Sivuja: 1 ... 464 465 [466] 467 468 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618983 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6975 : 22.06.2009 21:04:53 »


Minne sitä puudutusgeeliä laitetaan? Ihan...? Huh


No sinne missä kipu on.. Kyllähän sitä suoraan virtsaputkeenkin laitetaan silloin kun katetroidaan..
Sellaista geeliä missä on lidokaiinia, alue puutuu noin viidessä minuutissa ja kestää noin 20min, eli sellainen aika kevyt mutta vie kuitenkin kivulta särmän...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6976 : 22.06.2009 21:14:50 »

Kiitti vaan rhoda....  Grin
youtube on kyllä kaikkea erikoista täynnä...
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #6977 : 22.06.2009 23:15:42 »

Kiitti vaan rhoda....  Grin
youtube on kyllä kaikkea erikoista täynnä...

Joo.

Sitä oon muuten ihmettelyt mihin on hävinneet lähes
kaikki alkuperäiset musiikkivideot? Kopiraitti iskeny?
Löytyy kyllä livetaltiointeja ja mikä karseinta
(NÄILLE pitäsi vaatia rekisteröintiä) aivan järkyttäviä cover-raiskauksia
milloin mistäkin helmestä.

Viime aikoina oon metästellyt vanhoja film noir-
tyyppisiä jenkkileffoja, joihin on ajan sensuurilaista johtuen
kätketty kaikenlaista kierto-ilmaisua ja muuta morbidia viittausta
aika rankkoihinkin aiheisiin..
Yleensä ne on vaan aika monessa osassa katsottavia,
ja lataaminenkin kestää aikansa, mutta jotain tummanpuhuvan
kiehtovaa niistä löytyy..
Seuraavaksi aattelin katsoa The Night of the Hunterin (1955)
joka on Suomessa saatavilla vain (yhäkin!) leikattuna versiona..



tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6978 : 23.06.2009 10:36:46 »

tigrikselle tosi vaarallisen tarttuvan taudin kuvaus..

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=5962.435

sainpa tehostettua maksuliikennettä ja projektit pursuaa niskaan keskellä lomaa..  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6979 : 23.06.2009 10:49:22 »

Hellurei kaikille heiluville... ja kankeimmille myös  Cheesy
Finnejä...  buck2 tulet 30v. ja aloitat murrosiän ihossa... ihanaa  crazy2
Nytkin kukkii nii, että jumankaude juu... kiva olla aikuinen nainen  2funny ja tuttua on tuo genitaalialueen "paiseet"... AUTS!
 2funny
Mutta vakavissaan... kasvojen ja ihon tilan sanotaan olevan suoliston peili, eli kaippa minun kohdalla syy on oikeasti siellä. Finnipataljoona seuraa kivasti sen mukaan, onko mikä kiertoaika menossa ja nje.  Undecided
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6980 : 23.06.2009 12:15:14 »

aivan mahtava sää! ja flirttailin hieman yhden ruskettuneen blondimiehen kanssa, täytyy vähitellen herätä horroksesta. ei kai tässä voi muuta kuin ottaa aurinkoa ennen matkaa.. selvitän yhden firma asian vielä ennen - mitä?  Grin loman jatkoa ja taas olisi bileet pe..

ip lehden astro oikeassa; olisi romantiikkaa kesäöinä jos sallisi ja jatkoa talvelle, mutta .. anti mennä vielä aikaa.. tiedän kuka ainakin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #6981 : 23.06.2009 12:20:15 »

2 viikkoa lomaan  smitten
Ja sunnuntaina sanotaan hyvästit, (tuleva/oleva  Huh ) ex  muuttaa hollanteriin ja mun oma elämä saa alkaa.
Tervetuloa siirappiset leffat ja suklaa. Jännä, miten tää parin kk:n kämppisasuminen on niin paljon helpottanut tota irtipäästämistä, että surutyö on jo melkein tehty. Jee  Smiley

Ihanasti aurinko paistaa ja lämmittelee (ulkona 17.9 ja sisällä 25.1) kohta pääsee taas uimaan  smitten
Tuli mieleen että onkos täällä trellä muita astrolaisia enää, vai onko kaikki muuttanu pois?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6982 : 23.06.2009 22:43:29 »

Kipee olo on edelleen, mutta who cares?

Elwyn, mulla ainakin yksi alkoholijuoma voi aiheuttaa seuraavalle päivälle krapulaisen olon, juuri silloin kun on nukkunut huonosti, se jotenkin tehostaa sitä kait.


Mutta hei ihana ilma!! Ja ruusut kukkii!!
Huomenna on Juhannus!  Wink

Niin ja  smitten

There's a man who spoke wonders though I've never met him
He said, "He who seeks finds and who knocks will be let in"
I think of you in motion and just how close you are getting
And how every little thing anticipates you
All down my veins my heart-strings call
Are you the one that I've been waiting for?
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #6983 : 23.06.2009 22:50:17 »

^ On aikas hyvä ja kaunis biisi,
harmi ettei soittanut tuossa reilu viikko sitten  Wink

Vaan lauloi Lucyn ja samalla katsoi suoraan silmiiiiiiiin.....

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6984 : 23.06.2009 23:07:47 »

Juu-u, niin on nätti biisi... Smiley

Mulla on hirvee ihmetysvaihe päällä. Mä ihmettelen ihan hirveesti tätä kaikkea.
*ihmeihmeihme*

Kai mulla on vähän hidas sytytys mutta mä en tajua. En vaan käsitä. Häh.  uglystupid2

Mun elämässä on tapahtunut kaksi tosi isoa käännettä jotka molemmat tuli ihan puun takaa ja yllätti täysin ja kehitty nopeesti... 2funny
Toinen on vähän ikävämpi juttu  2funny ja toinen huomattavasti mukavampi.. Wink

Kumpaakaan en olis osannut arvata 2 viikkoa sitten tapahtuvaks, en siis tosiaankaan!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6985 : 24.06.2009 20:28:42 »

taas tulossa enemmän rahaa kuin laskin, jos toinen laski oikein.. kummaa.. kaikki sujuu kuin leikki (projektinjohto).. tai leikin että on haasteita tms.. olen ollut  oinas kanssa enemmän yhteyksissä kuin sitä edellisen tai sen jälkeisen, no meileissä laskien, kun ei puheluja voi  Cool , eli olisko se sittenkin tärkeä tyyppi.. ja lähisukulainen tarjosi bacardit.. odottelen tuleeko projekti lehtiin.. hmm..  kaksoset mies hilluu Baden Badenin kylpylöissä.. naisia..

http://www.baden-baden.de/en/
« Viimeksi muokattu: 24.06.2009 22:01:59 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6986 : 25.06.2009 13:42:09 »

Ihanaa. Oon jo sen verran paremmassa kunnossa, että voin mennä huomenna töihin.  Smiley
Pakkohan ei olis, kun sain viikon saikkua, mutta alkaa jo tympiä tämä tekemättömyys..!
Ilmakaan ei ois voinut paremmin suosia mun vapaita päiviä...

Kohta pääsee  skorpioni töistä ja varmaan tulee suoraan tänne, jos entiset merkit pitää paikkansa...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #6987 : 25.06.2009 13:55:06 »

http://www.viinilehti.fi/viinikone/

Nyt testaamaan rypälepersoonaa Grin



Minä;

Olá olet Pinot noir, Eurooppa Voilá, olen tyylikkään sensuelli Pinot noir Euroopasta. Omaan erittäin varman maun, pukeutumiseni ja tyylitajuni ovat vahvuuksiani. Ehkä olen välillä vähän oikukaskin. Ensituttavuudella saatan olla turhan terhakka mutta sopivassa tunnelmassa olen kiinnostavaa seuraa pidempäänkin keskusteluun. Mottoni elämään onkin – älä paljasta itsestäsi heti kaikkea, pieni arvoituksellisuus tekee sinusta mielenkiintoisen.

Sovin hyvin yhteen esimerkiksi pitkään haudutettujen, tummasta lihasta valmistettujen pataruokien kanssa. Mikäli löydät seuraani tummia lintuja, kuten sorsaa, fasaania tai riekkoa, olen myös hyvin otettu. Toki hyväksyn kaverikseni myös esimerkiksi grillatut, vaaleasta lihasta valmistetut ruoat. Ja mikäli olen hyvin kevyt, voit yhdistää minut täyteläisen, punalihaisen kalan kanssa. Juliette Binoche edustaa tyyliäni mainiosti. Tongue

 

tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6988 : 25.06.2009 18:01:21 »

Hmm.. olipa rentouttavaa olla mökillä pari päivää.. kauhee tyhjyys ja kaipuu vaan tuli aina iltaisin,
ja SITTEN tänään ku käytiin  leijona kans kaupungilla,siinä oli joku torikauppias ja ostettiin siltä hienot hupparit.. se jutteli kokoajan kaikkee ja vaikutti ihan mukavalta,oli vaan ulkomaalainen ja puhu nopeasti englantia niin meni vähä sen jutut ohi  2funny Sit ku lähdettiin siitä "kojulta"
pois niin se huusi mun perään ja kysy numeroa.. annoin mun numeron ja oli sit melkeen heti tullu
viesti... se haluais kuulemma tutustua jne...
en tiiä.. mulla on jotenki outo tunne siitä,vaikkei siinä sinänsä mitään vikaa ollut.
Se on kotoisin englannista mutta sen vanhemmat on marokkolaisia..
ääh.. en tiiä mitä tekis,se kysy jo tänään mua kylään et oltais voitu jutella,
mut en mä jaksa tänään mihinkään lähtee.
Pitää ainaki nukkua yön yli ja kattoo sit.

Oon niin epäluuloinen että taitaa jäädä koko tapaaminen  Huh
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6989 : 25.06.2009 20:37:04 »

Mulla on ihan friikkejä mielihaluja.. Moneen päivään ei ole oikeen syöny mitään, (ei ole tehnyt YHTÄÄN mieli) eniten toissapäivänä kun vedin puolikkaan pizzan.. Tänään menny vasta yksi pala leipää..
Niin rupes yhtäkkiä tekeen mieli kunnon rasvaista hampurilais-ateriaa, isot ranskalaiset.. Vaikka yleensä ranskalaiset ällöttää mua kun ne on niin rasvasia, niin nyt tekee ihan himona mieli. Oon kai tulossa terveeksi.  Smiley
Harmi vaan, että tilillä on vain maagiset pari euroo, joten siirtyy taas syöminen huomiselle.  Grin

Paino on tippunut 6kg mutta en jotenkin hirveästi ole harmissani.. Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 464 465 [466] 467 468 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: