti ns. henkinen yksinäisyys ja samaan aikaan tunsin olevani maailman rumin olento, mutta vähänpä tiesin.. Ulkonäkö on muuttunut aika ajoin niin paljon, että vaikea enää sanoa että mikä on totta ja mikä ei. Ehkä kaikki mitä voi olla olemassa?
Tiedä häntä.
Erakkoelämä selkeyttää kummasti ajatusmaailmaa, mutta tekee myös melko oudoksi :Smiley Samoja ajatusratoja kuin joskus aikoinaan.. Paluu juurille.

Ja kunhan on märehditty tarpeeksi (ja kuunneltu doomia) niin sitten alkaakin über-sosiaalinen kausi Grin Nyt onkin sopivasti AP-kartalla  askendentti neitsyt ja  kuu 1. huoneessa Cool joten riittää vissiin keskittymistä kerrakseen..

Hih, itselläkin on vähän tuota lihomistaipumusta, jälleen tässä viilailen elämäntapoja kondikseen. Liikunnasta olen aina pitänyt, mutta syytän kyllä pahaista  kuu harka nautiskelun halustani. Toisaalta olen itse kyllä järkeillyt, että  askendentti jousimies johtaa välillä vähän ylilyönteihin ja  kuu harka nautiskeluun, joten yhdistettynä saattaa johtaa välillä liiaallisiin nautintoihin. Muistaakseni kartaltani oikeastikin löytyi joku aspekti, josta luin, että voi tarkoittaa taipumusta ylensyöntiin =/ ei hyvä ^^ Ehkä tästä taas kuntoon päästään =D

Tunnistan myös itsestäni tuon erakoitumisjutun. Tavallaan olen todella sosiaalinen, tai ainakin aina kun ihmisiä sattuu olemaan ympärillä. Eli olen hyvä saamaan kavereita, mutta huono pitämään niitä. Ja toisaalta en jaksakaan viettää aikaa ihmisten kanssa, joiden kanssa ei synkkaa. Ehkä tässäkin haluan sellaista tasaisuutta, en jaksa riidellä kavereiden kanssa, enkä sellaista draamaa jaksa myöskään.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 515 516 [517] 518 519 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: