Sivuja: 1 ... 512 513 [514] 515 516 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618945 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7695 : 21.01.2010 12:26:22 »

Ohan se keskiluokkaisen perheen auto se farkku. Corolla farkku, jota ei muuten jostain syystä enää tuoda suomeen.  Angry Pakko sanoa, että on se uuden korin corolla niin hienon näköinen.  Wink En itse oikein koskaan ole ymmärtänyt miksi pitäisi olla joku maasturi/mese/audi ym. auto, kun hyvän ja luotettavan auton saa paljon halvemmallakin. Lähinnä naurattaa sellaiset hummeritkin tuolla kaupunkikuvassa, eikös mielummin ole sitten kunnon maastoauto maastoon tai kaupunkiauto kaupunkiajoon, eikä mikään citymaasturi, millä ei edes maastossa pääse käytännössä kulkemaan, joten ainut tarkoitus sillä tosiaankin on vain esittely?
No, mielipidekysymys. Kai joku voi oikeasti nauttia siitä itse autosta.  Wink Kaverini sanoi uudesta mesestään, että pitää kun siinä on noin paljon kaikkia nappuloita..  Grin  Grin

On se vissiin miehille jonkinlainen "turvan-jatke" nuo autohommat, kun ne niin kiinnostaa,
Hmm, kyllä mä uskon että monia miehiä oikeasti vain kiinnostaa laitella autoaan. Sanoo nimim. joka on kasvanut lapsuuden sen keskellä.  Grin Ja jos siinä lisäksi saa houkuteltua muutamat misut kyytiin, niin eihän se ketään haittaa..  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7696 : 21.01.2010 13:33:28 »

Terve!

Mä lähden tästä kohta iltavuoroilemaan...

Olen soitellut tänään osotteenmuutoksia ja verojuttuja, ynnä muuta pakkovelvotteista, että elämä pysyisi hallinnassa.
Sain eilen sellasen "pienen" raivokohtauksen, kun avasin verotoimistosta tulleen uuden verokortin, mikä oli ihan erilainen kuin luulin että sen pitäisi olla... Joten kerrassaan älykkäänä ihmisenä revin sen kappaleiksi ja aloin raivoissani siivoamaan ihan täyssiivoa klo.21 aikaan illalla, hirvee mesoaminen ja paiskominen, mutta tulipahan siistiä ja sain ripustella pyykkejäkin sit keskiyön aikoihin kun skorppu päätti mennä onnellisena nukkumaan jo ennen sitä....... Tänä aamuna sitten olin jo nöytynyt kohtalooni tilata uusi verokortti ja antaa anteeksi verotoimistolle - joka oli ihan oikeanlaisen kortin mulle toimittanut.... crazy2

Kävin eilen spinningissä ja arvatkaa vaan onko nyt vähän paikat kipeenä?!
Siis eikä varmaan niinkuin sen urheilun takia niinkään vaan sen satulan takia, hyvä kun istumaan pystyy! Kerrassaan miellyttävä laji.. 2funny Tältä varmaan tuntuu synnytyksen jälkeen... Grin uglystupid2 no, ehkä vähän liioittelen, mutta ei se nyt kivaakaan oo kun on perse ihan saakelin arkana.......
Joo se siitä  Lips Sealed sorry kun oon aina niin ihanan avoin ja yksityiskohtainen.

Nyt suoristamaan hiuksia.

Noista menopeleistä vielä, että mulle on aina ollut, ja tulee aina olemaan ihan hemmetin sama millä autolla toiset ihmiset liikkuu ja millä perusteella. Ja mun peruste ajaa juuri sillä autolla millä ajan, on se, että sillä pääsee paikasta A paikkaan B. Auto on mulle kulkuväline, kunhan se nyt suhteellisen moitteettomasti toimii niin voin olla siitä ylpeä vaikka siinä joku ruostetahra kyljessä onkin.  Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7697 : 21.01.2010 13:41:56 »


Noista menopeleistä vielä, että mulle on aina ollut, ja tulee aina olemaan ihan hemmetin sama millä autolla toiset ihmiset liikkuu ja millä perusteella. Ja mun peruste ajaa juuri sillä autolla millä ajan, on se, että sillä pääsee paikasta A paikkaan B. Auto on mulle kulkuväline, kunhan se nyt suhteellisen moitteettomasti toimii niin voin olla siitä ylpeä vaikka siinä joku ruostetahra kyljessä onkin.  Cheesy

Niin mullekin. Nyt kun asun taas kaupungissa, niin autontarve on aivan minimaalinen - onneksi anoppilasta saadaan (se hervoton kaupunkifarmari) lainaan, kun pitää jonnekin lähteä. Tosin sen kanssa on nolo ajella, kun tuntuu, että ne kuusi lasta eivät tällä kertaa päässeet mukaan. Ne mielikuvituslapset, joita sellaisen auton kanssa pitäisi melkein olla.

Eilen illalla baarissa kuuntelemassa livemussaa - nyt todella väsynyt, vaikkei mennyt edes pitkään. Sain pienessä tuiskeessa (hyväksi todettu metodi) kirjoitettua itseni läpi luomisestekivestä - hyvä niin. Nyt on kyllä ehkä semisti krapula. Tai ainakin on pää ihan tukossa ja ajatukset isoja ja rosoisia muovimöykkyjä. Hoh hoijaa. Mutta huomenta silti.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7698 : 21.01.2010 15:17:40 »

kylläpä saankin asiat tapahtumaan toivomaani suuntaan  Cheesy Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7699 : 21.01.2010 17:04:43 »

 smitten
Ihanaa! Joku muukin... anteeksi itsekeskeisyyteni, kun nautin muiden  rähinöistä....

Muutoksen tarve on kalvanut täällä kasvavana tunteena jo vuoden ja viimeisen pari kuukautta aivan fyysiseen kipuun asti.
No, ensin muuttui huonekalujen paikat, sitten vaatekaapin sisältö. Nyt oli vuorossa hiukset ja tänään irtisanouduin ensi syksyn duuneista virallisesti. Hoidan pestini loppuun ja poistun kiittäen  :Smiley
Ja lisää on tiedossa... joko hyvällä tai  Cry
...en suostu pelkäämään jälkimmäistä versiota... en suostu!
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7700 : 21.01.2010 19:34:25 »


Tulin tänne rauhoittavalle tee-tuokiolle…
minua nimittäin ihan jännittää… Tongue


Mie oon menny ihan sekaisin!!! Cheesy

tapasin viime viikonloppuna aivan IHANAN miehen!! smitten smitten Kiss

Oli minun Dc-merkkini, eli Härkä siis.

Ikinä ennen ei Härät ole kiinnostaneet, ei edes vastaani tullut ja nyt…

Järkevä, mutta tunteellinen

Vakava, mutta puhelias ja avoin

Turvallinen. Kiss

Ensimmäisenä iltana molemmin puolinen rakastuminen ja se kyllä tuli useasti sanottuakin, puolin ja toisin.
Ja se on ihme, ainakin minulta!  Shocked

Venus Kauris ja olen kyllä isommissa tunteissa hitaasti syttyvä.
Ja onko tuo Härältäkään tyypillistä?

Koko viikko mennyt vain häntä ajatellen.. Tongue

No huomenna tapaamme…saa nähdä vieläkö tunne säilyy…??? Cool

Toisaalta, jos ei, ei elämä siihen kaadu..

Enemmän kohta pelottaa…jos edelleen tunnen samoin… Huh Shocked
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7701 : 21.01.2010 21:20:12 »


Mie tiedän monia miehiä, jotka eivät itse ollenkaan laittele/ kunnosta autojaan…vaan auto on heille status-merkki.
Pitää olla hieno, kallis ja uusi..ja iso.

Mulle itelle ei ole paljoakaan väliä, kunhan todellakin pääsee paikasta toiseen.
 Ilman, että bensa loppuu, moottori sammuu, joku osa hajoaa…. tickedoff

Mie tykkään pienistä ja näppäristä autoista, jotka on helppo parkkeerata ja käteviä liikenteessä…

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7702 : 21.01.2010 23:56:33 »


Mie tiedän monia miehiä, jotka eivät itse ollenkaan laittele/ kunnosta autojaan…vaan auto on heille status-merkki.
Pitää olla hieno, kallis ja uusi..ja iso.

Mulle itelle ei ole paljoakaan väliä, kunhan todellakin pääsee paikasta toiseen.
 Ilman, että bensa loppuu, moottori sammuu, joku osa hajoaa…. tickedoff

Mie tykkään pienistä ja näppäristä autoista, jotka on helppo parkkeerata ja käteviä liikenteessä…


No älä, citymaasturit ovat kuin sotatankkeja! Ex-Vaa'an Cayannen onnistuin
kääntymään parkkeeraamaan kahden auton ahtaaseen väliin niin,
ettei mitkään parkkeerauskaikuluotaimet piipittäneet kylkiä mitenkään
ja kriiiiiiiiiiiiiiihhhh........! Ups..! angel  vedin sitten siihen mustaan kylkeen mukavan
valkoisen naarmun toisen auton takavalosta, joka hajosi kokonaan,
mutta Vaa'an autosta sai sen valkoisen naarmun pois pyyhkimällä ja vahaamalla,
kun se oli ainoastaan muovipölyä siitä toisen auton takavalosta.  Tongue

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7703 : 22.01.2010 10:27:10 »

joillekin ooppera kolahtaa, toisille ei.. exälle kolahtaa.

mutta onpa rankkoja taisteluja käytävä, että alkaa selvitä mitä haluan. eräs HH näki muuten asiat oikein, 2 isossa asiassa. tästä vuodesta onkin sanottu että on "kaikki mahdollista" vuosi paljon enemmän kuin 2009, ja sen huomaan. vihdoin tulee aikaa..!

kaikki se mitä tekee, on ollut valmistelua sille, mitä haluaa vielä enemmän.. heh, tarkoitan projektejani. en halua tehdä rahaa muille.. sen voisi nyt ohjata itselle.. ja sillä tavalla kuin yhä enemmän haluaa - millaiseen paikkaan itsensä näkee toimimaan, kenen kanssa jne. on aiemmista projekteista hyötyäkin ollut..

miehet ei jotenkin nyt näyttele mitään roolia omien toiveitteni täyttämisessä.. tai, näytteli joulukuussa hieman. mutta.. mitä enemmän
ja selkeämmin tekee päätöksiä, sitä kapeammaksi käy tie.. ei kun laveammaksi..  Grin

no, nyt onkin  aurinko 1 ja vasta sitten   aurinko 7    aurinko  venus 5
 Cool

Tällä hetkellä planeetallanne on noin seitsemän miljardia sielua. Siksi käytämme täysin hyödyksi tilaisuuden yhdistää Äiti/Isä Jumalan kaikkivaltiaat voimat sieluihin, jotka ovat valinneet "lihaan tuomitun matkan". Kun sielut voivat oppia kosmoksen lait ja soveltaa näitä aineelliseen maailmaan lihakehossa, silloin käsitätte, näette ja koette, miten tärkeää on herätä nyt, ja koette valon ja rakkauden voiman liikkeessä ennennäkemättömällä tavalla.
 
On mahdotonta, että planeettanne jokainen sielu on täysin valaistunut samanaikaisesti - tuo valomäärä tuhoaisi ehdottomasti kaiken. Tämä on yksi syy, miksi teidän kaikkien on tarvinnut tarttua henkilökohtaiseen matkaanne askel askeleelta. Jotkut teistä ovat päättäneet sukeltaa syvään päähän, astua valon, totuuden ja valaistumisen valtaviin vesiin nopealla tahdilla. Teitä on kuitenkin sieluna valmisteltu, koska muistikuva ja itse asiassa tieto ja totuus kosmista laeista on sisällänne.
 
Nämä kosmiset lait kudotaan upeaksi kristalliverkoksi, mikä muodostaa valaistumiskudoksen. Tämä varmistaa, että mahdollisimman monet sielut vapautuvat. Sielut joiden puhumme vapautuvan, ovat kaikki ne elävät sielut, jotka ovat valmiita ottamaan vastaan matkansa seuraavan tason. Jokainen sielu, jolla on sisällään pieninkin halu tuntea itsensä, löytää oven ja avaimen sen lukon avaamiseen. Siksi kaikki se mitä olemme pyytäneet tätä kanavaa tekemään antamissamme projekteissa ja pyhissä sieluseikkailumatkoissa, ilmentää kosmisia lakeja.
« Viimeksi muokattu: 22.01.2010 10:50:47 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7704 : 22.01.2010 11:35:38 »

kas, kahvituvan lisäksi enkeliviestit luetuimpia?

hyväksyminen anteeksianto armo, tuli enkeliltä.

ja elämänviisaudet- kys&vast.



löysinpä ihanan puutarhakalenterin 2010-2011-. äiti Maa..  

annaelenin tulkintoja luettu jo enemmän kuin kanavointeja, ja henk koht kanavointeja luetaan paljon enemmän kuin yleisiä.  

unia luettu myös yli 30 000 kertaa - ts kerro unesi.
Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.01.2010 12:48:57 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7705 : 22.01.2010 15:51:08 »

Terveisiä oopperasta! Figaron häät soi täällä sitten päässä seuraavat 3 viikkoa... jos vähällä pääsee. Mutta käykää ihmiset oopperassa, meillä on taitavia muusikkoja siellä pistämässä itsiään likoon! Tämän päivän esitys oli yhtä korvaorgasmia. Smiley

...ja Plushenko voitti EM:n taitoluistelussa  Cool Joinaki päivinä elämä vaan hymyilee niin että naamaan sattuu...  Grin

annaelen

Uuh, Plushenko on ihanista ihanin <3
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #7706 : 22.01.2010 17:27:25 »

Jenkkien matka on lyöty lukkoon! Smiley Hammaslääkäri- Bobin kanssa naimisissa oleva
super feminiininen ja fäääääbälöys serkkuni David ottaa minut vastaan
ja on luvannut stailata minut uudestaan.  Cheesy Bob korjaa mulle hollywood-hymyn,
kun tuo purentavika kiusaa.
Olen siellä poikkeuksellisesti pidemmän aikaa. I need it. buck2

Tosin musta tuntuu, että Veskarista ja Jouskarista tulee kaljuja ennen aikojaan
näiden mun tempausten vuoksi. Grin Mun velikin ihmetteli, että et sä voi näin tehdä,
mutta kappas kun mie vain voin.  Tongue
Mun veli kuitenkin ymmärtää mua parhaiten koko maailmassa
ja sovimme, että tulen sitten Jenkkien jälkeen hemmottelemaan pikkuista.  Smiley

Veskari nauroi lounaalla päätään puistellen, että aikamoinen pakkaus olen,
mutta se nauraa siksi, että sille on parempi, että menen Jenkkeihin pariksi kk:ksi
kuin Jouskarin kanssa pika-avioliittoon jossain talvisessa mielenhäiriössä,
jota katuisin jo keväällä.  :Smiley Tongue

Jouskari... pffff...!  Undecided Se reppana ei ole vielä tottunut munlaisiin Kaksos-naisiin
ja kiehuu raivosta.  Undecided Jos se aikoo olla kamalan vihainen mies koko ajan
ja kaikista pikku jutuista, niin kuulkaas... ei siitä mitään voi tulla.  Kiss

Mie käyn pyörähtämässä myös Miamissa tai siis Maijamissa,  :Smiley niin sitten mä voin blokata
teille fäääbölöystä elämästä maijamissa, kuten se hassu paksu täti tekotukalla,
joka vei Ilkka Kanervalta duunit.  Cheesy Grin 2funny

Aikamoinen reissu tulee, kun kaikki sukulaiset idästä länteen, etelään ja pohjoiseen
pitää käydä moikkaamassa. Smiley Amerikkalaiset ovat niin erilaisia ja ottaa aikaa.
Sitten muutoin se on reikkumista ystävien kanssa vähän eri puolilla maata. Smiley

Mä tarvitsen tätä! Muuten mulla menee kuppi nurin.  buck2 crazy2
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7707 : 22.01.2010 17:32:14 »

J
Mie käyn pyörähtämässä myös Miamissa tai siis Maijamissa,  :Smiley niin sitten mä voin blokata
teille fäääbölöystä elämästä maijamissa, kuten se hassu paksu täti tekotukalla,
joka vei Ilkka Kanervalta duunit.  Cheesy Grin 2funny


 2funny 2funny
sano terkut, jos ootte samoissa bileissä...niiden kaikkien julkkisten kanssa... 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7708 : 22.01.2010 17:47:37 »

J
Mie käyn pyörähtämässä myös Miamissa tai siis Maijamissa,  :Smiley niin sitten mä voin blokata
teille fäääbölöystä elämästä maijamissa, kuten se hassu paksu täti tekotukalla,
joka vei Ilkka Kanervalta duunit.  Cheesy Grin 2funny


 2funny 2funny
sano terkut, jos ootte samoissa bileissä...niiden kaikkien julkkisten kanssa... 2funny


 Grin 2funny Grin 2funny

Joo, kerron kyllä kun olen bailannut siellä esim. P. Diddyn ja Puff Daddyn kanssa.  Cheesy  Grin 2funny
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7709 : 22.01.2010 18:01:47 »


Joo, kerron kyllä kun olen bailannut siellä esim. P. Diddyn ja Puff Daddyn kanssa.  Cheesy  Grin 2funny

 2funny

Jos otat matkalta kuvia ja esittelet ne meille,

Älä unohda kuvista lainaamasi Vuittonin käsilaukkua…

ja muista mainita HelloKitty sarja…Prada ym. paremmat tuotemerkit,
 vaikka olisit vain seisonut kyseisen kaupan edustalla.

Ja siskoa ei saa unohtaa… :Smiley


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sivuja: 1 ... 512 513 [514] 515 516 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: