Sivuja: 1 ... 490 491 [492] 493 494 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618785 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #7365 : 31.10.2009 23:39:28 »

Joo-o, jotain tällaista. Käsittääkseni viittaus on kuitenkin aikaa ennen kuvankäsittelyä.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #7366 : 31.10.2009 23:51:27 »

Kato kun mä jäin kiinni tähän valokuvaan  Grin en edes osannut ajatella niin pitkälle kun maalaus/muotokuva  2funny
Nythän tää on ihan erituntuinen sanonta mun päässäni. Hmm..olispas oikeesti kiva tietää kuka on ollut sanonnan alkuperä.. Kaunis kuin kuvansa?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #7367 : 01.11.2009 19:51:26 »

Google ja wiki tiesivät yhdistää sen moneen kuvaan/näyttelijään/paikkaan jne. mut muuta ei löytynyt-vielä  Wink knuppel2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7368 : 03.11.2009 20:09:23 »

Juujuu..

Kyllä se elämä voittaa!!

Mä oon päättänyt että en enää stressaa töistä niin paljoo..
Tänään tein kolme uutta asiaa: laitoin furesis-tipan tippumaan, sitten avustin lääkäriä pleurapunktiossa ekaa kertaa ihan yksin ja pistin pari kertaa huumelääkettä lihasinjektiona..
Tai ei tossa furesiksen tiputuksessa muuta ihmeellistä mut piti käyttää tippalaskuria ja ne on vähän outoja mulle..

On se jännä miten ihmisellä voi olla niin sikana nestettä keuhkoissa, sen punktion jälkeen valutettiin siltä potilaalta 2000ml pleuranestettä.. Sitten mä otin siitä nesteestä miljoona eri näytettä miljoonaan erilaiseen puteliin..

Niin ja tilasin tulkin, tilasin kotisairaanhoidon yhden potilaan miehelle (okei, se ei ehkä kuuluis mun töihin vaan sossulle ? mutta teinpä kuitenkin) niin, ja sitten vastasin varmaan 50 kertaa puhelimeen.. Öö ja soitin vartijan vahtimaan yhtä sekavaa miestä ja varmaan 1/4 koko mun työajasta meni sen sekavan miehen kanssa väitellessä..

Kello oli 15.15 kun huomasin että jaahas, nyt ois niinku työt tehty suurin piirtein, enkä kerennyt koko päivänä edes pitämään taukoa. Sen siitä saa kun on niin hidas kaikessa?
Itse asiassa muistin juuri äsken yhden asian mikä jäi tekemättä, mutta onneks ei oo vakava asia...

Huomenna ja ylihuomenna mulla onkin sitten lääkevuoro mikä tarkottaa että laimennan sekä laitan tippuun koko osaston suonensisäset lääkkeet sekä injektiot.. Pikku homma kun on 16 potilashuonetta joissa kaikissa 2-4 potilasta ja lähes kaikilla menee joku IV-antibiootti ja/tai nesteenpoistolääke, kortisoni + klexane.. Puuh, mitenkä handlaan ne? Niitä pistetään meneen ehkä sen vuoron aikana neljänä eri kellon aikana, joten eipä mulle paljoo taukoja jää, kun edelliset on laitettu niin seuraavat jo menee.. Pitää olla super tarkka että laittaa oikeet jutut oikeille potilaille, pitää tsempata koska oon joskus hieman huolimaton..... Täs ei oo siihen varaa!
Ja toivon yli kaiken että potilaitten kanyylit toimii.. En halua joutua kanyloimaan, koska se on nyt jostain syystä alkanut meneen viime aikoina v*tuiksi  Angry Tai tullu sellanen pieni pelko sitä kohtaan, koska kanyloin yhtä TOSI pahantuulista pappaa, ja tökkäsin siltä ensinnäkin kaks kertaa suonen puhki ja kolmannella kerralla meni muuten vaan pieleen. Sitten toinen sh yritti eikä myöskään onnistunu ja soitin sit anestesialääkärin paikalle, ne on ihan mestareita....
Eli sillä oli kyllä vaan huonot suonet mutta se oli silti jotenkin traumaattinen kokemus mulle...

Mutta musta tuntuu nyt super hyvälle  Smiley Smiley
Lääkäritkin alkaa muistaa mun nimen ja työkaverit on kivoja ja oon saanu positiivista palautetta ja kukaan ei ärsyynny vaikka joudun välillä kyseleen aika paljon...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7369 : 03.11.2009 20:19:17 »

Musta tuntuu että oon kuin Liisa Ihmemaassa joka päivä kun meen töihin,
koska siellä ei ikinä tiiä mitä tulee eteen..

Ja oon jotenkin saanut ihan hirveesti itseluottamusta, koska mun on töissä pakko soitella vuoron aikana moniin paikkoihin ja vastata puhelimeen. Ei auta olla arka vaan sanoo reippaasti. Ja sitten pitää kertoo potilaista raportti seuraavalla vuorolle joka tulee töihin, eli olla äänessä 15-30min kun muut kuuntelee <-- ei yhtään mulle luontevaa mutta alan jopa pitää siitä nyt, enkä tunne enää kuumotusta kasvoilla tai jäädy sanallisesti..

Ja musta tuntuu että mun elämä on nyt niin täynnä työtä että millään muulla ei ole mitään väliä   2funny 2funny
Oikeastaan olen punkannut tässä skorpparin luona taas viimeset kolme yötä ja ollaan kuin paita ja peppu, mutta ei tämä kyllä mikään parisuhde ole..
Mulle on ihan hiton sama mitä tämä on, koska ei tässä ainakaan mitään ongelmiakaan ole..
Mitä nyt toissyönä nukuin vain tunnin ennen töihin menoa koska meillä oli muuta tekemistä.  2funny
Joten hyvin menee silläkin saralla!  Cheesy
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7370 : 04.11.2009 11:58:43 »

Huomenta päivää  angel
Tiigris -kuulostaa hyvältä, monessa suhteessa. Sinulla on menossa Flow elämässä  Cheesy nauti kyydistä täysillä...

Itse tulin tupahan hehkuttaan, kirjoitettuani HIN1 topic´in pitkät tärinät...
Sain ensimmäisestä tämän opintokonaisuuden osiosta, eli esseestäni arvosanaksi 3. JEEE! Ja jopa kehuja aiheen mielenkiintoisuudesta ja onnistuneesta rajauksesta  Cool
Arvosanaa tipautti muotoseikat...  Tongue
Mutta 3. on hyvä juttu!  Cheesy

Nyt työn alla on seuraavan alueen essee, joka on 2/3 osaa alueen arvosanasta. Sen 1/3 sain jo suoritettua hyväksytysti ja tämä essee alkaa olla hyvällä mallilla. Hieman lisäystä ja sitten karsintaa ja punaisen langan näkyvyyden tarkastelua  :Smiley

Mutta niin, lunta Tampereella...  Shocked
Miks ei meille asti tullu  Angry Täällä on vain hyytävän kylmä ja kuuraa maassa. No, ehkä sitten aikanaan...
 angel
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #7371 : 04.11.2009 12:17:03 »

No tuo lumi-millihän kesti noin vuorokauden  2funny vaikka katot näyttää olevan jonkun verran kuurassa.
Tänään on kirpputoripäivä! Jei!!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7372 : 05.11.2009 09:40:21 »

Meitsi edelleen toisella puolen maailmaa. Kamalan tylsää kirjoitella tänne kun kukaan muu ei ole linjoilla  Undecided No, ensi viikolla vuoristoon  :Smiley ja lomaaaaaa... Aloin haaveilla viisipäiväisestä työviikosta myös Suomessa  Kiss se tekee ihmeen tasapainoiseksi. Tai sitten se on tämä maa.  Smiley

Olen unimaalimassa mukana viestittelemässä.  Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #7373 : 05.11.2009 21:08:49 »

...

Musiikilla on todella suuri vaikutus mun mielialoihini..

Niin minunkin  Cheesy ja nyt olen hurahtanut itämaiseen tanssimusiikkin ja tanssiin, harkat kerran viikossa ja kotona saa harjoitella salaa  Cheesy  Cheesy Cheesy
Yalla habibi  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7374 : 05.11.2009 21:36:27 »

JESS, Ippuska  Cheesy
Yalla...!!!!  smitten

...ps. kotona "täytyy" harjoitella...  Wink Tanssi on sinua varten, ei treenejä  angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7375 : 06.11.2009 06:22:15 »


 Smiley moi taas. Kello on Suomessa jotain viisi... täällä noin kymmenen illalla. Kait minäkin tästä unimaailmaan kun sain työt tehtyä, JES JES JES!!


Hello... Cheesy
Itävallassa kello on  neljä ja minä virkeä kuin peipponen.
Oli kait virhe sanoa, että olen unimaailmassa mukanasi, koska nyt ei nukuta. Grin 2funny

No ei vai, menin nukkumaan jotain klo 20, kun väsytti niin, ja nyt ollaan hereillä. :Smiley
Syön aamiaisen, luen aamun lehden
(jonka lainaan naapurissani olevasta asianajotoimiston ovelta tuoreena), Tongue
surffaan netistä maailman (ja astron) tapahtumat, checkkaan meillit, lähden lenkille,
suihkuun, kahvia, pukeminen ja kevyt ehostus, ettei pelästytä esim. pikkulintuja
ja töihin tavallista varhaimmin. Smiley
Kyllä pomo on ihmeissään.. Grin 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7376 : 06.11.2009 13:42:22 »

hmm..

jännää tämä miten sitä miettisi henkimaailman asioita enemmänkin ja silti, töitä tulee jatkuvasti eteen tehtäväksi.. tänään ei saa ketään kiinni taas. saisiko illalla? ma iltana sovittu miitti, toisaalta, en aseta itselle liikaa paineita enää tälle vuodelle, kun vetää 2-3 projektia joiden sisällä
alaprojekteja, alkaa olla vähän naurussa piteleminen.  Smiley kutsujakin on taas jonkun ulkomaisen puhujan juttuun kun German Kauppakamarista ehti irrota ja yhdet pippalot jäi väliin, että ole siinä sitten. no huomenna spa ja su ateriointia.  Cool pysykää valveilla.  Wink yksi tärkeä tapaaminen 3 vkon kuluttua.

asiasta toiseen, onko noita gigolomiehiä/naisia paljonkin, kun en ole
kuullut kuin yhdestä, loput elokuvissa.. jotka tietysti tihkuu seksiä.

tämä kysymys aiheutui elokuvamainoksesta..
« Viimeksi muokattu: 06.11.2009 14:14:09 kirjoittanut ^Wise Star^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7377 : 06.11.2009 15:36:07 »

Ihan KUM-mallinen olo ... Shocked Cheesy

Huomenta!

Menen tänään ensimmäiseen yövuoroon joten pitäisi hieman saada nukuttua tässä päivällä..
Skorpu lähti iltavuoroon just ja jäin päivystään tänne sen sohvalle,
josko TV viihdyttäisi jotenkin,
mutta eipä viihdytä..

Kurkussa asuu kaktus ja varmaan myös siili ja kilo piikkilankaa. Kraah.  buck2 buck2
Otin sen sikainfluenssarokotteen 3 päivää sitten ja jotenkin mikään ei ole enää ennallaan  Grin
Mähän sanoin että se on joku itse paholaisen rokote!!!!!!
Käsi on edelleen tosi arka, ekana vuorokautena oli pahoinvointia ja pientä lämpöä nousi seuraavana päivänä ja nyt iski tosiaan tällanen v-mäinen kurkkukipu.

Eipä se silti tahtia ole hidastanut.  Cheesy
Käyn töissä, harrastan läheisyyttä skorpun kanssa pimenevinä iltoina, öinä, aamuina ja päivinä, milloin tahansa on aikaa edes 15min, keskityn olemaan tyytyväinen, syön hyvin ja nukun jos ehdin.. Ja kasvatan hiuksia.. smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7378 : 06.11.2009 19:51:52 »

No nyt ne viimeisetkin järjen hippeet kaikkosi mun päästäni Cheesy menin ja ilmoittauduin siihen X-factoriin. Ens viikolla koelaulut, ja nyt jo tärisee kädet... Kaikkeen sitä ihminen ittensä pistää.

annaelen

Upeeta! Se menee hienosti!  smitten  smitten

Onko nuo koelaulut siis Helsingissä? Mitäs meinaat vetästä?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7379 : 06.11.2009 19:58:56 »

Oh freeking joku mikä.. Ei keksi nyt miten manais tätä asiaa  2funny

Mua alko jännittää nyt niin sikana että wuh.

Sain just kuulla että oon koko käytävästä vastuussa tänä yönä ja on vasta mun eka yövuoro tuolla.
Asiaa ei yhtään huojentanu se että toissayönä oli ollu yks elvytys ja yks kuolema ja mulle muistuteltiin että mun kannattaa ihan oman oikeuturvan vuoksi kiertää huoneet tosi usein läpi että totean kuolleeksi mahdollisimman äkkiä jos joku kuolee!

Niin ja ahdistus nro. kaksi. Meidän osasto on sitten koko hemmetin sairaalassa juuri se osasto, jonne tulee sitten ne possuinfluenssaset. Ja ne pari ketä on nyt tullut ovat olleet mallia tehokamaa, eli kuuluivat kuntonsa puolesta enemmän tehostettuun hoitoon kuin meille ja siirtyivätkin.

Oli jo palaveria siitä miten suoritetaan meidän omien potilaiden evakuointi kun viikonloppuna saattaa tilanne räjähtää käsiin. Ensiavussa on jo jonossa potilaita tulossa meille..
Ja ollaan kuulemma sit koko työpäivä eristysvaatteissa, eli hengityssuojaimet ja visiiri naamalla....

Menee pakka sekasin. Tai toivotaan että ei.
En vaan ymmärrä miten saadaan siitä koko osaston eristyksestä toimiva.

Hei annaelen hyvä, go girl  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
« Viimeksi muokattu: 06.11.2009 20:01:55 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Sivuja: 1 ... 490 491 [492] 493 494 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: