Sivuja: 1 ... 465 466 [467] 468 469 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618715 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6990 : 25.06.2009 21:03:49 »

No joo, ei sen nyt niin väliä ole muuten, mutta ihanaa kun mahdun jälleen vaatteisiin niin ettei kiristä liikaa - viime vuosi nimittäin toi mulle 10kg lisää ja nyt alan oleen sellanen itseni oloinen jälleen.. Wink

Voi järkkyä kun voi tehdä tupakkaa mieli näin paljon.. Nyt tekee kaikkea mieli.. buck2
Seksiä, ruokaa, tupakkaa....... buck2 Mitään ei saa, nyt ei vaan voi..
Pakkoselibaatti ja rahattomuus. Hirvee yhdistelmä.  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6991 : 25.06.2009 22:07:03 »

kaikkihan on "vain" kokemusta vai onko kokemus jotenkin "oikeaa"?? no uimassa oli miljoona ihmistä, suunnilleen, ja tuttuja  harka  jne. joku tunkemassa bileiden jälkeen vieraaksi, en ole varma..  kaksoset mies onkin aika kauan täällä, eli ehtinen tavata parin matkan välissä.. luin yhdestä kirjasta "sielujoukosta" joka katsoo kaikkea vain näytelmänä ja heidän henkioppaansa sanoi, tämä nyt on jo liian pinnallista.. tms.. mutta jos olisi ottanut kaiken jo aiemmin näytelmänä - mitäs sitten? ei kai sitä ihan kaikkea voi. itse asiassa otan seuraavan kokemuksen yhä enemmän tutkimuksen kannalta..  Kiss .
« Viimeksi muokattu: 25.06.2009 22:08:38 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #6992 : 25.06.2009 23:14:22 »

Rahattomuus on kyllä perseestä Cool

Ens tiistaina olis palkkapäivä.. Sitä odotellessa!




                                     coolsmiley


                      Palkkapäivä!!  Mikä se sellainen on  ?


                             knuppel2

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6993 : 25.06.2009 23:50:47 »

Onkohan mulle kehkeytynyt jonkin sortin sitoutumiskammo, en olisi kyllä ikinä uskonut itsestäni..
Niin kivaa kun se onkin että ollaan nähty melkein joka päivä,
niin halleluujaa pojat lähti nyt neljälks päiväks ulkomaille,,, viuh

Saan happee, tilaa, rauhaa ... Aurinkoo  kalat ystävän kanssa..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6994 : 26.06.2009 00:25:17 »

No joo, mutta tunnen itseni ... Mua ihan selvästi nyt epäilyttää jokin asia,
enkä siksi nyt oikeen osaa suhtautua tähän niin kuin muuten suhtautuisin..
Aika näyttää..

Mä olen yhdessä olija ja eläjä, se kuuluu kaksosen luonteeseen. Olla jonkun pari.
Riippumaton voi olla, vaikka olisi melkein koko ajan yhdessä.
Mutta se vaatii sen, että se toinen ihminen on juuri oikeanlainen.
Muuten turhaudun ja petyn niin paljon, että tukehdun siihen itse.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #6995 : 26.06.2009 11:55:53 »

Riippumaton voi olla, vaikka olisi melkein koko ajan yhdessä.
Mutta se vaatii sen, että se toinen ihminen on juuri oikeanlainen.
Muuten turhaudun ja petyn niin paljon, että tukehdun siihen itse.

Samankaltaisia pohdintoja täälläkin. Mutta mikä on "juuri oikeanlainen"? Onko se se henkilö suhteen alussa, vai sitten kun arki on jo saapunut ja toisen käyttäytyminen eroaa alkuun kuin yö ja päivä? Kumpi on enemmän todellista, alku vai loppu vai molemmat..ompas vaikeaa  idiot2
Ja kun ne legendaariset ruusulasit tipahtaa, niin näkeekö silloin oikean totuuden vai vain omansa?
Mikä ihme sen muutoksen saa aikaan? Ja onko itsellekkin tapahtunut sama muutos?

Mihinkä sitä oikeasti pettyy? Kuvitelmiin ja pilvilinnoihin? Lupauksiin joita ei ollut tarkoituskaan pitää? Siihenkö, kun huomaa, ettei todellisuudessa tunnekkaan toista osapuolta yhtään? On vain luullut ja olettanut tuntevansa- eli itseenkö siinä sitten pettyy kun toinen ei vastaakkaan odotuksia tms?

Meni ehkä vähän ohi  Tongue Mulla taitaa olla krooninen kyselyikä Undecided Huh :Smiley

Lämmintä ja mahtavaa päivää kaikille!!!!!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #6996 : 26.06.2009 12:33:42 »

Löytyy hyllystä ja luettu on moneen kertaan (muttei näköjään sisäistetty  Smiley)
Ajoin lähinnä takaa sitä, kun toisen (ja ehkä oma) käytös muuttuu niin, ettei enää tunnista koko henkilöä  Shocked. Että mitäköhän siinä tapahtuu ja mistä se johtuu. Pakollakin miettii kumpi puoli on enemmän todellinen  Cry

Mutta joo, se siitä ja sen kestävyydestä  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Asterix
Vieras
« Vastaus #6997 : 26.06.2009 13:37:18 »

Mulla on ihan friikkejä mielihaluja.. Moneen päivään ei ole oikeen syöny mitään, (ei ole tehnyt YHTÄÄN mieli) eniten toissapäivänä kun vedin puolikkaan pizzan.. Tänään menny vasta yksi pala leipää..
Niin rupes yhtäkkiä tekeen mieli kunnon rasvaista hampurilais-ateriaa, isot ranskalaiset.. Vaikka yleensä ranskalaiset ällöttää mua kun ne on niin rasvasia, niin nyt tekee ihan himona mieli. Oon kai tulossa terveeksi.  Smiley
Harmi vaan, että tilillä on vain maagiset pari euroo, joten siirtyy taas syöminen huomiselle.  Grin

Paino on tippunut 6kg mutta en jotenkin hirveästi ole harmissani.. Wink

No ihme, että tekee mieli paskaruokaa, jos ei ole syönyt säännöllisesti. uglystupid2
Mikset, kun sinulla on rahaa edes vähän, osta kuivamuonavarastoa,
jota sitten käyttää, kun on tiukempaa? Huh idiot2

Minä opin tuohon Suomessa asuessani ja minulla on aina vähintään sen puolen vuoden
ruokavarastot kaapeissa ja pakastimessa, vaikka käyn töissä
-varmaan olisi 2 vuoden varastot, jos olisin pätkätyöläinen/työtön. crazy2

Nälkä on vtumainen vieras ja ylipäätään, se lihottaa pidemmän päälle,
kun sitten ahmii jotain paskaa suuhunsa.

Kuinka on mahdollista Tigru, että vuodesta toiseen saamme täällä Astrossa lukea,
että sinulla ei ole rahaa edes ruokaan, pitää lainata joltain (taas) ja silti ainakin välillä käyt töissä
ja Suomessa on tarpeeksi hyvät työkkärit ja sosiaaliavustukset?

Samoilla vaatteilla pärjää vaikka vuoden, mutta ilman ruokaa ei kauankaan
-nälkä kun vie voimat edes yrittää ja aivoilla ei ole energiaa ajatella selkeästi.

Olisko tavassasi hoitaa henkilökohtaista talouttasi parantamisen varaa? Wink


tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #6998 : 26.06.2009 14:29:21 »


"Harrastaako" kukaan tämmöistä
että bongailee julkimoiden kaksoisolentoja?

Meillä kävi aamusella työmaan uus tilintarkastaja
ja sehän oli kuin ilmetty Daniel Graig!
- Vähän ajatus hukassa yhä..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #6999 : 26.06.2009 14:53:05 »


"Harrastaako" kukaan tämmöistä
että bongailee julkimoiden kaksoisolentoja?

Meillä kävi aamusella työmaan uus tilintarkastaja
ja sehän oli kuin ilmetty Daniel Graig!
- Vähän ajatus hukassa yhä..

Minä-minä-minä ilmottaudun! Cheesy Minusta se on hauskaa puuhaa! Cheesy
Myöskin harrastan bongailua niin, että sen ei tarvitse olla kukaan tunnettu,
vaan joku ihan ystävä/tuttava. Smiley
Joskus ihmiset muistuttavat joiltain osiltaan, joskus lähes kokonaan jotakuta.

Olen huomannut, että ihmisillä on paljon "kaksois -kolmois -ja nelosolentoja",
-aivan kuin ne olisivat samasta puusta veistetty ja sitä ei voi kuin ihmetellä. crazy2

...hmmm.. kait kysyit, että oletkos ihan Bondin Jamesi kirjanpitäjän peiteroolissa
ja kerroit, että sinulla on arvokkaita vihjeitä viheliäisen pomosi mafiayhteyksistä..? Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7000 : 26.06.2009 21:44:27 »

hottia on, hieman höpinää poikien kanssa.. aurinkolasia, bikiniä ja boxeria pilvin pimein rannalla.. ja sitten ihmettelen ton oinaan juttuja. miksihän sitä torjuu sen joka haluaa ja odottelee sitä joka ei tajua.. tänä vuonna selvitän ton jutun  oinas kanssa.. sitten ollaan siis puhtailla vesillä.  Cheesy oinas saattaa olla 100x kiinnostavampi kuin rapu noin astrologisestikin. aina kun se on palannut vaikka Lontoosta tai Riikasta, tulee pusutulva, kuin olisi rakkaudesta kyse, mutta sitä en oleta.

kun tuolla aiemmin rakkaudesta puhuttiin.. kannattaa jättää asiat vetovoimatasolle, niin säästyisi troubleilta. joku uusi henkinen juttu on tullut, sain mainoksen.. www.valovoimala.fi
« Viimeksi muokattu: 26.06.2009 21:51:19 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7001 : 26.06.2009 23:24:45 »

Iltaa tupahan  smitten
Bongaamisista... en tunne julkkareita, mutta tunnusta  smitten yhä enenevässä määrin tutkivani ihmisten anatomiaa ja aivan häpeilemättömästi joskus  :Smiley Kiitos aurinkolasien voin harrastaa hyvin kesällä tätä.
Mutta jos kysytte mikä on Hottia...  Cheesy
MINÄ ( uglystupid2 ) liian kauan ilman jotakin ja liian paljon liian hyvää tullut silmien eteen...  crazy2
« Viimeksi muokattu: 27.06.2009 10:08:30 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7002 : 26.06.2009 23:56:27 »

Vuodesta toiseen  2funny tää paska rahatilanne on kestänyt mulla nyt tasan tarkkaan vuoden..
Jos lähtökohtana oli se että silloin kun muutin tähän, lähdin nollasta, en omistanut mitään.
Nyt olen vuoden ajan hankkinut tänne huonekaluja yms, uusi tietsikkakin piti ostaa,
joten isoja menoja on ollut.

Ja luulenpa että ei ole kovin harvinaista että noin viikkoa ennen tilipäivää alkaa monella nuorella loppua rahat. Noh se siitä. Eihän mulla vakituista työpaikkaa ole, joten tulotkaan ei ole vakituisia.

Ja kun kirjotin tosta että en ole syönyt niin se ei johtunut rahattomuudesta vaan ensisijaisesti siitä kun olin niin kipeänä etten oikeen pystynyt syömään.

Toki mun henkilökohtaisessa taloudenhoidossa voi olla parannettavaa, en sitä kiistä..
Shoppailen joskus ihan pirusti ja kadun jälkeen päin, mutta onneksi näitä haksahduksia ei satu ihan joka kuussa..

Saatanan helvetti kun v*tuttaa kaikki niin perkeleesti. Kaikilla on joku mielipide johonkin, vaikka en edes kysyisi, enkä nyt siis puhu astrosta.. Joskus tekis mieli pakata kamat ja muuttaa jonnekin hemmetin kauas ja jättää kaikki ihmetteleen monttu auki että mikäs sille nyt tuli.

 skorpioni on parasta mitä mulle on sattunut pitkään aikaan ja kaikki on hyvin sillon kun me ollaan yhdessä. Mutta heti kun ei olla niin mä huomaan että mä en oikeestaan ees kaipaa sitä.
Kyllä mun kuuluis kaivata, ja mun kuuluis haluta tätä enemmän, jos tää olisi jotain..
Eikä mun pitäisi vaivaantua siitä että se hempeilee, vaan pystyy ottamaan se takasin ja antaa takasin. Mä oon ihan jumissa. Mä en halua että se rakastuu muhun, koska mä lähden ennen pitkää, muuten valehtelen itselleni..
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7003 : 27.06.2009 10:16:47 »

Hyviä huomenia tupahan  smitten
Pistänpä pannun teetä ja kaffea tulemaan, jos vaikka muitakin heräilee alkavaan kuumaan kesäpäivään  Cheesy
Että on ihanaa, kun paljain varpain kulkea saa ja vaatteet ei ole nenäliinaa isompia  smitten Toivottavasti tätä kestää kauan, vaikka ihan pikkiriikkinen sadekuuro voisi kevyesti laskeutua tuonne perennapenkkeihini ja kasvimaalle...
Jopa paarmoja jaksan sietää tiettyyn pisteeseen, kun tiedän niiden olevan pikkulintujen ruokaa ja niistä pidän valtavasti  :Smiley

Tiigris - eikö toisaalta ole voimauttava tunne, kun on on itse aikaan saanut kaiken? Silloin aikoinaan, kun muutimme ukkoni kanssa yhteen lapsuuden kodeista, meillä ei ollut kuin pari muuttolaatikkoa tavaroita. Nekin oli lähinnä vaatteita  Wink Tiesi kyllä tasan tarkkaan mihin pennoset meni. Joskus kauhistelen ruokamenoja nykyään... silloin meillä meni kahdestaan 50mk /vk.ssa kauppaan ja me söimme hyvin. Nyt ei meinaa 50eur riittää edes alkuun  Huh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7004 : 27.06.2009 11:48:53 »

Juu, kaffe maistuu.. Tongue

Minkököhän takia mulla on niin ärhäkkä olotila?
Sitäpaitsi mä huomasin että mulla on kuin onkin ikävä  skorpioni :a..... idiot2

Mä kyllä käräytin eilen selkäni auringossa niin kivasti, että ihan hyvä kun ei skorppari näe mua vasta kun maanantaina.. Grin Kerkeen tasottuun väreiltäni siihen mennessä, jos nyt vaan malttaisin pysyä varjossa ja sisällä - aika vaikeeta hei..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 465 466 [467] 468 469 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: