Sivuja: 1 ... 510 511 [512] 513 514 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618901 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #7665 : 18.01.2010 11:14:47 »

 Joo kyllä huomaa ettei samalla lailla voi enään ryypätä kuin joskus aikoinaan, nykyään yhden illan ilosta saa maksaa kahden päivän kohmelolla. Turhan iso hinta muutaman tunnin sekoilusta.
 Olen muuttunut niin epäsosiaaliseksi että harrastelen joskus Skypen tms kautta illanviettoja kaverin kanssa, nettikamerat päällä ja headset päässä niin kauan kun pysyy  Grin uglystupid2.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7666 : 18.01.2010 13:56:09 »

Uudenvuoden aattona tuli viimeksi juotua jotenkin väärin...En edes juonut niin kovin paljoa, pienehkö kun olen, mutta kaksi lasia skumppaa ja ällömakea uudenvuodendrinkki riittivät siihen, että kun puoli neljän aikaan kömmin nukkumaan ja heräsin kuudelta, niin värjäilinpä vessanpönttöä pinkillä drinkillä. Tuossa pöppelipäätilassa olin vielä aivan varma siitä, että olen sairastunut vatsatautiin.  Grin Kummallisen ohimenevä oli vaan, vatsataudiksi.  Tongue

On tosiaan iän myötä toleranssi kadonnut, kaksi lonkeroa ja alan olla nousujohteisessa huppelissa. Viina ja kalja eivät sovi mulle, viinasta tulee niin kauhea krapula, etten viitsi ja kalja rupeaa nukuttamaan. Päivällisviinit on meitsin juttu, sellainen rauhoittava ja makuja täydentävä lasillinen, se on ihanaa arkea se.

Nyt kun seurustelen, niin baareissa astii ihan erilaista - tai ainakin huomioi - energiaa kuin aiemmin. Siellä on sellainen hormonien verkko ja värähtelevä sähkökenttä, kun ihmiset tsiigailevat ja virittelevät värkkejään illan mahdollisuuksiin. Välillä tulee sellainen olo kuin olisi mennyt johonkin alastomien ihmisten primitiiviseen kylään, jossa elettäisiin viidakon lakien mukaan.  idiot2

No mutta, huomenia kaikille!

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #7667 : 18.01.2010 21:26:42 »

Mä olen kuin kävelevä zombie... en tajua, mikä ihmeen verkko mulla on silmien edessä  Embarrassed
Siis mentaalisesti ihan pihalla, jossain ulkoavaruudessa  Undecided

Johtuukohan se paljosta yksin olemisesta... Saturnus kyllä on mun Kuulla, mutta hitto että on kamala olo. Ihan paranoidinen, ei uskalla ajatella mitään.  Eikä näe tulevaisuuteen Lips Sealed

Oletkos viimeaikoina ollut vastaanottamassa energialähetyksiä/hoitoja?

Sitä on ollut ilmassa, hartia ja pääsärkyjen kera myöskin.

Ruoka voi olla vaikka kuinka gourmét, mutta jos se tarjoillaan
likaiselta lautaselta tai se on käynyt lattian kautta sille lautaselle,
se kannattaa jättää syömättä. Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7668 : 19.01.2010 11:19:47 »

Huomenta... känkkäränkkä tais tulla meille kylään  Tongue olo on sitten taas sen laatuinen...
 tickedoff

Ja miehet!
Ne Jumalan vääntämät ihmisen... sais lähettää takas marssiin, just sinne mistä nuo humanoidit ovat alkujaankin. Ja niiden äidit perässä passaamaan pieniä kullanmuruja *POKS*
 buck2

Ehkä en tartu tuohon sitten sen enempää...
 :Smiley
Viinan käyttö Suomalaisessa kulttuurissa on kyllä merkillistä mutta oletteko huomanneet, että muutosta ois ilmassa?
On niitä, jotka läträä edelleen samalla tahdilla, kuin ´80 luvulla (ja näyttävät siltä) ja nyt sellaisten "ei maistu" ihmisten määrä kasvaa? Varsinkin nuorisossa tämä äärimuotojen päät ovat selkeämmät, välimaasto häviää...
Ihan hieno homma  Smiley

Itselläni pari kolme viimistä kertaa kun olen lähtenyt juhlimaan, ei vaan maistu. Joko olen vain väsähtänyt tarjontaa /yleensä olemiseen tai jopa pari kertaa sairastanut, kun on kai stressi päällä ja kun pääsee viihteelle... pöpö iskee. Eli lepoahan sitä kaipaa, eikä reihumista yössä  Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7669 : 19.01.2010 11:46:51 »

hmm..

nyt tullut tilaisuus tehdä se mitä piti 2010, pitäisikö vielä uskoa syksyn 2010 auringonpaluukarttaan.. maailman muutokset ainakin menossa, näkyy omissa kuvioissa.. jos ei pääsisi korkeampaan ulottuvuuteen/ ajatukseen, olisi raskasta seurailla.. vaikkapa mainitsemianne alkojuttuja (ei niin että erityisesti elämässäni tai ympärilläni olisi sitä)..

mutta hieman vielä potkua pariin asiaan, sitten se on siinä.. toistaiseksi.

että hauskaa pv vaan kaikille.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #7670 : 19.01.2010 12:34:53 »


Tuli mieleen, että mitenkä naisilla sitten on noitten ihastumisien kanssa, että teettäkö itse aloitetta, vai täytyykö miehen aina iskeä (en puhu nyt väkivallasta)? Shocked

Minnen ainakaan jaksa odotella, että äijä ymmärtäisi hyvän päälle. Olen aina ollut erireipas  Tongue tutustumaan erilaisiin ihmisiin - mitä nopeammin tutustuu sitä nopeammin tietää jaksaako tunteakin jotain vai tuleeko negatiiviset alkufiilikset. Onhan se kiva, kun mies tietää mitä tahtoo, mutta minä tiedän usein ennemmin, enkä edes kauhean imartelevana pidä sitä, että tullaan viereen lääppimään ja läähättämään - silloin tykit puhuvat. Kaikki tavallaan, sanoisin. Kaipa se vakka kantensa valitsee. Oma mieheni on ihan uuvertti tekemään mitään aloitetta, mutta se oli helppo poimia mukaan  Grin

Erittäin virkeä ja moninainen aamu. Sukulainen lähettää meille Turkkarin ilmaiseksi - erihyvä, se oli nimittäin kosmisessa tilauksessa. Miekkoseni sai ehkä töitä, kun nyt uskaltaisi ja suunnitelmat rallattaa hyvin eteenpäin - very happy jee. Hyvää huomenta kaikille ja suosittelen lämpimästi maistamaan paahtoleipää piparkakkusuklaan kanssa, nam  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7671 : 19.01.2010 14:12:16 »

Heijssan...

Ootteko huomanneet tässä vuodessa mitään erilaista kuin viime vuodessa?  idiot2

Mullahan lähti tos joulun ja uuden vuoden välillä liikkeelle uusi projekti,
eli etsitään asunto ja muutetaan yhteen-- Ja arvatkaa vaan onko kaikki kivat asunnot nyt ihan kiven alla.

Työasiat sitten taas luistaa paremmin. Oon oppinu paljon kolmessa kuukaudessa.  Smiley Ja mikä tärkeintä, ei enää ahdista ja pelota toi työpaikka.

Terveysasiat ei oikeen taas oo reilassa, koska mulla on eräs ikuinen virustauti mikä on ihan totaalisesti räjähtänyt käsiin, uusii siis jatkuvasti ja syön siihen millon mitäkin kuuria että auttais kipuihin.. Elimistö ilmeisesti jotenkin heikossa jamassa kun vastustuskyky ei pelaa. Sitten oli myös noro-virus ja nyt on flunssa.... Tunnen joka aamu herätessäni olevani väsynyt, enkä saa itseäni hereille moneen tuntiin, sama väsymys iltapäivällä ja illalla.. Sama, nukunko 4, 6 tai 9 tuntia, niin aina väsyttää ja käyn hitaalla.

Oon alkanut epäileen että voisko mulla olla kilpirauhasen vajaatoiminta..
Juuri siks kun on aina niin sumea olo ja palelee.

Oon vaan niin saakelin väsynyt ettei kiinnosta lääkärille menokaan...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7672 : 19.01.2010 14:13:27 »

Ja vali vali vali vali.... Sori!!!!!!!  crazy2
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7673 : 19.01.2010 14:28:42 »


Vaikka mulle taitaa noissa nais-jutuissa yleensä käydäkkin niin, jos kohtaa jonkun naisen ja itse olisi vaikka kiinnostunut, ja näkee että tällä naisellakin silmät loistaa, niin siinä sitä sitten tuijotellaan toisia syvälle silmiin, eikä kumpikaan sano mitään,

Aijai, tuohan kuulostaa oikein ihanalta.  smitten  Wink
Kyllä mies joka osaa silmiin katsoa on aina omaa luokkaansa. Ja mitä siinä nyt edes pitäisikään sanoa. Ihmisiähän me ollaan, eikä mitään päästä varpaisiin arvosteltavia suorituskoneita.  Smiley
Tai ehkä itse olen vaan niin kummallinen, että jatkotreffit on aina luvassa jos mies vain jotenkin poikkeaa valtavirrasta..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7674 : 19.01.2010 14:48:28 »



On se tiedätkö vähän silleen että parasta on jos mies tekee aloitteen. Nainen jos tekee aloitteen, niin miehet on yleensä niin kilttejä ja/tai kieroja etteivät ilmoita heti kärkeen ettei kiinnosta, ja siinä menee parhaillaan monta kuukautta hukkaan. Itse ainakin naisena yritän olla selvillä siitä, missä mennään ja millä sävyllä.


Hmm, ei siinä mielestäni mitään kieroa ole pelissä mukana, eikä aika koskaan hukkaan mene. Jokainen kokemus on yksi hauska kokemus lisää.
Enkä usko että ihmiset, miehet varsinkaan, kovin heti tietävät kuinka vakavaa nyt haluavat, sitä tunnustellaan ja pidetään hauskaa vaan. En nyt usko että kukaan jaksaisi kuukausia mukana roikkua ilman että jonkinlaista kiinnostusta olisi. Tai ehkä se on vaan tämä  jousimies -henki mussa joka tykkää vaan kun mies ei ole liian kiinni.  Grin Elämä on hauskanpitoa varten..
Muttah, minullahan ei tuo ikä ole vielä stressitekijää luonut.  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7675 : 19.01.2010 15:09:05 »


Tuli mieleen, että mitenkä naisilla sitten on noitten ihastumisien kanssa, että teettäkö itse aloitetta, vai täytyykö miehen aina iskeä (en puhu nyt väkivallasta)? Shocked

Saatan kyllä flirttailla, kovastikin,  mutta en tee koskaan aloitetta. En varmaan osaisikaan..? Embarrassed
Tosin ei ole tähän asti tarvinnut. Suomessa olin kyllä yksinäinen! Tongue
Miehet vain tuijottivat sieltä kaljatuoppiensa takaa silmä värähtämättä,
mutta ne oli aina niin jähmettyneitä tai maatuneita kiinni siihen tuoliinsa ja tuoppoiinsa,
ettei se liikkuminen olisi onnistunut.  Grin


****

Hemmetti, mun visa Dubaihin valmis vasta tällä viikolla! Shocked
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7676 : 19.01.2010 17:30:32 »

Älkää nyt mollatko niitä suomalaisia miehiä, kyllä ne on niin sulosia..  smitten

Noista ulkomaalasista.. rasittavaa kun niitä oli ulos pyytelemässä jo sillon kun olin 15, sellaset vanhat äijät.  Angry Ja nykyään, rasittavia on juuri ne tyypit joista ei millään pääse eroon. Anteeksi, ei kiinnosta. No etkö ny kuiteskin?  buck2 En osaa nousukalana olla tarpeeksi selkeä..

Sellanen ujohko suomalainen mies, joka pienessä (huom, pienessä  Wink ) maistissa uskaltaa lähestyä on tuollaisten jälkeen vain niin lutuinen.  smitten Kuten eräs kaverini sanoi, nainen on metsästäjä. Ei saa olla liikaa kimpussa heti.  Grin

Heh, mut tosiaankin vois iskeä sillä että tulee viereen istumaan eikä sanois mitään. Jännä kokemus ois sekin.  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7677 : 19.01.2010 17:55:12 »

Älkää nyt mollatko niitä suomalaisia miehiä, kyllä ne on niin sulosia..  smitten

Sellanen ujohko suomalainen mies, joka pienessä (huom, pienessä  Wink ) maistissa uskaltaa lähestyä on tuollaisten jälkeen vain niin lutuinen.  smitten Kuten eräs kaverini sanoi, nainen on metsästäjä. Ei saa olla liikaa kimpussa heti.  Grin

Heh, mut tosiaankin vois iskeä sillä että tulee viereen istumaan eikä sanois mitään. Jännä kokemus ois sekin.  Grin

Hyi!  buck2 buck2 buck2 buck2 ...ellei se ole joku Mikko Leppilampi-tyyppi,
joka on harvinainen Suomessa.  Tongue

Noista ulkomaalasista.. rasittavaa kun niitä oli ulos pyytelemässä jo sillon kun olin 15, sellaset vanhat äijät.  Angry Ja nykyään, rasittavia on juuri ne tyypit joista ei millään pääse eroon. Anteeksi, ei kiinnosta. No etkö ny kuiteskin?  buck2 En osaa nousukalana olla tarpeeksi selkeä..

Hyi! buck2 buck2 buck2 buck2
Missä Espanjan ja Turkin työttömien seurassa sä olet oikein pyörinyt? buck2
Niillä on aikaa pyöriä turisti pikkulikkojen ja vähän vanhempienkin perseiden perässä.
Puudelikin kelpaa. Smiley
Niitä on täälläkin kaduilla ja ravintoloissa pyörimässä. Paikalliset eivät niistä välitä,
joten skandinaaviset naisturistit ovat helppoa pimpsaa, kun niitä ei huomioida miesten
taholta tarpeeksi, niin ne on ihan otettuja kaduilla huuteluista ja intensiivisestä fucka-fucka-yrityksistä
ravintoloissa, kaduilla jne, jota normaali-ihminen kutsuu häirinnäksi.

Faktaa. Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7678 : 19.01.2010 18:07:34 »



Hyi! buck2 buck2 buck2 buck2
Missä Espanjan ja Turkin työttömien seurassa sä olet oikein pyörinyt? buck2
Niillä on aikaa pyöriä turisti pikkulikkojen ja vähän vanhempienkin perseiden perässä.
Puudelikin kelpaa. Smiley
Niitä on täälläkin kaduilla ja ravintoloissa pyörimässä. Paikalliset eivät niistä välitä,
joten skandinaaviset naisturistit ovat helppoa pimpsaa, kun niitä ei huomioida miesten
taholta tarpeeksi, niin ne on ihan otettuja kaduilla huuteluista ja intensiivisestä fucka-fucka-yrityksistä
ravintoloissa, kaduilla jne, jota normaali-ihminen kutsuu häirinnäksi.

Faktaa. Smiley


 2funny  2funny
Voi luoja kuka voi olla otettu mistään tuollaisesta. Mielummin sitä on ylpeä skandinaavinen nainen ilman miestä kuin joku nylkytyssäkki.  Grin  :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7679 : 19.01.2010 18:23:56 »

Mun kuva suomalaisesta miehestä on aikalailla tätä;

http://www.youtube.com/watch?v=CeFVQo-Ib98

http://www.youtube.com/watch?v=bIzsQaogC8U

http://www.youtube.com/watch?v=mtA24jdkxME

http://www.youtube.com/watch?v=MXlDCNqGbaw

http://www.youtube.com/watch?v=Exxwrob92qE


Vähän erityyppistä seksikästä suomalaista miestä niin kuin jokaiseen makuun. Cheesy
On se niiiiiiiiiiin iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihana! smitten smitten smitten smitten smitten smitten
Riittää, kun kävelee, tai käveli Ullanlinnasta Stockalle, niin kaikki ja vähän useampikin
tämä tavallinen miestyyppi suomalaisesta valikoimasta tuli kyllä huomattua ihan joka päivä.  Smiley

Jäi tässä hakematta ajan puutteen vuoksi iiiiiiiihaaaanaaaa suomalaista miestä äksönissä,
mutta osaatte juutuupata itsekin sanoilla tappelu, finnish fighting jne. Smiley

tallennettu
Sivuja: 1 ... 510 511 [512] 513 514 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: