Sivuja: 1 ... 511 512 [513] 514 515 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619079 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7680 : 19.01.2010 18:34:43 »



Hyi! buck2 buck2 buck2 buck2
Missä Espanjan ja Turkin työttömien seurassa sä olet oikein pyörinyt? buck2
Niillä on aikaa pyöriä turisti pikkulikkojen ja vähän vanhempienkin perseiden perässä.
Puudelikin kelpaa. Smiley
Niitä on täälläkin kaduilla ja ravintoloissa pyörimässä. Paikalliset eivät niistä välitä,
joten skandinaaviset naisturistit ovat helppoa pimpsaa, kun niitä ei huomioida miesten
taholta tarpeeksi, niin ne on ihan otettuja kaduilla huuteluista ja intensiivisestä fucka-fucka-yrityksistä
ravintoloissa, kaduilla jne, jota normaali-ihminen kutsuu häirinnäksi.

Faktaa. Smiley


 2funny  2funny
Voi luoja kuka voi olla otettu mistään tuollaisesta. Mielummin sitä on ylpeä skandinaavinen nainen ilman miestä kuin joku nylkytyssäkki.  Grin  :Smiley

Älähän nyt, mie olen ollut todistamassa tätä joka kesä täälläkin,
kun niiiiiiiin ihana työtön turkkilainen / espanjalainen / kroati joka on kytiksessä joka päivä
vakio kulmillaan huutelemassa vaaleille pullukoille skandinaaveille "kohteliaisuuksia",
joihin täkäläinen vastaa katsomalla huutelijaa kuin inhottavaa hyönteistä,
niin mihin skandinaavi on että...

Oh, eh..! Ruskeasilmäinen gigilo! Oi kuinka ihanan komea..!
Oh, sillä on Dolce&Gabbanaa päällä isoin kirjaimin! Oh..! Se on varmasti rikaskin..!
Oh, se pyysi kahville tuosta noin vain ja pyysi numeroa! Se piti mua niin kauniina..!
Se väitti olevasa rakastunut minuun...! Se osti mulle kukkiakin...! Oh...!
Ei vain Suomessa ne miehet noin tee..!
Ihana ensitapaaminen...! Tämä on minun kohtaloni...! Se oikea...! Tunnen sen sydämessäni...!
Hänkin sanoi samaa...! Oh..! Oih...! Voi mikä kulta...!




 Tongue
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7681 : 19.01.2010 18:48:30 »

 Grin

Mun mielestä muunlaisia miestyyppejä Suomessa ei näekään, muuta kuin jossain Teatterin VIPissä
vain aavistuksen verran siistimmissä vetimissä ja tukassa, mutta muuten ihan samaa sakkia.  Tongue
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7682 : 20.01.2010 00:21:19 »

Niin, minun mielestäni ei sitä aloitteentekemistä pitäisi varsinaisesti jakaa siten, että kumman muka pitäisi se tehdä. Yleinen ongelma aika usein on turha ujous. En nyt puhu tässä baarissa kännissä tehdyistä ehdotuksista, kun en niitä itse hirveästi harrasta. Oma suhteeni mieheeni alkoi noin viisi vuotta sitten, kun olimme jo pidempään olleet treenikavereita ja sitten vain yhtenä päivänä sanoin, että olen ihan he****n ihastunut sinuun ja näköjään toimi, ainakin tässä tapauksessa =D Suoraan noilla sanoilla, khi khi, ei kovin kaunopuheista, mutta ehkä kuvaa tätä minun  mars oinas luonnetta ^^ Mutta niin, pointtina tässä oli se, että mielestäni aloitteentekemistä ei saa pelätä, on ihan normaalia, että se jännittää, vähän sama juttu kuin esiintymisessä, ensin pelottaa, mutta kun pääsee vauhtiin, niin se alkaa sujua itsestään.

Mielestäni on vähän turhaa miettiä kenen pitäisi tehdä aloite, eikö sitä voisi tehdä itse, muuten saattaa hyvät tilaisuudet jäädä käyttämättä turhan ujouden ja sosiaalisen pokkuroinnin takia. En ehkä itse ole tosin hirveän romanttinen luonne ja mielestäni kaikista asioista pitää pystyä puhumaan suhteellisen suoraan.

Baah, aluksi minulla oli kyllä joku pointti, mutta se hävisi jonnekin... =/
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #7683 : 20.01.2010 00:34:10 »

Koskaan en ole aloitetta tehnyt, usealle antanut rukkasetkin
ja silti en ole vielä mistään jäänyt vaille -vai olenko, jostain... hmm.. :Smiley  ryhmäjaosta..? Cheesy Grin 2funny
...kyllä mä olen sitä mieltä, että on se hiivasieni silti kivempi saada antibiotista.  angel
Ei sitä tarvitse kaikkea...siis kaikkia kokeilla.  Tongue

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7684 : 20.01.2010 00:39:48 »

Koskaan en ole aloitetta tehnyt, usealle antanut rukkasetkin
ja silti en ole vielä mistään jäänyt vaille -vai olenko, jostain... hmm.. :Smiley  ryhmäjaosta..? Cheesy Grin 2funny
...kyllä mä olen sitä mieltä, että on se hiivasieni silti kivempi saada antibiotista.  angel
Ei sitä tarvitse kaikkea...siis kaikkia kokeilla.  Tongue



No lähinnä ehkä itse mietin sitä siltä kannalta, että aika monet ihmiset ovat turhaan yksinäisiä vain ujouttaan ja sellaisetkin ihmiset jotka voisivat olla keskenään onnellisia eivät välttämättä löydä toisiaan jos kukaan ei sitä aloitetta tee. En nyt tarkoittanut, että kaikkia pitää kokeilla, mutta jos oikeasti on tunteita jotain ihmistä kohtaan niin miksi pitäisi olla tekemättä asialle mitään? =/ Toki jokainen näkee asian omalla tavallaan, mutta en uskokaan että sinulla olisi kyse siitä, että olisit liian ujo =D Itsellä on vain lähipiirissä monia ihmisiä, jotka haluaisivat kovasti kumppanin ja perhe-elämää, mutta eivät vain onnistu siinä, omasta mielestäni sen takia, että he ovat niin ujoja. Aivan loistavia tyyppejä, joten harmittaa heidän puolestaan.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #7685 : 20.01.2010 01:08:28 »



No lähinnä ehkä itse mietin sitä siltä kannalta, että aika monet ihmiset ovat turhaan yksinäisiä vain ujouttaan ja sellaisetkin ihmiset jotka voisivat olla keskenään onnellisia eivät välttämättä löydä toisiaan jos kukaan ei sitä aloitetta tee. En nyt tarkoittanut, että kaikkia pitää kokeilla, mutta jos oikeasti on tunteita jotain ihmistä kohtaan niin miksi pitäisi olla tekemättä asialle mitään? =/ Toki jokainen näkee asian omalla tavallaan, mutta en uskokaan että sinulla olisi kyse siitä, että olisit liian ujo =D Itsellä on vain lähipiirissä monia ihmisiä, jotka haluaisivat kovasti kumppanin ja perhe-elämää, mutta eivät vain onnistu siinä, omasta mielestäni sen takia, että he ovat niin ujoja. Aivan loistavia tyyppejä, joten harmittaa heidän puolestaan.

Itseasiassa mä olen aika ujo, kun tosi on kysymyksessä.  Wink
Kaksonen vain peittää sen nauruun ja verbaaliläppään.

Suomesta puuttuu deittailu-kulttuuri. Siis sellainen, että voi deittailla ilman,
että heti ollaan änkeämässä lakanoiden väliin.
Pitää hauskaa ikään kuin kavereiden kesken, mutta sitten kuitenkin hiukan katsella ja flirttailla,
että jos ja jos juu, niin hyvä, mutta jos ei, niin kukaan ei loukkaannu. Smiley

Suomalaisen miehen kanssa kun menee illalliselle tai edes kahville,
niin siinä on heti sellainen painostava olo, että seksiin ja avioliittoon käytetyllä farmari Opelilla,
kultaisella noutajalla ja kolmella lapsella katsomaan kun se mies juo iltaisin
itse rakentamaansa omakotitaloa pankille

-etenkin, jos se maksaa naisenkin ruoat sillä illallisella.  Grin 2funny

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7686 : 20.01.2010 01:13:22 »

Toi on kyllä ihan totta tuo deittailukulttuurin puuttuminen, vaikka mielestäni täällä mennään siinäkin koko ajan eteenpäin. Se on sinänsä harmi, kun sen puute aiheuttaa sen, että niille yksille deiteille lasketaan liian paljon painoarvoa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7687 : 20.01.2010 11:08:24 »

Huomenta  smitten
Paljon olette pulisseet ja täällä nyökytellään samalla, kun aamupala katoaa massuun  Cheesy

Kun tuossa nyt on juttua miesten tavoista ja, keskiyön vahinkokin mainitsee miesten "halpana" itsensä tuntemisen kokemuksen... tämähän on tuttua kamaa naisille ja osittain se on sellaista, jonka vain oppii nielemään ja hyväksymään. Katselee vain huutelijoiden ja puheille tunkijoita "kuin hyönteistä"... ja opettaa omia tyttöjä olemaan hieman varpaillaan näissä asioissa yms. yms.

Kun sitten löytyy niitä, jotka kokevat heti hirveän femakko kammopuistatuksen, kun käyt hieman friltin syrjällä ehdottelemaan... tai pahin parisuhteessa, suoraan sanot "miten ois?" ja jossakin nähdään totaali nolla innostus  Tongue
Luolamiesten vika: ne tahtookin olla luolaMIEHIÄ... nainen on se joka vikisee tai parempi, on hiljaa. Nykyaika on tuonut omansa ja siihen kuuluu, että nainen saa sanoa ja hyvä, mutta ei tarvitse kuunnella tai ymmärtää...  crazy2

Ihmissuhteet... *SYVÄ huokaisu*
 crazy2
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7688 : 20.01.2010 11:55:26 »


Suomesta puuttuu deittailu-kulttuuri. Siis sellainen, että voi deittailla ilman,
että heti ollaan änkeämässä lakanoiden väliin.
Pitää hauskaa ikään kuin kavereiden kesken, mutta sitten kuitenkin hiukan katsella ja flirttailla,
että jos ja jos juu, niin hyvä, mutta jos ei, niin kukaan ei loukkaannu. Smiley


Samaa mieltä olen, paljon helpommaksi tekisi asiat jos rennosti voisi ottaa.
Varmaan juuri tuo aiheuttaa senkin, että löytyy paljon porukkaa joka jauhaa ihan kirjaimellisesti paskaa, ja sitten sitä pitäisi jotenkin yrittää suodatella että mikä juttu tässä nyt on kyseessä. Ei sitä enää uskalla silleen tunteillensakaan antautua kun ei voi luottaa edes siihen että se mitä sanotaan olisi totta.  Angry Eihän se nyt flirttailua estäisi jos oltaisiin rehellisiä, tai kunhan vain ei valehdeltaisi, sellainen salaperäinen flirttailuhan on mukavaa.  Wink
« Viimeksi muokattu: 20.01.2010 12:30:52 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7689 : 20.01.2010 13:13:15 »

Grin Ehkä se paine olla "kaikkea sitä mitä on" joka kohdistuu yhteen iltaan tai tapamiseen saa monet heittämään hanskat tiskiin, toisen kun ei välttämättä edes tunne hyvin 2 vuodenkaan jälkeen  Tongue


Jeps, tota oonkin miettinyt, että miksei vain mentäisi sitä mukaa kuin fiilikset kulkevat, ei sitä tarvitse heti tietää kaikkea toisesta.
Itse kun oikeastaan ei edes kiinnosta joka kerta kysellä niitä peruskysymyksiä, kattelen vaan onko kemiaa, ja ehkäpä sitten kun käyn heti huulillekin jos siltä tuntuu (miksi ei?), niin kai sitä sitten tulkitaan huoraksi..
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7690 : 20.01.2010 13:57:59 »



Itseasiassa mä olen aika ujo, kun tosi on kysymyksessä.  Wink
Kaksonen vain peittää sen nauruun ja verbaaliläppään.

Suomesta puuttuu deittailu-kulttuuri. Siis sellainen, että voi deittailla ilman,
että heti ollaan änkeämässä lakanoiden väliin.
Pitää hauskaa ikään kuin kavereiden kesken, mutta sitten kuitenkin hiukan katsella ja flirttailla,
että jos ja jos juu, niin hyvä, mutta jos ei, niin kukaan ei loukkaannu. Smiley

Suomalaisen miehen kanssa kun menee illalliselle tai edes kahville,
niin siinä on heti sellainen painostava olo, että seksiin ja avioliittoon käytetyllä farmari Opelilla,
kultaisella noutajalla ja kolmella lapsella katsomaan kun se mies juo iltaisin
itse rakentamaansa omakotitaloa pankille

-etenkin, jos se maksaa naisenkin ruoat sillä illallisella.  Grin 2funny


[/quote]


Tästä oon kyllä ihan samaa mieltä. Koska oon tällainen "anna mulle puhelinnumeros/ lähetkö ulos?" -tyyppinen ratkaisu, niin kyllä on ihmetyttänyt, kun olen mennyt IHAN VAAN  Kiss tutustumisaikeissa kundin tai mimmin kanssa ulos ja pitänyt hauskaa - ei semmoista. Ja sitten tulee se: HEI, miks en mä pääse sun luokse yöks/ Mulla on hei tyttöystävä./ Tuutko käymään mun vanhempien luona?
- Musta on kiva tutustua ensin ja päättää vasta sitten diggaanko vai en. Oon silleen kova ihastumaan ja aika nopea liikkeissäni, että sinkkuaikana no, oli välillä ihan mielenkiintoista, mutta flirttailu ja toisen arvostaminen ja hänestä pitäminen eivät silti stabilisoi tai merkkaa suhdetta "tietyksi". Esim. ihana  aurinko jousimies kuu leijona oli aluksi niin hauskaa ja hyvää sosiaalista seikkailuseuraa, mutta kuukauden jälkeen vaan kypsytti, kun meillä oli niin erilaiset maailmankatsomukset, halut, tavoitteet, toiveet etc. että se oli moromorjens. -Eihän tämmöisiä edes tajua, ellei vähän treffirintamalla käy mesoamassa.
« Viimeksi muokattu: 20.01.2010 16:05:22 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7691 : 20.01.2010 16:06:36 »

Ärsyttää kun munailen noiden lainauksien kanssa - mörhänä.  Embarrassed
 
ja pakoilen kirjoittamishommiani surffailemalla täällä - se tosin on ihan kivaa.  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #7692 : 20.01.2010 21:14:36 »

 Huh

Eksyin ihmeellisille 7 päivää-sivuille, jossa tuiki tavallinen keskiluokkaisen lapsiperheen
katumaasturi luokiteltiin "harvinaiseksi ökyautoksi". Huh crazy2

Sitten tulvahti muistot koto-Suomesta ja kyllä kait se on oikeastikin mahdollista?  crazy2

Alan ymmärtää teitä jälleen. Suokaa anteeksi, mutta vuosien saatossa on tottunut
täkäläiseen elämäntyyliin ja sitä olettaa, että jokainen "hyvänluokan" EU-maa on samalla tasolla. Embarrassed


tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7693 : 20.01.2010 22:18:07 »

Huh

Eksyin ihmeellisille 7 päivää-sivuille, jossa tuiki tavallinen keskiluokkaisen lapsiperheen
katumaasturi luokiteltiin "harvinaiseksi ökyautoksi". Huh crazy2

Sitten tulvahti muistot koto-Suomesta ja kyllä kait se on oikeastikin mahdollista?  crazy2

Alan ymmärtää teitä jälleen. Suokaa anteeksi, mutta vuosien saatossa on tottunut
täkäläiseen elämäntyyliin ja sitä olettaa, että jokainen "hyvänluokan" EU-maa on samalla tasolla. Embarrassed


Ne katumaasturit eivät ole ihan halpoja.. Keskiluokkaisuus on suhteellinen käsite. Luin tuossa joku aika sitten, että alempi keskiluokka jenkeissä tienaa about 60000€/v ja esim. täällä missä itse asun niin keskipalkka jää varmasti jonnekin 20000-30000€/v. Suomessa palkkataso on useimmissa vaativimmassakin tehtävissä selkeästi alle sen mitä esim. Keski-Euroopassa voisi paikoin saada, joten ns. aivovuoto on väistämätön ilmiö. Ja kun lisätään nyt päälle vielä sekin, että Suomessa kovalla hinnalla valtion kustantamaa koulutustakin voi hyödyntää paremmin muualla kuin täällä niin jees jees Cool

Mut ei tämä nyt mitenkään ainutlaatuista ole; ei kaikilla Keski-ja Etelä-Euroopan maillakaan mene yhtä hyvin -päinvastoin.

Kait ne on kalliita maassa, jossa autovero on 100%  crazy2

Tiedän, että moni hakee vähän paremman leasing-auton Virosta,
maksaa jonkun 7-10 tonnin käsirahan ja maksaa sitten 200-300 €/kk.
Nada.. alempi keskiluokkakin pystyy ajamaan suhteelisen fiksua autoa. Smiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7694 : 21.01.2010 00:55:27 »

Whii, nyt tuli ihan sellanen olo, että on se upeeta kun tuntuu, että sitä löytää itsensä aina sellaisiin paikkoihin mihin on ollut tarkoituskin ja tapaa sellaisia ihmisiä joita tarvitsee  smitten
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 511 512 [513] 514 515 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: